PDA

View Full Version : plassen in damesbroekje

broekjeplasser
Thu, 8 Jan 04, 2:01 PM
Ik plas graag in damesbroekjes.Ik vind het lekker om een wit damesbroekje te dragen en daar lekker in te plassen Ook andere kleuren vind ik geil Als je maar goe kan zien hoe de piskring steeds groter wordt.Als ik helemaal nat ben kom ik graag in mijn natte pisbroekje klaar.Wie vindt dit ook lekker. zowel mannen als vrouwen vind ik geil om in een broekje te zien plassen.Ook met een jeans erover windt mij enorm op.Ik heb foto's van mezelf gemaakt en ook video film Erg geil allemaal.Ook vind ik het te gek om buiten in mijn broek te plassen , maar wel altijd zodanig dat je het niet goed ziet .Dus met een zwatre broek , of s'avonds als het donker is Toch het gevoel dat je gezien wordt en dan lekker in je broek doen mmmmmmm.
Ik ben lid van vele clubs van yahoo.Daar zijn veel broekplasclubs en lidmaatschap is gratis.Ook bezoek ik regelmatig de wetset messageboard.
Nou laat maar eens wat weten en blijf lekker nat
Chris

wetfet
Wed, 14 Jan 04, 8:09 PM
:D Ben het helemaal met je eens. Niets lekkerders dan jezelf natplassen in een slipje, of het zou ...... een rok of (onder)jurk moeten zijn. Ik zelf ga liefst verder dan alleen een slipje. Vervolgens in deze kleding onder de douche of in bad. Ge-wél-dig.

Iemand anders die er ook zo over denkt?

Wetfet

wetjeans_boy
Sat, 17 Jan 04, 5:56 PM
Hoi Wetfet,

Zelf wordt ik behoorlijk geil als ik mijn bed plast (bedwetting) en ook
als ik m'n Levis 501 plast. Zelf draag ik ook graag dameskleding,
speciaal lange rokken/jurken, bruidsjurken met eventueel petticoats en ga ik hiermee onder de douche/bad.

Paul

wetfet
Mon, 19 Jan 04, 9:40 PM
Dat klinkt ook goed. Heb (heel lang geleden) ooit wel eens een petticoat geprobeerd maar moet zeggen dat ik dat niet geweldig vind. Veel te hard, al dat kant, je voelt geen natte stof en daar het me echt om. Ik heb een kuitlange blauwe katoenen rok die mijn favoriet is. Verder "leen" ik af en toe iets van mijn echtgenote. Ze heeft een hele lange katoenen zomerjurk die zelfs bij mij tot op mijn enkels komt. Hmmm. Mijn bed probeer ik droog te houden. Doe het wel in mijn slip maar dan gecontroleerd zodat de matras droog blijft. Mijn vrouw doet het ook wel eens, op mijn buik zodat mijn t-shirt nat wordt.

wetjeans_boy
Tue, 20 Jan 04, 9:39 PM
Ik heb inderdaad één petticoat die hard is en dit draagt niet prettig. Sindsdien heb ik andere petticoats die zachter en aangenamer aanvoelen, vooral als ze nat zijn :) Zelf heb ik ook kuitlange rokken die ik het meest draagt, ook gewoon in huis zonder de rok nat te maken. Als ik eventueel in mijn bed plast dan maak ik mijn bed wel van te voren "waterdicht" met matrasbeschermers. Om mijn kussens doe ik dan ook kussensbeschermers en leg ook een "goedkopere" dekbed op mijn bed (voor alle zekerheid).
Wetfet, wat vind je vrouw ervan dat je dameskleding draagt?

wetfet
Wed, 21 Jan 04, 8:30 AM
Mijn vrouw? Die heeft er wel erg aan moeten wennen en de ervaring om het te vertellen wil ik niet graag nog eens meemaken. Ze heeft er nu wel begrip voor, ook omdat ik haar duidelijk heb kunnen maken dat ik er geen behoefte aan heb om als full time travestiet door het leven te gaan. Het is voor mij gewoon (nou ja, gewoon) een belangrijk onderdeel van mijn, en uiteindelijk ons, sexleven. Dat wil overigens niet zeggen dat het zo vaak gebeurt als ik graag zou willen. Er blijft altijd wat te wensen....

wetfet

wetjeans_boy
Thu, 22 Jan 04, 11:31 AM
Wat vindt je vrouw ervan dat je niet alleen een rok draagt maar er ook mee onder dousche/bad ingaat? Hoe je dit eigenlijk? Ik bedoel langzaam of snel? Zelf laat ik het bad volopen en stap rustig in het water zodat de onderkant van mijn rok langzaam nat word. Blijf dan ff staan en ga dan heeel langzaam verder zakken in het water. Vooral als je een bruidsjurk aan heb is dit een heel aangenaam gevoel. Vooral als je daarna weer omhoog komt, de rok kleeft dan heerlijk aan je benen. Maar we dwalen een beetje af van deze forum. Ook plassen in een slipjes met een rok eroverheen is grandioos. Soms ga ik ook gewoon naar het toilet maar doe dan niet mijn rok omhoog. Ook super.

wonder
Thu, 22 Jan 04, 1:30 PM
Hey Wetjeans boy en Wetfet,

Best wel een leuke discussie tussen jullie twee.
Ik mag het wel als er over vrouwenkleding wordt gepraat, ook door mannen. Het is best wel spannend om te zien dat er mannen zijn die het leuk vinden om nat te worden in vrouwenkleren. Ikzelf hoor dan graag wat vaker een damesslipje vernoemen en speciaal als er in wordt geplast.
Dus jongens, vertel eens wat meer over de slipjes, welk soort heb je het liefst, welke kleur, enzovoort. Ook zou ik best wel graag reacties van de dames horen. Wat denken jullie ervan. Komt het omgekeerd ook voor?
Dus vrouwen die het leuk vinden om een typische mannenonderbroek te dragen en er in te plassen, natuurlijk?

Laat maar eens wat van je horen.

groeten,
wonder.

wetfet
Fri, 23 Jan 04, 10:17 PM
Leuk om te lezen dat er meer mensen geïnteresseerd zijn in deze discussie. Ik moet zeggen dat ik niet dagelijks in rokken of zo rond loop. Het gaat mij echt om het nat worden. Zoals ik al eerder aangaf (het verhaal zit ook wat uitgebreider in de "Nederlanders?" thread) heeft mijn vrouw er wel erg aan moeten wennen. Ik heb mijn voorkeuren verteld vóór dat we gingen trouwen maar ze heeft zich daardoor niet laten afschrikken. Gelukkig maar. Sinds een paar jaar neemt ze zelf ook wat aktiever deel aan met name het plasgebeuren. De wetlook gebeurde al vaker. Dat wil overigens niet zeggen dat het zo vaak gebeurt als ik zelf graag zou willen. Tja, er blijft altijd wat te wensen.

Om op jouw vraag in te gaan, Wonder, ik heb het liefst slipjes in kleuren die goed het contrast droog/nat laten zien of die prettig doorzichtig worden wanneer ze nat zijn. Die dunne glanssatijnen slips van de HEMA zijn erg goed. Lekker glad en worden mooi doorzichtig als je bijvoorbeeld een creme of beige kleur neemt. Mijn eigen slips plas ik ook wel nat en dan heb ik voorkeur voor wat ruim zittende grijze katoenen, alweer vanwege het kontrast en om de hoeveelheid nattigheid die ze vasthouden. Wat zijn jouw voorkeuren? En je vervolgvraag vind ik ook wel interessant om beantwoord te zien. Zijn er vrouwen met een voorkeur voor mannenondergoed en zijn er eigenlijk vrouwen (afgezien van de mijne) die het kunnen hebben dat hun wederhelft zichzelf natplast en/of doucht/baddert in vrouwenkleding?

Ik hoop dat deze thread nog even doorloopt.

Wetfet

wonder
Sat, 24 Jan 04, 8:46 PM
Hi Wetfet,

Waar staat jouw verhaal in "nederlanders" dan?
Ik kan me niet herinneren iets onder jouw naam gezien te hebben.
Heb je een andere nick gebruikt?

Om je vraag te beantwoorden: Ik heb een speciale manier om in een slipje van mijn vrouw te plassen. Haar oude slipjes liggen namelijk als poetsdoeken in de schuur en worden voor alles en nog wat gebruikt. Dus heb ik vaak een lekker nat slipje van mijn vrouw in mijn handen.
De meesten zijn natuurlijk kapot of volledig gescheurd, maar er is er eentje die ik heb bewaard en die is nog in een goede staat. Een wit katoenen slipje. Die heb ik onderaan de stapel gelegd en die heb ik 2 keer 's avonds aangetrokken en ben achter mijn computer gaan zitten chatten in "ThePool" waarbij ik lekker langzaam in haar slipje heb zitten plassen. Tegelijkertijd heb ik hierover gechat met anderen die ongeveer hetzelfde deden. Hartstikke gaaf. Mijn vrouw moet dan niet thuis zijn, want ze weet niet dat ik dat doe en ik wil dat zo houden.
Daarna met slipje aan onder de douche en het slipje weer onderop de stapel, klaar voor een volgende keer.
Ik moet wel zeker weten dat mijn vrouw iets langer wegblijft, dus er is wel een behoorlijke spanning. Meer dan haar slipje heb ik overigens niet aan, ik ben geen x-dresser. Ik hou alleen van de kick om in een slipje te plassen en daar gebruik ik dan haar slipje voor.
Ik plas ook wel eens in mijn eigen slipjes, maar dan zodanig dat je het later niet meer kunt zien. Dus meestal in de zomer, wanneer het lekker warm is en alles snel opdroogt.
Op dit moment heb ik een spijkerbroek aan met de gulp open en heb ik een paar kleine spurtjes in mijn slipje laten lopen. Geeft een lekker gevoel bij het intikken van deze tekst.
Natuurlijk heb ik het liefste dat mijn vrouw in haar slipje plast, tijdens een gezellig avondje en dan het liefst over mij heen. Maar je weet dat ze op het moment aan het herstellen is van een klein ongelukje (dat slechter af had kunnen lopen) en dus moet ik het even zonder haar natte slipje doen.

Ik hoop met jou, dat er ook vrouwen gaan reageren op dit onderwerp.

groeten,
wonder.

wetfet
Sat, 24 Jan 04, 9:09 PM
Hoi Wonder, kijk maar eens op pagina 18 (ja, het is al weer een tijdje geleden). Ik vind jouw optie ook wel opwindend om te lezen. Iets dergelijks gebeurde bij mij vóórdat ik mijn (toen aanstaande) vrouw had ingelicht over mijn wensen al gebruikte ik niet de afgekeurde maar haar eigen slipjes. Ik deed toen ook al regelmatig de was en omdat ik nog studeerde was ik ook regelmatig alleen thuis met alle mogelijkheden van dien. Heb ook wel nachthemden en een wereldse strokenrok van haar gebruikt in die tijd. Achteraf gezien schaam ik me daar wel een beetje voor. Het is echt een verademing als je het niet meer geheim hoeft te houden al weet ik dus uit ervaring dat het vertellen ook een redelijk traumatische ervaring is.

Realiseerde me vanmiddag dat ik ook de vraag over snel of langzaam nat worden nog niet beantwoord had. Welnu, het begint met plassen (altijd!) en daarna geleidelijk onder de straal van de douche gaan. Soms met kleine stapjes wat water met de handjes over de kleding scheppen, daarna echt eronder. Ik hoop ooit nog eens de gelegenheid te krijgen om met een rok te gaan zwemmen maar dat zal wel moeilijk te realiseren zijn ben ik bang. Heeft iemand dat wel eens gedaan? Jaren geleden op de duitstalige site van Wetsilk eens een verhaal over gelezen. Moest wel 's-nachts en dat is natuurlijk jammer. Dan zie je niet zo veel.

Wetfet

wonder
Sat, 24 Jan 04, 9:20 PM
Ik ben op het moment een zwembad aan het bouwen in mijn tuin. Ik zou bijna zeggen, kom eens langs en trek gerust een rokje aan. Maar we willen allemaal anoniem blijven, denk ik.
Ik verheug me er natuurlijk al op om in de zomer samen wet mijn vrouw naast het zwembad te liggen, waarbij ik haar hopelijk zover krijg om met z'n tweeen in ons broekje te plassen. In het zwembad zelf zal ze het wel doen, dat doen vrouwen wel vaker heb ik begrepen. Ik hou dan mijn hand in haar kruis en voel dan de hete plas langs stromen.
Overigens, als je online bent, ga dan eens naar ThePool, ik ben daar onder de naam Wetlove.

groeten,
wonder.

wetjeans_boy
Sat, 24 Jan 04, 10:03 PM
Hoi Wetfet en Wonder,

Volgens mij word dit draadje het langst van allemaal op deze forum :lol:

Ik heb zelf al een paar keer gezwommen met dameskleding aan. Voelt geweldig aan!! Raad ik toch iedereen aan om te proberen. In de zomer ga ik gewoon 's-nachts zwemmen. Ook zijn er paar foto''s van mij gemaakt (kan ik ze hier ergens plaatsen?!) Trouwens Wonder, het klinkt wel uitnodigent om bij je te komen zwemmen met een rok aan. Wanneer kan ik komen? :wink: (denk dat je vrouw het niet leuk vindt, een vreemde vent in het zwembad met vrouwen kleren aan?!?!?!?!?!)

Vertel is meer over "ThePool", Wonder. Waar kan ik deze vinden?

striengske
Sun, 25 Jan 04, 9:30 AM
toffe discussie hier over broekjeplassen en natte kleren.
Wonder weet dit al denk ik , ik heb 2 fetishen nl stringsverzamelen en
dragen en broekplassen.Vandat laatste kan ik zeggen dat ik dat nogal
actief beoefen. Deze morgen opgestaan en mijn DIM slip volgeplast,
dan naar de bakker en op de terugweg af en toe 's laten lopen in mijn
jeans. Mmmm lekker en niemand die iets ziet tof hé ?
Idem over dat zwembad . Verleden zomer een groot zwembad gekocht.
Mijn vrouw verklaarde me gek. Er lekker van genoten tijdens de warme
dagen , maar toch af en toe 's gekleed erin gesprongen, daarna op het
terras gaan zitten en af en toe in mijn broek laten lopen terwijl mijn
vrouwlief erbij zat. Dat valt niet op in natte kleren en voelt lekker aan.
's morgen plas ik in mijn slipje en dan onder de douche ermee en achteraf
te drogen gehangen aan de handdoekverming. Mijn vrouw vraagt dan
hoe komt dat toch dat al die natte strings aan het rek hangen ? Wel euh....
Soms weet ik niet meer wat gezegd , maar dat is juist spannend. Ik denk
dat ze iets vermoed, maar niet tenvolle weet wat ik 's ochtends uitspook.
Zo groetjes aan de broekplassers en wet clothesliefhebbers.
PS : ik ben tevens lid van vele yahoo broekplassite's maar soms verdwijnen die mooie groepen zonder enige reden.
Bestaat er een mogelijkheid die groepnamen 's te resumeren ?

wonder
Mon, 26 Jan 04, 2:51 PM
Hallo WJ_boy,

Jij hebt er kennenlijk geen moeite mee om in het openbaar er voor uit te komen, dat je graag nat wordt in vrouwenkleren?
Interessant, ik zou het niet graag openbaar willen maken dat ik van natte broeken hou. Maar er over chatten is natuurlijk anoniem en is reuze gezellig.
Ga naar www.thepool2.com en click op "guests", daarna op "chat" en volg de instructies. Ik zie je daar dan wel een keer.

groeten,
wonder

broekjeplasser
Tue, 27 Jan 04, 11:32 AM
Hallo dameskleding lovers

Het is erg lekker om in een lekker wit katoenen damesbroekje te plassen Ik heb wel eens een minirok erover aan getrokken en heb mezelf op video gezet Ik ben zodanig gaan zitten dat je het witte kruis ziet Langzaam zie je er een heerlijke natte piskring verschijnen .Steeds wat meer.Tot ik lekker helemaal nat geplast was.Ik kom dan ook graag in het natte broekje klaar.Ook bukte ik voorover zodat je van achteren mijn natte ballen enz goed zag Een heerlijk spel Ik heb ook veel foto's van mezelf plassend in dames broekje ook buiten op stille wegen uit de auto Erg geil Als iemand een foto wil zien mail maar even Als iemand ook foto's heeft wil ik ze ook wel zien.
Natte groet Chris

wetfet
Tue, 27 Jan 04, 8:46 PM
Zo, deze thread loopt lekker door. Even een paar dagen geen tijd en er staan bijna meer vragen dan te beantwoorden zijn.

Wonder, gaaf dat je een zwembad aan het bouwen bent. Dat zou mij ook wel wat lijken maar zo'n grote tuin hebben we niet. Noch de privacy om je er vervolgens ongegeneerd gekleed in te laten vallen, al helemaal niet in vrouwenkleding. Wel jammer. Bedankt voor de uitnodiging overigens maar inderdaad, zo heldhaftig ben ik niet :? . Geeft niets, erover "praten" op dit forum is ook al leuk. Vooral omdat er uit blijkt dat je (ik) niet alleen ben met mijn (toch enigszins grensverleggende) hobby. Wetjeans lijkt er inderdaad minder moeite mee te hebben. Hoe doe je dat 's-nachts WJ? En waar? En plas je dan ook eerst voordat je in het water gaat? Voorlopig zijn we nog niet uitgepraat denk ik.

Wacht ook nog steeds vol spanning op reacties van vrouwen. Ben benieuwd.

Wetfet.

wonder
Wed, 28 Jan 04, 9:00 AM
Hallo Wetfet, ik ben het volledig met je eens. Erover praten op dit forum werkt zeer bevrijdend en geeft ook een zekere kick. Je weet in ieder geval dat er "soortgenoten" zijn en dat je zeker niet alleen staat.
Wat het zwemmen betreft, ik weet dat Striengske ook een zwembad heeft, maar er zijn er wellicht nog meer op dit forum die een zwembad hebben. Ik zou graag van hun ook eens hun ervaringen willen horen.
Natuurlijk ook van vrouwen!!!!. Waar blijven ze toch?????

groeten,
wonder.

wetfet
Sun, 1 Feb 04, 11:31 PM
Het lijkt weer even een beetje stil te vallen. Ook nog geen reactie van Wetjeans op de vraag hoe hij het doet. Jammer. Ik hoop dat we toch kans zien deze thread nog een poosje voort te zetten. Ik ben zowel nieuwsgierig naar andere ervaringen/meningen als opgewonden door het onderwerp. Wonder is het in ieder geval met me eens dat het leuk is er hier over te praten. Wie volgt?

Wetfet

wonder
Mon, 2 Feb 04, 5:49 PM
Vrouwen graag.
wonder

wetjeans_boy
Mon, 2 Feb 04, 8:31 PM
Hi Guy's,

Tijdje geleden dat we elkaar gesproken hebben. Een antwoord op de vraag van Wetfet. Meestal ga ik in de zomermaanden, 's-nachts zwemmen gekleed in dameskleding. Dus in satijnen blouse, lange rok, pumps, lange kousen, lingerie en een slipje aan. ik ga dan langs de waterkant staan zodat ik het water hoor klotsen zodat ik een drang krijg om te plassen. Zodra ik geplast heb ( mijn slipje en rok zijn dan al heerlijk nat) loop ik rustig het water in, tot aan mijn middel. Daarna laat ik me lekker achterover vallen. Zodat mijn rok niet omhoog gaat maar lekker om mijn benen blijft zwieren. Ook ga ik wel eens zwemmen in een bruidsjurk. Vooral die petticoat voelt dan heerlijk zacht aan.

Waarom zijn er hier eigenlijk maar mannen? Dames, laat eens reactie achter op deze draadje. Ben zo benieuwd wat de dames hiervan vinden.

WetJeans Boy

wetfet
Wed, 4 Feb 04, 8:54 PM
Wauw WJ, dat klinkt errug goed. Ik heb mijn hersens al gepijnigd waar ik iets dergelijks hier in de buurt zou kunnen doen maar ik ben bang dat dat niet zal gaan lukken. In het verleden heb ik wel eens gedacht over zo'n regenbekken, dat boeren gebruiken om water op te vangen. Die liggen niet zo erg in de kijker maar aan de andere kant, zo fris is dat misschien ook niet. Het strand lijkt me ook wel een optie maar dan moet ik eerst een uur in de auto en hoe ga je dat uitleggen. Schat, ik ga me even verkleden in vrouwenkleding en een uurtje rijden om te (pootje)baden? Ze accepteert veel maar dat toch niet denk ik. Misschien dat het op vakantie een keer wil lukken, dan kamperen we nog wel eens bij meertjes, riviertjes of strand.

Dat is nog weer een ander verhaal trouwens. Meestal lukt het me wel om tijdens de vakantie een keer te gaan zwemmen met kleren aan (spijkershort en t-shirt). De laatste keer heb ik zelfs kans gezien om eerst, vlak vóórdat ik te ver het water in waadde (oh jee, wat gebeurt er nu?) in mijn broek te plassen. Het is natuurlijk maar semi openbaar, want niemand kan dat zien vanaf het strand, maar toch, een geweldige ervaring. En je kunt meteen niet meer terug zonder er echt in te gaan om het bewijs te camoufleren. Vervolgens op het strand nog een aantal malen de boel warm gemaakt. Wonder weet wel hoe dat werkt.

Nou ja, wacht vol belangstelling op nieuwe reacties.

Wetfet

Liefhebber
Wed, 2 Mar 05, 8:08 PM
Ik weet niet waar ik terecht ben gekomen, maar ik lees dingen die zo reccht uit mijn hard zouden kunnen komen.
Ik ben echt een liefhebber van plassen in kleding, maar ook gewoon zonder iets aan.
Maar voor jullie schrikken, ook in mooie witte kleine dames slipjes, dan zie je alles er goed doorheen komen.
Ik las al dat jullie ook van rokjes houden soms, nou ik ook.
het is trouwens ook een lekker gevoel om te zwemmen en dan iedereen om je heen te zien en dan lekker in je zwembroekje te plassen, wat een opluchting is dat.
Maar ook als het stil is op het strand en ik kom net uit het water dan ga ik zitten op het zand en laat als het kan en niemand kijkt alles gewoon lopen.
Vaak ook met mijn pik omhoog en dan pis ik zo omhoog zodat het weer op mijn pik en broekje terug komt.
Zijn jullie vies van je eigen pis?
Ik niet, ook leuk om dan in een boogje over je zelf heen te pissen, heerlijk.

Wat vinden jullie? Of ga ik te ver?

wonder
Thu, 3 Mar 05, 9:30 AM
Hallo Liefhebber,

Of je te ver gaat, vraag je. Welnee!! Natuurlijk niet. Je vindt het zelf toch heerlijk om te doen? Mijn standpunt is dat wanneer je een ander niet tot last bent of iets opdringt, je kunt doen wat je wilt (op plasgebied dan).
Ik heb het laats nog in een hotel gedaan. Ik had een slipje van mijn vrouw meegenomen en heb daar 's avonds in rondgelopen en 's nachts in geslapen. Er steeds een beetje in geplast. Heerlijk.
Net zoals jij mag ik ook graag in mijn zwembroekje plassen. Ik heb een zwembad in mijn tuin dus, kan ik dat zo vaak doen als ik wil.

Dus, er gewoon mee doorgaan en ons vooral op de hoogte houden!!!

groeten,
wonder (wetlove)

wetfet
Sat, 12 Mar 05, 9:44 PM
Goh, het is echt een héle tijd stilletjes geweest hier, ben zelf ook een poos afwezig geweest en ineens zijn er weer nieuwe posts bij mijn favoriete onderwerp!

Ik sluit me bij Wonder aan: je gaat niet gauw te ver denk ik zolang je respect voor anderen houdt en je mening/gedrag niet opdringt. Leuk dat er weer een liefhebber van natte dameskleding bij is gekomen. Het is de laatste tijd bij ons een beetje "stilletjes" om niet te zeggen dat ik "droog" sta. Moet gauw iets aan gebeuren, maar helaas zit vrouwlief in een drukke situatie met werk en studie. Dan staat het hoofd er niet zo naar. Enfin, in de tussentijd dan maar genieten van andermans verhalen......

nattebroek
Fri, 23 Feb 07, 10:18 PM
ik draag ook graag dames kleding het liefst een kortrokje met daar onder een wit slipje zo dat je goed kan dat het nat word

mark
Sat, 24 Feb 07, 12:26 PM
Mark is ook geen dame maar doet het wel zoals in dit draadje staat. Al heel lang. En inderdaad eerst in oude broekjes uit de voddenbak. En liefst onder een rok. En liefst in een broekje dat er naadloos uitziet als een damesbroekje, gekleurd, dat goed donker wordt als je er in plast (meestal geen wit dus).

Ik doe wel altijd heel erg mijn best om mijn rok/jurk niet nat te laten worden, zodat het "echter" lijkt. Dames maken hun rokken ook niet nat.

Ik droom er nog altijd van om met een rok aan echt buiten in het veld te zijn en het dan gewoon te doen. Maar ik durf dat niet. Mijn vrouw wel. Die deed dat al iedere dag toen ze nog een bakvis was. Het heeft best lang geduurd voordat we elkaar vonden maar sindsdien is alles een stuk makkelijker geworden!

Wij heren doen er moeilijk over maar de dames denken er niet eens echt over na. Ze doen het gewoon. Lekker, spannend, gemakkelijk. Misschien dat er daardoor zo weinig dames zijn -- het is te zeer gewoon voor hen, en lang niet altijd sexueel opwindend. Appels stelen uit de tuin van de pastoor, zoiets. Het mag niet, maar als je handig bent ziet niemand iets.

Mark

softhardclassy
Mon, 23 Apr 07, 12:40 PM
Wat een leuke thread!!
Ook ik geniet daar zeer van, zowel om meisjes te vragen in hun broekjes te plassen als om het zelf te doen... Ik koop vaak mooie lingerie voor mijn partner, vooral slipjes (geen strings!) van prachtig materiaal. Niet altijd vindt zij ze mooi of lekker zitten, en deze krijg ik dan terug (zo bouw je een mooie collectie op..). Ik draag graag slipjes over elkaar heen, met soms aan de buitenkant waterdicht, zodat je ook in het openbaar zachtjes kunt plassen. Net als de anderen op dit forum vind ik het heel opwindend de zachte stof te voelen, en de warme nattigheid. Overigens kun je ook steeds prettiger mannenondergoed vinden en dan de combi met een (electrische!) buttplug. Zo zit ik nu te typen...

wonder
Mon, 2 Jul 07, 1:47 AM
Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdagavond was ik alleen thuis. Dan zit ik meestal achter de computer met MSN en Yahoo aan om te kijken of er nog interessante chats te voeren zijn.
Er zijn dan allerlei leuke mensen die in hun slipje achter de computer zitten met hun webcam aan. Soms plassen ze dan in hun slipje op de cam.
Ik heb dat ook wel eens gedaan en ook tegelijk met een ander.
Zaterdag had ik ook weer de cam aan en was er een bekende van me (ook een man) die mij vroeg om een slipje van mijn vrouw aan te trekken en er in te plassen. Ik vond dat wel spannend en heb dus een wit katoenen slipje van mijn vrouw aangetrokken en ben voor de cam gaan zitten.
Even gewacht en dan heb je al gauw een flink aantal kijkers.
En na een tijdje gebabbel met elkaar begon ik steeds een beetje in het slipje te plassen. Dat valt nog niet altijd mee, want je bent dan toch niet geheel en al ontspannen natuurlijk.
Maar het is juist wel mooi als het met kleine beetjes gebeurt, dan kan iedereen er meer van genieten. En je moet natuurlijk ook af en toe reageren op de opmerkingen die gemaakt worden.
Maar naar verloop van tijd was het slipje toch wel behoorlijk nat geworden en een beetje doorschijnend. En steeds kwamen er meer kijkers bij.
Spannend om een keer mee te maken.
Tot het moment dat er vragen worden gesteld om bepaalde dingen te doen, die ik niet wil doen en dan houd ik er maar mee op.
Toen ben ik naar de badkamer gegaan en heb daar nog flink in het slipje staan plassen. En nu geheel en al voor mijn eigen plezier.
Al met al een lekkere avond.

Groet,
wonder(wetlove).