PDA

View Full Version : moeten vrouwen altijd nodig 's ochtends ?

Anonymous
Thu, 11 Dec 03, 10:25 PM
Hoi iedereen, ik heb een vraagje

Als ik 's ochtends wakker wordt is mijn blaas redelijk vol, maar ik kan het best nog even uitstellen om naar het toilet te gaan. Als mijn vriendin 's ochtends wakker wordt, dan MOET ze naar het toilet. Ze moet zich dan echt richting wc haasten omdat ze het anders in haar broek lijkt te zullen doen.

Ik heb al van een aantal andere meisjes gehoord dat het toiletbezoek ook het allereerste is wat ze doen 's ochtends, ook al hebben ze er geen zin in.

Is het iets typisch vrouwelijk om bij het wakkerworden zo dringend te moeten plassen? Wat denken jullie?

Dennis

Anonymous
Sat, 13 Dec 03, 2:08 PM
Mijn vrouw in ieder geval niet. Het wisselt (net als bij mij). Ik ben wel eens wakker geworden, dat ik zo op knappen stond dat het hartstikke pijn deed, maar vaak kan ik het rustig een tijdje uitstellen. Het is afhankelijke van wat je 's avonds gedronken hebt. Ik heb het wel eens gehad, dat we 's ochtends wakker werden in elkaars armen en ik met mijn hoofd in haar lekkere stevige boezem en dat ze op knappen stond. Ze wilde uit bed klimmen, maar ik deed net of ik sliep en hield haar stevig vast. Ik voelde haar lichaam sidderen (ze had zo'n lekker babydolletje aan met zo'n doorzichtig tangaatje) en begon aan haar tieten te zuigen alsof ik nog half sliep en langzaam wakker werd. Ze smeekte of ze mocht gaan, maar ik bleef haar tegenhouden en heb haar zelfs gebeft tot ze klaarkwam! Ondanks haar gezucht en gesteun ("dit is gemeen... sssssss... laat me alsjeblieft gaan...") heeft ze het (en mijn gezicht) drooggehouden. Hartstikke geil.

Anonymous
Sat, 13 Dec 03, 2:37 PM
Mijn vrouw in ieder geval niet. Het wisselt (net als bij mij). Ik ben wel eens wakker geworden, dat ik zo op knappen stond dat het hartstikke pijn deed, maar vaak kan ik het rustig een tijdje uitstellen. Het is afhankelijke van wat je 's avonds gedronken hebt. Ik heb het wel eens gehad, dat we 's ochtends wakker werden in elkaars armen en ik met mijn hoofd in haar lekkere stevige boezem en dat ze op knappen stond. Ze wilde uit bed klimmen, maar ik deed net of ik sliep en hield haar stevig vast. Ik voelde haar lichaam sidderen (ze had zo'n lekker babydolletje aan met zo'n doorzichtig tangaatje) en begon aan haar tieten te zuigen alsof ik nog half sliep en langzaam wakker werd. Ze smeekte of ze mocht gaan, maar ik bleef haar tegenhouden en heb haar zelfs gebeft tot ze klaarkwam! Ondanks haar gezucht en gesteun ("dit is gemeen... sssssss... laat me alsjeblieft gaan...") heeft ze het (en mijn gezicht) drooggehouden. Hartstikke geil.

DeeDee
Sat, 27 Dec 03, 8:00 PM
Wisselt..

de ene keer heeeeeeeel nodig
en en andere keer valt het mee

wonder
Tue, 30 Dec 03, 10:07 AM
Hallo DeeDee,

Welkom op dit forum. Jouw antwoord roept meteen een vraag op.
Wanneer je wakker wordt en je moet heeeel nodig, gebeurt het dan ook wel eens dat je toch in je broekje geplast hebt. En de volgende vraag is dan natuurlijk: vond je dat dan lekker?

Ik neem aan dat je member bent geworden, omdat je op enigerlei wijze, net als wij allen, gek bent van broekplassen of ander vormen van plassen. Kun je daarover iets van je ervaringen vertellen.
Zou ik zeer waarderen,

Groeten,
wonder.

DeeDee
Wed, 31 Dec 03, 10:32 PM
Hallo DeeDee,

Welkom op dit forum. Jouw antwoord roept meteen een vraag op.
Wanneer je wakker wordt en je moet heeeel nodig, gebeurt het dan ook wel eens dat je toch in je broekje geplast hebt. En de volgende vraag is dan natuurlijk: vond je dat dan lekker?

Ik neem aan dat je member bent geworden, omdat je op enigerlei wijze, net als wij allen, gek bent van broekplassen of ander vormen van plassen. Kun je daarover iets van je ervaringen vertellen.
Zou ik zeer waarderen,

Groeten,
wonder.
het gebeurt wel dat ik ik mn broek plas maar daar kies ik dan zelf voor...
dus ja ik vind het lekker...

niko
Thu, 1 Jan 04, 6:21 PM
Gelukkig nieuw jaar iedereen,

het is inderdaad wel lekker, zelf vind ik het fijn om daarna zo onder de douche te stappen. Een vrouw in natte kleren windt mij bijzonder op.
Doe jij dat wel eens DeeDee?

Groeten Niko

DeeDee
Mon, 5 Jan 04, 7:00 PM
Gelukkig nieuw jaar iedereen,

het is inderdaad wel lekker, zelf vind ik het fijn om daarna zo onder de douche te stappen. Een vrouw in natte kleren windt mij bijzonder op.
Doe jij dat wel eens DeeDee?

Groeten Niko
neej dat doe ik nooit

wonder
Tue, 6 Jan 04, 7:26 PM
Hey DeeDee,

Je zegt dat je het wel lekker vindt om in je broek te plassen. Kun je dat gevoel met iemand delen of doe je het echt alleen voor je zelf ?
Doe je het graag op bepaalde plaatsen of maakt het je niet uit.

Je merkt wel, ik wil graag alles van je weten. Ik hoop dat je iets meer over je zelf wilt vertellen.

Wat ik te vertellen heb over het (broek)plassen, kun je uitgebreid in dit forum vinden. Wellicht geldt hier ook het gezegde: een goed voorbeeld doet volgen.... Wie weet.

Groeten,
wonder.

DeeDee
Tue, 6 Jan 04, 10:03 PM
Heey,

Als ik in mn broek plas is het thuis en alleen.
Ik kan er wel over praten met een vriendin van me die het ook doet.

Ik weet eigenlijk niet precies wat ik moet vertellen dus vraag maar gewoon wat je wil vragen.....

Groetjes,
Maaike

wonder
Wed, 7 Jan 04, 9:29 AM
hey DeeDee,

Dat mag ik wel zo'n uitnodiging.
Om te beginnen, wat heb je het liefst aan, als je in je broek plast.
Ik zelf zie het liefst een leuk slipje, maar het gaat er natuurlijk om wat jouw voorkeur is. Dus, vertel eens wat je aan hebt als je in je broek plast.
Verder zou je eens kunnen vertellen op welke plaatsen je het doet. En doe je het lekker langzaam of juist lang ophouden en dan met volle kracht.
En doe je het wel eens samen met je vriendin?

De belangrijkste vraag is overigens natuurlijk, vind je het het leuk om er over te vertellen. Want als dat niet het geval is, vind ik dat je het niet moet doen.

Maar ik hoop van wel.

groeten,
wonder.

DeeDee
Thu, 8 Jan 04, 11:23 PM
Hey wonder,

Als ik in mn broekplas heb ik meestal inderdaad een slipje aan maar af en toe ook weleens een oude joggingsbroek..

Ik plas eigenlijk alleen thuis in mn broek nooit buiten op straat dat durf ik (nog) niet.....doe het ook altijd alleen dus nog niet samen met mn vrienden gedaan....

Hoe ik het doe hangt ervan af....als ik het in de ochtend doe en mn blaas is erg vol komt het er met volle kracht uit.....
Als mn blaas minder vol is laat ik het liever langzaam lopen..

Ik vind het niet erg om erover te vertellen maar heb alleen geen spannende en leuke verhaaltjes..

Groeten,
Maaike

wonder
Fri, 9 Jan 04, 8:58 AM
Geen leuke verhaaltjes?????

DeeDee toch, alles wat ik van je lees, doet me watertanden!!!!!

Ga vooral door.

groeten,
wonder.

nick_s
Sat, 10 Jan 04, 12:38 PM
Hey allemaal,

Ik lees dit board al een tijdje maar heb helaas zelf niet zoveel leuke ervaringen om hier op te schrijven. Ik moet zeggen de verhalen van wonder lees ik altijd met veel plezier.

Mijn ex vriendin heb ik nooit verteld dat ik haar weleens in haar broek had willen zien plassen. Hopelijk zal dat in de toekomst anders zijn, maar hoe vertel je het aan je vriendin/vrouw, heeft iemand nog tips?

Zelf plas ik af en toe in een spijkerbroek, maar doe dat wel thuis, waar niemand bij is. Ik kijk uit naar nieuwe verhalen van boardgenoten.

Groeten Nick

wonder
Sat, 10 Jan 04, 2:45 PM
Hey Nick,

Leuk om te horen dat je mijn verhalen graag leest.
Ik weet niet meer of ik al wel eens verteld heb hoe ik het mijn vrouw voor de eerste keer verteld heb dat ik het lekker vind als ze in haar slipje plast, maar tips hierover kan ik je eigenlijk niet geven. Het moet denk ik groeien.
Bij mij was het zo dat ik op een gegeven moment ontdekte dat het slipje van mijn (toenmalige) vriendin (dus nu mijn vrouw) meestal wel lekker vochtig was. Ik geloof dat dat bij de meeste vrouwen wel het geval is.
Dat heb ik haar dus verteld, dat een lekker vochtig slipje mij enorm opwindt. En van het een komt dan het ander. Ik probeerde dus op allerlei manieren haar slipje nat te krijgen. Met likken, drankjes en ja...dus ook om te vragen een beetje in haar broekje te plassen. Maar dat ging bij haar niet zo gemakkelijk. Dus heb ik dat nooit geforceerd en ook nu doe ik dat nog steeds niet. Ik wacht meestal geduldig af en wanneeer we allebei in een lekker erotische bui zijn, dan wil het nog wel eens lukken.
Maar dat had je al wel uit mijn verhalen begrepen.

Jammer genoeg is haar enkele dagen geleden een ongelukje overkomen, waardoor de sex een tijdje op een zeer laag pitje zal moeten staan.
Ze zal er wel van genezen, maar ik zal de komende tijd dus geen spannende verhalen hebben.
Ik lees ze wel van de forumgenoten, voorlopig....

Dus Nick, ik hoop dat je snel weer een vriendin vindt waar je je plasgenot bij vindt. Maar denk eraan: nooit forceren....

groeten,
wonder.

nick_s
Sat, 10 Jan 04, 4:06 PM
He Wonder,

Ten eerst beterschap met je vrouw,

Je hebt natuurlijk gelijk als het om forceren gaat, het maakt mij ook niet zoveel uit het zou een bonus zijn.

Liefde en geluk zijn wat belangrijker (nu klink ik wel heel ouderwets)

Nick

DeeDee
Mon, 12 Jan 04, 11:14 PM
Hey Nick leuk dat je ook op het board bent....

en Wonder sterkte met je vrouw....

Maaike

nick_s
Tue, 13 Jan 04, 7:09 PM
Hey iedereen,

Helaas geen spannende verhalen van mijn kant,

DeeDee geniet jij ook van het kijken naar anderen?

Heeft iemand nog ooit wat van wetsyl vernomen? Zij was een tijdje terug ook op het board.

Is er toevallig iemand die nog wat vrijgezellen broekplassende dames kent die wel in zijn voor een blind date? (weinig kans denk ik)

nick

DeeDee
Tue, 13 Jan 04, 11:33 PM
Hey Nick

Ja ik kijk graag naar een man die in zn broek plast

Doe jij dit vaak?

nick_s
Wed, 14 Jan 04, 7:38 AM
hey Deedee,

Ik doe het niet zo vaak, maar afgelopen weekend nog een keer. Ik had een spijkerbroek aan en moest nodig plassen. Ik heb het toen maar in mijn broek gedaan, ik was drijfnat daarna maar het was wel weer eens lekker om te doen.
Nick

nick_s
Wed, 14 Jan 04, 6:24 PM
hey,

Ik plas graag een keer voor je in mn broek.

DeeDee
Wed, 14 Jan 04, 9:36 PM
hey,

Ik plas graag een keer voor je in mn broek.

Hoe????

nick_s
Wed, 14 Jan 04, 9:46 PM
zover was ik nog niet

DeeDee
Wed, 14 Jan 04, 10:18 PM
zover was ik nog niet

Hoever wel dan

nick_s
Wed, 14 Jan 04, 10:28 PM
haha,

ik zou graag een keertje voor je in mn broek plassen, maar ik ben ook weer niet zo naief om te denken dat we dat volgende week zouden gaan doen, zo ver ben ik

DeeDee
Wed, 14 Jan 04, 10:34 PM
haha,

ik zou graag een keertje voor je in mn broek plassen, maar ik ben ook weer niet zo naief om te denken dat we dat volgende week zouden gaan doen, zo ver ben ik

hahaha
zo bedoelde ik het ook niet......

nick_s
Wed, 14 Jan 04, 10:37 PM
hoe bedoelde je het dan wel (haha)

wonder
Tue, 20 Jan 04, 4:39 PM
Ja, DeeDee,

Vertel eens. Hoe zouden we voor jou in de broek kunnen plassen.
Wat zou je het liefst willen zien.
Kunnen we alvast een keertje oefenen.
Ik doe het zelf ook wel graag, maar heb er niet vaak de gelegenheid voor.

Vanacht ben ik een paar keer naar de w.c. geweest en heb ik steeds een beetje in mijn broek geplast. Het was wel lekker om terug in bed te gaan met een nat slipje.

groeten,
wonder.

DeeDee
Thu, 22 Jan 04, 11:40 PM
Ja, DeeDee,

Vertel eens. Hoe zouden we voor jou in de broek kunnen plassen.
Wat zou je het liefst willen zien.
Kunnen we alvast een keertje oefenen.
Ik doe het zelf ook wel graag, maar heb er niet vaak de gelegenheid voor.

Vanacht ben ik een paar keer naar de w.c. geweest en heb ik steeds een beetje in mijn broek geplast. Het was wel lekker om terug in bed te gaan met een nat slipje.

groeten,
wonder.

Mischien via webcam ofzo??
Zou het anders ook niet weten

nick_s
Fri, 23 Jan 04, 12:15 AM
ah ik zak dus een webcam moeten aanschaffen.

dat oefenen gaat best goed, Wonder ik denk dat ik 'm door heb.

wonder
Fri, 23 Jan 04, 8:15 AM
Ik heb een webcam en kijk regelmatig of ik met iemand verbinding kan krijgen via Yahoo Messenger, maar dat valt nog niet mee.
Misschien weet iemand hier hoe je dit het beste kunt doen.

Overigens zou ik er voor willen pleiten dat alles toch wel anoniem gebeurt, dus geen gezichten herkenbaar in beeld, bv. Tenzij iemand dat duidelijk wilt, natuurlijk.

Heb jij een webcam DeeDee?

groeten,
wonder.

DeeDee
Sun, 25 Jan 04, 12:29 AM
Neej heb (nog) geen webcam

wonder
Mon, 26 Jan 04, 2:52 PM
jammer.....

DeeDee
Thu, 29 Jan 04, 10:30 PM
jammer.....

Mischien binnenkort wel...

hoe duur zijn die dingen eigenlijk?

wonder
Fri, 30 Jan 04, 4:32 PM
hi DeeDee,

Ik geloof niet dat ze zo duur zijn. Zou je het aandurven om voor de camera in je slipje te plassen en weten dat de hele wereld naar je aan het kijken is?

Je zou wel een groot aantal van ons een enorm plezier doen.

Maar je kunt ons ook wel hier vertellen hoe je in je broek plast.

ik hoop nog veel van je te horen en wellicht ook een keertje zien?

groeten,
wonder

DeeDee
Sun, 14 Mar 04, 9:43 PM
oke,

Weet niet of ik het zou durven, maar heb der nu ook eigenlijk geen tijd voor.

Latex_vrouw
Mon, 28 Nov 05, 2:32 AM
Ha Ha Ha, moeten de meeste mannen dan niet naar het Toilet als ze opstaan s'morgens ?
Of is dat alleen een verschijnsel bij de (veel) vrouwen ?

Nou ik wel dus, maar gezien de gegevens van de waterleiding bedrijven is er altijd een piekverbruik in die uren dat de meeste mensen opstaan.
Die gegevens kwamen laast op TV bij een programma over water.
En dat zijn denk ik niet alleen de vrouwen, maar net zo goed de mannen.

Sandra.