PDA

View Full Version : Alleen serieuze praat!

zonnestraal
Wed, 7 Apr 04, 6:55 PM
Hallo mensen van Klachtenboek!
Hier gaat het verder

zonnestraal
Wed, 7 Apr 04, 7:06 PM
TRol schreef op 7 april in Klachtenboek:

heej zonnestraal
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijpt hor!! ik vind wilplassen nie slecht ofzow hor!! Alleen moet ik toegeven dat als je op een parkeerplaats een plasje doet of int bos of ergens anders, dan noem je dat wildplassen. Of zie ik het nou verkeerd? ik hoop egt dat je die site wel gaat maken!! doei

zonnestraal
Wed, 7 Apr 04, 8:10 PM
Trol, plassen op een parkeerplaats, in het bos of waar dan ook is toch niet raar? Volgens mij was jij het die het wildplassen noemde. Ik in ieder geval niet!

Het zal wel een erfenis zijn van de Fransen of de Spanjaarden die ons hebben verteld dat wij onze privé-onderdelen niet mogen laten zien. En als we moeten plassen, dan moet dat bij hoge uitzondering maar kunnen, maar we laten nog steeds 'niets' zien. Vandaar dat mijn moeder mij kennelijk het plassen onderweg ZO geleerd heeft:
Beste beentje voor, en de andere achter, knieën niet te ver uit elkaar (!), bovenlichaam zo ongeveer op de knieën leggen, handen net onder de knieën en piesen maar!

Zo zie je dus aan de voorkant niet dat je aan de achterkant helemaal bloot bent!
Wat mij betreft is dus alles fout aan deze houding! En als je dan wilde opstaan nadat je zoals altijd een iets grotere plas had gedaan dan de planning, dan zat je er ook nog eens op je hurken middenin! :cry:

Jarenlang geloofde ik dat ik als vrouw geen andere keus had als ik eens onderweg een grote plas moest doen, en het eerste schone toilet pas zou opdoemen na 100 km of meer.

Ik weet nu beter! Ik ben er nu op gekleed! Ik plas soms staand recht naar onderen, en soms gehurkt met mijn bovenlichaam overeind. 'Helaas' kan dat niet zonder de onder- en VOORkant van mijn onderlichaam vrij te maken, en mijn straal de vrije ruimte te geven door mijn privé-onderdeel open te zetten. Daarvoor moeten de benen 'helaas' uit elkaar.
Ordinair misschien, maar een glaasje cola schenk je ook niet zo makkelijk in als je de dop er niet helemaal afdraait!

Die site? Mwoah, ik zie nog wel.

Zonnestraal

fetishman
Sat, 10 Apr 04, 5:54 PM
Erg leuk opgezet deze poll. Het is alleen jammer dat je je keuze niet kunt onderbouwen. Verder vind ik het echt super dat er een vrouw is die ballen genoeg heeft om dit onderwerp bespreekbaar te maken.

grtjs Fetishman

zonnestraal
Sat, 10 Apr 04, 7:11 PM
Dank je, Fetishman (en Wonder?) voor jullie stemmen!
Op internet is alles bespreekbaar. Misschien woon je wel bij mij in de straat ofzo, maar dat weten we niet van elkaar. Prima toch?

Je mening kun je altijd onderbouwen door hier een bericht te posten!

Ik heb uiteraard optie 1 gekozen omdat ik vind dat ik echt niet hoef te provoceren, maar graag in alle rust ff een plas wil plegen. Als de toiletten smerig zijn en de begroeiing te dicht is om er tussendoor te lopen, dan zou ik hoogstwaarschijnlijk mijn auto neerzetten op de rustigste plek van de parkeerplaats, en dan naast de auto gaan zitten om ff snel een lekkere plas te plegen. Je weet al dat ik daarna z.s.m. vertrokken ben omdat die grote verse schuimende plas dan ineens 'van niemand' is.

Enerzijds ben ik dus trots op mijn plas 8), anderzijds schaam ik me kapot... :oops:

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Sun, 11 Apr 04, 11:59 AM
Ja mezelf in jouw gedachte verplaatsend kan ik me voorstellen dat je voor optie 1 gekozen hebt. Ikzelf heb gekozen voor optie 3.Dit geldt wat mij betreft niet alleen voor vrouwen maar ook voor mannen. Zelf vind ik het als man zijnde best ordinair om te gaan staan wildplassen. Hoewel in uiterste nood zal ik het zeker doen. Het komt misschien een beetje ouderwets over maar toch verwacht ik van een vrouw iets anders. Een vrouw legt de lat iets hoger, die gaat niet langs de snelweg in de berm staan plassen maar die wacht tot het volgende benzinestation komt.
Wanneer hier de toiletten dan te vies blijken te zijn dan is het natuurlijk logisch dat ze ergens een beschut plekje zoekt want niemand kan verwachten dat je het oneindig lang volhoud.
Bovendien vind ik dat je oplossing nog een ander nadeel heeft. Ik vind het leuk wannneer ik een vrouw in een jurk of rok zie maar ik vind ze in een broek ook leuk.

grtjs fetishman

zonnestraal
Sun, 11 Apr 04, 3:24 PM
Fetishman,
Hoewel ik mezelf af en toe best een ondeugende meid vind, leg ik toch nog steeds de lat veel hoger dan de gemiddelde man! Ik plas niet zomaar zonder enige vorm van schaamte overdag in de berm of (staand) achter de eerste de beste struik die ik zie! Foei! Dat zou ik niet eens durven!
De avond en nacht maken alles makkelijker, maar dat wist jij ook al. Langs de weg stop ik (zeker overdag) gewoon bij de pomp. Zijn de toiletten echt goor, dan verdwijn ik ONGEZIEN achter een struik en doe ONGEZIEN wat ik moet doen. Ik weet ook niet waar het aan ligt, Fetishman, maar soms kunnen bijv. ook een paar bakjes thee behoorlijk in de weg zitten, en blijf daar liever niet bovenop zitten tot ik over een uur thuis ben!

Ik zoek de situatie echt nooit op, maar soms, tijdens een lange boswandeling bijv., heb je geen keus, en dan is het "to pee or not to pee". Voor 99 van de 100 vrouwen (met broek!) is het dan "not to pee" en hun boswandeling is verknald. Voor die ene Zonnestraal in haar jurk of rok is het dan "to pee". Mijn boswandeling blijft dan leuk en gezellig, want ik kan er weer ff tegen omdat ik ergens uit het zicht schoon en snel ff een lekkere plas heb kunnen doen.

Zonnestraal

PS: Ik draag bijv. nooit een gele of knalrode jas, maar een jas in een onopvallende kleur. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom ik dat doe... :wink:

fetishman
Mon, 12 Apr 04, 8:37 AM
Zonnestraal, de keuze die ik gemaakt heb was meer in zijn algemeenheid bedoeld en zeker niet richting jouw persoon. Ik heb respect dat je probeert voor andere vrouwen een oplossing aan te dragen, maar zoals je ziet ze komen toch niet uit hun schulp. Dat is misschien het gevolg van vrouwelijke schaamte of ze kennen het probleem niet omdat het hun niet vaak overkomt. Kortom ze hebben ermee leren leven.

zonnestraal
Mon, 12 Apr 04, 11:25 PM
Oooops! Fetishman, ik heb je verhaal iets te persoonlijk opgevat. Sorry! :oops:

Op andere forums ben ik al uitgelachen, weggehoond of voor vent uitgemaakt. Op dit forum is het wat dat betreft dus een heel stuk beter. Ik heb er in ieder geval van geleerd dat je met mannen die van broekplassende meisjes houden toch ook op een hele leuke manier van gedachten kunt wisselen.

Toch was er op klachtenboek.nl wel degelijk interesse voor die site die ik in mijn hoofd had. Die komt er misschien tóch wel... Maar op geen enkele wijze moet mijn naam en adres bekend worden. Misschien dan maar zo'n gratis pagina met reclame enzo??? Ik zie nog wel.

Groetjes, Zonnestraal

Jhbr1
Fri, 16 Apr 04, 2:29 PM
Ik heb in de poll ook de eerste mogelijkheid gestemd, jammer alleen dat er bij staat uit het zicht, daarom is het vaak zo lastig om eens een wild plassende vrouw 'ineens' te zien.
Mannen die langs de kant staan te plassen zie je zat, ik doe er zelf ook aan mee als ik moet :-) Heerlijk!

zonnestraal
Sat, 17 Apr 04, 1:14 AM
Jhbr1, dank voor het meedoen aan de poll! Een vrouw heeft nu eenmaal meer last van schaamte dan een man. Mij zul je dus niet in de berm zien plassen! Ik zoek de beschutting op, en dat kan van alles zijn: een struik, mijn auto of wat dan ook.

Zonnestraal

striengske
Sat, 17 Apr 04, 7:01 AM
wel zonnestraal ,ik heb je menig gelezen over het " wildplassen ". Mijn
vrouw houdt tevens van wat discretie, maar als het op plassen aan komt
bij hoge nood ( ze heeft nogal kleine blaas ) dan vergeet ze soms alle
waarden:opzoeken van een bosje of een beetje beschutting kan er niet
meer af, ze moet plassen anders is het in haar broek en daar heeft ze
een hekel aan.
enige maanden geleden moest ik de eerste beste afrit nemen van de autoweg, deur opengewierd , jeans naar benenden en laat maar lopen.
Goed , wat doe je eraan ?Beter dan een natte autozetel zou ik zeggen.
Groetjes
Striengske

zonnestraal
Sat, 17 Apr 04, 5:12 PM
Hai Striengske,

Dank voor je stem!

Nood breekt wet hoor! En als je erg nodig moet, dan vervagen de 'normen en waarden' ook heel snel. Zomaar naast de auto in de berm vind ik persoonlijk te ver gaan, maar ik zal de laatste zijn die je vrouw zal veroordelen!
Je hebt wsch mijn verhaal gelezen ('Plassen moet anders'). Ook toen zat ik daar aan de bosrand op maar een paar meter van het fietspad, en het kon me niets schelen. Zelfs mijn hartsvriendin Els zag ik niet eens meer, want mijn wereldje was op dat moment niet groter dan mijn plas en ik.

Ik had nog een rare vraag die ik ook aan Dutch Guy heb gesteld: Ik draag sinds dat 'avontuur' an de bosrand altijd een rok of jurk, en panty's draag ik ook nooit meer. Want als ik met een broek op m'n knieën ergens zit te piesen dan krijg ik mijn benen niet ver genoeg uit elkaar. Ik pies dan alle kanten op. Mijn broek en schoenen krijgen het dan meestal zwaar te verduren en pies ook nog eens mijn hele doosje nat. Hoe gaat jouw vrouw daar nou mee om? :oops: :oops: :oops:

Groetjes, Zonnestraal

striengske
Sun, 18 Apr 04, 7:43 AM
hallo zonnestraaltje, tevens dank voor je reactie.
als mijn vrouw in hoge nood in de berm plast, jeans naar benenden, dan
ziet haar jeans en haar schoenen er niet meer uit achteraf.Die ene keer
langs de autoweg heeft ze achteraf haar garderobe mogen veranderen
bij thuiskomst. Maar ze heeft er niet echt bij stilgestaan. Ikzelf vind het
ook veel sexier als ze een rokje draagt en de tussen 2 autodeuren plas
wordt uit de trukkendoos gehaald . Nu gaat dat niet meer omdat we met
een minibus rijden met schuifdeuren. Op reis naar het zuiden heb ik het
meermaals meegemaakt ( indertijd ) dat ze tussen de 2 deuren plaste
en gewoon haar string wat wegtrok, omdat ze niet durfde hem naar
beneden doen.Toen stond ik daar nog niet bij stil, maar als ik daar nu aan
terugdenk....
Deze zomer gaan we terug sedert lang met de wagen op reis , wie weet...
Groetjes
Striengske

zonnestraal
Sun, 18 Apr 04, 3:44 PM
Hai Striengske,

Dank voor je eerlijke antwoord! Een broek is inderdaad niet het handigste kledingstuk! Ik kan je vrouw alleen maar adviseren om (net als voorheen) een rok of jurk aan te doen, en de slip aan de kant te houden i.p.v. naar beneden te doen. Dit is sowieso minder gênant als er een kans is dat je gezien wordt! Ik zie mezelf al staan met mijn slipje op mijn knieën terwijl een passant me in de gaten heeft... :oops: :oops: :oops:

De slip naar beneden doen is dus volstrekt overbodig. Je kunt nl. met de slip opzij je benen zover uit elkaar zetten als nodig is, en dat heeft alleen maar voordelen! De straal heeft nu lekker de ruimte en wordt meestel mooi strak, spetters komen niet op je benen terecht, en afvegen is nauwelijks nog nodig.
Als je op reis gaat met een busje (met schuifdeuren) dan is staand plassen met haar achterste tegen de zijkant van de bus wsch de beste methode. Zittend op de rand van de dorpel van het portier of de schuifdeur zou evt. ook nog kunnen, maar daarvoor moet er bij je vrouw misschien nog een knopje om.
Bespreek deze dingen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Plassen doe je immers vaker dan tandenpoetsen!?

Groetjes, Zonnestraal

Dutch Guy
Sun, 18 Apr 04, 10:42 PM
Mijn antwoord zal ik dan ook maar in deze thread zetten:

Mijn vriendin draagt altijd gewoon broeken, en voor hoever ik weet heeft ze daar nooit problemen mee gehad. Meestal doet ze haar broek en slipje gewoon naar beneden tot op haar knieen. Blijkbaar kan ze haar benen wel ver genoeg uit elkaar doen om alles droog te houden.

Ik denk ook dat dat per persoon verschillend is. Niet alle vrouwen hebben nu eenmaal dezelfde 'anatomie' daar beneden.

wonder
Wed, 21 Apr 04, 3:19 PM
Hallo,
Ik was een van de eersten die een stem heeft uitgebracht, maar ik had nog geen toelichting gegeven. Uiteraard heb ik op 1 gestemd.
Ik vind dat een vrouw overal moet kunnen plassen. Waarschijnlijk zal ze zelf meestal wel vinden dat ze een beetje uit het zicht moet zitten. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw voor het aanschijn van iedereen haar broek laat zakken en begint te plassen. Misschien komt het wel voor, maar (jammer genoeg) niet in mijn aanwezigheid. Ik zeg jammer genoeg, omdat ik het best wel leuk vind om een vrouw te zien plassen.
Het overkomt mijn vrouw nogal eens dat, wanneer we bijvoorbeeld in een bos aan het wandelen zijn, ze onderweg nodig moet plassen.
Ze heeft er dan geen moeite mee om een plekje achter een struik of zo te zoeken en een plas te doen.
Voor Zonnestraal: ze draagt altijd een broek, hoor, en toch gaat het plassen haar goed af. Een ferme straal die niet alle kanten uitgaat.
Ik heb altijd moeite om te beslissen, zal ik op de uitkijk gaan staan of zal ik naar haar plassen kijken. Meestal gebeurt dat door elkaar. Mijn vrouw heeft daar geen moeite mee, want ze weet dat ik het lekker vind om haar te zien plassen (het liefst in haar broek natuurlijk). Ze doet het altijd wel zo snel mogelijk om te voorkomen dat een passant haar ziet, want daar heeft ze wel een hekel aan. Het gevolg is een krachtige straal en daarna zo snel mogelijk haar slipje en broek ophijsen, waardoor er waarschijnlijk wel wat druppels plas in haar slipje achterblijven. Wat voor mij dan weer een lekker erotisch moment oplevert.

Zonnestraal, ik geloof dat jij je er niet zo veel bij kunt voorstellen dat een man het zeer erotisch vindt als een vrouw (in haar broek) plast. Geloof me, er zijn vele mannen die dat vinden. Gelukkig kunnen we er hier over praten. Overigens heeft mijn vrouw hetzelfde gevoel als jij. Ze vindt het ook maar niks, maar ze doet het gelukkig wel af en toe om mij een plezier te doen. Moeten we wel in een lekker erotische bui zijn natuurlijk.
Ze doet het niet midden op straat voor mij........ Hoeft ze ook niet. Ik vind het een intiem gebeuren, dat alleen tussen ons tweeen plaatsvindt.

Zou jij het doen voor je geliefde??

Groeten,
wonder.

zonnestraal
Wed, 21 Apr 04, 5:20 PM
Hai Dutch Guy, hai Wonder,

Dutch Guy, dank voor je eerlijke antwoord. Geen twee vrouwen zijn er inderdaad exact gelijk, dus ook niet 'daar van onderen'.

Wonder, ik heb absoluut niets met erotische plas-spelletjes! Misschien ben ik wel egoïstisch, maar ik doe een plas om mezelf een plezier te doen. Fietsen, wandelen, autorijden of wat dan ook, doe ik liever met een lege blaas. Dus als het eens nodig mocht zijn tijdens een boswandeling, dan zoek ik wel een mooi beschut plekje uit om ff een lekkere plas te doen.

Op dit ogenblik heb ik een vrij serieuze relatie met een lieve man. Het onderwerp 'plassen' is voor ons geen taboe, dus als hij of ik moet plassen, dan hoeven we daar niet moeilijk over te doen.

Ik vind overigens geen enkele vent erotisch als die tegen een boom ofzo staat te plassen, en ook zijn plas zelf windt mij niet op.

Misschien vindt mijn partner het wel een erotisch idee dat ik ook weleens ergens anders plas dan op de wc, maar mijn partner hoeft echt niet te beginnen over spelletjes als broekplassen, over elkaar heen plassen en dergelijke!

Plassen is soms het lekkerste wat je als mens kunt doen. Als ik eens nodig moet, dan kan ik er ook echt van genieten als ik eens ergens met mijn rok omhoog en mijn slipje opzij een lekkere grote verse plas zit (of sta) te doen, maar het is voor mij helaas een privé-aangelegenheid. Zelfs meeluisteren probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen. Dat valt helaas niet altijd mee. Dus als ik herrie heb gemaakt, of als het begint weg te stromen in een meterslange rivier, dan ben ik zo snel mogelijk uit de buurt. :oops:

Groetjes, Zonnestraal

jochie
Wed, 21 Apr 04, 10:06 PM
als je niet van broekplassen houdt, vraag ik me wel af hoe je deze site hebt gevonden en waarom je het leuk vindt om hier te posten, aangezien het hier toch voornamelijk over broekplassen gaat. (de naam zegt het al!)Je doet het toch niet alleen voor de aandacht he..

zonnestraal
Wed, 21 Apr 04, 10:29 PM
Jochie, op andere forums ben ik weggehoond, en voor vent uitgemaakt. Bovendien stonden daar de meest idiote berichten tussen de serieuze! Op klachtenboek.nl kwam ik Fetishman tegen, en die heeft me uiteindelijk overgehaald om hier te posten.
Zolang het hier normaal blijft, wil ik hier blijven posten, maar jullie zijn inderdaad niet de doelgroep die ik voor ogen had.

Zonnestraal

zonnestraal
Wed, 21 Apr 04, 10:50 PM
PS: Jochie, ik zie dat je de maker bent van het Plaspaleis, en dat je ook hier en daar woorden gebruikt die m.i. niet door de beugel kunnen.
Alleen serieuze praat hier graag. Als je dus wilt praten over broekplassen en g*** worden, dan moet je maar iemand anders op dit forum zoeken.
Ik plas niet in mijn broek, maar met mijn slipje opzij! En da's een wereld van verschil!
O ja, voor een bikinibroekje of badpak wil ik wel een uitzondering maken. Als het je opwindt dat ik tijdens het zwemmen in zee bijv. door mijn bikinibroekje heen plas, dan heb ik hierbij mijn plicht weer gedaan. Als afknapper meld ik je ook maar meteen dat iedere vrouw dat doet!!!

jochie
Thu, 22 Apr 04, 11:48 AM
ik ben niet de maker van welke sex site dan ook, en gebruik ook zeker geen grove taal, als je dat mocht denken. Maar ik vind wel dat op deze site eindelijk ook vrouwen komen die wel eens door hun slipje heen plassen. En ga ons nou niet uit de droom halen door minachtend over broekplassen te doen, daar zit ik iig NIET op te wachten! En iedereen plast in zee, zelfs het riool. Ik wordt daar echt niet opgewonden van nee. Maar ik wordt ook niet opgewonden van die verhalen van jou, in tegendeel, je vertelt niets nieuws.

wonder
Thu, 22 Apr 04, 1:24 PM
Deze discussie gaat de verkeerde kant op. Jammer. Ik vind dat we iedereen in haar/zijn waarde moeten laten, dus ook Zonnestraal.
Als zij het leuk vindt om in dit forum een eigen thread over natuurlijk plassen te starten, steun ik haar van harte. Ik vind het eveneens leuk om daar met haar over te praten. Maar dan houd ik me wel aan haar code.
Wanneer ik plassen en erotiek echt aan elkaar wil koppelen, dan doe ik dat in een andere thread. Dan heeft Zonnestraal zelf de keuze om dit te lezen, ja of nee.
Het is duidelijk dat Zonnestraal onze gevoelens niet deelt, maar ze doet er ook niet minachtend over.
Zonnestraal, ga zo door, en laat je niet afschrikken door wellicht iets te erotisch getinte teksten, het ligt vaak erg dicht bij elkaar.
Ik waardeer en geniet erg van je bijdragen.

Groeten,
wonder.

zonnestraal
Thu, 22 Apr 04, 5:33 PM
Wonder, dank voor je steun!

Jochie en ieder ander mag denken en schrijven wat hij of zij wil, maar a.u.b. niet hier. Ik schaam me er niet voor om te schrijven dat ik plassen in de vrije natuur erg lekker, en ook wel eens lekker ondeugend vind, maar het blijft voor mij als vrouw toch allemaal wat gevoeliger liggen dan bij de meeste mannen.

Zolang iedereen die hier wil reageren, hier begrip voor kan opbrengen, zal ik zo openhartig mogelijk alles vertellen wat jullie willen weten over mijn gevoelens omtrent buiten plassen. Dat zijn er veel, dus daar kunnen we nog maanden over schrijven!

Broekplassen hoeft niet voor mij, dus Jochie kan zich maar beter bij zijn eigen threads houden! Ook andere plasspelletjes zoals vèrplassen, wat jongens en jongemannen zo graag schijnen te doen, boeien me niet.
Ik weet bijna zeker dat ik bijv. op mijn rug liggend op een bankje in het bos véél verder plas dan menig man, maar ik HOEF niet de baas te zijn omdat ik wsch. het verst plas. De baas kun je worden als je andere capaciteiten hebt!

Groetjes, Zonnestraal

PS: Jochie, het Plaspaleis is niet van jou, maar je maakte er wel reclame voor. Te vroeg geoordeeld. Sorry!
Je taal vind ik wel onnodig te grof. Een term als 'pisbroek' (in een andere thread) vond ik echt te ver gaan. :cry:
Een vrouw pist niet, Jochie! Bah! Ik plas of ik pies! En da's een heel verschil!

jochie
Thu, 22 Apr 04, 6:27 PM
het woord piesbroek heb ik nooit gebruikt! (dat vind ik ook vies) wat een onzin ik heb misschien 3 x iets gepost over dit onderwerp en ben echt NIET zon ongemanierde malloot die alles uit zn verband rukt en ben ook niet grof in de mond. Maar ik kom nou eenmaal de berichten van zonnestraal echt overal tegen, en ik zie steeds weer dat ze niet snapt dat anderen opgewonden kunnen raken van broekplassen, terwijl ze plassen wel spannend vind. Maar om nou steeds te reageren op mensen die zeggen dat ze er wel opgewonden van werden, juist als ze het in hun broek deden, en dan te zeggen van; dat is onmogelijk, en niet waar... dat vind ik echt te ver gaan. Dan zet zij namelijk de discussie naar haar hand, en ik voel me niet in mijn waarde galaten op die manier. Ga dan in je eigen tread posten. Maar ja ze heeft gelijk IK zal nu wel in de verkeerde tread zitten. en ik maak ook geen woorden meer vuil hieraan, want ieder zijn ding ja daar ben ik het roerend mee eens.
By the way, ik kom hier al jaren en ik vind dit echt de beste site ooit, voor broekplassers, want voor mensen met die 'afwijking' is er echt zowat geen enkel messageboard te vinden met een kwaliteit zoals deze!! petje af voor alle posters ! En ik neem aan dat er voor de mensen die gewoon over de gemakken en ongemakken van het doen van je behoefte genoeg plek is op het internet. En deze site heet toch: For those who enjoy the thrills of female panty-wetting. maar ja.

ps ik heb die link gepost nadat ik snel even gekeken had op die site en ik hoopte dat het misschien zou kunnen uitgroeien tot iets als dit, maar dan in het nederlands. Ik noem het geen reclame maken, dat vind ik onzin.

j :? chie

zonnestraal
Thu, 22 Apr 04, 6:52 PM
http://www.knicker-wetting.com/phpBB2/viewtopic.php?p=33854&highlight=#33854

mooi verhaal man,
vooral omdat ze inderdaad zo lang in haar pisbroek moest blijven zitten, ik vraag me af of ze niet stiekum heel [...].

Ga je schamen, Jochie! Je gebruikt gore taal, en zegt vervolgens dat dat helemaal niet waar is. Leugenaar! :cry:

Zonnestraal

jochie
Thu, 22 Apr 04, 9:08 PM
haha liget eraan in welke kontekst hoor, ok ik ben niet heilig geweest!
oeps :oops:
nou ik bied mijn welgemeende excuses aan aan iedereen die het wil lezen!
Iedereen heeft zo zijn eigen taalgebruik, en als je daarover valt. Evenals op iemands voorkeur/smaak. .
Als je op gaat in je verhaal evenals in de sex, gebruik je soms expres grove taal, aangezien dat je over de streep kan trekken, en dat vind ik soms best lekker en het heeft zeker een positief effect...
Maar ja ik ben niet zon vrouwminachtend figuur als jij misschien zou denken hoor. Ach ik laat het er maar bij.

daag

jochie
Thu, 22 Apr 04, 9:15 PM
volgens mij heb jij gewoon last van onderdrukte sexuele gevoelens en vindt je het allemaal stiekum maar wàt spannend, maar ben je een beetje in conflict met jezelf. Het is maar een idee hoor. Trek het je niet zo aan joh, geniet. Dat doe ik ook.
en dat is lekker joh!

fetishman
Sat, 24 Apr 04, 10:36 PM
Hoi Zonnestraal, ik ben er lekker een aantal weken met mijn vriendin tussenuit geweest. Lekker op vakantie naar Zeeland in de buurt van Zierikzee.
We hebben het reuzen naar ons zin gehad, en hebben geheel Zeeland gezin op de motor. Motorrijden is één van onze grootste hobby's naast duiken en stappen. We zijn echt de Zeelandse eilanden helemaal overgetoerd en in elk uitgat geweest. Verder hebben we ook diverse malen gedoken in het grevelingenmeer en de oosterschelde. Wat een schitterende onderwater fauna heb je hier, daarvoor hoef je echt niet naar Hawaii te gaan.
Je zult je natuurlijk afvragen wat heeft dit nu weer met ons onderwerp te maken, welnu dat ga ik je proberen uit te leggen.

Ik heb mijn vriendin tijdens het stappen in deze vakantie niet naar het toilet te gaan om te plassen en net zoveel te drinken als ik.
Ze stond hier uiteraard wel raar van te kijken, maar toen ik haar uitlegde dat het ging om te kijken of vrouwen of mannen een grotere blaas hebben stemde ze hier met enige tegenzin mee in.

Ik moet je erbij vertellen dat we allebei zo'n 1,75 mtr lang zijn en zo ongeveer 75 kg wegen.

Maar goed we begonnen vanaf 22.00 uur met het bestellen van diverse biertjes die al zeer snel leeg waren. Na een biertje of vier had ik een blaas die zowat klapte. Ik ging dus naar het toilet en toen ik terugkwam vroeg ik mijn vriendin of ze ook moest. Ze voelde haar blaas enigszinds zei ze, maar het ging wel. Het was inmiddels een uur of 12 en een aantal biertjes en spa rood verder(ieder evenveel) en ik moest weer plassen.

Toen we om 02.00 uur in een taxi staptem gaf mijn vriendin eindelijk toe dat ze enorm nodig moest plassen.Toen ze eindelijk thuiskwam om 02.30
had ze echt een verschrikkelijk volle blaas.

Zonnestraal ik vraag me dus af waarom vrouwen het zoveel langer op kunnen houden dan mannen???

Grtjs Fetischman

zonnestraal
Sun, 25 Apr 04, 1:22 AM
Hai Fetishman!

Blij dat je na een geslaagde vakantie weer terug bent, want met die ... van een Jochie is het hier goed uit de hand gelopen.

Met verbazing heb ik je verhaal gelezen, en ik geloof hier niet zoveel van. Bier hou je geen uren binnen, maar dat wist je zelf ook al! Als het zich aankondigt dan kun je daar maar beter zo snel mogelijk wat aan doen! Ik drink zelf niet zo vaak bier, maar je kent mijn verhaal waarmee het ooit begonnen is op dit forum: Eén witbier en een paar sapjes waren al voldoende voor een kolkende 'dijkdoorbraak'!

Ben je misschien gefopt? Waar was zij toen jij stond te plassen? En waar was zij toen je weer een paar biertjes ging halen?

Meer reacties z.s.m.

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Sun, 25 Apr 04, 8:14 AM
Ha die Zonnestraal, toen ik mijn vriendin jouw reactie liet lezen schoot ze echt in de lach. Ze gaf toe dat ze me gefopt heeft. Boefjes zijn het die vrouwen maar we hebben in ieder geval een gezellige avond en vakantie gehad. Wel gaf ze toe dat ze op de terugweg echt nodig moest.

Wat betreft jochie, die heeft weer hele andere intresse's dan wij. Hij vertaald zich misschien wat grof maar verder lijkt hij me wel ok.
Zoals ik eerder al zei, ieder zijn meug.

grtjs Fetishman

zonnestraal
Sun, 25 Apr 04, 1:58 PM
Hai Fetishman,
Ik heb ooit op www.restrooms.org een soortgelijk verhaal gelezen over een man en een vrouw die met elkaar de uitdaging aangingen. Het betrof hier een openluchtconcert in de avond. De truc van de vrouw was de volgende: Ze droeg een niet al te lange rok en geen slipje. Tijdens applaus en gejuich liet ze gewoon (staand) telkens een paar stevige scheuten lopen. Zo maakte ze handig gebruik van het feit dat een vrouw met haar kortere 'uitgang' spontaner plast dan een man. Ook hoeft ze natuurlijk niets overboord te gooien om haar plasje te plegen. En zo ging er zichtbaar een biertje in, en onzichtbaar en onhoorbaar een biertje uit!

Wel, Fetishman, ik zou me zonder slipje erg naakt voelen, dus ik doe dat soort spelletjes niet. Na een paar biertjes moet ik gewoon afschuwelijk piesen. Jij doet daar niet moeilijk over, en ik doe dat ook niet. Plassen is lekker en gezond! En is er geen toilet in de buurt, dan doe ik dat lekker ergens anders!

Mijn vraag blijft natuurlijk wel welke truc je vriendin heeft uitgehaald. Had ze haar eigen wildplasplek gevonden ergens achter het café?
Ik hoop wel dat je zo eerlijk en open zult zijn om dit hier te vertellen. Ook ik heb eens tijdens een bezoek aan een klein café vlak aan het spoor dankbaar gebruik gemaakt van de service van de NS: Struiken langs het spoor! Het was een leuk café, maar met slechts één toilet en één plasbak. Constant bezet dus! Ik ben daarom gewoon de deur uitgelopen en heb gedaan wat ik moest doen, met dank aan de NS. Je vriendin hoeft zich dus nergens voor te schamen!

Groetjes, Zonnestraal

zonnestraal
Sun, 25 Apr 04, 2:20 PM
PS: Wat is eigenlijk wildplassen? Ik beschouw het als oneerlijk dat ik de laatste jaren steeds meer plaskruizen zie in de steden, terwijl er voor vrouwen niets geregeld is. Vrouwen hoeven zeker nooit? Nou, ik dus wel!
Ik ben dus al aan het wildplassen als ik onschuldig uit het zicht achter een struik een plas doe.

Maar... die gekke plaskruizen staan vrijwel altijd erg in het zicht, en ik zie ook dat er weinig gebruik van wordt gemaakt. Dat kan ik me ook wel voorstellen: Ik zag er laatst eentje midden op een drukke parkeerplaats en eentje langs een druk kruispunt midden in de stad!
Ik kan me dus voorstellen dat je als man liever bijv. een struik in het stadspark zult uitkiezen of een rustig plekje aan de rand van zo'n drukke parkeerplaats. Hoe staan jullie als mannen nou tegenover deze gemeentelijke 'service' in de vorm van plaskruizen die pontificaal midden in het zicht staan?

Zonnestraal

fetishman
Sun, 25 Apr 04, 9:35 PM
Tja zonnestraal, mijn vriendin heeft normaal gebruik gemaakt van het toilet terwijl ik met andere mensen stond te praten of zelf naar het toilet was.
Wat betreft het wildplassen ik ben het met je eens dat de gemeente deze zaak overdrijft. Waarschijnlijk hebben ze geld nodig ofzo. Ik was een maand of twee wezen stappen en had aardig wat gedronken. Toen ik stond te wachten op de nachtbus moest ik erg nodig plassen en besloot ergens in de bosjes te gaan. Toen ik klaar was en weer naar de bushalte wilde gaan kwamen er twee agenten aanlopen. Deze gasten hielden me staande met de mededeling dat men hier niet mag plassen. Ze vonden het nodig om mij om half twee in de nacht terwijl er geen toilet in de buurt was een bekeuring te geven van 45 euro. Dit soort regels vind ik echt nergens op slaan.
grtjs Fetishman

zonnestraal
Mon, 26 Apr 04, 12:33 AM
Wat is trouwens de exacte definitie van wildplassen? Als ik zonder enige vorm van gêne met de nodige dosis drank in mijn lijf midden in de stad en plein public op straat zou plassen, dan ben ik absoluut aan het wildplassen. Ik zou dit sowieso nooit durven, nog niet voor een miljoen, maar dit terzijde.

Maar als ik nou eens 's avonds laat ergens aan een rondweg ofzo op de laatste bus sta te wachten, en ik zou voelen dat mijn blaas begint op te spelen? Ik zou dan hetzelfde hebben gedaan als jij, Fetishman! Zolang ik niemand lastigval, en als ik netjes uit het zicht mijn plas doe, ben ik gevoelsmatig niet aan het wildplassen.

Wie verschaft duidelijkheid hierover? Desnoods ben ik de 3e vrouwelijke "wildplasser" die de zaak laat voorkomen! Laat het justitiële apparaat maar lekker vastlopen op een vrouw die doodgewoon heel onschuldig haar plas deed in de struiken omdat de overheid was vergeten om naast die bushalte een schoon en veilig toilet neer te zetten!

Kom je mij steunen in de rechtszaal, Fetishman?

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Mon, 26 Apr 04, 6:03 AM
Je neemt de zaak wel heel erg serieus zonnestraal. Iemand die midden op een plein of plast daar waar mensen er hinder van hebben en of aanstootgevend is er opzet in het spel is om mensen te schokkeren noem ik pervers.
Mensen die ergens in verdekte opstelling ergens plassen omdat zij geen schoon toilet in de buurt weten/vinden dat noem ik wildplassen.
Of dit wettelijk is weet ik niet maar dat is zo uitgezocht als je wilt.
Wel is het waar dat de overheid cq de gemeente de verantwoording heeft dat er voldoende openbare toiletten aanwezig zijn. Ook zijn ze verantwoordelijk voor de bewegwijzering richting het toilet omdat het voor een ieder duidelijk te vinden moet zijn.

Omdat ik regelmatig ga stappen maak ik het vaak mee dat ik moet wildplassen. Honderd keer gaat het goed en één keer gaat het fout omdat er een stel frusto's in een apenpakkie zonodig hun werk moeten doen om mij een bekeuring moeten geven omdat zij als argument hebben, als iedereen dat gaat doen wordt het een zooitje. Dan wijs ik ze op de junks en de zwervers die daar liggen te zuipen en spuiten. En dan krijg je als antwoord, daar kunnen we niks meer aan doen. Zo zie je zonnestraal als het erop aankomt hebben we allemaal boter op ons hoofd en kun je beter accepteren hoe de wereld in elkaar steektt.

Hoewel ik enerzijds wel de humor er van inzie om hier tegen in verweer te gaan, denk ik anderzijds is het de sop de kool wel waard om hier veel tijd, energie en geld in te steken.
Een ander probleem is zonnestraal dat dit ten koste zou gaan van onze anonimitteit. Mij maakt dat niet zoveel uit maar uit jouw eerdere berichten heb ik begrepen dat jij daaar erg veel waarde aanhecht.
grtjs Fetishman

zonnestraal
Mon, 26 Apr 04, 1:15 PM
Fetishman, zoeken naar 'wildplassen wetgeving' heeft nooit iets zinnigs opgeleverd. Iedere gemeente lijkt er zijn eigen draai an te geven. Centrale thema's blijven natuurlijk openbare orde, zeden en milieuvervuiling. Daar zit wel wat in hoor, maar als je nou echt hoge nood hebt en er is geen toilet of alleen maar een smerig stinkend hok? Of je hebt hoge nood tijdens een strandwandeling of weet ik veel waar? Heeft een hond dan meer rechten dan jij en ik samen?

De politie pakt eerst de echte criminaliteit en de echte problemen aan voordat ze mij mogen lastigvallen terwijl ik een plas aan het doen ben omdat ik per ongeluk last had van hoge nood.

Ik ben bereid om hiervoor mijn anonimiteit op te geven! Er is meer aan de hand in Nederland en in Europa dan een Zonnestraaltje die met haar hoge nood heel onschuldig uit het zicht een doodgewone plas doet achter een struik, in de duinen, in het bos of naast de auto bijvoorbeeld. :cry:

Groetjes, Zonnestraal

PS: Wat is milieuvervuiling? Mijn plas spoelt toch weer weg bij de volgende regenbui? Bovendien is de regen die valt ook niet zo schoon volgens mij! Ik heb ook wel eens na een inspirerende regenbui op een parkeerplaats zitten plassen. Tja, de plassen die er al stonden zullen in theorie wel wat groter en dieper zijn geworden, maar hoeveel vervuiling heb ik in dat geval nou eigenlijk veroorzaakt?

wonder
Mon, 26 Apr 04, 1:59 PM
Hallo Zonnestraal,

Ik weet niet of je er belangstelling voor hebt om eens een andere vrouw wild te zien plassen, maar als dat zo is moet je eens naar de site [www.jhbrzafana.tk] gaan. Daar vind je een nederlands echtpaar met de namen JHBR en Zafana, die beiden van wildplassen houden en daarvan een aantal filmpjes op hun site gezet hebben. Naar JHBR hoef je natuurlijk niet te kijken, maar Zafana is misschien wel interessant.

Overigens is daar ook een forum, maar daar moet je maar niet naartoe gaan, want dat is natuurlijk weer wat erotischer getint.

Succes,

wonder.
[/url]

zonnestraal
Mon, 26 Apr 04, 4:04 PM
Hai Wonder,

Jhbr heeft al eerder wat gepost hier. Aanvankelijk wilde ik er niet gaan kijken, maar heb het toch maar ff gedaan. In de plasavonturen van Jhbr was ik sowieso niet geïnteresseerd. (Dat zit wsch tussen de oren, want aan een slappe heb ik niets. :oops: )

Veel foto's en filmpjes van Zafana vond ik eerst wel wat extreem en schokkend. Tja, als ik moet plassen, dan steek ik mijn achterste toch echt niet uit het portierraam, en ook plas ik niet over de vloerbedekking van een hotelkamer!
Voor de rest zag en hoorde ik vooral bekende dingen zoals het schuimen, moeite om het laatste beetje plas netjes 'weg te werken' na het staand plassen, de herrie enzovoort.
Sommige foto's en filmpjes vind ik dus te extreem, maar er zit heel wat materiaal tussen dat beslist eens zou moeten worden bekeken door alle vrouwen!
Ik ben altijd trots op mezelf als ik een mooie strakke straal kan maken. Om wat voor reden dan ook lukt dat niet altijd. Bekijk eens de foto's waarop Zafana zittend over de rotsen van Lanzarote plast. Dat vind ik nou een vakkundige straal waar ze trots op mag zijn!

Maar ja, de discussie ging eigenlijk over de definitie van wildplassen. Wat heb jij daar nog over te melden?

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Tue, 27 Apr 04, 5:18 AM
Ha Ha zonnestraal nee een hond heeft niet meer rechten dan ons. Ook dat heeft weer te maken met ons gedrag. Met de uitdrukking daar betalen we toch honden belasting voor maken we ons er weer met een Jantje van Leiden vanaf.
Hoe stel je het trouwens voor zo iets aan te pakken? Want zoals je terecht opmerkte wildplassen en wetgeving is geen goede insteek.
Maar wat wel???

grtjs Fetishman

zonnestraal
Tue, 27 Apr 04, 1:47 PM
OK, Fetishman, ik heb geen hond, dus aan hondenbelasting heb ik niet zo gauw gedacht. Als mens en automobiliste betaal ik me echter al scheel aan belastingen en accijnzen. Voor dat geld mag ik bijv. wèl regelmatig in de file staan. In dat geval zou de politie als service aan de belastingbetalers m/v moeten langsrijden met een mobiele toiletwagen. Maar nee, dat doen ze niet, want het is veel interessanter om op zoek te gaan naar mensen die gewoon hun behoefte moeten doen. We hebben dus overheden die tegen ons zijn! Ik ben ook maar een mens, en als ik nodig moet piesen, dan wil ik echt nog maar één ding. File of geen file, ik wil dan gewoon lekker ergens een plas kunnen plegen! Nee, niet zomaar in de berm. Ik wacht mijn kans wel af. Laat anderen maar denken: "Waar gaat die mevrouw nou heen?" Hoe hoger de nood, hoe minder ik me daar wat van aantrek!

Mocht ik dus in de toekomst worden bekeurd voor mijn 'criminele' gedrag, dan laat ik de zaak vóórkomen. De agenten in kwestie zal ik desnoods beschuldigen van voyeurisme en/of meeluisteren! Plassen is en blijft mijn eigen privé-aangelegenheid!

Groetjes, Zonnestraal

wonder
Tue, 27 Apr 04, 2:52 PM
Tsja, wat zou ik nog moeten vertellen over wildplassen.
Ik kan mij goed voorstellen, dat het plassen in stedelijke gebieden na afloop van bijvoorbeeld een disco, bijzonder hinderlijk is voor de mensen in de directe omgeving. Meestal gebeurt zoiets op steeds dezelfde plaatsen en gaat het er dan op den duur behoorlijk stinken.

Maar als het gaat om plassen in de vrije natuur, zoals bos, heide of duinen, moet het volkomen vrij zijn. Plas is een natuurlijk product en wordt door de natuur wel afgebroken. Zeker als het zeer verspeid voorkomt. Alle dieren plassen wanneer het hun uitkomt en, zonder de mens nu direct met een dier te vergelijken, vind ik dat de mens dit ook moet kunnen. Nogmaals, dit geldt alleen voor de vrije natuur. Waarom wordt dit anders dan "vrije" natuur genoemd.

Mijn vrouw en ik moeten altijd wel plassen wanneer we in de natuur wandelen. Dat doen we dan ook zodra er zich een beschutte gelegenheid aandient. Dan houden we ons niet in, kan ik je wel vertellen. Mijn vrouw kan zeer heftig plassen om het in zo'n kort mogelijk tijd te doen. Maar daar heb ik al eens over geschreven.

Wat plassen in het water betreft, ja ik denk ook wel dat veel vrouwen (en wellicht ook mannen) in het water plassen. Mijn vrouw doet het ook, maar dat komt, zegt ze, omdat het water zo stimulerend werkt en ze anders om de haverklap het water uit zou moeten. Ikzelf doe het niet, omdat ik het eigenlijk niet kan als ik aan het zwemmen ben. Ik moet dan altijd zeer nodig wanneer ik na afloop onder de douche sta en doe het dan ook meestal daar, als er niet teveel naar me gekeken wordt.

Overigens ben ik bijna klaar met de bouw van een zwembad in mijn tuin. Ben benieuwd hoe mijn vrouw daar straks mee omgaat.

groeten,
wonder.

zonnestraal
Tue, 27 Apr 04, 4:54 PM
Hai Wonder,

In stedelijk gebied in de buurt van woonhuizen kan ik me er alles bij voorstellen dat een plassende man of vrouw vlak naast de voordeur of in een trappenhuis overlast is dat best bestraft mag worden.
Ik ken mijn schaamte en fatsoen, dus ik pies daar sowieso niet. Tijdens een avondje stappen zou ik een park uitkiezen ofzo. En dan vind ik het ineens een heel ander verhaal.

Krantenbezorgers (en bezorgsters?) plassen vaak wel in trappenhuizen. Dat blijft natuurlijk goor, en zou ook door mij als overlast worden gezien. Maar ja, zo'n jongen of meisje moet tijdens zo'n urenlange fietstocht door stedelijk gebied natuurlijk ook wel eens een keertje plassen.
Ik zou er in dit geval geen moeite mee hebben als hij of zij het speelplaatsje bij mij aan het einde van de straat zou uitkiezen. Midden in stedelijk gebied (en dus vlak naast flats) maar toch een beetje in de vrije natuur.

Als ik bijv. een krantenwijk zou nemen waar ik ruim 2 uur mee zoet zou zijn, zou ik BESLIST een plasplek moeten hebben ergens langs de 2e helft van de route. Die plasplek zou ik misschien nog niet eens elke dag nodig hebben, maar toch wel een aantal keren in de week! Sorry, ik ben ook maar een mens.

Wat plassen in het water betreft: In een bikinibroekje kan ik het gewoon heerlijk de vrije loop laten. Voor een man in een zwembroek zou dat wel 'ns anders kunnen zijn. Geef 'm stiekem wat extra ruimte zou ik zeggen. Als-ie de vrijheid proeft, dan doet-ie het vast een stuk beter! Rugzwemmen zou ik je in dit geval willen afraden! :oops:

Groetjes, Zonnestraal

zonnestraal
Tue, 27 Apr 04, 5:57 PM
PS: Je vrouw plast 'heftig'. Ja, met een korte uitgang naar buiten en wat extra druk op de blaas lukt dat uitstekend! Ik doe dat ook wel op een plek waar de kans aanwezig is dat ik niet lang ongezien zal blijven.
Als die kans vrijwel nihil is, dan kan EN WIL ik er wat meer tijd voor nemen. Ook al is die extra tijd natuurlijk maar een paar seconden, maar dan geniet ik gewoon ff van de vrijheid! "Ik plas, dus ik ben!"
Ik plas trouwens niet in je zwembad. In zee laat ik het gewoon de vrije loop, maar een zwembad is toch wel een stukje kleiner dan de zee. Dus dan vind ik het goor!

wonder
Thu, 29 Apr 04, 4:08 PM
Hallo Zonnestraal,
Je plast niet in mijn zwembad, zeg je?
Ik wist niet dat je geweest was.........
(geintje)

wonder.

zonnestraal
Fri, 30 Apr 04, 6:35 PM
Nee, Wonder, ik heb stiekem in die bloembak naast je zwembad zitten piesen! :) :) :)

Wat het begrip "wildplassen" betreft, kwam ik vandaag niet veel verder dan Van Dale (www.vandale.nl):

wild·plas·sen (onov.ww.)
1 in het openbaar plassen, m.n. tegen huizen en in portieken

En wat is "openbaar"?

open·baar (bn.)
1 algemeen bekend => notoir, publiek, publiekelijk; <=> geheim
2 voor iedereen toegankelijk => algemeen, publiek; <=> particulier, privé
3 van de overheid uitgaande => publiek; <=> bijzonder

(In dit geval is optie 2 natuurlijk van toepassing.)

Tja, dan is zelfs een openbaar toilet een wildplasplek geworden! Wie geeft uitsluitsel?

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Fri, 30 Apr 04, 11:02 PM
Ja ja ja zonnestraal, ben gisteren lekker koninginnenach wezen vieren in Den Haag.Het was er reuzengezellig en heb er veel mensen leren kennen. Je zal je wel afvragen waarom ik dit schrijf. De reden is eigenlijk dat ik het leuk vind om over de leuke dingen te schrijven, je kent het wel de dingen die spontaan in het leven gebeuren. Ik heb die avond een vrouw leren kennen die ons/ mijn probleem herkend.
Nou ja waar dit over gaat weet ik niet maar ik vind het gewoon leuk erove geschreven te hebben.

Doei Fetishman

wonder
Sat, 1 May 04, 9:58 PM
Hoewel mijn bloembakken niet als openbaar toilet beschouwd kunnen worden, zal ik het voor deze keer door de vingers zien, Zonnestraal.

Wil je echt er achter komen wat nou met een openbare plaats bedoeld wordt? Ik heb toch echt het idee, dat wanneer je moet piesen, dat je het dan ook ter plaatse doet, mits het een beetje beschut ligt.

Dat herinnert me eraan, dat mijn vrouw eens erg nodig moest terwijl we door een dorpje wandelden, ik meen dat het in Frankrijk was. We waren een klein kerkje aan het bezichtigen. We zochten buiten een tijdje naar een beschut plekje en na het kerkje een paar keer rond te zijn gelopen, vonden we iets.
Nadat ze snel haar plas had gedaan, liepen we een klein stukje verder en wat vonden we....................een openbaar toilet, ook voor dames.
Vlakbij de kerk.

Zeker heel gewoon in Frankrijk.

groeten,
wonder.

zonnestraal
Sun, 2 May 04, 2:39 PM
Hai mannen,

Een oud spreekwoord luidt: "Nood breekt wet". Daar maak ik maar ff "Hoge nood breekt wet" van.
Als ik nou in een onbekend Frans dorpje in de struiken achter een kerkje zit te piesen terwijl er bijv. 100 meter verderop een openbaar toilet is. Tja, daar heb ik op dat moment geen weet van. Heb ik nou een misdaad gepleegd?
En als ik tijdens de 'koninginnenach' in 'De Haag' hoge nood heb? Alle cafés zijn afgeladen en voor dat ene openbare damestoilet staat een rij van 100 meter... Wat dan? Met een beetje handigheid kan ik echt wel in zo'n plaskruis mijn plas plegen, maar ja... :oops: :oops: :oops:
Ben ik dan misdagig bezig als ik mijn toevlucht zoek tot een groenstrook of een parkje?
Ik zou in ieder geval voor gedoogzones voor wildplassen willen stemmen, zodat je tijdens festiviteiten of gewoon tijdens een avondje stappen altijd een mogelijkheid hebt om ff legaal uit te wijken naar een park of andere groenvoorziening. Ik ben ook maar een mens, en ik moet ook wel eens een keertje hoognodig piesen als toiletbezoek ff onmogelijk is! Dat is toch geen misdaad?

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Mon, 3 May 04, 5:49 AM
Hoi zonnestraal,
en als je dan de gedoogzones niet weet dan gaat men weer ergens anders. En zo blijven we aan de gang. Dat Nederland zoveel wetten en regeltjes heeft komt met name door mensen die zich niet vooraf informeren.
grtjs Fetishman

zonnestraal
Tue, 4 May 04, 3:02 AM
Hai Fetishman,

Juist omdat we zoveel regeltjes hebben is dit land onbestuurbaar geworden! De overheden hebben zo zoetjesaan geen menselijk gezicht meer, en komen steeds weer met nieuwe regeltjes en wetjes om de burger in een ijzeren greep te houden!
Rij ik 3 km te hard? Hup, een bon van € 28,- !!! Een sigaretje tijdens de overstap? Hup, er springen direct twee enge mannen voor me die meteen dreigen de politie erbij te halen!
Heb ik hoge nood tijdens een avondje stappen, en de wc is constant bezet? Ik pies wel ergens anders hoor! Daar niet van, maar in feite mag ik krom blijven lopen tot ik thuis ben. Mensonterend!

Fetishman, dit gaat de verkeerde kant op in dit land! Ik kies voor minder regels, meer vrijheid en meer eigen verantwoordelijkheid!
www.meervrijheid.nl

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Tue, 4 May 04, 6:43 AM
Hallo zonnestraal, ik denk dat je je maar eens af moet vragen waarom rij ik 3 km te hard? Waarom steek ik dat sigaretje op tijdens het overstappen? Waarom plas ik waar het niet mag? Is dit alles nodig, of wil je graag dwarsliggen.
Wanneer we de regels dan weer afschaffen zeg je waarschijnlijk weer , hadden ze maar moeten zeggen dat het niet mag.

Zonnestraal ik ben echt niet roomser dan de Paus, maar je moet met de consequentie's leven wanneer je iets fout doet. En niet altijd met je wijsvinger naar een ander wijzen.
Grtjs Fetishman

zonnestraal
Tue, 4 May 04, 5:21 PM
Hai Fetishman,

Op deze 4e mei herdenk ook ik al die jongemannen die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. Vanavond denk ik echter ook aan het feit dat diezelfde vrijheid de laatste jaren steeds, stukje bij beetje, is uitgehold.
Vrijheid betekent echt niet dat je zomaar overal van je af kunt plassen. Dat doe jij niet en dat doe ik ook niet!
Maar als je 's nachts op de laatste bus staat te wachten, en je moet ineens voor de zoveelste keer plassen van al die biertjes, dan heb je toch weinig keus. Fetishman, ik moet af en toe ook wel eens een stevige bierplas doen, dus als we samen bij die bushalte hadden gestaan, dan had ik het tegenover de politie nog voor JOU opgenomen!

Groetjes, Zonnestraal

fetishman
Wed, 5 May 04, 8:23 AM
Hoi zonnestraal,
ik vind dat heel erg nobel van je en ik zou hetzelfde voor jou doen. Als man zijnde zou ik je nog beschutting geven ook. Dat neemt niet weg dat onze verdediging tegenover die agent waarschijnlijk nutteloos zou zijn. Dat komt niet omdat de wet ons alleen maar beperkingen oplegd, maar ook daar is om ons die vrijheid te geven waar we gisteren mensen herdacht hebben die hun leven voor onze vrijheid gegeven hebben

zonnestraal
Fri, 7 May 04, 2:36 AM
Hai Fetishman,

Natuurlijk zal onze verdediging zinloos zijn, maar ik ben geen onmondig type! In ieder geval dank dat jij ook mij zult willen verdedigen!

Wat mij betreft stelt onze vrijheid niet zo veel voor als we allebei een enorme bierplas moeten die we onmogelijk kunnen ophouden (ik weet er alles van!), en dan vervolgens van de politie te horen krijgen dat we ons netjes en zedig moeten gedragen, en het milieu zeker niet mogen schaden!

We schaden het milieu niet omdat bier een natuurproduct is, en de openbare zeden schenden we volgens mij ook niet, want het is immers nacht. Echt zichtbaar zijn we dus niet. Mochten er andere wachtenden bij de halte voor de nachtbus staan, dan zou ik er wsch ook weinig problemen mee hebben om netjes te zeggen dat ik me ff in de struiken wil afzonderen om een plas te doen.

Ten slotte vraag ik mij af waar al die jongemannen plasten, die voor onze vrijheid gestreden hebben en er mogelijk hun leven voor hebben gegeven! Een toilet of plasbak zal echt niet altijd en overal voorhanden zijn geweest!

Groetjes, Zonnestraal