PDA

View Full Version : Nieuw hier

fetishman
Wed, 11 Feb 04, 12:43 PM
Ben een liefhebber van vrouwen die hoge nood hebben. Lees al een aantal maanden de site van Ger en zijn vroiuw en ook die van juub is mij bekend. Zelf kon ik deze site nog niet maar ik werd per mail hiervan op de hoogte gebracht. Beda\nkt hiervoor echt super.
Omdat ik het erg leuk vind om ervaringen te delen zal ik er één van mij vertellen.

Ik pendel dagelijks met de trein heen en weer tussen Utrecht en Rotterdam. Ik ga dan altijd bij de toiletten zitten.
Laatst kwam er op de hoogte van Woerden een Zuid Afrikaans vrouw bij me vragen of het toilet bezet is. Ik antwoorde dat ik er niet op gelet had "maar wist donders goed dat de schoonmakers hem opslot gedraaid hadden". Ga even zitten en wacht even af zei ik tegen haar en dat deed ze. Na een minuut of tien zei ze dat ze echt heel nodig moet en dat haar blaas op knappen stond. Ga even naar een andere wagon zei ik tegen haar daar zijn ook toiletten. In deze drukte durf ik te lopen want als er iemand tegen mijn blaas stoot doe ik het echt in m'n broek. Na ongeveer nog een kwartier kwamen we aan op Rotterdam CS. Ze vroeg me of ik hier een openbaar toilet wist. Dat weet ik wel ik zal je vertellen waar het is, maar ze viel me meteen in de rede. Je moet met me mee lopen want ik kan nu echt niet zoeken sterker noch ik kan bijna niet meer lopen. Ik was behoorlijk opgewonden geraakt en liep met haar mee, nadat ze menig keer gestopt was om met haar handen tussen de benen en voorover gebogen zich te vermannen kwamen we bij het toilet. Ik pakteen 50 cent muntje zodat ze direct door kon lopen. Na verloop van tijd kwam ze met een glimlach bij me terug. Ze bedankte me oprecht en gaf me een super zoen.

Dit was één van de gebeurtenissen mijnerzijds ik hoop dat jullie ervan genieten want dat doe ik ook van jullie verhalen.
Verder ben ik ook op zoek naar filmpjes van vrouwen die heel nodig moeten plassen. Links zijn ook altijd welkom.

Heel veel plezier gewenst en dames laat de blaas maar vollopen hoor wij genieten ervan.

wannawatchuwiggle
Fri, 13 Feb 04, 10:01 PM
He die fetishman ,

Mooi dat je t gevonden hebt !! -en nog bedankt voor je mail .
Schroom vooral niet nog es te mailen ... veel plezier hier !

Vriendelijke groet, Wanna'.