PDA

View Full Version : natte broek

Anonymous
Thu, 30 Oct 03, 6:06 PM
Hi there,

Ook ik ben nieuw en wordt ontzettend opgewonden van broekplassen. Heel jong deed ik het al, zonder sexgevoelens met een buurmeisje. Heel onschuldig maar toch spannend. Later steeds stiekem en met steeds meer lustgevoelens. Jarenlang een relatie met een vrouw gehad die het echter niets vond. Had het wel duidelijk gemaakt dat ik het erg lekker vind. Gelukkig zie ik dat er meer zijn die ook geilen op broekplassen. Bij vlagen heb ik er erg veel zin in en elke kans die zich voor doet benut ik dan. Zo heb ik eens meerdere keren al fietsend door Amsterdam mijn hele jeans nat gepist tot het in mijn schoenen liep. Nu woon ik in ihet noorden des lands en zat afgelopen zomer in mijn onderbroek in de tuin en piste meerdere keren alles kledder totdat er een hele plas onder mijn tuinstoel lag, de achter buurvrouw kan dit overigens zien, of ze dat gedaan heeft geen idee. Zat dan met mijn benen over elkaar en de pis stond dan tussen mijn benen, langszaam bene uit elkaar en ik voelde het hete vocht over mijn zak lopen en mijn billen. Mijn droom is het eens samen met een vrouw te doen die het ook echt lekker vind. Heus ik wil nl. dat een vrouw nooit iets tegen haar zin doet. Ben erg gericht dat mijn partner cq vrouw niets te kort komt. Om een ander voorbeeld te geven ik ben ook het type man dat de huishouding doet, kookt, de was doet etc. Ooit hoop ik toch echt een vrouw te ontmoeten waar ik lief en zorgzaam voor mag zijn, de huishouding samen doen maar ook heerlijk jezelf te buite te gaan met plassen, in je broek, over elkaar heen en zelfs wil ik dan haar hete vocht opdrinken.[/url][/list][/list][/code][/quote][/u][/i][/b]