View Full Version : Danske tisse-elskere
Peecock
Mon, 26 Jan 04, 2:22 AM
Hej!
Jeg har prøvet før, men prøver gerne igen.
Faktisk synes jeg det er lidt mærkeligt, at der kan køre svenske og norske indlæg i lang tid, men der er tilsyneladende ingen danske læsere derude ???
Kom frem af busken, og lad os få en lille debat på dansk.
De bedste og vådeste hilsner
Peecock
Peecock
Thu, 29 Jan 04, 12:46 AM
Jeg kan jo passende skrive lidt om, hvad jeg selv tænder på:
Jeg tænder meget på at se kvinder tisse. Desværre har jeg aldrig set en kvinde tisse i bukserne offentligt, men det er et stort ønske.
Efterhånden tænder jeg også på at se kvinder, der er meget tissetrængende. Jeg får næsten altid ståpik, hvis jeg ser en dejlig tøs, og jeg kan se, at hun trænger meget til at komme på toilettet - især hvis der ikke er et toilet i nærheden.
Jeg kan også godt finde på selv at lade være med at gå på toilettet en hel aften, hvis jeg f.eks. er på diskotek el.lign. Jeg forsøger ikke at skjule, at jeg trænger til at tisse - f.eks. giver jeg "ham" et lille klem en gang imellem. Nogle gange kan jeg se, at en eller flere piger har bemærket mig, og det tænder mig også.
Jeg har også selv prøvet at tisse i bukserne.
Måske fortæller jeg nogle historier, hvis nogen gider læse dem ?
Hvis du læser dette, må du gerne svare.
De vådeste hilsner
Peecock
Dane
Sat, 7 Feb 04, 3:50 PM
Jamen jeg er da også dansker, så selvom der er langt imellem os herinde...så findes der da andre.javascript:emoticon(':lol:')
Jeg tænder på piger/kvinder som kan lide at tisse i bukserne...og har haft nogle kærester som tændte på det.
De tændte også på ble lege, så det har jeg også nydt at være med i.
To af dem tændte også decideret på at gøre det sådan lidt offentligt...dvs. dog ikke at blive opdaget af andre, men at gå ud med ble på...eller at deres bukser var låst fast med hængelås i en kæde...så det ikke var muligt for dem at få dem af.
Det var temmelig pirrende sådan at gå ud...og vide at det helt sikkert ville gå galt før eller siden.
Lad os høre fra andre danskere som kigger med her javascript:emoticon('8)')
Peecock
Sun, 8 Feb 04, 3:17 AM
Hej Dane!
Rart at høre fra andre danskere.
Som dig har jeg altid ønsket at møde en pige der tænder på at holde sig indtil hun simpelthen ikke kan klare mere, og så være nødt til at tisse i bukserne.
Det lyder temmelig frækt at låse lynlåsen fast, så hun ikke kunne få den op. Tænder du også på at se hende gå rundt og være vildt tissetrængende, for det gør jeg.
Hvis jeg er på shopping eller på diskotek eller andre steder, og jeg får øje på en tøs. der bare skal tisse helt vildt, får jeg ståpik med det samme - ja faktisk får jeg ståpik bare af at skrive om det.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der findes piger her, der tænder på at se på os mænd, når vi er tissetrængende. Jeg holder mig sommetider, når jeg er i byen en aften, og nogle piger kigger i hvert fald efter mig, og jeg tror de tænder lidt på det.
Desværre har jeg aldrig se en pige tisse i bukserne, men mange har været MEGET tæt på. Jeg har set piger trække bukserne ned og sætte sig og tisse f.eks. udenfor et værtshus, til karneval mv, og det tænder mig også. Især hvis jeg kan se strålen eller høre den pladrende lyd.
Håber at holde gang i dette indlæg.
De vådeste hilsner
Peecock
Peecock
Sun, 8 Feb 04, 3:42 AM
Hej igen!
Jeg glemte helt at fortælle, at i eftermiddags, da jeg sad ved computeren, blev jeg efterhånden temmelig tissetrængende. Jeg har altid et glas saftevand el.lign. at drikke af. Men i stedet for at gå ud og tisse - det havde jeg slet ikke lyst til - så trak jeg i et par meget stramme cowboybukser - faktisk et nummer for små, så de skal trækkes på med skojern, men til gengæld klemmer de så meget på pikken, at jeg skal være meget trængende, før jeg kan tisse i bukserne. Jeg lagde så et stykke plastik over stolen, og fortsatte med at drikke og skrive på pc'en. Efter en halv time var jeg efterhånden blevet så tissetrængende, at jeg absolut ikke kunne holde mig længere, så jeg besluttede mig for bare at slappe af, men der skete ikke rigtig noget. Bukserne klemte næsten min pik helt flad. Efter endnu et stykke tid, hvor trykket i blæren bare voksede, begyndte det langsomt at komme i bukserne. Det føltes bare så rart, når det varme tis langsomt breder sig rundt om pikken og kuglerne.
Til sidst var der kommet så meget, at jeg kunne høre, hvordan det begyndte at løbe ned på gulvet. Der blev en stor pøl på gulvet, som heldigvis ikke er gulvtæppe. Og det blev bare ved med at løbe.Jeg tror jeg tissede i flere minutter. Det sidste kom dog ikke ud, før jeg efter endnu et stykke tid i våde bukser trak dem af og smed dem i vaskemaskinen. Derefter måtte jeg tørre tisset op og vaske gulvet.
Er der andre, der har prøvet det - det kan VARMT anbefales ;o)
Hilsen peecock
kb-nisse
Thu, 12 Feb 04, 10:25 PM
Det er jeg, jeg vill gerne dansker lere at kende. Jeg tisser gerne i bukserne mine og har lavet det nogen gang emellem her i lande.
Jeg har også benyttet ble i byen, på teater. Det er dejlig.
Og jeg har prövet det peebody forteller, dejligt särlig når man chatter med andre
kb-nisse
Peecock
Mon, 16 Feb 04, 12:07 AM
Hej kb-nisse!
Velkommen på den danske side. Som du kan se, er der ikke så mange her, men måske kommer der flere med tiden.
Jeg har efterhånden prøvet mange gange at tisse i bukserne, men har aldrig prøvet at have ble på. Jeg tror ikke, at jeg tænder på det, men måske vil jeg prøve en dag.
Mange hilsner Peecock
kb-nisse
Tue, 17 Feb 04, 10:02 PM
Hej Igen!
Peecock Undskyld det forkerte navn.
Jo, jeg har tisset i bukserne mine mange gange, blandt andet år jag har gået på strandpromenaden syd fra Köbenhavn.
Og det er dejlig at benytte ble, så kan man tisse på sig mit blandt mange mennesker, f eks på teatret eller i S-toget.
I efteråret prövde jeg i foajen på Betty Nansen teatret, mange mennesker kigte på mig, jeg undrer hvis de förstod.
Näste gang kan bli i Erotik-messen i Valby. Jeg har prövet det förr, midt på gulvet når det er striptease.
Hvilken del afDanmark kommer du fra?
Våde hilsen
Nisse
Peecock
Mon, 1 Mar 04, 11:45 PM
Hej kb-nisse!
Det tænder mig nu ikke så meget at tænke på bleer, men et eller andet sted kan jeg da godt forstå, at det kan være lidt sjovt at stå midt mellem en masse mennesker og bare tisse i bukserne, uden at nogen aner det mindste om det.
Til Dane!
Jeg tænker stadigvæk på det du skrev om, at pigerne fik hængelås på bukserne, så de var nødt til at tisse i bukserne. Hvor længe kunne de holde sig, og hvad gjorde de for at holde ud længste muligt. Jeg har oplevet nogle piger, som f.eks. på diskotek kunne holde sig næsten hele aftenen, når blot de dansede hele tiden, men hvis de stod stille blot nogle få sekunder, tissede de i bukserne. Håber du har lyst til at fortælle lidt mere.
De varmeste og vådeste hilsner
Peecock
Peecock
Wed, 11 Aug 04, 1:57 AM
Hej igen!
Det er ved at være temmelig længe siden jeg har skrevet sidst, men nu fik jeg lige lyst til at fortælle om en omlevelse, jeg havde i lørdags ved standen.
Rart at se, at så mange læser mit indlæg, selv om der ikke rigtig er respons i form af svar. - Nå men til mit indlæg:
Jeg var i ved stranden for at bade i lørdag. Jeg fandt et godt sted, dvs. et sted hvor der lå nogle smukke kvinder. Da der var 26-27 graders varme, var der selvfølgelig masser af mennesker, så vi lå tæt. På den ene side lå en ret køn mor med sine to døtre på ca. 18-20 år. På den anden side lå en familie, som ikke var særlig interessante.
Jeg koncentererede mig om kvinderne. Jeg kunne selvfølgelig ikke lade være med at lave lidt lir. Jeg lagde mig først på maven men fik ret hutigt ståpik af at kigge på kvinderne, så jeg vendte mig om på ryggen.
Jeg havde selvfølgelig masser af sodavand med, så jeg drak en masse, og det varede da heller ikke så længe, før jeg skulle tisse. Jeg havde selvfølgelig ikke tænkt mig at gå på toilettet. I første omgang besluttede jeg mig for at nyde følelsen af at være tissetrængende, og bare holde mig. Jeg lukkede øjnene, og lod tankerne vandre. Imens begyndte jeg skiftevis at spænde musklerne og slappe af i pikken, med det resultat, at bulen i mine badebukser (blanke sorte tights med korte ben) blev skiftevis stor og lille. Jeg kiggede en gang imellem gennem en lille sprække, og kunne se, at kvinderne på skift sad op og kiggede over på mig. Og de kunne absolut ikke undgå at se min stive pik bevæge sig i badebukserne.
Det hjalp på min tissetrang. Når jeg har ståpik, kan jeg næsten holde mig i evighed, så selv om jeg efterhånden skulle tisse ret meget, så havde jeg ingen problemer med at holde mig. Men der skulle jo ske noget mere, så efter at have givet kvinderne lidt at kigge på, besluttede jeg mig for at jeg bare lige så stille ville slappe af og lade tisset komme i bukserne. Jeg lå lidt og samlede mod, og efter nogle minutter begyndte jeg langsomt at slappe a'. Kort efter mærkede jeg, hvordan varmen bredte sig i mine badebukser.
Jeg holdt nu øjnene helt lukket, idet jeg faktisk var ligeglad med, om nogen så det eller ej. Det føltes bare fantastisk. Det er første gang jeg har ligget på standen med så mange mennesker omkring mig og bare tisset i badebukserne (i hvert fald på ryggen), mens alle i nærheden kunne se det, men om nogen virkelig opdagede det, ved jeg ikke. Jeg lod det bare komme langsomt, og ikke så der kom en stråle ud gennem badebukserne. Der turde jeg ikke.
Hvis andre læsere her har prøvet det eller noget lignende, eller set andre gøre det, så skriv en lille historie.
Stay wet stay hot - Peecock
Peecock
Mon, 12 May 08, 12:32 PM
Hej!
Det er flere år siden jeg har prøvet, men det kunne jo være, at nogle danskere i mellemtiden er kommet til ???
Hvis nogen læser her eller har lyst til kontakt, så svar her eller på e-mail:
peacock148@hotmail.com