PDA

View Full Version : man bijt hond vandaag!!

jochie
Wed, 26 Nov 03, 6:30 PM
:o heeft iemand net (woensdag) man bijt hond gezien? Bij de laatste rubriek, 'ons kent ons' was een hele leuke sketch over incontinentiemateriaal... ik moest er erg om lachen, ook omdat ik aan de mensen hier dacht en hoe die er over zouden denken...
misschien kan iemand dat stukje opnemen? Dat zou weer een mooie zijn voor je collectie..

het wordt vanavond herhaald om 23:47u op nederland 1

ltr!

J :) chie

Anonymous
Wed, 26 Nov 03, 7:46 PM
Ik ga kijken!

Heeft iemand wel eens een vrouw Tena Lady zien kopen in de Supermarkt of bij de drogist? Ik heb dat 2x gezien. Ik heb een keertje een dikke vrouw van een jaar of 45 een pak Tena Lady zien kopen bij de drogist. Toen ze het pak uit het schap pakte werd ze rood! Ook zag ik eens in San Fransico een slanke vrouw van een jaar of 45 een pak Serenity Pads kopen. Ze droeg een korte katoenen zomer-short. Ik volgde haar een tijdje en keek gefascineerd naar haar billen.

Ik ben eigenlijk best wel een beetje jaloers dat het voor vrouwen min of meer normaal is wel eens een ongelukje te hebben. 1 op de 4 vrouwen schijnt dat wel eens te hebben. Ze kunnen zonder problemen luiertjes hiervoor kopen bij de Supermarkt.

jochie
Wed, 26 Nov 03, 8:22 PM
:D
Ik ga niet zeggen hoe dat filmpje ging, kijk zelf maar
hij is goed bedacht........

als dat toch eens echt waar zou zijn....!

J :wink: chie