PDA

View Full Version : Mer fra Karianne

Peeebody
Sat, 17 Jan 04, 9:10 AM
Well, Vanja (og dere andre), Karianne ga seg jo ikke, og siden du/dere vil...
Mvh Peebody

"Vet dere, jeg begynte å eksperimentere, jeg måtte jo finne ut om jeg virkelig likte å tisse i buksene! Jeg begynte å utsette toalettbesøkene og ettersom jeg har , ...æh..., stor kapasitet, så og si, så kunne jeg gå mange timer mellom hver gang. Som oftest turte jeg ikke alikevel, feiget ut, ville man vel sagt i dag, og gikk på toalettet allikevel, men smått om senn innså jeg i alle fall at jeg likte å tisse på meg selv om jeg ikke helt skjønte hvorfor. Tisset jeg på meg når jeg gikk med jeans så var det f.eks. veldig deilig å gjøredet, men skikkelig ekkelt etterpå. Buksene ble ekle og stive og det syntes alt for tydelig. Jeg oppdaget nemlig at det også var frekt og deilig, og litt spennende å gå med våte bukser ute blant folk. Da jeg var mindre hadde jeg ofte, til mammas ergrelse, likt å ta av meg underbuksene når jeg gikk med skjørt eller kjole. Jeg gjorde det fordi jeg syntes det var deilig, spennende og pirrende, og nå var det kanskje samme sak med det å tisse på seg og gå med våte klær, i alle fall en stund. Mamma hadde av og til sjekket om jeg hadde underbukser til jeg åpnebart var blitt stor nok til å forstå at man ikke gjorde slikt, gikk med bare rumpe altså, og merket ikke at jeg av og til fortsatte å gjøre det.
Sån ble det med det å tisse på seg, men jeg tror ikke foreldrene mine oppdaget at jeg faktisk gjorde det med vilje, og gjorde det ofte.

Jeg fant ut at det var best å gå med skjørt eller kjole hvis jeg skulle tisse på meg og gå med våte klær. Bare jeg ikke satt på skjørtet gikk det nesten alltid bra. Underbuksa ble våt, strømpebuksene også, men skjørtet holdt seg som regel tørt. Hadde jeg underskjørt på meg, eller skjørt med fôr gikk det så og si alltid bra, men vet dere, av og til så måtte jeg gjøre skjørtet vått også. Var ikke det rart? Heldigvis var det vanlig å gå med kappe selv på sommeren så vi, Kristin og jeg, kunne tisse oss ut ganske mye.

En dag kom Kristin og sa hun skulle vise meg noe. "Se nå" sa hun, og satte seg på huk. Hun hadde på seg jeans og sån ribbestrikket genser som nesten kunne brukes som kjole. (Hun hadde prøvd det en gang, men den var litt for kort. Hun kunne bare stå oppreist!). Da hun satte seg, dro hun opp genseren, men det gjorde vi alle når vi satte oss så det ikke skulle bli "rompe" i den.
Så tisset hun. Dvs. først skjønte jeg det fordi jeg visste hvordan hun så ut når hun tisset, så sån litt fjernt ut til siden og bet seg av og til i underleppa, men det tok litt tid før det liksom begynte å renne. Jeg syntes det var litt rart fordi vi var i parken og det var sommer og nå måtte hun gå med våte bukser tvers gjennom byen.
"Vent nå", sa hun. Hun ble sittende slik etter at det hadde sluttet å renne, hun til og med lot som om hun lettet etter noe i veska si da det kom noen forbi.
Så reiste hun seg. "Se hvor mye som er vått". Hun snudde seg. Det var en våt flekk bakerst i skrittet hennes omtrent så stort som en hånd, skikkelig våt ennå. Den syntes tydlig, men var ikke så veldig synlig. "Tror du noen vil se det", egentlig"? Hun snudde seg.
Jeg vistte ikke, kanskje ikke hvis de ikke så etter. Vi hadde ofte diskutert det, om folk egentlig så selv om vi hadde tisset oss grundig ut. Så vi egentlig etter hva folk hadde gjort og ikke gjort? Av og til la man merke til noe rart, men ikke hele tiden.
"Se nå", sa hun, og dro gensere ned igjen. Nå kunne ingen se. Hun bøyde seg forover for å ta opp veska og sa "se nå" en gang til. Jo, jeg kunne se, fori jeg visste at hun var våt, men da hun rettet seg opp og dro genseren på plass så syntes ikke noe. Jo, kanskje bitte lite litt, men da måtte jeg se etter det, og egentlig vite det.
"Skjønner du ike noe"? Hun så lur ut. Jeg måtte innrømme (jeg likte ikke å innrømme at hun visste noe som jeg ike visste) at jeg ikke gjorde det.
"Jo, for hvis du har på deg bukser og står eller sitter på en stol så blir buksene våte som bare det, men sitter du på huk så blir det bare en liten flekk på et sted. Du må bare ha jakke eller genser eller noe som går ned over rumpa".
Hvordan hun kom på det? Jo, hun hadde traktet kaffe og sett at kaffen kom ut bare nederst i filtret. Og så hadde hun kommet på at når de silte saft så ble tøystykket som de silte gjennom bare skikkeoig vått på det laveste punktet. Tenk det, også Kristin da, som vanligvis ikke fikk mer en G i fysikk!
Jeg kunne ikke prøve, ikke akkurta da, for jeg hadde bare en kort bluse og en kort jakke, men da jeg skulle ut med hunden på kvelden, tok jeg på meg min ribbestrikkede genser som også var så lang at den nesten kunne brukes som kjole. Dvs. jeg kunne litt mer en Kristin, jeg har litt smalere rumpe, men jeg hadde aldri prøvd det ute, bare inne når vi prøvde klær. Jeg kjøpte en brus i kjosken og så gikk vi, bikkja og jeg, en laaang tur, helt ut på neset og tilbake. Ytterst på nestet var jeg skikkelig tissetrengt, sån der vet at man nærmest stritter. Kokka er sån at man bliir skikkelig tissetrengt, altså. Hunden var et eller anet sted inne i krattet, jeg satte meg ned på huk, dro genseren opp bak, lot som jeg lette etter noe i veska mi, og salppet av. Først en skvett, så bare får å bløte opp. Så en til som flommet ut i trusa. Å gud, tenk om ...., nei det gikk visst bra? Så en til, da begynte det å renne, og så slappet jeg helt av. Jeg ble vå og varm , det sildret en liten bekk vekk mellom bena mine, den var forresten ikke så liten heller, og jeg bel bekymret igjen, men det var så deilig og gjort var gjort. Jeg ble sitende slik en stund, kanksje jeg burde begynne å å røke, de som gjorde det satt jo ofte slik? Jeg begynte å le, tenk om de egentlig satt og tisset!!
Jeg knete etter, jeg var kliss våt midt under, men tørr ellers. Jeg ventet til det verket i beina mine, og reiste meg så opp. Ny sjekk, jo omtrent som hos Kristin. Ned med genseren, ny sjekk, jo det kjentes riktig. Det var deilig og vått da jeg gikk inover. De jeg møtte virket ikke som om de så noe. Heller ikke foreldrene mine merket noe. Både bikkja og jeg var fornøyde. Det var mine foreldre også, jeg var jo blitt så flink med hunden, og tenk at jeg helt av meg selv hadde tatt ansvaret for klessvasken! Litt skal det jo koste!"

Begynner å få taket på det, Karianne?