PDA

View Full Version : Grote blaas

Anonymous
Thu, 27 Nov 03, 9:00 PM
hoi allemaal,
Zijn er hier wel meer mensen die een hele grote blaas-capaciteit hebben?ik heb dat wel en ik kan het uren ophouden,zonder ook maar een druppel te laten lopen,maar als ik dan eenmaal moet is er geen houden meer aan en dat ligt helemaal in de lijn van mijn plas-fetish,want ik hou het net zolang op,totdat het vanzelf begint te lopen,maar ik heb dan van tevoren wel eerst al een paar halve liters bier en 2 flessen water van elk 1,5 liter gedronken en als je dan eenmaal moet plassen is er geen houden meer aan.
Het is gewoon een heerlijk,sensationeel gevoel als je die overvolle blaas dan leegt in je broek en de hoeveelheid plas is dan zo enorm dat het gewoon uit je broekspijpen spuit,ik doe dat regelmatig.
Ik heb een plasvideo en daar is een scene op te zien van een vrouw die op een terras van een restaurant gewoon onder de tafel in haar slipje zit te plassen en dat stroomt gewoon allemaal over het terras,ik zou zoiets ok wel willen,maar voorlopig bestaat dat alleen maar in m'n fantasie...
Groetjes,Geile Broekplasser

wonder
Fri, 28 Nov 03, 9:06 AM
Hallo PW,
Er zijn op het net ontzettend veel van dat soort filmpjes te vinden. Vrouwen die in hun slipje plassen op straat, op een terras, in de supermarkt, of waar dan ook. Ik heb in de loop der tijd zo'n 20 CD-Roms vol met filmpjes van plassende vrouwen. Ik vind het fantastisch om daar naar te kijken.
Maar begrijp ik goed, dat jij eigenlijk hetzelfde zou willen doen?
Dus op een terras zitten en terwijl je een biertje aan het drinken bent, in je broek plassen? Ik zou het zelf nooit doen, maar volgens mij moet jij het gewoon maar een keertje doen. Een beetje achteraf gaan zitten en laat de boel maar lekker lopen. Moet inderdaad een heerlijk gevoel zijn.

succes,
wonder.

broekjeplasser
Thu, 8 Jan 04, 2:17 PM
Het is een heel opwindend idee om op een terras of in een cafe/restaurant in je broek te plassen.Ik heb een dvd van een engels stel dat dit ook eens graag wilde Ze gaan naar een cafe en zitten bij het raam op een stoel aan een tafeltje en ze laten steeds een beetje in de broek lopen Allebei hebben ze een grote natte kring in hun broek Geil man De vrouw is echt heel geil Ze likt over de natte pisvlek in de jeans van de man.Ik kwam al na 5 minuten kijken klaar .
Ik doe het zelf ook wel een enkele keer maar altijd een klein beetje zodat je wel nog naar buiten kunt Lekkerrrrrrr

Tino
Mon, 23 Feb 04, 6:09 PM
Ik kan niet zien of PublicWetter een man of een vrouw is, maar de wetenschap, dat de vrouw die het laat lopen een enorm grote blaas heeft en het al uren heeft zitten ophouden totdat haar verkrampte en machteloze spieren de strijd moeten opgeven zou voor mij de situatie nog een stuk opwindender maken.

striengske
Sun, 29 Feb 04, 10:33 AM
zoals publicwetter het beschrijft, probeer ik het tevens op die manier te
doen. Een gezellig obscuur cafeetje of bruine kroeg en dan enkele biertjes naar binnen werken. Het toilet staat dan niet in mijn woordenboek ,totdat het vat vol is en dat is het een makkie om nu en dan een goeie scheut in je broek te laten lopen. Niemand die iets opmerkt en
da's pas tof. Ik zou natuurlijk veel verder willen gaan , maar dat durf ik niet. Ik zou graag zo's een moment meemakendat een vrouw op een terras haar broekje volplast. Ik denk dat ik daar nog wat geduld zal moeten voor hebben of misschien maak ik dat nooit mee.
Ik ben steeds op zoek naar free clips van broekplassende vrouwen , graag wat adressen.
groetjes striengske