View Full Version : Plassen moet anders!
zonnestraal
Sat, 27 Mar 04, 2:12 PM
Zo'n 6 à 7 jaar geleden is bij mij de knop omgegaan. Ik heb dat verhaal een paar jaar later als speciaal hoofdstuk toegevoegd aan mijn dagboek.
Ik vind het wel wat expliciet, maar na het lezen van het verhaal van de vriendin van Dennis, zal ik er ook mee naar buiten komen.
Dennis beschreef zijn vriendin zo: "...en nog voor ze goed en wel was neergehurkt schoten twee krachtige stralen kort na elkaar naar buiten. Daarna liet ze met een luid gesis haar volle blaas leeglopen."
Ik schreef het zo: "Nog voordat ik goed en wel op mijn hurken achter die boom zat pieste ik al een paar korte maar krachtige straaltjes" en: "Met die stakke broek op m'n knieën kreeg ik mijn benen niet uit elkaar! Mijn plas 'knalde' en siste daarom met donderend geweld alle kanten op"
Ik zal de namen en locaties verwijderen en dan kan het hier online. Er zullen helaas wel wat fetisjisten op af komen, maar ik hoop ook op een goede, redelijk beschaafde discussie.
zonnestraal
Sat, 27 Mar 04, 11:02 PM
PLASSEN MOET ANDERS - FEBRUARI 2001
Toen ik als klein meisje in de jaren '60 hele middagen buiten speelde was het allemaal geen probleem. Alle meisjes droegen vrijwel altijd een rok en kniekousen, en van schaamte had je nog niet zoveel last. Ook op het strand, zo herinner ik mij, plaste ik gewoon achter het windscherm door mijn badpakje heen. Het was allemaal de gewoonste zaak van de wereld...
Op een zekere leeftijd werd ons verteld dat je als vrouw in wording niet zomaar ergens je behoefte doet. Nee, dat doe je netjes op de wc. Kennelijk moesten we ons profileren ofzo. Maar áls je eens een keertje hoognodig moet, en je hebt geen keus, wat dan?
Zo ook op die avond ergens in 1997 of 1998... (Waarschijnlijk eind 1997)
Die rok en die kniekousen had ik natuurlijk 25 jaar eerder al voorgoed afgezworen. Iedereen ging broeken dragen, dus ik ook!
Op de Mavo (jaren '70) werden ze steeds strakker, en dat is eigenlijk zo gebleven tot die bewuste avond die ik hieronder beschrijf.
zonnestraal
Sat, 27 Mar 04, 11:11 PM
Geld hadden we niet, mijn hartsvriendin Els en ik, maar ik had wel een oude brommer, en samen hadden we een hoop lol! Vaak gingen we op vrijdagavond vanuit het dorp ff naar een cafeetje in de stad. We dronken er meestal een paar colaatjes met rum of een paar glaasjes wijn, en om de alcohol te blussen, dronken we meestal een sapje of twee. Het zal dat ene bijzondere witbiertje met schijfje citroen wel zijn geweest, dat ik die avond voor de verandering nam, dat ons wekelijkse uitstapje in z'n geheel zo anders heeft gemaakt dan alle andere. Natuurlijk gingen we allebei voor het weggaan ff plassen als onderdeel van het ritueel, maar kennelijk had ik toen alleen de bakjes koffie van eerder die avond uitgeplast...
Eenmaal op de brommer, met Els achterop, voelde ik het al een beetje aankomen... "Hè, ik moet alwéér. Nou ja, kaken op elkaar en doorijden maar..." Halverwege de rit híéld ik het echter niet meer! Vanaf het fietspad ben ik toen zonder aankondiging een paar meter een bospad opgereden. Els vroeg nog wat of ik deed, maar heb niet geantwoord...
Ik heb de brommer tegen de eerste de beste boom gezet, mijn helm aan het stuur gehangen, en met trillende handen mijn strakke broek van mijn achterste getrokken.
Nog voordat ik goed en wel op mijn hurken achter die boom zat pieste ik al een paar korte maar krachtige straaltjes. Wat Els in tussentijd heeft gedaan weet ik niet omdat mijn wereldje ineens erg klein was geworden. Het was ik en mijn plas! Besef van tijd had ik ook al niet, want ik pieste volgens mij wel een half uur terwijl zelfs een halve minuut al erg aan de ruime kant moet zijn geweest.
Ik was blij dat ik nog net niet in mijn broek had geplast, maar ik had er wel een zootje van gemaakt. Met die stakke broek op m'n knieën kreeg ik mijn benen niet uit elkaar! Mijn plas 'knalde' en siste daarom met donderend geweld alle kanten op, en heb mijn broek en mijn laarzen met hakken toch niet helemaal droog kunnen houden. Toen ik bijna klaar was, drong het pas tot me door dat ik me midden in een enorme natte dampende plek bevond. Het meeste was langs de zolen van mijn laarzen en langs het voorwiel van de brommer naar alle kanten weggelopen, o.a. richting het fietspad. Mijn wereldje was inmiddels weer wat groter, en hoorde Els lachend vragen of er ergens een dijk doorgebroken was.
Gelukkig zat ik vlak achter een boom, dus kon ik mezelf omhoog werken door me vast te grijpen aan de stam, anders was ik nog omgevallen ook! De alcohol zal nauwelijks een rol gespeeld hebben; vooral mijn laarzen met hoge hakken waren een probleem bij het opstaan! Voor afvegen heb ik mezelf geen tijd gegund. Ik kon ook zo gauw niets vinden in mijn jaszakken.
Toen ik de brommer weer had gestart, konden we bij het licht van de koplamp pas echt zien hoe groot de 'dijkdoorbraak' was die ik had aangericht. Ik zag dat ik inderdaad schuimende rivieren had veroorzaakt, die vele meters ver doorliepen. Op dat moment schaamde ik me werkelijk kapot omdat ik zoveel herrie had gemaakt, omdat het zo vreselijk veel was en omdat mijn verse plas zich nog steeds aan het uitbreiden was over de droge koude bosgrond, en nota bene ook nog eens voor een deel zeer dicht bij het fietspad uitkwam. Ook voelde ik me ongelooflijk onhandig en smerig met die natte plekken op mijn broek.
Later hebben we er gelukkig nog veel om gelachen!
zonnestraal
Sat, 27 Mar 04, 11:22 PM
Ik vond natuurlijk dat alles wat fout kón gaan ook fout wás gegaan. Ok, ik vond het ondanks de zooi en de schaamte, tóch wel een spannende ervaring. Dat kleine wereldje waarin geen tijd leek te bestaan had ik nog niet eerder meegemaakt! Maar daar ging het niet om. Alles was gewoon goed fout gegaan die avond:
Ik had de twee wijntjes of twee colaatjes met rum verruild voor één groot glas speciaal witbier, wat ik anders nooit deed, en ik wist ook niet dat je kennelijk zelfs van één glas (wit)bier samen met een paar appelsapjes (en een bobbelige rit op de brommer) op zo'n frisse avond zó afschuwelijk nodig moet plassen dat je gewoon niet meer weet waar je het zoeken moet! Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat mij dit ooit nog eens zou overkomen op nog geen 10 minuten van huis! Ik was er dus helemaal niet op gekleed. Bovendien dééd je dat als jonge vrouw (rond de 34) toch niet? De zomerse vakantieritten in mijn tienertijd met paps en mams naar o.a. Frankrijk waren zo ongeveer de enige uitzondering, maar ja, tijdens vakanties waren zowel de regels als de kledingstukken wat losser. Dat was punt 1!!!
Ik had ook geen enkele controle over de uitstroom, ik heb mijn broek en mijn laarzen niet droog kunnen houden, ik zat in een onmogelijke gehurkte positie waar ik alleen uit kon komen door me vast te grijpen aan die boom waar ik achter zat, en ik had mijn aanwezigheid goed verraden door met donderend geweld lange rivieren te creëren die o.a. richting het fietspad liepen.
Dat moest dus anders...
Mannen maken nooit zo verschrikkelijk veel herrie als ik deed. (Mijn 'knallende' en sissende plas op de kale bosgrond zal wel tot ver in de omtrek te horen zijn geweest...) Mannen veroorzaken ook wel eens rivieren, maar niet naar alle kanten zoals bij mij het geval was.
In diezelfde periode kreeg ik internet. Het was ff zoeken met een 'foute' zoekterm als 'woman pee', maar uiteindelijk vond ik daar de zeer beschaafde site 'A Woman's Guide On How To Pee Standing'.
http://www.restrooms.org/standing.html
Het vereiste veel oefening en geduld, maar het belangrijkste was dat bij mij daar aan de bosrand de 'knop' in mijn hoofd was omgezet.
Ik trek nooit meer een al te strakke broek aan, hakken houd ik beschaafd, en panty's draag ik niet meer. Dat zijn rotdingen waar géén gaatje in zit! Ik ben overgestapt op echte kousen. Vaak draag ik ze niet, maar alleen als de gelegenheid er min of meer om vraagt (sollicitatie, receptie, trouwerij enz.) Het klinkt gek, maar als ik die kousen weer draag, voel ik me er er ook nog eens veel vrouwelijker door! Ook op de wc scheelt het zeeën van tijd en een hoop gehannes! Rok omhoog, slip omlaag en hup... Ik kan er alle tijd voor nemen en ben ook nog eens eerder klaar met mijn toiletbezoek dan welke andere vrouw dan ook! Heerlijk!
Hoge hakken kan ik ook nog steeds dragen, maar alleen als ik met de auto ben. Voor het autorijden draag ik sowieso platte schoenen, dus die staan altijd in de auto. Met hoge hakken het bos inrennen is geen goed idee!
Ik plas nu, afhankelijk van de kleding die ik draag, in vrijwel elke positie tussen staan, hurken en zitten. Ik plas ook van me af, en dat lost het probleem van de 'knallende' donderende plas op. Rivieren veroorzaak ik af en toe nog steeds, maar die stromen niet meer alle kanten op. Ik drink nu wel vaker een speciaal biertje, maar als ik er eentje drink, dan plas ik er nog steeds drie uit! :-) Net als op die avond aan de bosrand die uiteindelijk mijn leven voorgoed veranderde!
fetishman
Sun, 28 Mar 04, 9:45 PM
Hallo zonnestraal, leuk dat je de site gevonden hebt en er een topic opgezet hebt. En ja het zal als vrouw altijd wat onhandiger zijn dan voor een man als je nodig moet plassen. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je de situaties bewust opzoekt. Ik vraag me alleen af waarvoor maar dat wordt misschien wel een gezellige discussie.
Nou ja je hebt in iedergeval mijn email adres dus als je wat gedachte wil uitwisselen buiten dit medium om dan ben je van harte welkom.
Groetjes Fetishman
zonnestraal
Sun, 28 Mar 04, 11:03 PM
Nou ja, Fetisjman, ik zoek de situatie niet op. Wel zorg ik ervoor dat ik nu altijd op de situatie ben voorbereid. Ik draag geen strakke broeken meer, zelfs niet als ik naar de supermarkt om de hoek ga. NOOIT meer!
Het belangrijkste is gewoon dat ik nooit meer vantevoren hoef in te schatten of ik dat ene drankje nog wel kan binnenhouden tot ik thuis ben. Lukt dat niet, dan is dat geen enkel probleem. Ik doe dan wat ik moet doen en ik houd mijn kleren droog!
Zonnestraal
fetishman
Mon, 29 Mar 04, 5:07 AM
Goede...... zonnestraal, nog gauw even een antwoord voor ik naar mijn werk ga. Het lijkt mij zwaar irrritant dat wanneer ik weg ga ik iedere keer de angst moet hebben dat ik nodig zal moeten. Het lijkt mij ook niet nodig want zoals je al zegt je kunt het overal doen. Ik heb zelf al een aantal situatie's gehad waaronder een keer dat ik in de file stond en verschrikkelijk nodig moest.
Na ruim een half uur ging het echt niet meer en ben toen snel de berm ingerend. Tja ik moet toegeven dat ik op dat moment blij was dat ik een man ben, want als vrouw doe je dat niet zo snel. Wel heb ik het idee dat vrouwen deze situatie's minder snel hebben omdat ze het gewoon wat makkelijker op kunnen houden.
Grtjs fetishman
zonnestraal
Mon, 29 Mar 04, 11:45 AM
Hai Fetisjman
Ook ik heb geleerd te "calculeren". (Doen alle vrouwen, maar ik niet meer.) Twee koffie, twee wijntjes en een sapje... Ik heb na de koffie geplast... Straks nog ff plassen... Over een uurtje ben ik weer thuis... Dus dat red ik wel.
Ik had ook gecalculeerd dat ik dat witbiertje wel binnen kon houden. Wat kan een mens zich toch vergissen!
En ophouden... Ja zelfs als man moet je af en toe ff je kans afwachten. Ik ook, maar als ik een goed plekje zie vanuit de file... Ik ben erop gekleed! Het belangrijkste is het o zo simpele feit dat de 'uitgang' goed open moet kunnen en dat je als vrouw een slip draagt die je makkelijk aan de kant kunt schuiven. Ik doe zo mijn plasje net zo snel als jij, Fetisjman! Zonder knoeiboel!
99% van de andere vrouwen is er niet op gekleed, net als ik toen daar aan de bosrand. Voor die vrouwen zit er vaak niets anders op dan het nog maar 2 uur op te houden. Dat lijkt in jouw ogen misschien eenvoudig, maar dat is het niet hoor! Onze uitgang naar buiten is veel korter en onze blaas is ook nog eens kleiner.
Denk maar aan die paar korte krachtige straaltjes die ik al tegen mijn laars pieste terwijl ik nog niet eens goed gehurkt zat! Ik had daar gewoon geen enkele controle over!
Zonnestraal
fetishman
Mon, 29 Mar 04, 9:38 PM
Tja zonnestraal misschien heb je wel gelijk en moeten de vrouwen het wat dat betrefd wat eenvoudiger krijgen. Maar ik zou toch wel even achter mijn oren krabben wanneer ik in de disco or where ever op het toilet samen met een vrouw sta te plassen.
Ik begrijp alleen niet dat je je druk maakt over die enkele keer dat het zou kunnen gebeuren dat je zo erg moet plassen dat je het niet meer op kan houden. Uiteindelijk zijn er bijna overal toiletten en zeker een vrouw met hoge nood zal zelden ergens geweigerd worden het toilet te gebruiken.
Grtjs fetishman
zonnestraal
Tue, 30 Mar 04, 2:16 AM
Ja, Fetisjman, ik snap wel wat je bedoelt. Het komt niet elke dag voor dat ik mijn plas echt niet meer kan ophouden. Die ervaring zoals toen aan de bosrand wil ik gewoon nooit meer. Ik zal toch bijv. maar eens met hoge nood bij een benzinepomp aankomen en daar te horen krijgen dat de toiletten verstopt zitten??? De pomphouder zal dan wel denken dat ik zal doorrijden naar de volgende pomp op 50 km afstand... Mis!
Ik kan volgens mij ook zonder problemen in een urinoir of in zo'n raar plaskruis plassen. Maar wees gerust; ik kom echt niet naast je staan, want dan zou ik niet eens kúnnen plassen. Bloos! "Uitgang" op slot! :oops:
Zonnestraal
fetishman
Sun, 4 Apr 04, 8:00 PM
Hallo zonnestraal, jammer dat dit onderwerp alleen door ons gevoerd wordt. Ik vind wel dat je lef hebt om als vrouw zo over dit onderwerp te schrijven, dat kom je niet vaak tegen. Wel lijkt het me erg jammer dat je weet dat wanneer je eventueel een broek zou willen dragen zo moet calculeren. Trouwens hoe kan je zo iets calculeren? Ik kan me nog herinneren dat ik voordat ik naar de bioscoop ging 2 cola's nam en toen de filmzaal inging. Ik moest tijdens de film zo nodig plassen, maar ik vroeg me af hoe dat kon van twee glaasjes cola. Herken je dat?
Nou groetjes fetishman.
zonnestraal
Tue, 6 Apr 04, 3:08 AM
Hai Fetishman,
Onder pseudoniem kan gelukkig een heleboel. Met naam en toenaam zou ik alles wat ik hier en in het Klachtenboek heb gezet, ook niet durven schrijven! Plassen is en blijft voor ons een gevoelig onderwerp, en daar praat je niet altijd even makkelijk over! Alleen met echte vriendinnen valt er meestal over te praten.
Op deze plek is de discussie tussen jou en mij gelukkig normaal gebleven. Hartelijk dank hiervoor, Fetishman! Het is natuurlijk wel jammer dat het in het Klachtenboek een beetje tegenvalt met de serieuze reacties van andere vrouwen en meisjes.
Calculeren is moeilijk, het is meer een kwestie van aanvoelen. Soms zit je daar dus naast, maar dat verhaal is je bekend...
Behalve de kou van die avond, zullen rare eetgewoonten en tijden ook wel de oorzaak zijn geweest dat ik zo vreselijk nodig moest plassen van een paar sapjes en een flink witbiertje.
Jouw probleem van die twee colaatjes in de bioscoop komt me wel bekend voor, want ik heb daar veel last van in het vliegtuig. Ik heb daar altijd het gevoel dat mijn plas veel dunner wordt. Dat heeft vast te maken met de vochtigheid van de lucht. Jij merkt dat in de bios, ik in het vliegtuig.
Groetjes, Zonnestraal
fetishman
Tue, 6 Apr 04, 5:19 AM
Goede...Zonnestraal, ik ben het met je eens dat je onder pseudoniem erg veel kan vertellen. Toch zou ik het leuk vinden om onder elkaar wat ervaringen uit te wisselen waar onze paniek het hoogst was. Wanneer je het eng vindt om dat via het forum dan kan het ook via e-mail.
grtjs Fetishman
zonnestraal
Tue, 6 Apr 04, 1:17 PM
Hai Fetishman,
Via dit forum vind ik niets meer te gek, maar e-mail? Sorry, nee... :oops:
Dat je van bier moet piesen is ook mij niet onbekend. Maar als ik 's zomers lig te zonnen op mijn balkon, dan vind ik soms niets lekkerder dan een paar biertjes. Het is dan beslist niet zo dat ik na één biertje al acuut moet plassen.
Op die avond daar aan de bosrand was mijn nood zondermeer het hoogst. Ook daarna heb ik dat niet meer meegemaakt. Mijn nieren hebben door dat ene witbiertje (en andere oorzaken) gewoon overuren zitten draaien. Ik had toen ook het gevoel dat ik me van boven tot onder helemaal leeg heb zitten piesen. Ken je dat gevoel? Het was gewoon veel, Fetishman, heeeel erg veel. Een 'dijkdoorbraak' met donderend geweld en luid gesis... :oops:
Nou jij, Fetishman!
Groetjes, Zonnestraal
wonder
Wed, 7 Apr 04, 12:33 PM
Hallo Zonnestraal en Fetishman,
Ik heb jullie discussie een tijdje gevolgd en tot dusver erg genoten van wat jullie neerschrijven. Hoewel het hier niet gaat over broekplassen, wat mijn voorkeur heeft, zoals je uit mijn verhalen wel kunt opmaken, is het toch bijzonder interessant om van een vrouw te vernemen hoe zij over het plassen denkt en zeker is het interessant om te lezen wat er gebeurt tijdens het plassen. Zonnestraal, het is zonder meer verwarmend om te lezen dat je zo verschikkelijk nodig moest plassen dat de straal er op de meest wilde vormen uit kwam. Ik maak dat ook wel eens mee met mijn vrouw, wanneer ze hoognodig moet. Wanneer ik dan naast haar sta, wanneer ze piest, dan klinkt het geluid van de keiharde straal mij als een symfonie in de oren. Het liefst zou ik er dan mijn hand onder houden, maar dat staat ze jammer genoeg niet altijd toe. Ook zij heeft, net zoals jij, wat moeite met het plassen als ik er bij sta. Behalve wanneer ze erg nodig moet, dan lukt het wel. Of wanneer we beiden in een hete bui zijn, ook dan lukt het haar wel om zelfs in haar slipje te plassen.
Maar ik geniet er ook wel van, wanneer ze op de "normale" manier piest, hoor.
Ik hoop van harte dat je nog eens wat vaker schrijft over je plasverhalen en als je ook graag eens iets van de plasperikelen van een man wilt lezen, laat het maar weten.
Groeten,
wonder.
zonnestraal
Wed, 7 Apr 04, 3:42 PM
Hai Wonder, hai Fetishman,
Ik schaam me dus nog steeds kapot als ik herrie en gesis produceer. En als ik eens ergens 'op locatie' een grote plas heb gedaan, dan zeg ik ff snel "flinke meid" ofzo tegen mezelf, maar blijf me tóch schamen voor rivieren met schuimkraag. Ik ben dan het liefst zo snel mogelijk weg, en die verse grote plas is dan 'van niemand'. :oops:
Ik vind het nog steeds vreemd dat jullie, mannen, zo opgewonden raken van een verse vrouwenplas. Ik was altijd alleen maar jaloers op jullie! Niets meer en niets minder. Je hand onder mijn straal houden... Luisteren naar de '7e Symfonie van Zonnestraal' of zoiets... Brrr... Plassen is lekker en bevrijdend hoor. Zeker op een plek waar dat niet 'hoort' als vrouw. De plas zelf daarentegen is VIES! :(
Bij voorkeur pies ik hurkend of staand op gras of zachte grond, maar ik weet eigenlijk nooit precies hoeveel herrie ik ga produceren. Als ik dus ergens sta of hurk, dan kan ik maar het beste blijven waar ik ben. Plannen bijstellen terwijl ik al aan het piesen ben, zit er voor mij dus eigenlijk niet in! Afkappen en 'verhuizen' zou kunnen, maar in de praktijk komt het daar echt niet van.
Hurken (met bovenlichaam rechtop) heeft als voordeel dat ik dan iets van me af plas (minder herrie!), en dat bijna alles wegstroomt in de richting die ik uitkies. Staand heb ik dat voordeel niet, maar ben dan wel sneller klaar. Wsch zelfs sneller dan jullie, want als vrouw pies ik met mijn kortere uitgang naar buiten dus wel ff wat 'spontaner' dan jullie! 8)
Heren fetisjisten, ik blijf anoniem, dus ik kan openlijk schrijven.
Fetishman en Wonder, jullie zijn nu aan de beurt!
Zonnestraal
fetishman
Sat, 10 Apr 04, 10:12 AM
Hé die zonnestraal, weer een leuk stuk wat je neergezet hebt. Ik vind het nogal opwindend wanneer vrouwen nodig moeten plassen. Onder andere de zoekende blik in haar ogen kunnen mij flink opwinden., maar vooral de "eenvoud" hoe ze ermee omgaan verbazen me echt. Waarom andere mannen dat hebben dat weet ik ook niet maar dat zal wel met moedertje (nat)uur te maken hebben. Ik vraag me alleen af hoe het mogelijk is dat vrouwen hun plas zoloang kunnen ophouden maar dat zal wel komen wanneer mannen nodig moeten er altijd wel een mogelijkheid is. Zelf heb ik wel eens voor een blaas onderzoek met een volle blaas in het ziekenhuis moeten melden. Mij was gevraagd om 's morgens op te staan en niet naar het toilet te gaan en voor ik naar het ziekenhuis nog een liter water te drinken. Dus zogezegt zogedaan maar toen ik daar was er nog een wachtrij van minimaal een kwartier. Ik had het niet meer en toen ik eindelijk aan de beurt was had ik het idee dat ik ontplofte. Op dat moment zou ik willen dat ik een vriouw was en dus wat beter met deze situatie om kon gaan. Gelukkig bleek er achteraf niks met mijn blaas aan
de hand te zijn, en ik mocht naar het toilet. Daar bleef het maar stromen en zelfs toen ik klaar was had ik het idee dat ik nog steeds moest.
grtjs Fetishman
zonnestraal
Sat, 10 Apr 04, 1:51 PM
Hai Fetishman,
Nou z'n blaasonderzoek zou dus niets voor mij zijn! 's Morgens moet ik altijd rennen naar de wc. Als ik op dat moment dan ook nog eens 4 grote glazen water zou moeten drinken en daarna bijv. op de fiets naar het ziekenhuis zou moeten? Dat gaat verkeerd! Dan maar geen blaasonderzoek. Ik red me wel! Bier en koude drankjes zijn nou eenmaal een aanslag op mijn blaas, en daar kan ik helaas maar één oplossing voor aandragen: Lekker zo gauw mogelijk een hele grote plas doen! En als ik dat ook nog eens op een zeer rustige plek onder de blote sterrenhemel kan doen, dan is dat bijna een spirituele ervaring waarbij je voor korte tijd één bent met je omgeving.
Ik denk dat het gauw afgelopen is met die rare broekplas-fetisj als jullie eens een vrouw in vrouwenkleding staand hebben zien plassen!
Fetishman, Wonder, willen jullie ff stemmen via mijn poll op "Alleen serieuze praat"? Alvast bedankt. Heeft heel wat moeite gekost om die te maken, maar het is me dus gelukt.
Op Klachtenboek kom ik niet meer, want iedereen kan zich daar Zonnestraal noemen, en uit mijn naam de goorste dingen schrijven! :cry:
Groetjes, Zonnestraal
PS: Hi hi, ik lees net op dat rare Klachtenboek iets van ene Bert. Met de handen in de zij, de rug achterover en mijn 'privé' naar voren zou ik 3 meter ver kunnen plassen??? Dat zie ik mezelf toch niet zo gauw doen in mijn mantelpakje en mijn lange jas. Dat komt toch wel eg ordinair en provocerend over. Brrrr... 3 meter lijkt me ook wel erg ver hoor, maar misschien heeft hij gelijk??? Ik test dit in ieder geval niet, want ik zou niet weten waar ik dat zou moeten doen.
Bert ziet ook over het hoofd dat ik minstens één hand nodig heb om mijn kleding omhoog en opzij te houden. Steun in de rug heb ik dus al niet echt meer. Alleen bijna ontkleed zou dat dus evt. kunnen. Mij niet gezien!
wonder
Sat, 10 Apr 04, 8:30 PM
Hi Zonnestraal.
Klachtenboek? Je hebt daar kennelijk een slechte ervaring mee. Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat is "het klachtenboek"?
Ik heb de indruk, wanneer ik zo het begin van jouw discussie nog eens lees, dat je een beetje per ongeluk op dit forum terecht gekomen bent. En wellicht uit frustratie met andere schrijvers in het klachtenboek.
Toch besef je terdege dat dit een forum is voor hele gewone mensen, die echter een zekere mate (en soms een zeer grote mate) van plezier beleven aan alles wat maar met plassen te maken heeft. Piesen dus......, in je broek, over iemand heen, over jezelf heen laten piesen, het kijken naar iemand anders die in zijn of haar broek piest, zelfs pies drinken, etcetera.
Gelukkig wel allemaal anoniem. Zoals je zelf al zegt, dat praat wat makkelijker.
Nogmaals, toch heb je er bewust voor gekozen om hier wat te vertellen.
Ik ben erg nieuwsgierig wat je er toe gebracht heeft. En wat je tot nu toe van de reacties vindt.
Je vindt de plas vies zeg je. Kun je je toch wel een beetje voorstellen dat anderen dat juist lekker vinden? Ik bedoel......anders was je toch niet naar dit forum gekomen, toch?
Overigens zou ik het erg op prijs stellen als je nog een tijdje blijft hier.
Ik vind je wel gezellig.
Groeten van wonder.
zonnestraal
Sat, 10 Apr 04, 10:49 PM
Hi Wonder,
Aanvankelijk vond ik dit wel een hele vieze site, maar Fetishman heeft me overgehaald om hier te posten. Je kunt hier gelukkig zelf een onderwerp starten en de mensen oproepen het zo netjes mogelijk te houden. Dat lukt in de onderwerpen die ik heb gestart tot op heden prima. Uiteindelijk was die keus van Fetishman dus zo slecht nog niet!
Op http://www.klachtenboek.nl/cgi-bin/hogenoodboek/guestbook.pl is het m.i. een zootje. Daar staan de smerige en onzinnige dingen tussen de serieuze vragen. Dat is erg jammer. Bovendien heten daar ineens meer mensen Zonnestraal. :cry:
Soms is er echt niets lekkerder dan een grote plas doen in de vrije natuur, maar broekplassen, over mezelf of over anderen heenplassen doe ik niet. Jij wordt daar misschien opgewonden van, maar ik dus niet!!!
Ik zoek zelfs de situatie nog niet eens op. In de eerste plaats is een plas doen gewoon af en toe pure noodzaak. Daarnaast durf ik er ook wel van te genieten hoe mijn plas zich een uitweg zoekt en een straal vormt. Ook de opluchting die komt als de blaas bijna leeg is, zie ik als een onderdeel van het gevoel. Ik weet dan dat ik er straks weer ff tegen kan, want daar ging het tenslotte om!
Natuurlijk voel ik me ook best wel een ondeugende meid. En dat maakt het ook eigenlijk best wel spannend. 8)
Als het bij deze onderwerpen netjes blijft, dan kom ik ook graag terug hier!
Groetjes, Zonnestraal
fetishman
Sun, 11 Apr 04, 12:06 AM
zonnestraal het klopt zo'n onderzoek is niet alles, maar als het om mijn gezondheid gaat dan moet het maar. Toch zou ik graag willen weten hoe het mogelijk is dat vrouwen het zo makkelijk ophouden?
zonnestraal
Sun, 11 Apr 04, 12:42 AM
Dat schreef ik al eerder, Fetishman! Andere vrouwen DENKEN dat ze bij afwezigheid van een toilet eigenlijk geen andere keus hebben!
Hun leven is daarmee één grote blaastraining geworden. Het blijft echter niet eenvoudig, want dat lijkt alleen maar zo!
Daarom heb ik besloten om met mijn plasverhalen naar buiten te komen, in de hoop dat andere vrouwen mijn ideeën zullen overnemen.
Zonnestraal
Jhbr1
Fri, 16 Apr 04, 2:47 PM
Dat schreef ik al eerder, Fetishman! Andere vrouwen DENKEN dat ze bij afwezigheid van een toilet eigenlijk geen andere keus hebben!
Hun leven is daarmee één grote blaastraining geworden. Het blijft echter niet eenvoudig, want dat lijkt alleen maar zo!
Daarom heb ik besloten om met mijn plasverhalen naar buiten te komen, in de hoop dat andere vrouwen mijn ideeën zullen overnemen.
Zonnestraal
Nu zonnestraal, ik zou zeggen, hier heb je weer twee fans erbij. Geen wetting etc maar gewoon lekker vrij plassen buiten en soms ook wel binnen. Maar buiten is echt leuk. Soms gaan we fietsen met de fietstassen vol flessen water én de camera erbij natuurlijk. We vonden het allebei gewoon leuk en daarom zijn we in 2000 begonnen met het op internet zetten van onze plaatjes en filmpjes met groot succes :-)
Natuurlijk allemaal zonder gezicht enzo want we willen het voor onszelf houden snap je ......
Kom eens kijken!
De zomer komt er weer aan dus............ kansen genoeg!
Dutch Guy
Fri, 16 Apr 04, 7:29 PM
Mijn vriendin heeft er ook totaal geen moeite mee om ergens buiten te plassen. Wat Zonnestraal zegt, dat vrouwen altijd denken dat ze tot het volgende toilet moeten wachten, geldt voor haar dus niet. Het heeft voor haar trouwens niks met opwinding te maken. Maar ze vindt het onzin om te wachten als ze net zo goed even snel ergens in de bossen kan gaan waar niemand het ziet.
Er zijn dus heel wat vrouwen die zich bij de denkwijze van Zonnestraal aansluiten :) Het is vaak ook gewoon noodgedwongen. Ze heeft een erg kleine blaas en soms -ergens in de vrije natuur- wordt de nood gewoon te erg. Ook als ik er bij ben, doet ze er niet moeilijk over gewoon haar broek te laten zakken en te plassen. En waarom ook niet? Vrouwen kunnen dat (bijna) net zo makkelijk als mannen.
zonnestraal
Sat, 17 Apr 04, 12:52 AM
Hai Jhbr1, hai Dutch Guy,
Jhbr1, wat jij doet met je vriendin is natuurlijk jouw zaak, maar ik ga dus echt niet met een fietstas vol flessen water over de hei fietsen ofzo.
Wat dat betreft is de vriendin van Dutch Guy meer mijn soort. Ik doe nl. een plas omdat dat af en toe gewoon (erg) nodig is, al moet ik wel toegeven dat een lekkere verse plas doen in de vrije natuur toch best wel wat heeft.
Dutch Guy, je hebt vast wel gelezen dat ik nooit meer een broek draag omdat ooit eens in uiterste nood haastig mijn broek van mijn achterste heb getrokken en vervolgens tegen mijn broekspijpen en mijn laarzen heb zitten piesen.
Heeft jouw vriendin daar nooit last van?
Groetjes, Zonnestraal
PS: Dutch Guy, het is wel een raar praatje hoor, maar in een broek krijg ik mijn knieën niet ver genoeg uit elkaar, waardoor ik ook nog eens mijn hele doosje natpies. Hoe gaat jouw vriendin daar mee om??? :oops: :oops: :oops:
Dennis
Tue, 11 Dec 07, 10:12 PM
Hey hallo Zonnestraal,
Leuk om te lezen dat mijn getuigenis over mijn vriendin je zo "geïnspireerd" heeft! Op die manier zijn er in deze thread al heel wat interessante zaken verteld.
Ik vond het vooral wel herkenbaar wat je vertelde over dat "calculeren". Dat is inderdaad iets wat ik uit ervaring al bij heel wat vrouwen gemerkt heb. Zo heb ik eens van een vriendin van me gehoord dat ze er altijd eerst voor zorgde dat haar thee of koffie was uitgeplast vooraleer ze het huis verliet.
Het grappige is dat ik met diezelfde vriendin ooit op trektocht in de Italiaanse bergen ben geweest. We waren met een groep van een tiental personen en overnachtten in berghutten.
In één van die berghutten had de eigenaar een heerlijk ontbijt klaargemaakt, met daarbij voor iedereen een hele grote mok thee. Die vriendin van me zat recht tegenover me en ze zag er echt wel tegenop om die hele mok uit te drinken, maar uit beleefdheid voor die goede mans inspanning deed ze het toch.
Bijna direct daarna werden we door onze gids geroepen om ons materiaal gereed te maken voor vertrek. We hadden die dag een stevige tocht voor de boeg en hij wilde niet teveel aarzelen.
Het was grappig om zien hoe mijn vriendin verward reageerde. In haar wereld was het helemaal "not done" om eerst zo'n mok thee te drinken en dan maar meteen te vertrekken. Ze had echt zoiets van "wat? vertrekken we nu al? en ik heb niet eens de tijd om die thee te laten doorlopen!".
Op dat moment vond ik dat als man een erg vreemde redenering. Ik zag mezelf nog niet een uurtje gaan zitten wachten telkens ik een glas op had! :-)
Dan krijg je ook niets gedaan in je leven!
Maar de getuigenis van Zonnestraal heeft me wel het één en ander laten inzien. Blijkbaar was die vriendin dus niet die enige vrouw die de hele tijd loopt te "calculeren". Toch wel wonderlijk hoe een leven zo kan verschillen, gewoon door het feit dat we man of vrouw zijn ...
Groetjes,
Dennis
vincp40
Wed, 12 Dec 07, 7:39 PM
Dat bericht is 3½ jaar oud... weinig kans dat Zonnestraal jouw reactie nog leest ;)
Vincent
wonder
Thu, 13 Dec 07, 11:24 AM
Nou, je weet maar nooit. Misschien komen er nog wel meer reacties.
Zou wel weer eens leuk zijn.