PDA

View Full Version : Studente

Anonymous
Tue, 2 Dec 03, 2:33 AM
Hallo allemaal,

Zoals beloofd zou ik nog vertellen over een studente lang geleden in een studentenhuis. Deze leuke slanke meid had altijd van die mooie strakke jeansbroeken aan. Dat zag er dan goed uit! Ik ben nogal gevoelig voor verhalen over broekplassen, en toen werd ik echt helemaal opgewonden van haar verhaal omdat ik zoiets toen nog nooit direkt had gehoord van een meisje:

Ze was op een namiddag aan het studeren in een zaaltje met andere studenten . Daar heb je dan allemaal bureautjes met kleine houten scheidingswanden zodat je rustig kan studeren. Een vriendin van haar zat geintjes uit te halen en daar moest ze zo om lachen, dat ze in haar broek begon te plassen. Volgens haar omschrijving had ze echt flink op haar krukje zitten plassen tot ze kleddernat was! Vervolgens durfde ze niet op te staan omdat ze bang was dat haar medestudenten haar jeans zouden zien.....ze moest daarom in haar natte broek zitten tot tegen sluitingstijd omdat dan pas bijna iedereen weg was. (Het idee dat ze uren in zo’n stakke natte jeans heeft gezeten spreekt me ook mateloos aan........ :wink: )

Ze sprak er nogal open over, en zei dat ze de volgende dag was gaan kijken om te zien of de stoffen bekleding van haar krukje een plek vertoonde, en inderdaad was daar een duidelijke plek afgetekend met gelige randen op de lichte stof. Ze zei toen: “Grappig dat meer dan de helft van de krukjes diezelfde plekken hebben!!” :)

Als iemand nog plaatjes of verhalen heeft speciaal over meiden die in leren, rubberen of plastic broeken plassen dan zie of hoor ik dat heel erg graag! De andere verhalen kan ik overigens ook erg waarderen.

Een vriendelijke groet aan iedereen hier!
Hagenaar

jochie
Wed, 3 Dec 03, 6:34 PM
mooi verhaal man,
vooral omdat ze inderdaad zo lang in haar pisbroek moest blijven zitten, ik vraag me af of ze niet stiekum heel geil en nog natter werd. Je weet wel dat ze op zo'n breekpunt tussen, schaamte en extreme opwinding komt mmmmmm.. Daar kan ik over blijven fantaseren :P
En dan vooral ook dat ze daarna nog is gaan checken ook, erg interessant!

Ik zelf heb ook wel eens verhalen gehoord van dames (first hand).
Bijvoorbeeld van een meisje dat ik ken uit een kroeg in Haarlem, ze is mooi, hoogblond, slank en ze droeg vroeger (rond haar 18e-20e) altijd lange zwarte jurken (een beetje alto was ze toen, maar wel in stijl!), ze had nooit iets anders aan. Later zag ik haar vaker in een discotheek, waar ik ook vaak kwam, (ze was toen denk ik 23) toen droeg ze inmiddels gewoon strakke broeken, maar goed, die vertelde mij daar toen uit het niets zeg maar, dat ze heel vaak haar plas lang ophoudt en dat ze niet wist waarom precies, maar dat ze altijd wachtte tot het allerlaatste moment met naar de wc gaan. Soms haalde ze het dan bijna niet!
Maar ik ben dan weer zo iemand die niet durft te vragen of ze het ook wel es niet haalde... Ik heb natuurlijk wel lang gefantaseerd over haar, ik werd natuurlijk helemaal wild toen ik dat verhaal hoorde..
Die lange jurken hadden waarschijnlijk een goeie reden denk ik dan. :wink:

jochie

Anonymous
Wed, 3 Dec 03, 11:53 PM
Hallo Jochie. Leuk te horen van die Haarlemse meid. Ik denk ook wel dat ze die jurk niet voor nix droeg :)

Als je nog meer verhalen of bekentenissen van meisjes hebt, lees ik die heel erg graag! :D