PDA

View Full Version : Kiss och bajs

aspera23
Mon, 17 Nov 03, 10:50 AM
Hej
Jag undrar om det finns någon här som även har provat att bajsa på sig? :shock:

kissenisse
Mon, 17 Nov 03, 4:10 PM
Mmm, en gång... Hade sett en rulle med tjejer som kissade och bajsade på sig och blev så upphetsad att jag gick in i badrummet för att kissa på mig... Men så fick jag en kinky tanke att testa på det där med att bajsa i byxan... Tanken var jätteupphetsande men när det väl kom så kände jag mig mest äcklad...
Inget som jag skall göra om i alla fall...

aspera23
Tue, 18 Nov 03, 3:18 PM
Hej

Jag och min flickvän brukar göra det tillsamans.Det hela började en kväll när vi satt och prata och kom in på ämnet har du bajsat på dig någon gång.Vi hadde båda svaga minnen från barndommen när man inte han in i tid men inte från vuxenlivet.

Några veckor senare gick vi bio efter ungefär halva filmen frågade Anna mig om jag tror att nån kan höra om hon släpper en fis det tror jag inte svarade jag för det var rätt glest mellan besökarna.Det komm några pruttar under resten av filmen jag frågade om hon hadde ont i magen nej jag är bara lite skitnödig sa hon.

Efter filmen tände vi varsin cigg och började promenera hem. Efter ett tag stannade Anna och sa att hon nog snart kommer att bajsa på sig.
Jag frågade henne varför hon inte gick på toan innan vi lämnade bion.Hon bara stot och tittade på mig och log sen hördes en judlig fis följt av ett sprakande väsande ljud. Vad hände frågade jag, nu har jag bajsat på mig sa hon får jag se annars tror jag inte om du inte känner lukten kan du ju titta efter sa hon.

Det var ganska mörkt var vi stog så jag kunde inte se något så jag kände efter med handen och mycke rigtigt en mjuk varm liten bula putade ut hennes stretsjeans där bak. Vad häftigt sa jag hur käns det varmt,mjukt,syndigt och kletigt när jag går sa hon. Prova själv du var ju också nifiken på det eller?. Men jag känner mig inte skitnödig nu sa jag men jag kan prova i alla fall det enda som komm var några fisar.

Vi fortsatte promenera hemåt när Anna efter ett tag stannade igen det är mer på gång där bak sa hon får jag känna javist sa hon så jag höll
handen på hennes bak först kom en fis som pös sen kände jag hur bulan växte är den stor frågade hon ganska du måste nog platta till den så att det inte syns snart jag ska bara trycka ut det sista.

Jag höll handen beredd att känna den sista komma ut när Anna börjar att skratta vad är det, känn mellan benen aldelest blött jag kissade på mig när jag tog i sa hon och fårtsatte att skratta. Det kommer folk vi går och sätter oss på parkbänken där borta sa Anna.

Hur går det för dig frågade hon bara fisar sa jag hur käns det själv då frågade jag väl fylt där bak blött där fram sag hon. Medans vi satt där började min mage att låta kanse tänkte jag men det var bara en till fis rätt som det var började de att porla Anna började att skratta igen jag var så kissis men inte nåmer ska vi fårtsätta hem javist sa jag.

Vi hadde bara gått ett tag kännde jag att en till fis var på gång jag lättade på trycket medans vi promenerade vilket fick den att låta i
takt med stegen vi började skratta åt det lustiga jludet tog det slut frågade Anna när det tystnade jag tror jag bajsade på mig sa jag. Anna var snabt framme med handen sin och kontrolerade det käns inget sa hon. Det komm bara lite gran jag knep åt reflexmässigt jag ska prova nu.Anna tog tag i min bak och jag klämmde först en till liten klick sen komm en fis sen brak och dunder.

Ojsan sa Anna jag ska hjälpa dej att jämna till bulan så att det inte syns. Anna maserade baken så att bajset nådde ända fram till min pung det höll på att gå för mig.Vi skyndade oss hem vi lekte lite tvättade både oss och byxorna sen hade vi härlig sex.

/Aspera

kb-nisse
Tue, 18 Nov 03, 9:19 PM
Hej Aspera!
Härlig berättelse om dig och din flickvän, jag blir avundsjuk.
Jo jag har bajsat på mig åtskilliga gånger.
Jag gillar känslan av när det börjar tränga ut genom ändtarmen och precis börjar fylla byxorna. Beyond the point of no return, lltså för sent att ångar sig.
Jag giillar att känna hur byxorna fylls och det kletar ut sig över baken
Och jag gillar att känna klumpen som rör sig i baken för varje steg och rörelse jag gör.

Tyvärr har jag aldrig haft något vått och kladdigt äventyr tillsammans med någon
KB står för kiss och bajs

Hälsningar
kb-nisse

Anonymous
Tue, 18 Nov 03, 9:47 PM
Jag har aldrig provat och tror nog inte jag kommer att göra det heller...för mkt att ta hand om efteråt :-)
Men jag frågade en tjej jag chattade med om hon hade kissat på sig nån gång, hon sa "näe men jag bajsade på mig en gång när jag blev magsjuk i affären"....det var rätt kul tyckte jag.

Anonymous
Wed, 19 Nov 03, 2:24 PM
Jag har också gjort det flera gånger.
Jag var nyfiken hur det käns att bajsa på sig och då måste man ta reda på hur det är det kan väll inte vara så farligt att tvätta ren kläderna tänkte jag. En kväll fick jag bara iden jag kände mig ganska bajsnödig och tänkte att jag går en promenad med hunden. Det var höst blött och regnigt så klädd i rengkläder bar det iväg.
Äfter ett tag kände jag att nu ska det ske jag stana till och lät det komma i byxan vilken härlig känsla när det kletade sig runt skinkorna. Hoppas att fler vill skriva och berätta om deras upplevelser. Håller med kb-nisse att det var en bra historia Aspera skrivit.