PDA

View Full Version : Häpp!

Anonymous
Fri, 12 Dec 03, 6:22 PM
Häpp!!

Här har det hänt en hel del ser jag*ler*...har ju inte vart inne här på snart 4 månader tyvärr då min dator har stått undanstoppad efter en flytt. Naturligtvis måste man ju in här o kika det första man gör när Internet kommit igånga igen :D ! Som sagt, det var längesen jag skrev och jag ser en hel del nya namn härinne, kul:)!! Hoppas at ni stannar och har kul här i forumet i fortsättningen med:) Jag har hållit mig "torr" ganska länge men fick en liten knäpp för någon helg sen och kunde inte låta bli att leka lite...det kommer mer i detalj om det i ett senare inlägg sen;)...Kram till alla både nya och "gamla" bekantskaper härinne såklart!

Kendra

Anonymous
Sat, 13 Dec 03, 11:39 PM
Välkommen tillbaka!

Jag är nog en av de "nya", om du vill se mina inlägg får du nog gå tillbaka en del i tråden. Jag måste säga att dina berättelser är en viktig anledning till att jag skrev ner mina, tyckte att jag borde dela med mig efter att ha läst så många andras.

Anonymous
Sun, 14 Dec 03, 10:08 PM
Hejsan Lisa och tack för välkomnandet tillbaka:)!

Roligt att höra att du blev inspirerad av bland annat mina berättelser till att själv skriva, det är alltid kul när andra också börjar skriva ner sina upplevelser med mera:)! Ska gå tillbaka i tråden för att kolla in dina inlägg såklart*ler*. Ska bli roligt att läsa dem:)!

Kramisar Kendra