View Full Version : Kissande killar och blöta boxers...
Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 4:53 AM
Har suttit och läst ikapp i den långa tråden "tjejjer från Sverige" nu och såg att det diskuterats mycket om huruvida det finns några tjejjer som gillar och tänder på att se män kissa i byxorna och boxershortsen. I många år trodde jag att jag gillade mest att se andra tjejjer desperat kissa i trosorna och liknande, alltså olyckor. Olyckor är det jag gillar bäst och tänder mest på. Men sen fick jag av en händelse syn på några urhäftiga bilder på en sajt på nätet...det var en massa bilder på killar i boxershorts som kissade i dem. Vissa var genomskinliga (vitt tyg) så man kunde se penisen genom dem och se exakt var kisstrålen kom ut och på vissa av bilderna stod kisset som en lite både rakt ut genom boxersen...MYCKET sexigt och upphetsande!!!:)) Jag älskar att se män som är jättekissiga, helst desperata så att de håller handen över penisen och ger den ett litt tryck då och då för att hindra kisset från att börja flöda ut ut dem...sen när man till sist ser att det börja komma små droppar kiss mellan fingarna för att efter en kort stund bara bli en liten rännil ut genom kalsongerna för att til slut förvandlas till en rejäl stråle kiss som sprutar ut genom kalsongerna samtidigt som killen håller i sin penis genom tyget och liksom "riktar" den lite så att man ser allt tydligt under hela kissningen...ja då är lyckan gjord och det är i princip lika med orgasm för min del, hehe... :D :wink:
Ryvärr minns jag inte ens vart jag såg bilderna men jag letar efter dem och hoppas att jag hittar dem snart*leeer* :wink:
Kramisar Kendra
Nesseman
Mon, 15 Dec 03, 8:54 AM
Kul att höra :P har du haft turen att få se det i verkligheten då?
det där med klämmandet känner jag igen .. 8)
Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 12:00 PM
Jag har aldrig sett någon kille vara så desperat att de måste hålla sig. :(
Hjälper det er killar att hålla er om ni kramar den när ni är kissnödiga?
Nesseman
Mon, 15 Dec 03, 12:07 PM
Jag brukar inte göra det när någon ser på..men om jag är ensam så gör jag det om det behövs, för det underlättar om man är jättekissnödig.
Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 2:51 PM
Häj!
Nesseman: Tyvärr har jag inte haft turen att få se det på riktigt...iallafall inte så långt. Det enda jag lyckats se var en kille som var på väg på toaletten med ryggen vänd mot mig. Han var på gränsen på sekunden att kissa på sig och det sa han högt också medans han försökte gå med benen ihopknipna för att det inte skulle komma i byxorna men det är också det närmaste jag kommit en sighting om man säger så*suckar lite roat* :wink: Skulle ju inte vara helt fel alls att få se det där som jag beskrev i första inlägget i denna topicen inte, hehe :oops: :wink: :D !!!
Din bild ser fin ut förresten*ler*...
Lisa: Jag undrar med det egentligen varför de klämmer på penisen när de är så kissiga, om det är för att hindra kisset från att komma ut eller omd et bara är en grej man gör lixom...Nesseman har ju gett sitt svar, det skulle vara kul att höra fler manliga åsikter om det för det är kanske olika från man till man?
Själv har jag provat det där jag läst så många gånger om att försöka sätta ett finger rakt på kisshålet när det är på väg att komma ut i ren desperation men det har aldrig lyckats...jag kissar på mig iallafall nästan direkt*s*.
Kramisar Kendra
Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 12:29 AM
Häj!
Lisa: Jag undrar med det egentligen varför de klämmer på penisen när de är så kissiga, om det är för att hindra kisset från att komma ut eller omd et bara är en grej man gör lixom...Nesseman har ju gett sitt svar, det skulle vara kul att höra fler manliga åsikter om det för det är kanske olika från man till man?
Själv har jag provat det där jag läst så många gånger om att försöka sätta ett finger rakt på kisshålet när det är på väg att komma ut i ren desperation men det har aldrig lyckats...jag kissar på mig iallafall nästan direkt*s*.
Kramisar Kendra
Jo jag håller med om att vi behöver fler manliga åsikter.
Det där med att hålla ett finger för kisshålet har aldrig fungerat för mig heller. Det enda jag har att ta till när jag är kissnödig är att korsa benen och göra den klassika "kissnödig-dansen".
Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 3:30 AM
Det som hjälper för mig är att korsa benen och knipa allt vad jag kan och samtidigt böja mig frammåt...då klarar jag att hålla mig kanske ytterligare några minuter. När man planerat ayy kissa på sig är det underbart att se och känna den våta fläcken breda ut sig där mellan benen sen och känna att händerna blir våta, då är det bara att släppa taget, ställa sig bredbent och låta det forsa fritt genom både trosor och byxor, underbart tycker jag :D !!
Kramisar Kendra
Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 2:38 PM
Nei du, å holde på snoppen er like effektivt som å holde for hullet. Har ventilen (øh) åpnet så renner det samme f...
Vi gjør stort sett de samme tingene enten vi er jenter eller gutter, men vi gutta har jo den fordelen at det er noe letter å tømme tanken mer eller mindre diskret. Vi MÅ jo ikke pisse i buksa. I teorien kan en jo alltids ta den ut og pisse i et hjørne eller mot veggen eller unna folk. Resten er vel et spørsmål om hav er værst; pisse i buksa eller ta´n ut og pisse?
MÅ du så MÅ du....
Nesseman
Tue, 16 Dec 03, 9:04 PM
Enda gången jag haft en riktig olycka var ju för några år sedan nu, men jag minns som igår känslan...liksom hur hopplöst det var att hålla tillbaks, jag gjorde det ju av rädsla och kanske är det annan känsla jämfört med att göra det pga att man är alldeles för kissnödig, men just grejen att jag "gav upp" och tömde blåsan helt, det var absolut inte nåt nöje den gången kan jag lova...förutom nu efteråt när jag tänker tillbaks på det, hur är det för er andra...ni som haft "riktiga" olyckor, gav ni upp eller försökte ni in i det sista minimera olyckans storlek?
Nån annan mer än mig som blivit skrämd eller rädd av nån anledning så ni kissade på er?
Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 9:29 PM
Nej skrämd så jag kissar på mig har jag aldrig blivit.
Men de olyckor jag har haft har definitivt varit riktiga. Då gav jag inte upp utan försökte verkligen hålla mig så länge det gick sammtidigt som paniken blir allt värre.
Mina olyckor har kommit i "vågor", kisset kommer ut i små korta doser som kommer allt tätare tills kisset bara rinner ut.
Och angående det här med att "krama" snoppen:
Som Peebody säger är det kanske samma sak som att försöka hålla för kisshålet (även om det inte hjälpe mig ett dugg). Men den stora fördelen ni killar har är att ni kan kissa offentligt mycket lättare än vad vi tjejer kan.
gask
Sun, 4 Apr 04, 4:48 AM
hej!
å gillar blöta boxershorts! sitta ner och trycka knäna mot hakan... sedan släpa taget och känna den varma våta känslan...
ssedan sära på benen...känna den styvana... allt är bara en blöt fläck! runka sakta me handen om dom våta boxererna... skönt!
//Daniel
Peecock
Tue, 27 Apr 04, 1:31 AM
Hej!
Jeg er en "kille" från Danmark, så jeg svarer på dansk, og håber I kan forstå det.
Angående det här med att "krama" snoppen: som Lisa skriver.
Jo jeg "kramar snoppen" for at tisset ikke skal komme ud. Jeg gør det kun, hvis jeg er meget desperat, og helst ikke når nogen ser det. Når jeg er alene, gør jeg det ofte.
Jeg klemmer så hårdt, at tisset ikke kan komme ud, men hvis jeg er meget tissetrængende, gør det ondt i "snoppen", og derfor kan jeg ikke gøre det i ret lang tid.
Sommetider prøver jeg om jeg kan få rejsning (få den stiv). Så kan jeg lettere holde mig.
Jeg har aldrig haft en rigtig ulykke, men det har været tæt på nogle gange.
De bedste hilsner
Peecock fra Danmark
kb-nisse
Fri, 9 Jul 04, 12:43 PM
jag har just köpt mitt första pår boxershorts. De verkar jättehärliga, men jag har inte kissat in dem än...
De saknar gylf så det händer nog något.
Så märkligt tyst det blev bland alla svenskar. Har alla blivit torrisar
Sommarvåta hälsningar
Nisse