PDA

View Full Version : Riktig olycka!!!

Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 2:29 PM
Jag tänkte berätta om en sak som hände mig för ett par veckor sedan. Jag hade en riktig olycka för första gången på myyyyycket l'änge, den var definitivt inte planerad och visst kändes det lite skämmigt efteråt måste jag ju erkänna...men men :wink:

Jag hade varit på krogen en kväll men en kompis och det var meningen att det skulle bli en lugn kväll med bara ett par öl och lite prat och skoj, men nånstans spårade det här ur totalt och när det var tid att gå hem var jag totalt snorberusad!! Så full har jag nog inte varit på några år men jag antar att det är sånt som händer*s*...
Utanför stället var det såklart en massa folk man kände att snacka med och jag tänkte även få en bit mat innan jag gick hem. Jag var på toaletten precis innan jag gick ut från stället men eftersom jag tankat nästan 3-4 öl under den sista halvtimmen bara så gjorde sig blåsan påmind nästan direkt igen. Jag var för berusad för att känna mig obehaglig till mods och struntade totalt i det där trycket som bara steg och steg för varje minut. När jag hade ätit min mat däremot så kändes det att det började gå väldigt långt och eftersom jag hade en bra bit att gå hem så var det dags att bege sig. När jag ställde mig upp kände jag det ordentligt!!! Jag var så hopplöst kissnödig att det nästan kändes som en spark i magen...jag sa ett snabbt hejdå till kompisarna och började gå fort vägen hem. Däremot så tvekade jag aldrig på att jag skulle klara mig hem, det hade jag alltid gjort innan så det var ju klart att jag skulle...men efter ytterligare ca 100 meter var jag inte så säker längre...nu var det ordentlig kris och jag skyndade på stegen ännu mera, vägen kändes oändligt lång helt plötsligt! Efter ett par meter till kom första"anfallet" och jag var tvungen att stanna och körde snabbt upp ena handen mellan benen, jag var såååå nära att kissa på mig där!!! Jag böjde mig ner och kved lite, det var inga människor runt omkring men däremot massor av bostadshus och det var ju väldigt lätt för någon att se det här kom jag på så jag släppte handen lite försiktigt och började gå...fast nu fick jag gå jättesakta och knipa med benen ordentligt...nu visste jag att jag skulle kissa innan jag var hemma, det fanns ingen återvändo helt enkelt och efter ett par steg kom den första duschen i trosorna, den var ganska liten men ändå...efter det kom det gradvis större och större duschar i trosorna hela tiden...först långsamt men sedan tätare och tätare...plötsligt blev det där droppandet till en svag liten stråle som rann rakt ut i mina trosor och genom byxorna med. Jag kände att jag blev våt både där fram och över hela rumpan och tänkte "NEJ...jag kissar på mig här mitt på gatan!!!" Jag hade en lång kappa på mig så jag var nästan säker på att det inte skulle synas genom den. Jag var tvungen att stanna till ågra sekunder och under den tiden kissade jag en rejäl stråle i trosorna medan jag kämpade för att återfå konrollen. Det började droppa på marken och då fick jag panik!! Kanske var det därför jag lyckades sluta kissa mend et gick iallafall.
Jag hade nu inte så jättelångt kvar hem och jag skyndade allt vad jag kunde medan jag fortfarande droppade kiss i trosorna lite bitvis...När jag kom fram till mitt hus blev jag stående och skulle öppna med nyckel men det var kallt, jag var blöt och ordentligt full så naturligtvis tog det lång tid för mig att hitta nyckeln och sedan att öppna var inte det lättaste heller kan jag säga...jag skälvde och var nu tvungen att hålla mig med handen mellan benen igen...jag kände att det droppade kiss genom fingrarna och förstod att det här aldrig skulle gå...bor nämligen högst upp ochd et finns ingen hiss. Så jag tog ett beslut för att slippa tå och kissa i trappan, jag bestämde mig för att gå rakt ner i källaren och ta toan därnere vid tvättstugan. Jag fick upp dörren, sprang fram till källardörren, slet upp den och nästan kastade mig ner för den lilla trappan men vid änden av trappan gav blåsan upp ännu en gång och jag kastade mig ner på huk och kissade rakt genom alla kläderna ännu en gång fast denna gången var det en fors som kom...det skvalade rakt ner på trappan och rann i en rännil ner på golvet nedanför...det kändes som om blåsan krampade och ju mer jag försökte stoppa det desto mer kissade jag!! Efter ca 10 sekunder lyckades jag dock att få stopp på det så pass att det bara droppa lite förstrött men jag var fortfarande full i blåsan...fattar inte hurmycket av ölen som egentligen går rakt ut i blåsan!!! Snacka om att kasta pengarna i sjön*s*... :D Jag släntrade fram så gott jag kunde till toalettdörren och slet upp den, tryckte på ljusknappen men lampan hade gått...typiskt liksom...sånt händer bara på film men jaja... :lol: När jag inte fick lyset att funger och inte kunde se ett dugg så kändes det helt kört och jag kastade av mig kappan, slängde mig ner på huk och kissade okontrollerat rakt ut genom mina vita tunna byxor och ner på toalettgolvet!!! Jag var blöt nästan ända upp på ryggen kände jag och det bara sprutade ur mig. Jag satt snart med skorna i en jättepöl och kunde inte sluta kissa helt enkelt, det bara rann och rann och rann...Nåväl, efter en lång stund började strålen att avta och blev till sist bara ett litet droppande för att sen upphöra helt. Jag reste mig upp och kände att jag var helt plasvåt över hela byxorna, byxbenen och ner i skorna...jag hade verkligen kissat på mig på riktigt!!! Det var definitivt ingen planerad olycka utan hände helt oplanerat!! Men jag njöt ju såklart av de kissvåta och varma trosorna mot underlivet när jag väl kissat klart...och det ska väl erkännas att när jag väl gav upp och satt på huk och lät allt kiss komma i trosorna och byxorna...ja, då kändes det faktiskt skönt*ler*...jag visste ju att ingen skulle komma så jag passade på att köra ner handen innanför trosorna och känna lite medans det forsade ut genom mina byxor :wink: Kände även lite utanpå byxorna hur det kändes när det rann rakt igenom dem...det var verkligen njutningsfullt att få tömma hela sig efter en sådan plågsam kissnödighet!! Jag smög in i tvättstugan och tog moppen därinne och såg till att moppa bort alltihop så noga jag kunde med tanke på fyllan*s*, sen gick jag upp till mig och tog av mig de kissvåta kläderna, tog en snabbdusch och kröp i säng. Jag var lite rädd att jag skulle kissa i sängen i sömnen för ibland när jag varit så kissig så tar det bara en liten stund innan jag är nödig igen och den gången brukar det vara så att jag knappt ens känner när musklerna ger upp utan jag bara kissar på mig rakt upp och ner...är det fler som har upplevt det? Beror det kanske på att musklerna är "trötta" efter att ha kämpat så innan? Hur som helt så kissade jag inte i sängen utan sov gott sen och vaknade inte förrän långt in på eftermiddagen dagen efter*s*.

Jahapp, det var en liten rapport från Kendras senaste kissupplevelse, hoppas att den påverkar er positivt och att ni gillar den :wink:.

Kramisar Kendra

Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 7:53 PM
Tackar för att du delar med dej...

Du kunde ju alltid bara satt dej på gatan eller i ett gathörn, i en vägkant...
om du nu var natt o lite folk/bilar omrking hade inget sett onog ingen från husen heller och du var ju full så hade egentligen inte brytt dej så mkt.
men men... man försöker ju gärna klara sej...
skulle varit roligt o veta HUR mycket kiss du kissade ut...
skulle gärna vetat resultatet om hur mycket kiss som kom o under hur lång tid du kissade, dvs om du hade kunnat mäta genom att kissa allt i ett svep samt ha nåt o kissa i...

ps. om man är väldigt kissnödig och försöker knipa om urinröret på kuken så hjälper det väl sådär... har man börjat kissa eller just ska hjälper det inte så mycket...
nån sekund kanske...
men genom att hålla en hand/fingrar om kuken kan kanske hjälpa om man måste vänta nån minut eller så...
man fördelar ju kraften på fler muskler att hålal urinen tillbaka...
men å andra sidan. så blir man ju mer medveten om vilken kris det är... och på så sätt blir man kknappst mindre kissnödig...
medvetenheten är långt ifrån alltid bra. gäller på flera områden.
(utan för sex o wet också alltså)

Anonymous
Mon, 15 Dec 03, 11:25 PM
Väldigt bra berättat (som vanligt)! :D

Du är väldigt bra på att beskriva de olika "stadierna" i kissnödigheten om man säger så. Du hade ju tur att ingen såg dig i alla fall.

För ett år sedan var jag på krogen och var så kissnödig när jag skulle gå på toaletten att jag började kissa så fort jag kom in på toaletten innan jag satt mig. Det blev en fläck på byxorna som jag som tur var kunde dölja med jackan.

Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 2:49 AM
Lisa: Tack för ditt beröm, det värmer alltid med sånt :D !! Tack också för din egen lilla berättelse, intressant att läsa:)!! Undrar hur många det egentligen är på krogen som råkar kissa några duschar i byxorna innan de hinner in och ner på toaletten, kan nog vara en del kan jag tänka mig :wink: ...Tur att du kunde dölja det med jackan, visst är det skönt att kissa på sig men inte så att andra ser det, det gillar inte jag alls:(!!

Därigenom kommer jag in på mitt svar till Mikael: Nej, jag kunde definitivt inte satt mig i ett gathörn eller så, vägen hem går rakt genom stan, längs den stora promenadgatan med alla hyreshus och affärer, massor av fönster väter ut mot den vägen och vid den tiden går alla hem från krogen och efterfestar så det är många som står och röker på både balkonger och i fönster. Staden jag bor i är en jätteliten stad och jag är ute mycket, nästan varje helg så jag känner de flesta här och många av dem bor just längs det ströget...så nej tack*usch*!! Den enda chansen att kissa utanför krogen här är på 2 ställen och då måste man ha en kompis med sig för att skyla sig...jag vill absolut inte bli sedd när jag kissar och med tanke på krogarnas belägenhet så dyker det upp folk runt hörnan titt som tätt utan att man märker det. Visst..när jag gick mötte jag ingen men det kunde lika väl ha dykt upp någon precis när som helst...ger mig dessutom fasiken på att det definitivt hade hänt om jag satt mig ner för att kissa*s*...Föredrar nog faktiskt att kissa på mig under en lång kappa när det väl gått så långt än att riskera att någon ser mig faktiskt! Och såklart så trodde jag ju att jag skulle klara mig...men men :wink: :lol: ...

Jo förvisso...men jag brukar inte ha med mig något att kissa i på krogen så det tillfället gick mig förbi*s* :wink: , men jag är inte heller så mycket inne på det där med att mäta hur mycket kiss jag kissar ut osv. För mig är själva kissningen det sköna och intressanta:).
Men jag kan lova dig att det strömmade länga och väl, först kissade jag ju en massa i trosorna och byxorna och droppade ner på gatan och sen kissade jag först ner trappan i källaren och sen kissade jag en jättepöl inne på toaletten när jag satt på huk därinne och lät det strömma ut genom kläderna. Pölen jag torkade upp var enorm och jag fick ont i knäna av att sitta på huk så länge att jag nästan höll på att falla omkull*s*...har ju dock ganska taskiga knän kan jag ju tillägga men ändå :D :wink: . Blev ärligt talat själv väldigt förvånad för jag brukar inte kunna åstadkomma så stora pölar men antagligen var jag väldigt kissig ett bra tag utan att riktigt känna det eftersom jag var ganska berusad, inte vet jag men skönt var det när det kom iallafall och jag var trygg i källaren så att jag bara kunde släppa på och kissa ut allt jag hade:).

Intressant det du skrev om det där med att hålla i penisen när man är akut kissnödig:). Nej, är kissningen i byxorna inte planerad så är medvetenheten inte så kul kanske...åtminstone jag skulle aldrig vilja kissa på mig inför folk, det tycker jag är för skämmigt helt enkelt och det tänder inte mig. Det är skillnad om det är en patrner eller så kanske som ser det, då kan det tända mig rejält:))!
Hur som helst så tänder det mig enormt med killar i boxers som håller om penisen och plötsligt kissar på sig, det är väldigt upphetsande att se:)!!

Kramisar Kendra

Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 10:31 AM
Ang att börja kissa före man (detta gäller tjejer) hunnit sätta sej ner på toan... har hört om det förut...
Känner ni till Mian Lodalen? journalist och författare är hon, hon är även en front figur bland lesbiska, kommer nog från min hemstad jkpg,
haft ett förhållande med Louise (förfttaren med adligt namn) numera gift(partner registerad) med Sophie-uppvik... (som va med i robinson)
IAF i hennes roman, Mians alltså. Smulklubbens skamlösa systrar eller vad den nu heter.
Där finns en liten episod där dom är på krogen.
huvudpersonen är kissnödig o går till toan, en enorm kö, och håller får verkligen kämpa för att hålla sej.
tillslut får hon ett ledigt bås, hon rusar in o sliter ner byxorna o trosan och börjar kissa innan hon hunnit sätta sej ner...
tror detta är vanligare bland tjejer... killar behöpver ju liksom bara få ut kuken ur byxan...o sen hålla o rikta... Ni tjejer måste dra ner byxorna och sen sätta er... ni har ett moment extra som dessutom är lite krångligare...

Kendra
Ja, jag vet ju inte hur du bor o vilken stad osv... men låter ju lite värre...
Och visst lär man väl ha oturen att nån kommer om man väl sätter sej ner o kissar...
Jag menade också att att du hade en lång kappa så ingen skulle kunnat se din rumpa eller mus... inte ens strålen... möjligen att du hukade dej
Men lika väl kunde dom ju sett dej stå o knipa.
Vilket är mest förnedrande? först stå o knipa som bara den sen kissa på sej offentligt på eller helt sonika huka sej?
Tror dom felsta har förståelse för om man behöver kissa på väg hemfrån krogen...
Men sen gillar du ju detta... att hålla dej in i det längsta samt känna kisset sprida sej i byxorna...

Tycker det kan vara kul o veta hur pass mycket man verkligen kissar u, är dte så mycket som man tror o som dte känns just före man kan kissa eller mer?

Hur gammal var du nu igen? vet att det är oförskämt o fråga om en dams ålder...
men omforumlerar frågan; hur UNG är du?

Liten undran också... kissade du inget i själva toaletten i källaren då???

trcyker du aldrig en hand emot ditt skrev när du är kissnödig??? brukar dte inte hjälpa lite???
eller korsar du bara benen? tycker hand borde hjälpa mer än korsa benen...

Vem vet kanske har du turen att se en läckerbit som jag i boxer.... ;)

Anonymous
Tue, 16 Dec 03, 11:28 AM
IAF i hennes roman, Mians alltså. Smulklubbens skamlösa systrar eller vad den nu heter.
Där finns en liten episod där dom är på krogen.
huvudpersonen är kissnödig o går till toan, en enorm kö, och håller får verkligen kämpa för att hålla sej.
tillslut får hon ett ledigt bås, hon rusar in o sliter ner byxorna o trosan och börjar kissa innan hon hunnit sätta sej ner...
tror detta är vanligare bland tjejer... killar behöpver ju liksom bara få ut kuken ur byxan...o sen hålla o rikta... Ni tjejer måste dra ner byxorna och sen sätta er... ni har ett moment extra som dessutom är lite krångligare...

Jo det måste vara enklare för er. För mig har det hänt flera gånger att jag börjat kissa redan innan jag har fått ner byxor och trosor. Keyhole syndrome tror jag de kallade det, att man blir kissnödigare ju närmare toan man kommer.

Sen hade jag nog som Kendra försökt hålla mig så länge som möjligt. Jag är själv ganska blyg och skulle inte vilja att någon såg mig sitta och kissa offentligt.

kb-nisse
Thu, 18 Dec 03, 12:21 AM
Hej!
Kul trådar du dragit igång kendra, och du beskriver dina egna erfarenheter mycket bra.
Jag skulle gärna sett dig när du kissade på dig efter besöket på puben.
och många med mig tror jag!

För min egen del har jag bara råkat ut för en verklig olycka på riktigt en gång. Det var på väg med pendeltåg till goda vänner. Under resan blev jag kissnödig men ville inte gå av eftersom jag var försenad. När jag slutligen gav upp och gick av så var det försent. Kisset kom i byxorna innan jag hann in i en buske. Jag anlände till mina vänner ytterligare försenad och med nedkissade byxor. Mycket pinsamt!
Vanligen har jag arrangerade olyckor, dvs jag låter bli att gå på toaletten tills det är försent. Som i somras då jag åkte hem från en fest. Innan jag gick var jag på toa, men jag hade druckit mycket så jag märkte att jag var kissnödig när jag bytte till pendeltåg, men det ignorerade jag, även om jag kunde gått in i en buske utan för stora problem.
På pendeltåget blev jag ordentligt kissnödig, men jag vågade inte göra något. det satt fler i min avdelning och om det började rinna på golvet. Lite kom det ändå i byxorna.
Oftast när jag kissar på mig i sådana lägen så läcker bara lite åt gången. Byxorna var fuktiga när vi kom till Centralen. Där började jag gå mot Tunnelbanan, men jag vågade inte ta gången direkt utan gick övre vägen och kissade mer i byxorna. Visst kunde jag löst mina "problem" genom att dyka in i en pissoar, men det ville jag ju inte.
I tunnelbanan fick jag vänta en kvart och under tiden lätt jag mer komma. Byxorna började bli våta ner efter benen. Tunnelbanefärden gick nog hyfsat innan jag kom fram - och kissade mer när jag åkte rulltrappan. Kalsingarna var nu genomblöta.
Sista biten var åter med buss och den klarade jag galant. Men under den slutliga promenaden hem lät jag resten komma i fulla strömmar. Då blev byxtyget först blankt och sedan genomvått. det rann på gatan när jag gick mellan husen. Jag vågade inte stanna för om någon såg att jag stannade så kunde de fatta misstankar. Jag har lagt märke till att om jag planerar enolycka så saktar jag ner på stegen för att det veerkligen ska hända.
Långt innan jag var hemma så hade jag kissat färdigt och det blev inga våta fotsteg efter mig. Jag tycker det svåraste är att klara skorna när man kissar på sig ute. Har någon några tips?

Jag skulle gärna kissa på mig inför andra och att även de var beeredda att göra det. Jag vill att alla ska njuta av det. Därför gillar jag inte situationer med desperation eller att folk börjar gråta av skam. Jag tror att min enda möjlighet är att träffa några, som jag snackat med på webben och göra det tillsammans vid någon lämplig träffpunkt. Egentligen behöver man bara säga att vi är några som kommer att kissa på oss i parken kl X. så får de som är intresserade dyka upp.
Men det får jag nog aldrig uppleva, drömma kan man ju alltid.
K-hälsningar
Nisse :D

Finesse
Thu, 18 Dec 03, 9:01 PM
Till Kendra:

Fantastisk historia......att ha en riktig olycka sådär, om man kommer hem till ett hem där ingen är hemma...(konstig mening men jag hoppas alla fattar) och man är helt ensam på vägen hem och inte möter en enda person....du skulle det som du va med om något som jag verkligen önskade kunde hände mig.

Jag vet att gick allting exakt som det gick för dig så är det något jag vet jag skulle njuta så mycke av som jag aldrig gjort förrut :twisted: :twisted:

När jag var runt 14 tror jag....var jag ensam hemma en hel helg och ena dagen så "lekte" desperation och wetting hela dagen, dvs drack så mycket som möjligt och höll mig tills jag kissade på mig......och den natten så vaknade jag av att jag kissade i sängen......så ja, jag tror att musklerna blir trötta, för 3.e gången jag kisade på mig kunde jag inte hålla meg lika länge som vanligt heller.
Och det var inte mycket jag kissade i sängen, typ en handflata stor fläck, för jag vaknade precis när jag började kissa.

Till mikael:
Jag vet vem Mian Lodalen är men har aldrig läst någon av hennes böcker (jag har läst en del debattartiklar fast hon är inte så mycket inne i debatter nu som förrut eller?) Jag har ingen jättekoll på henne.....

Däremot tänker jag nog låna hennes bok som du tipsade om....så tack för tipset :)

Kram till alla
Finesse

Anonymous
Tue, 23 Dec 03, 11:31 PM
Man har ju blivit avtrubbad av allla dåliga fantasiberättelser som folk skriver, men din kändes mycket äkta och gjorde mig riktigt kåt för en gångs skull.
Lycklig den man som får ha dig :D
Skriv mer!

Kendra
Thu, 1 Jan 04, 9:11 PM
bOOmba:

Tack för dina värmande ord, de glädjer mig alltid!! Blir så glad att någon verkligen får ut något av mina berättelser och mina sanna erfarenheter. För detta var verkligen sant, det hände verkligen*ler fånigt*...Just då kändes det ju inte så kul att stå på gatan och känna att jag började kissa på mig och sedan kissa ner mig fullständigt innan jag hann in hemma men nu efteråt känns det som man vann en högsta vinst, hehe;))!!! Det är skönt att ha det att tänka på när man känner sig upphetsad ju;).

Finesse: Ja, det är väl egentligen en sådan olycka som man alltid drömmer om i vuxna livet nu när man gillar sådant och tänder på det, antingen att man får se någon annan kissa ner sig fullkomligt eller göra det själv:))!!! Tyvärr är det ju sällan det händer att man verkligen råkar ut för det som en riktig olycka utan att det är arrangerat mend enna gången hände det*lert*. Tyvärr och tyvärr...just när det händer är det ju inte alls kul att stå och kissa på sig ute med risk för att bli sedd av både känt och okänt folk men efteråt är det en riktig turn-on ju*leeer*!!!
Undrar omd et någonsin komemr att hända igen sådär på det sättet...som sagt, oftast har man ju planer i bakfickan, struntar i att gå på toa osv. men denna gången kom det så plötsligt pga fyllan att jag helt enkelt inte hann...jag kissade på mig helt enkelt av ren olycka;))!!!
Det som också är glädjande är att man kan glädja andra med att berätta om det sen för likasinnade, det känns ju bra:)).

Alla: Jag var på bio häromdagen och hade såklart i tankarna att jag var skraj att jag skulle bli kissig under filmen. Satt i mitten, full salong och drack en stor Fanta eftersom jag käkade en megastor popcorn*s*...Filmen var 3 timmar lång och jag var allvarligt oroad för jag gillar inte alls att behöva be alla resa sig för att lite röd i ansiktet tulta ut på toa mitt under filmen:(...men det var en bra biodag för det hände ingenting:)!! Jag blev inte ett dugg kissig under hela filmen och inte efteråt heller för den delen. Däremot min sambo som var med mig hade inte samma tur...han satt ju också helt "insnöad" och ville absolut inte gå ifrån filmen eftersom det var hans favoritfilm. När vi skulle gå så ställde han sig i toakön men gav upp och sa att tjejjen som var därinne aldrig kom ut...det tog evigheter så han sa att han kunde vänta tills vi kom hem eftersom vi bara hade en kort promenad hem. Då tillkännagav jag att vi behövde gå till amcken och köpa toapapper eftersom det var helt slut hemma. Detta gjorde jag naturligtvis inte med flit för att jag njöt av att han var kissnödig utan vi behövde verkligen toapapper.
Under hela vägen till macken så gick han definitivt desperat och sa hela tiden "jag pissar på mig snart", "jag pissaaaaar på mig" och han småsprang hela vägen. Han brukar alltid säga sånt där när han är jättekissig helt ovetande om att han faktiskt tänder mig med det*s*...
Nåväl...han hann in på toa på macken iallafall och stannade där i en hel evighet och när han till slut kom ut så frågade jag varför det tog så lång tid och då sa han på skämt "Äh, jag drog lite i snöret också" och flinade*asg*...han menade alltså penisen men "snöret"...Jag har en mycket öppen relation med min pojkvän och vi kan både skämta och skratta om allt som har med både kiss och annat att göra så det känns väldigt avslappnat faktiskt plus att jag får höra en del saker från honom som t.ex denan gången, hehe;))!!! Dessvärre har jag inte vågat berätta om mitt intresse för att kissa på mig men kanske nångång, den som lever får se;)...Däremot skulle han aldrig tycka att jag var äcklig eller nånting om jag råkade kissa på mig av en olycka, det skulle han inte tycka var något alls utan skulle troligen bara skratta skämtsamt åt mig och med mig lite gulligt så där*ler*.

Jaha, igår var det nyårsafton och vi var på fest. Det dracks ganska friskt på festen och jag var ganska överförfriskad när jag kom. Däremot inte så överförfriskad som min sambo som gick och la sig direkt och somnade*s*. Då smet jag in på toaletten och var jättekissig av all öl och annan dricka. Jag hade stringtrosor på mig och tänkte att "tja, varför inte", så jag satte mig på toaletten med stringtrosorna fortfarande på mig och kissade rakt genom dem istället för att ta av dem, lite busigt och lite kul hehe;)).

GOTT NYTT ÅR ALLIHOP!!!

Kramisar Kendra

bOOmba
Thu, 8 Jan 04, 6:44 PM
Kendra:

Vad hade du på dig över trosorna?

Kan du beskriva lite hur du ser ut? :wink:

Kendra
Sun, 11 Jan 04, 6:51 PM
bOOmba: Jag hade på mig ett par vita, väldigt tunna typ finbyxor. Vad jag hade för tröja minns jag tyvärr inte nu men jag brukar bära linnen ofta när jag går ut så antagligen var det väl ett sådant:).
Hur jag ser ut?...Tja, jag ser nog ganska vanlig ut tror jag, medelängd, medelkroppsbyggnad, ljust hår (färgat) osv...mer vill jag nog inte gå in på tyvärr;). Hoppas du är nöjd med svaret:).

Kramsiar Kendra

bOOmba
Sat, 17 Jan 04, 3:15 PM
Kendra: Ja, det är mer för att kunna se en bild framför sig när du berättar om dig. Tex hade jag föreställt mig dig som mörkhårig o ganska smal. :lol:

Kendra
Mon, 26 Jan 04, 9:07 AM
bOOmba: Ja, nu är jag mörkhårig;)) Gillar att byta hårfärg lite då och då, det fräschar upp tycker jag!

Kramisar Kendra