PDA

View Full Version : Verhalen - fictie?

Skaat
Thu, 22 Jan 04, 4:21 PM
Hoi allemaal, ik ben blij dat ik eindelijk een forum gevonden heb waar er in het Nederlands over de beruchte ( :P ) fetish gesproken wordt. Ik heb een hele tijd geleden een aantal verhalen in het Nederlands geschreven, vooral rond "desperation", en ze op het Wetset-forum gepost. Jammer genoeg wordt er zoveel zever verkocht op dat forum dat ik ermee gestopt ben (ik had ook niet zoveel tijd, toegegeven), maar ik heb onlangs een nieuw verhaal geschreven en zou graag willen weten of dat hier populair kan worden of niet? Het is redelijk lang (5 pagina's in Word) maar ik hoop dat dat niemand zal afschrikken...

Fanmail is altijd welkom 8) :P

---

Elfi, Saartje en Julie waren drie universiteitssstudentes die samen een kot deelden. Ze hadden het geluk om een heel huis voor hen drie te hebben tegen een heel schappelijke prijs, en hoewel ze een slaapkamer moesten delen vonden ze het nog altijd heel erg de moeite waard. Die avond hadden de meisjes besloten gezellig thuis te blijven en een film te huren. Elfi, de meest uitbundige van de drie, had ervoor gekozen om een aantal horrorfilms te huren en er een hele griezelavond van te maken. Julie had er niets in te zeggen gehad vermits ze de hele dag in de les gezeten had, maar Saartje keek er niet echt naar uit, ze kon nooit goed slapen na een horrorfilm. Toen Julie 's avonds was thuisgekomen waren Elfi en Saartje er al helemaal klaar voor; de lichten in het salon waren gedimd en ze hadden zich al in slaapkledij uitgedost om knus voor de televisie te zitten. Saartje was met haar twintig jaar de oudste van de meisjes, en had lang, blond haar. Ze had een wit topje en een wit katoenen onderbroekje aan toen Julie thuiskwam, en verder niets. Elfi had halflang, rood haar en sproetjes; ze deed zich graag stoer voor maar iedereen wist dat ze een klein hartje had. Ze was de kleinste van de drie, maar was slechts een jaar jonger dan Saartje. Ze voelde zich een beetje in een meisjesbui die avond en had haar haar in twee korte palmboompjes gedaan. Ze droeg een roze T-shirtje met een afbeelding van een rood hart op. Het net iets te kleine T-shirt reikte tot net boven haar grijze onderbroekje met vooraan een strikje op, zodat je nog net een stukje buik kon zien. Julie, met haar achttien jaar de jongste van de drie, had door haar laattijdige thuiskomst nog de
meeste kleren aan. Ze droeg een strakke blauwe jeans en een zwart truitje met korte mouwen - haar b.h. had ze al uitgetrokken en over de sofa gegooid waar zij en Saartje in zaten om film te kijken. Verder had ze haar witte sokjes nog aan die ze al de hele dag droeg; haar lange, donkerbruine haren had ze in een paardenstaart gebonden.
Na de eerste film had Julie al stevig een kussen vast, maar wat erger was, er stonden al drie grote,
lege colaflessen op de salontafel. Ze moest dringend plassen maar het toilet was op het gelijkvloers, in tegenstelling tot het salon dat zich op de eerste verdieping van het huis bevond, en ze durfde niet
echt de donkere trap af. Vooral toen Elfi Saartje enorm hard had doen schrikken toen ze terugkeerde uit de keuken met een verse lading drank en snoep en dit heel erg grappig vond, durfde Julie helemaal niet meer toe te geven dat ze zo nodig moest.

Halverwege de tweede film en een grote fles cola later had Julie er echt moeite mee om stil te blijven zitten. Ze had de knoop en rits van haar jeans al geopend om de druk op haar gezwollen blaas te verlichten, waardoor een stukje van haar lichtblauwe onderbroek zichtbaar was. Ze zat in kleermakerszit in de sofa met het kussen nog steeds stevig tegen zich aangedrukt, naast Saartje die half neerlag op de helft van de sofa. Elfi had zich op de grond gezet zoals ze meestal deed, op de zachte maar stoffige vloermat in het salon. Julie begon moeite te hebben met te blijven stil zitten en ze had er spijt van dat ze ook nu nog verder gedronken had; ze schuifelde een beetje heen en weer en legde zich tenslotte neer als het spiegelbeeld van Saartje, met haar voeten naar haar gericht, zodat ze haar benen tenminste tegen mekaar gedrukt kon houden. Saartje haalde meteen haar neus op en keek Julie aan.
"Dat zijn jouw voeten die ik al de hele tijd ruik!", zei ze terwijl Julie een beetje betrapt keek, "ik
vroeg me al af wat dat was!"
"Ik dacht dat het de kaaschips waren," giechelde Elfi van aan de voet van de sofa. Julie was een
beetje opgelucht; bijna dacht ze dat Saartje door had dat ze dringend moest plassen.
"Ik heb de hele dag in de les gezeten," verklaarde Julie een beetje beschaamd, "je weet hoe warm het kan worden in die auditoria..."
Julie wreef over haar voetje; haar witte kous had inderdaad een vuile vlek op de zool en was klam. Ze krulde haar tenen en verlegde zich weer een beetje.
"Zeg wriemelaar," klaagde Saartje, "ik word er zenuwachtig van, hou je zweetvoeten eens voor jezelf!"
"Zo vies zijn ze niet," zei Julie beledigd, "hier, ruik maar," en ze duwde haar linkervoet in Saartjes
gezicht. Saartje schaterde het uit en duwde de voet van zich weg, maar niet zonder met haar ene hand zachtjes de zool ervan te kriebelen.
"Nee!", gilde Julie, die haar voeten op de grond zette en haar dijen stevig tegen mekaar drukte.
"Hier moet je ook niet komen stinken!", zei Elfi die op haar beurt Julie's voeten begon te kietelen.
"Stop! Niet doen!", giechelde Julie terwijl ze haar benen over de armleuning van de sofa gooide, buiten bereik van de andere meisjes, en haar kruis vastgreep, "mij niet kriebelen, ik moet naar het toilet!"
"Ga dan," lachtte Elfi, die ondertussen op haar rug op de grond lag, "of ben je soms bang om de trap af te gaan?"
"Nee," Julie trok een pruillip en schopte haar benen wat heen en weer, "ik heb gewoon geen zin. Ik probeer de film te volgen."
Een minuut ging voorbij en Saartje zette zich ook recht en kruiste haar benen; "bedankt hoor," zei ze terwijl ze op haar lip beet, "nu moet ik ook al..."

Zelfs Elfi, die normaal een grote mond had, zei er niets op vermits er juist een wel heel spannende
scène zich afspeelde in de film. Julie was haar kussen weer aan het knuffelen; ze had haar benen
gekruist en haar billen dichtgeknepen, en krulde haar tenen stevig op in haar ondertussen al beruchte zweetsokken. Dan gebeurde het: de scène kwam tot een climax met een groot angsteffect, en de drie meisjes gilden het in koor uit; van het schrikken voelde Julie zelfs een lekje in haar broek vloeien! Ze greep meteen met beide handen haar kruis vast en kreunde luid.
"Wat is er, Julie?", vroeg Elfi met een brede glimlach, "een ongelukje gehad in je broek?"
"Nee," loog Julie, die nu wel de rest nog kon ophouden, "maar ik ga nu echt wel naar de w.c. gaan!"
"Wacht, ik ga mee," Saartje zette zich recht en trok één knie op, "ik zit ook met hoog water..."
Elfi zette zich recht en zei, "ok, dan ga ik ook wel mee, gewoon zodat jullie plaskousen niet teveel
schrik zouden hebben op de grote boze trap..."
"Haast je alleen een beetje," smeekte Julie wanhopig, die met beide handen haar kruis stevig vast had en heen en weer stond te dansen. Toen Elfi de afstandsbediening nam om de video uit te schakelen, viel plots alle elektriciteit uit in het huis; ook de reeds gedimde lichten gingen uit en het hele salon werd in duisternis gehuld. Saartje schrok en gilde, wat ook Elfi en Julie deed opkijken; Julie versterkte de grip op haar kruis om te vermijden dat ze in haar broek plaste.
"Het is een stroompanne," wist Elfi te vertellen, "anders zou er licht van buiten binnenkomen; heel de straat is donker."
"Hebben we geen zaklantaarn of een kaars of zo?", vroeg Saartje nerveus. Julie begon meer en meer in de problemen te geraken, en stond voor de moeilijke keuze om haar angst te overwinnen en in het donker naar beneden te gaan of voor haar kotgenotes in haar broek te doen...
"Zeg meisjes," zei ze tenslotte met een klein stemmetje, "ik moet eigenlijk wel heel dringend naar de w.c., als ik niet snel ga, dan eh..."
"Ga maar," zei Saartje, "ik kan het wel ophouden."
Julie keek met twijfel in het duister, de richting uit waar de deur naar beneden zou moeten zijn. Ze
voelde zich als een klein kind, te bang om naar het toilet te gaan. Plots gilde Saartje weer; Elfi had
een zaklantaarn gevonden en hem aangezet zodat het licht van onder haar kin naar boven scheen. Ze schaterde het uit.
"Kan je het nog altijd ophouden, Saartje?", vroeg ze met een brede grijns.
"Nee!", zei Saartje boos terwijl ze de zaklantaarn uit Elfi's handen trok, "Julie, snel naar het toilet!"
Saartje had ondertussen al één hand in haar kruis en bescheen de weg met haar andere. Ze duwde Julie in de richting van de deur, maar ze had haar haar dijen zo hard tegen mekaar aangedrukt dat ze amper vooruit ging.
"Sneller, sneller!", zei Saartje, "het is dringend!!!"
"Ik kan niet sneller," Julie stond met tranen in de ogen, "dan doe ik in mijn broek! Oh Saartje, ik haal de w.c. nooit meer..."
"Maar jawel, volhouden," moedigde Saartje haar aan, maar eigenlijk was het ook een beetje tegen zichzelf: ze voelde haar blaas ook in mekaar krimpen toen ze met de zaklantaarn de donkere trap bescheen. Julie had duidelijk geen tijd meer om er bang van te worden, want zacht kreunend uit hoge nood trippelde ze de trap af. Het toilet was gesitueerd in een klein kamertje onder de trap, en Julie probeerde haastig, voorovergebogen en met beide handen tussen haar benen, tot daar te geraken. Saartje voelde iets anders; met haar blote voetjes op de koude tegels wandelen deed haar situatie niet veel goed. Toen Julie de deur naar het toilet wilde openen, werd ze echter plots tegengehouden door Elfi, die in zeven haasten Saartje had voorbij gestoken.
"Ik eerst!", zei ze haastig, "ik moet ook!"
Julie voelde het misgaan: een warm gevoel verspreidde zich over haar kruis en ze voelde een
enkele druppel langs haar broekspijp naar beneden lopen.
"Laat Julie toch voor," snauwde Saartje echter, en ze trok Elfi achteruit, "zie je niet hoe erg het
is?"
Een zachte jank van Elfi was het laatste wat Julie hoorde toen ze de kleine badkamer binnenstapte, met haar dijen nog steeds stevig tegen mekaar. Ze deed de deur achter zich dicht en merkte op dat het er volledig donker was: Saartje had de zaklantaarn nog steeds. Met één hand deed ze het schuifslot van de deur op de tast dicht, maar ze voelde steeds meer ontsnappen in haar broek. Ze liet haar kruis los en begon onmiddellijk harder te plassen dan ooit tevoren; snel probeerde ze haar broek uit te krijgen, maar bleek dat haar onderbroek niet mee was – het spetterde alle kanten uit, ze voelde de plas zelfs in haar bilspleet lopen. Met haar jeans nog om haar knieën trok ze haar reeds doorweekte onderbroekje uit en zette ze zich neer op het toilet; tot haar ontsteltenis was het koude, plastic deksel nog naar beneden en ze kon nog net een gil onderdrukken toen haar billen die raakten. Ondertussen kon ze maar niet stoppen met plassen, ze leek wel een hogedrukreiniger! Zo snel en handig als ze kon deed ze het inmiddels volgeplaste deksel omhoog en zette ze zich eindelijk op het toilet te plassen.

Ondertussen stond Elfi buiten, in de gang, zenuwachtig heen en weer te lopen en van de ene voet op de andere te huppelen.
"Oh Saartje, waarom deed je dat nu?", vroeg ze wanhopig, "ik moet echt keidringend naar de w.c.!"
"Ik niet denk je," antwoordde Saartje, "maar Julie moest duidelijk het meest van ons allemaal."
Saartje scheen met de zaklantaarn in Elfi's gezicht; ze keek angstig alle kanten uit en beet hard op haar lip. Dan scheen ze lager, en zag dat Elfi met beide handen in haar onderbroekje zat, haar vagina stevig vast te houden.
"Oh, ik moet echt NU naar de w.c.!", zei Elfi terwijl ze voorover boog en haar benen kruiste –Saartje zag hoe ze al haar blote teentjes krulde-, "is er nergens anders waar ik kan gaan?"
"We hebben maar één toilet he, dat weet je toch," giechelde Saartje zachtjes.
"De emmer in de keuken!", zei Elfi terwijl ze heen en weer danste, "daar kan ik op gaan!"
"De emmer?", schaterde Saartje zodat ze ook haar benen moest kruisen, "ga je daar echt op plassen?"
"Het is dat of in mijn broek doen," zei Elfi dringend, "komaan!", en ze waggelde de richting van de
trap weer uit. Saartje moest toegeven dat het toch ook wel heel dringend begon te worden, vooral in die koude gang, en kwam haar rustig achterna. Op de trap zag ze Elfi met moeite naar boven geraken, en ze besloot het haar betaald te zetten dat ze haar had doen schrikken eerder in de keuken; met de koude, metalen achterkant van de zaklantaarn stak ze in Elfi's blote zij. Elfi, die dit totaal niet verwacht had, gilde luid maar voelde ook haar broekje erdoor nat worden; ze greep opnieuw haar kruis vast en voelde een beetje langs haar beeen naar beneden lopen voordat ze weer controle kreeg over haar blaas.
"Verdomme!", snauwde ze tegen Saartje, "nu is er al wat in mijn broekje!"
Saartje gniffelde en zei, "komaan dan maar, voordat je je pipi niet meer kan houden."
"Oh, da's nu al," kloeg Elfi terwijl ze de trap op waggelde. Toen de meisjes weer in de woonkamer aankwamen, zagen ze dat de lichten weer aan waren; de stroompanne was duidelijk voorbij. Elfi liep de aanpalende keuken in en Saartje zag duidelijk een natte vlek op Elfi's achterwerk; een donkere vlek op haar grijze onderbroekje. Saartje besefte dat Elfi niet aan het overdrijven was en het echt meende; Elfi kreunde zachtjes terwijl ze, met gekruiste benen en één hand nog steeds tussen haar benen geklemd, de keukenkasten doorzocht op zoek naar de bewuste emmer.
"Oh, ik ga het niet halen!", zei Elfi wanhopig toen ze de plastic emmer uit de kast haalde; hij was tot de top gevuld met schoonmaakproducten. Terwijl ze de emmer ondersteboven hield en alles op de grond uitschudde, voelde ze de ene lek na de andere in haar broekje vloeien; ze voelde zelfs al een paar warme druppels op haar blote voeten vallen. Snel zette ze de nu lege emmer op de grond en hurkte ze erover, dan trok ze haar onderbroek tot op haar knieën. Onmiddellijk, misschien zelfs al iets vroeger, begon ze harder te plassen dan ooit tevoren...

De meisjes lieten het licht in het toilet altijd branden, voor in het geval iemand 's nachts dringend
moest, en toen de stroompanne weer opgeklaard was ging daar dus ook de lamp weer aan. Julie zat te beven op het toilet, met haar jeans aan haar enkels en haar onderbroek aan haar knieën. Een gigantische donkere vlek op haar anders lichtblauwe broekje en het vervolg ervan op haar jeans verraadden dat ze, als een klein kind, in haar broek had geplast. Ze wiebelde wat met haar tenen en voelde dat ze ook haar beruchte zweetsokken ondergeplast had; ze hadden aan de hielen zelfs een gele schijn gekregen. Spetters hadden het duidelijk ook gehaald tot bij de muren en de deur, en aan de voet van het toilet lag een klein, geel plasje. Julie greep naar het toiletpapier om zichzelf een beetje af te drogen –haar vagina, achterwerk en de binnenkant van haar dijen waren kletsnat- en merkte op dat de rol voor een deel ook natgeplast was. De wanhoop overviel haar en ze begon te huilen; ze voelde zich ook weer een klein meisje, en schaamde zich zo diep dat ze zelfs niet durfde rechtstaan.

Elfi kon niet meer ophouden met plassen; ze kletterde luid, eerst tegen de bodem van de emmer, dan in de plas die ze erin gemaakt had. Ze zuchtte diep uit opluchting, maar was toch wel een beetje beschaamd: ze hield haar grijze broekje open en zag de grote, natte vlek die ze in het kruis gemaakt had. Ondertussen was Saartje zenuwachtig aan het rondlopen, en zo nu en dan eens stopte om haar benen te kruisen.
"Kan je je een beetje haasten alsjeblieft?", vroeg ze wanhopig, "ik kan het echt niet meer ophouden..."
"Ik moest al urenlang," verklaarde Elfi terwijl het gesis van haar plas bleef doorgaan, "mijn blaas
stond op springen!"
"De mijne ook," zei Saartje terwijl ze met beide handen haar kruis stevig vastgreep, "als ik nog lang
moet wachten gaat het in mijn broek zijn..."
Elfi bleef echter maar plassen, en Saartje kreeg het moeilijker en moeilijker. Toen ze dacht dat ze het echt niet meer kon houden en nog naar beneden wou rennen om te zien of Julie nog niet klaar was, hield het gesis op.
"Eindelijk!", zuchtte Saartje terwijl ze met gekruiste benen tot bij de emmer huppelde, "opzij, of
het is te laat!"
"Krijg ik niet een beetje w.c.-papier?", vroeg Elfi, die noch haar broekje optrok, noch van de emmer af ging.
"Elfi, ik meen het!", snauwde Saartje, "laat mij nu onmiddellijk op die emmer of ik doe in mijn broek!"
"Snel dan," smeekte Elfi bijna, "ik heb wel wat in mijn broekje geplast hoor... mijn benen plakken
helemaal, een beetje keukenrol misschien? Alsjeblieft?"
Saartje kreunde even uit hoge nood en huppelde voorovergebogen weer de keuken in.
"Je wil toevallig niet even een proper broekje voor me halen?", hoorde ze Elfi nog vragen en toen voelde ze het mis lopen. Een warm gevoel verspreidde zich sneller dan ooit doorheen haar kruis en liep helemaal tot aan haar achterste.
"Shit!", riep ze terwijlze uit alle kracht haar dijen en billen tegen mekaar drukte om het tegen te
houden, maar het hielp niet. Al snel liep er een dikke straal langs haar benen naar beneden die daar
haar blote voetjes kriebelde; het duurde niet lang of ze stond in een dikke, gele plas.
"Saartje? Ben je in orde?", riep Elfi vanuit de andere kamer, nog steeds vanop de emmer.
"Nee," kreunde Saartje met tranen in de ogen, "het is te laat..."
Saartje opende haar benen; ze zag een grote, gele vlek op haar witte broekje en een dikke straal die
naar beneden liep met de kracht van een tuinslang. Terwijl Elfi vanop haar emmer zat toe te kijken, stond Saartje volop in haar broek te plassen.
Op dat moment kwam ook Julie binnen met haar volgeplaste jeans weer aan; "ik... ik heb het toilet niet meer gehaald," zei ze snikkend, maar dan zag ze Elfi op de emmer zitten met haar natte onderbroekje aan haar knieën. Saartje schudde de laatste druppels van zich af en kwam wijdbeens de keuken uit. De drie meisjes keken mekaar aan en beseften dat ze allemaal in hun broek hadden geplast, en toen konden ze er alleen nog maar om lachen.

wonder
Thu, 22 Jan 04, 4:48 PM
Hallo Skaat,

Lekker verhaal. Laat er maar meer van komen, zou ik zeggen.
Wat mij betreft mag je de natte slipjes best wat uitgebreider beschrijven. Daar hou ik wel van.

Ik wist niet dat Wetset ook een nederlandstalig forum heeft?
Vast niet zo gezellig als hier.

Ben je eigenlijk een man of een vrouw?

Vertel ook eens wat meer over jezelf. Zou leuk zijn. Je hebt ongetwijfeld zelf ook wel plaservaringen. Of ben je Elfi, Saartje of Julie.....????

In elk geval, welkom op dit forum.

groeten,
wonder.

Skaat
Thu, 22 Jan 04, 6:44 PM
Ok, ik zal er aan werken... Wetset heeft geen Nederlandstalig forum, dit is het enige bij mijn weten, maar er komen ook wel mensen met Nederlands als moedertaal op, vandaar.

Ik ben alleszins een man uit België, en ik ben vooral een fan van "desperation", maar ook wel van het plassen zelf. Zelf ben ik er niet erg aktief in, ik hou er eigenlijk alleen van als vrouwen ongelukjes hebben (klinkt behoorlijk chauvinistisch, maar zo is het niet bedoeld hoor!).

Imlovingit
Mon, 19 Apr 04, 9:46 AM
Hallo skaat!

Ik wilde even kwijt dat ik echt van je verhalen op dit board en bij het board wetset heb genoten!
Ik vroeg me af of er nog meer verhalen aan kwamen?
Ik zou het heel jammer vinden als je er mee zou stoppen...
:(

Groetjes,

Imlovingit

Skaat
Wed, 21 Apr 04, 1:03 PM
Er komt nog hoor, ik heb alleen niet zoveel tijd als vroeger (toen ik ongeveer wekelijks een verhaal op het wetset-forum poste). Maar ik ben al aan een nieuw verhaal bezig!

Skaat
Sat, 8 May 04, 4:29 PM
Ik heb net een nieuw verhaal klaar, hopelijk genieten jullie ervan! Laat me weten wat je ervan vindt :)

Het was zomer, en de twee studentes Jessie en Evelien waren op trektocht door Frankrijk. Ze gingen van dorp tot dorp en overnachtten elke nacht in jeugdherbergen of, zoals deze nacht, in goedkope hotelletjes. Ze prefereerden hotels boven jeugdherbergen want hier kon het verliefde koppeltje tenminste knus in een dubbel bed slapen; ze sliepen dan ook een stuk in de dag en werden pas gewekt toen de warme zomerzon door de blinden aan het raam scheen.
Jessie opende lui haar ogen door de prikkeling van de zonnestralen; ze draaide zalig glimlachend haar hoofd rond zodat ze de richting van Evelien uitkeek.
Ze werd een drukkend gevoel in haar onderbuik gewaar: net zoals elke ochtend wanneer Jessie wakker werd, moest ze nodig plassen. Ze was echter veel te
lui om op te staan, dus drukte ze haar dijen even tegen mekaar aan en rekte ze zich uit. Jessie was een vrolijk meisje met blond, halflang haar dat ze
nu in twee staartjes had - of wat er na die nacht nog van overbleef, want aan de rand van de elastiekjes staken plukjes haar alle kanten uit. Ze droeg een kort topje van waaronder haar navel te zien was, en een oud, wit, versleten onderbroekje; door een klein gaatje aan de achterkant kon je haar billen
zien. Evelien was de meer ernstige van de twee; ze had lange krullen, nu in een staart samengebonden, en droeg een lang, geel slaapkleed met een afbeelding van een bloem vooraan en een iets nieuwere, pastelblauwe onderbroek. Het verbaasde Jessie dat Evelien blijkbaar al wakker was, maar dat gaf haar alleen maar reden om glimlachend met haar hand onder Evelien haar slaapkleed te kruipen en zachtjes over haar achterste te strelen. Ze voelde dat Eveliens billen stevig opgespannen waren en dat haar onderbroek er een beetje tussen geklemd zat. De ondeugende Jessie trok aan het randje van Eveliens broekje zodat het er tussenuit gleed en liet het dan springen tegen haar rechterbil.
"Hey! Doe dat eens niet," zei Evelien, een beetje geïrriteerd. Jessie wist dat ze al eens last had van een ochtendhumeur, dus ging ze wat dichterbij liggen
en streelde ze een beetje over haar arm en haar zij.
Terwijl ze dit deed, kruiste ze ook haar benen een beetje; ze moest echt wel dringend plassen, maar haar vriendin kreeg nu even voorrang.
"Wacht eens even," zei Evelien en ze spitste haar oren; op de gang kon Jessie iemand horen voorbij komen gewandeld. Evelien vloekte zachtjes onder haar
adem en beet op haar lip.
"Waarom? Wat is er?", giechelde Jessie.
"Ik eh...", Evelien begon een beetje te blozen en wiebelde wat onder de lakens, "ik moet heel dringend naar het toilet...", gaf ze verlegen toe.
"Ga dan," glimlachte Jessie, "ik wacht wel hoor."
"Er lopen altijd maar mensen heen en weer op de gang," Evelien wiebelde wat heen en weer tussen de lakens terwijl ze zich naar Jessie keerde, "en ik kan toch niet in mijn onderbroek naar buiten lopen?"
"Doe je broek dan aan, da's toch niet zo moeilijk?", stelde Jessie voor terwijl ze zelf haar billen samen kneep - het was niet gemakkelijk om het op te houden
als het gespreksonderwerp de hele tijd plassen bleef...
"Zeg, ik lig het hier al uren in te houden," Evelien kneep met haar rechterhand in haar kruis en keek Jessie een beetje wanhopig aan, "als ik mijn broek nog moet aandoen, gaat het eh...", ze bloosde een beetje van schaamte, "gaat het erin zijn..."
Jessie streelde met haar voet over Eveliens been; toen ze haar voet bereikte, voelde ze dat Evelien haar tenen al opgekruld had - een zeker teken van heel hoge nood.
"Dan zal je nog even hier moeten blijven," Jessie glimlachte en knuffelde haar vriendin innig; dan sloot ze haar ogen en kuste haar recht op de mond.
Evelien trok zich echter terug; Jessie opende haar ogen weer en zag hoe Evelien haar wanhopig aankeek.
"Jessie, ik zie je heel graag," zei Evelien vastberaden, "maar ik moet NU echt eerst naar de w.c.!"
Evelien keerde zich om en gooide haar benen uit bed; toen haar blote voeten de grond raakten, trappelde ze wat heen en weer en wreef ze met haar zachte
dijen tegen mekaar. Voorzichtig stond ze recht, nog steeds met één hand stevig rond haar kruis geklemd.
"Je kon toch niet zomaar in je onderbroek naar buiten?", giechelde Jessie.
"Ik moet wel, anders plas ik in mijn broek!", antwoordde Evelien wanhopig terwijl ze naar de deur huppelde; Jessie zag hoe haar onderbroek weer tussen
haar tegen mekaar gedrukte billen geraakt was.
"Oeioei... aiai...," jankte Evelien zachtjes, "oh, ik ga de w.c. niet meer halen..."
Toch opende ze de deur nog en keek ze voorzichtjes buiten, de hele tijd op en neer wippend; dan trippelde ze snel naar buiten, de gang op. Nu Evelien
haar aandacht niet meer opeiste, merkte Jessie op hoe dringend ze zelf ondertussen moest plassen. Ze krimpte in mekaar en kruiste haar benen; dan stak ze één hand in haar onderbroek en drukte ze haar bezwete schaamlippen tegen mekaar aan.
"Oh Evelien, haast je...", smeekte ze zachtjes tegen een lege kamer.

Evelien was ondertussen de gang op gelopen, steeds met haar dijen stevig tegen mekaar gedrukt. Ze had al haar moed al bijeen geraapt om in haar onderbroek
en slaapkleed naar buiten te lopen, dus zomaar in het zicht haar kruis vastgrijpen durfde ze niet meer, hoewel er momenteel niemand anders op de gang
te zien was. Ze trippelde op haar blote teentjes, voorzichtig om niets te morsen, tot bij de toiletdeur. Evelien was het al gewend dat als ze dringend
moest plassen en voor de toiletdeur stond, ze al een beetje in haar broek verloor, en nu was het niet anders: door de suggestie alleen voelde ze haar
broekje een beetje warm worden. Ze jankte zachtjes en boog zich voorover om de rest nog tegen te houden; met een bevende hand reikte ze naar de deurklink en haalde ze hem over - alleen maar om te ontdekken dat de deur op slot was. Zenuwachtig haalde ze de klink nog een paar keer over, maar het hielp niet. Van binnenin de badkamer hoorde ze iemand wat in het Frans naar buiten roepen; de w.c. was bezet! Evelien danste harder dan tevoren en huppelde zelfs even heen en weer, maar ze voelde dat het niet meer kon baten... een nat, warm gevoel verspreidde zich snel over haar kruis en haar dijen. Ze stond als verstijfd: ze was in haar broek aan het plassen! Ze voelde het langs haar zachte dijen naarbeneden lopen, en opende snel haar benen om te voorkomen dat ze zichzelf helemaal onderplaste; een dikke straal regende naar beneden van onder haar
slaapkleed en kletterde tegen de grond. Daar vormde het een grote, dikke, gele plas die zich uitbreidde en uiteindelijk toch haar voeten bereikte: de plas
kietelde zachtjes de zolen van haar voetjes en ze voelde hem bijna tussen haar tenen door lopen. Evelien stond er een paar seconden stil, zonder iets ertegen te kunnen doen, maar dan stopte de straal.
Enkele druppeltjes vielen nog naar beneden, maar het was definitief te laat: ze had in haar broek geplast. Voorzichtig en bevend verzette ze haar blote voetjes een beetje: ze hingen helemaal onder de plas. Ze stapte uit de plas op de grond en voelde dat haar voeten helemaal nat waren; ook de binnenkant van haar benen was helemaal plakkerig. Evelien schaamde zich dood en walgde een beetje van zichzelf: ze had hier net als een klein meisje in haar broek gedaan! Plots keek ze op; ze hoorde iemand uit de andere richting de gang weer opkomen. Wijdbeens
liep ze weer terug naar de deur van hun slaapkamer, een spoor van natte gele voetstappen achterlatend...

Evelien trok haar slaapkleed ver over haar achterwerk om haar natte broek te verbergen en opende de deur naar haar hotelkamer; ze probeerde zo snel maar
ook onschuldig mogelijk binnen te komen en sloot de deur weer achter haar. Dan bleef ze met haar rug tegen de muur staan en zette ze een paar stappen
schrijlings naar rechts, hopend dat Jessie niets van haar ongelukje zou opmerken.
"Eindelijk!", zei Jessie, die aanstalten maakte om uit bed te stappen, "ik moet ook heel dringend plassen hoor!"
"De w.c. is bezet," zei Evelien twijfelachtig – ze voelde zich schuldig over haar ongelukje maar had vooral schrik dat men de sporen in de gang zou zien.
"Oh nee," antwoordde Jessie, die achterover viel in bed; ze trok haar knieën op tot aan haar kin en klampte beide handen rond haar kruis, "er was al iemand na je?"
Evelien schudde het hoofd.
"Het was al bezet?", vroeg Jessie, "waar ben je dan gaan plassen?"
Evelien durfde het niet te zeggen; ze keek ongemakkelijk om zich heen. Ze voelde haar natte onderbroekje tegen haar billen kleven en zelfs haar tenen tegen mekaar - maar ze durfde echt niet toe te geven aan haar vriendin dat ze als een klein meisje in haar broek had geplast.
"Komaan, waar ben je geweest?", smeekte Jessie, "ik lig hier echt al te druppen hoor!"
"Ik eh...", stammelde Evelien verlegen, "ik heb in mijn broek gedaan... ik kon het echt niet meer inhouden..."
Jessie wist niet goed wat ze moest zeggen: ze wilde wel lachen om haar vriendin met de natte broek, maar wist ook dat het haar zou overkomen als ze niet snel
op een w.c. zat. Evelien trok haar slaapkleed naar omhoog en keek tussen haar benen; haar pastelblauwe onderbroekje vertoonde een grote, natte vlek op de
voorkant. Met haar benen wijd open draaide ze zich om zodat ze haar achterste kon zien en tonen aan Jessie: daar was de vlek nog veel groter, en kon ze
haar bilspleet erdoor zien. Evelien trok haar onderbroek uit; het haperde wat aan haar dijen en enkels, die ze ook ondergeplast had, maar uiteindelijk kon
ze toch haar natte broekje tussen duim en wijsvinger voor zich uit houden; ze plooide het op tot een vierkantje met al het natte naar binnen toe.
"Het was een ongelukje," verklaarde Evelien met schaamrood op de wangen, "ik moest zo nodig en het toilet was bezet... en ik kon het plots gewoon niet
meer ophouden!"
Jessie had ondertussen al haar voeten weer plat op de matras gelegd en met haar tenen greep ze wanhopig het laken vast. "Sst," zei ze zachtjes, "ik denk dat
er iemand de w.c. doorspoelt!"
Nu hoorde Evelien het ook: een deur die op de gang openging en voetstappen in de richting van hun kamer... Zou de persoon die op het toilet zat het
bewijs van haar ongelukje gezien hebben? Evelien dacht dat het onmogelijk was om het niet gezien te hebben - ze had heel de gang volgeplast. Zo stil mogelijk trippelde ze met haar natte broekje nog steeds in haar hand tot bij het bed en zette ze zich erop neer. Dan stond even ze weer recht om haar slaapkleed over haar blote achterwerk te trekken; waar ze gezeten had, merkte Jessie op, waren nu twee halvemaanvormige natte vlekken op het laken te zien; de afdruk van haar billen. Jessie kneep haar schaamlippen wat steviger tegen mekaar en kruiste haar benen: ze was er als de dood voor om iemand te horen die kwam klagen over Eveliens ongelukje, en vooral om dan zelf nog in haar broek te plassen ook!
Evelien legde zich onder de lakens - met haar voet stootte ze per ongeluk tegen Jessie's been; het koude en natte gevoel hielp niet echt om haar plas
onder controle te houden. Jessie voelde een lekje in haar broek ontsnappen; ze greep haar kruis nog steviger vast, maar toch voelde ze het warme vocht langs
haar clitoris naar beneden lopen en zich een weg naar haar bilspleet vormen.

Er werd drie keer op de deur geklopt; de man aan de andere kant riep iets in het Frans. Evelien en Jessie keken mekaar angstig aan: hij klonk niet erg blij. Geen van beide meisjes durfde iets terug roepen, en stilletjes hoopten ze dat hij wegging. Na enkele seconden hoorden ze weer voetstappen weggaan van hun kamerdeur: de man had hen duidelijk weer verlaten.
Evelien slaakte een zucht van opluchting. "Het is goed hoor," zei ze tegen Jessie, "je kan nu naar de w.c. gaan."
Jessie had zich rechtgezet en had het deken tot onder haar ogen getrokken.
"Ik eh...", zei ze beschaamd, "ik ben al naar de w.c. aan het gaan..."
Evelien hoorde nu inderdaad een zacht, sissend geluid. Ze keek onder de lakens en zag dat Jessie ondertussen al met haar benen wijd open zat; tussen haar benen vormde zich een donkere, gele vlek op de witte lakens.
"Ik kan het niet meer inhouden," zei Jessie terwijl er tranen in haar ogen opwelden. Evelien kon niet anders dan medelijden hebben met haar en omhelsde
haar innig. Jessie knuffelde ook Evelien, maar ze kon haar blaas niet tegenhouden om leeg te lopen: ze bleef maar in bed plassen! De plas liep helemaal uit tot aan Eveliens kant van het bed en het duurde niet lang of zij ook nattigheid voelde - haar plakkerige benen, voetjes en achterste kwamen opnieuw in contact met warme urine, en door de omhelzing bleek dat Jessie zelfs over haar dij en slaapkleed aan het plassen was!
Enkele seconden later was Jessie's blaas volledig leeg en heel het bed doorweekt.
"Het spijt me," snikte Jessie, "ik voel me net een klein kind, zo in bed doen..."
"We hebben allebei in ons broek gedaan," troostte Evelien haar, "laten we nu maar proberen dit op te kuisen voordat iemand het te weten komt!"

Imlovingit
Wed, 12 May 04, 4:07 PM
Hey skaat!

Ik vond het echt weer een fantastisch verhaal! keep on going with the good work!
Ik weet zeker dat je verhalen door heel veel mensen gewaardeerd worden...door mij i.i.g wel!

Bedankt!

Groetjes,

wonder
Thu, 13 May 04, 11:56 AM
Skaat,

Weer een prachtig verhaal. Leuk, die natte broekjes.
Ik heb er van genoten.

Bedankt,
wonder.

Desp_1999
Sat, 15 May 04, 10:02 AM
Hallo Skaat,

bedankt voor alweer een erg leuk verhaal. Blijven schrijven! :wink:

Skaat
Sat, 15 May 04, 11:26 AM
Bedankt voor de leuke replies allemaal, als jullie ideeën of verzoekjes hebben mag je ze me altijd doorsturen hoor... ik sta ervoor open (maar kan natuurlijk niet beloven dat het gebruikt wordt) :) :wink:

wannawatchuwiggle
Sun, 23 May 04, 7:03 PM
Bedankt voor de leuke replies allemaal, als jullie ideeën of verzoekjes hebben mag je ze me altijd doorsturen hoor... ik sta ervoor open (maar kan natuurlijk niet beloven dat het gebruikt wordt) :) :wink:

Beste Skaat ...

Wilde je even laten weten ERG van je verhalen te GENIETEN - 't zijn echt hele goeie (en k lees best veel, dus 'ik kan t weten ' ) LOL :wink:
Volgens mij zijn een/enkele van je verhalen al s eerder ergens geplaatst ('n Belgische pagina kan dat ?) en k kan me nog herinneren toen ontzettend lang over t int.net te hebben gezworven om maar meer te vinden maar nee hoor ... Nergens !! Tot je hier ineene opduikt ?!
Hartelijk welkom dus ... goed dat je dr bent, en dit forum hebt gevonden...enneh - 'k zie natuurlijk erg uit naar je volgende 'storie' !

Vriendelijke Groet, Wanna.

Natjeh_4_Life
Sun, 18 Jun 06, 1:27 AM
goed verhaal skaat :nod: