PDA

View Full Version : Vem är du?

Finesse
Sat, 10 Apr 04, 3:13 PM
Hej alla!

Alla brukar vara lite nyfikna, typ, på vem alla är och så……och på en post på engelska så fungerade det jättebra när det startades en post som hette: Who are you?

Där man typ berättade lite om sig själv.
Det viktiga var att man berättade så mycket eller så lite man ville om sig själv. Det är upp till var och en hur mycket och vad man vill säga……
Vill man säga väldigt lite om sig själv så är det också okej.

Jag tänker inte säga så mycket om mig själv, jag väljer att vara ganska hemlig av mig. Men lite tänker jag i alla fall tala om.

Om ingen från Norge eller Danmark startar en egen sådan här tråd så tycker i alla fall jag att ni är välkommna att skriva under den här tråden. Norska fattar i alla fall jag bra och danska okej……

Finesse
Sat, 10 Apr 04, 3:19 PM
Jag är en tjej på 20 år som kallar mig Finesse.

Jag bor tillsammans med en underbar tjej i en förrort till Stockholm, ca 10-20 minuter till city med tunnelbana, beroende på vart i city du ska)

Jag jobbar, men vill inte säga direkt med vad. Kan säga att jag iaf använder händerna, ibland maskiner och jobbar både ute och inne beroende på vilka arbetsuppgifter jag har för tillfället...

Jag kan väl börja med wetting…….Jag har väl gillat wetting sen jag var liten…..kissade i baddräkten som säkert alla ”normala” människor också gjorde när dom var små? Om man räknar sen jag började skolan så har jag bara haft 1 riktigt olycka och det var när jag var 10, nästan 11 år. När jag var runt 12 så började jag kissa på mig med mening, i hemlighet. Något år senare började jag gilla desperation….typ…..

Det jag gillar är wetting och då mest desperation och olyckor, både att läsa om och själv….hmmmm…leka……om det är rätt ord.....

Ibland behöver jag inte var desperat utan gillar bara att kissa på mig för det är så skönt. Men som sagt, desperation och olyckor är det jag gillar mest.

En annan sak är att jag brukar nästan alltid kissa på mig i byxor av något slag…….känslan är helt annorlunda än om man någon gång (väldigt sällan) har kjol eller klänning. Det är mycket skönare i byxor.

Det är väl det jag gillar….jag gillar inte andra sorter som typ ”wet-sex” osv……..

Jag läser och skriver på den här sidan men jag vill inte träffa någon IRL eller maila med någon. Den här sidan räcker som kontakt för mig.

Jag vill också tillägga att jag inte är singel utan är ihop med en person jag älskar men som inte vet om att jag gillar wetting. Och jag har inga planer på att berätta det nu heller....möjligtsvis i framtiden.

Lite mer off-toipc….
Jag gillar musik……nästan all gitarrinfluerad musik går att lyssna på om man måste, men det som jag verkligen gillar och lyssnar på är metal. Metal betyder väl ganska mycket och jag gillar det mesta…allt från gammelgubbar som Black Sabbath och Priest till thrash och döds, dvs allt..
Förutom då självklart nu-metal!!! Även om en del konserter kan vara bra är inte musiken det…..
Lyssnar ganska mycket på doom också...
Lyssnar också på punk ganska ofta och ibland faktiskt både på oi, progg och goth.

Jag gillar politik och är politiskt aktiv, och det kan var och en tolka som dom vill.
Röd räcker att säga men lägg till grönt och lite svart också. Jag tycker det är vikigt med rättigheter, självklart mänskliga, men också kvinnors, djurs och homosexuellas rättigheter är otroligt viktiga. Behöver jag tillägga att jag är vegetarian……

Jag spelade fotboll tills jag var 16 men slutade då det blev för mycket träning och fick andra intressen som politik mm…..men jag gillar fotboll väldigt mycket.
Nu tittar jag bara på fotboll (även om jag spelar lite oorganiserat ibland) men tränar ett flicklag...

Så mycket mer vill jag inte säga men nu vet alla som läst det här det viktigaste om mig i alla fall.

Kram
Finesse

Sussi
Mon, 12 Apr 04, 1:39 PM
Hej på er! Jag har bestämt att registrera mig nu. :)

Är en tjej på 22 år som kallar mig Sussi.

Precis som Finesse gillar jag desperation och olyckor bäst. Det här med wetsex är inget för mig. Förrästen behöver ingen PM:a mig och fråga om vi kan träffas för det kan ni glömma. :wink:

Jag har haft en del olyckor själv men ingen stor i myndig ålder. Kommer inte ihåg exakt när jag började bli intresserad men en gång såg jag en kille när jag gick i andra klass som hade en olycka och jag kommer ihåg att jag tyckte det var spännande.

Om någon undrar hur jag ser ut så är jag 169 cm, brunett, bruna ögon. Normal vikt, inte jätte-smal eller tjock.

Sussi
Thu, 15 Apr 04, 5:48 PM
Värst vad dött det var här. :(

kissenisse
Thu, 15 Apr 04, 7:40 PM
Jag får la ta och hålla tråden vid liv...
Jag är 27 år gammal och bor i Göteborg. Har varit fascinerad av att se tjejer kissa på sig sedan barnaben och vid tonåren så började jag själv göra det.
Det absolut bästa jag vet är att göra det utomhus så att det finns risk att folk ser mig... Oftast har jag då på mig lite mörkare jeans så att det inte är allt för uppenbart vad jag har gjort *ler*
Jag har flickvän men hon vet ingenting om mina fantasier, jag önskar att jag hade mod nog att berätta för henne men jag är väl lite för feg antar jag.

kb-nisse
Fri, 16 Apr 04, 11:08 AM
Finesse det är en kul tråd du startat!

När jag läser om er andra så inser jag att jag är i ett ungdomligt sällskap.
Jag är en kille/man på dryga 50. En äcklig gammal gubbe skulle nog en del tycka.

Men jag känner mig rätt ungdomlig ändå och chattar gärna.
Jag bor numera i Köpenhamn men har mina rötter i Stockholm. Är där väldigt ofta, t ex nu.

Jag har gillat att kissa på mig väldigt länge, så länge jag kan minnas. Somliten vågade jag väl inte, men var mycket intresserad när andra barn kissade på sig. Jag provade några gånger själv, men det blev vild kalabalik hemma så det var ingen höjdare.

Som vuxen kom jag i kontakt med porren och tyckte det var skönt med lite kladdigt. Jag såg en film med tjejer som kissade och då gick det för mig i byxorna. Så jag ville prova. Det här glömmer jag aldrig

Jag tog på ett par gympabyxor och gick in på toa för att kissa på mig. Det var inte så lätt precis. Till slut tog jag fram den ur byxorna för att kissa som vanligt. Just när kisset skulle komma stoppa jag in den i byxorna igen och då kissade jag på mig. Kisset rann nerför benen och knäna vek sig på mig.

Sen dess har jag kissat på mig många gånger. Liksom er andra gillar jag olyckor bäst. Jag brukar dricka mycket och sedan gå ut på promenad och låta naturen ha sin gång.

För mig är det viktigt att allt sker av egen fri vilja, BDSM och förnedrande lekar är inte något för mig. Om någon ska kissa på sig i mitt sällskap ska det vara för att han eller hon vill göra det och tycker det är skönt.

Jag har en sambo som inte skulle gilla om hon visste. Därför är jag inte intresserad av någon form av sexträff. Men jag skulle kunna tänka mig att träffas ändå, ta en öl på en uteservering i en park och så kissar vi tillsammans.

Tyvärr har jag inte haft glädjen att se någon kissa i byxorna, men det är en dröm jag har.

Kb-nisse :D

gask
Sun, 18 Apr 04, 1:39 PM
gillar inte presentationer nått vidare...

men heter Daniel och är 21 år från göteborg.
pluggar just nu. gillar musik och spendarar mycket tid me kompisar.
tja... de duger väl va=)

tycker det är upphetsande att se en tjej kissa på sig. har tyvär bara sett de en gång för längesedan. har oxå kissat på mig själv ett antal gånger. gilar känslan.

de va nog ja i ett nöt skal!

tom_of_sweden
Mon, 19 Apr 04, 5:54 PM
Hej!

Råkar ha ett av de sällsynta tillfällena då jag kan gå in på dessa sidor, så jag tänke passa på att skriva några rader när nu tråden är ute.

Jag är man, 31 år, och så långt tillbaks jag kan minnas intresserad av att kissa i kläderna, smat att vara med tjejer som gör det. Har i likhet med många här en stadig relation som jag är mycket nöjd med, så mitt intresse är i huvudsak begränsat till att ibland gå ut på nätet och samtala med liksinnade.

Jag har vid ett tidigare tillfälle skrivit på detta forum om min uppväxt som starkt präglades av att jag och min bästa vän på den tiden (tjej) regelbundet kissade på oss. Våra föräldrar föreföll inte ha märkt så mycket av att vi gjorde det, alternativt fann dom det oviktigt (glada 70-talet kanske). Vi var dock rätt listiga på att dölja våra små olyckor, så det kan ju ha bidragit.

Jag har haft flera relationer där det av en slump råkat visa sig att respektive flickvän varit intresserad av samma sak, så det kan ju förefalla något ironiskt att den jag valt att dela min framtid med inte är intresserad av detta... jag antar att det kanske är en måttstock på vad som egentligen är av betydelse i en relation.

På tal om musik - det råkar vara ett sammanträffande att även jag, åtminstone tidigare, lyssnat rätt mycket på metall o.dy. Det var rätt mycket när döds- och doom-metallen började uppträda på allvar (jag lyssnade ganska mycket på t.ex. Cathedral när de gav ut sina tidiga verk). Var även i slutet på 80-talet inne i punk-svängen, men allt har sin tid, så min musiksmak har vandrat in på andra vägar nuförtiden, även om jag ibland sätter på en skiva i nostalgiskt syfte (det händer även fortfarande att jag går på spelningar, t.ex. när Cathedral var i Stockholm tidigare i år).

I vilket fall, jag är numera ganska sällan ute på sidor som berör detta specialintresse att kissa på sig (annat var det när jag kopplade upp mig på nätet dom första gångerna i mitten på 90-talet med följd att jag omedelbart upptäckte det rika utbud som ges!). Jag har aldrig haft problem med att acceptera mitt intresse, troligen beroende på att jag, när jag var liten (runt 7 skulle jag tippa), såg en kontaktannons där ett par sökte andra par för toalettlekar. Jag förstog redan då att det var ett ovanligt intresse jag råkade bära på, så det var en befrielse att läsa att även vuxna kunde vara intresserade av detta, något som innebar att jag hela tiden burit med mig att jag inte är knäpp som råkat ha tycke för detta.

Nåväl, det blev lite längre än jag planerat, men det får ni stå ut med!

/Tom

Nesseman
Thu, 20 May 04, 9:26 PM
Hej!

Tittar in efter några månaders uppehåll, kul att få läsa lite inlägg... och tar väl och skriver litegrann om mig själv med.

Jag är en kille på snart 37 år som främst gillar att se tjejer kissa i byxorna, helst som en olycka och "fearwetting" ger mig en extra kick, och sen att själv kissa i byxorna gillar jag med, jag är nog en periodare för ibland kan det gå lång tid emellan tillfällena medans vissa perioder händer det minst en gång i veckan.
En riktig olycka har jag bara haft en gång, när jag var 17 och jag blev haffad av polisen för en superlarvig sak :oops:
Wet-sex har jag inte fått prova på men är rätt nyfiken på det, så jag antar att jag gillar det..

Jag har vågat berätta för några tjejer om mitt intresse, den första var min tjej som jag hade ett förhållande med i elva år, vi separerade för snart ett år sedan och jag har nu varit ute i dejtingsvängen ett tag, jag har faktiskt berättat för en hel del tjejer om vad jag gillar, och hittils inte fått en negativ reaktion... det har tvärtom blivit rätt intressanta samtal då jag fått höra om deras egna erfarenheter..bla några olyckor :D
Nu har jag träffat en tjej som det kanske blir nåt allvarligt med.. änsålänge har jag inte berättat men det ska jag snart..

niii
Mon, 8 Nov 04, 11:39 PM
Jag är en kille på 16, snart 17 år från Värmland. :) Jag är nog yngst här? Jaja.. Jag gillar mest att se när tjejer kissar på sig.. Helst sittande med jeans. :D Ni får PM'a mig om ni vill veta mer eller få min MSN-adress.

Ciao.

Eskil
Mon, 31 Jan 05, 2:45 PM
Ja...ser att de flesta rådarna och inläggen här är jävligt gammla men...:P Jag är ny här iaf, hittade hit i veckan. Jag är iaf 16, kille, och jag gillar inte att kissa på mig. Däremot älskar ja gat tse tjejer göra det ^^

Presentation? Tja...vill ni veta mer får ni väl slänga över ett pm och be om msn så ordnar det sig nog. Hoppas jag kommer få se nån tjej ha nån olycka snart...bara sett stillbilder på en del sidor, vill ju se på riktigt!

Drömmen hade ju lätt vart att ha en flickvän som gillar att kissa på sig, problemet är väl att hitta någon, då jag aldrig haft en flickvän överhuvudtaget ;P men ni får gärna höra av er iaf :)

sthlmare86
Tue, 22 Feb 05, 5:42 PM
Hej! Jag heter Stefan och är 18 från Stockholm. Denna tråd verkar passande för mig efter som jag just reggat mig. Utåt är jag en sån där farlig, långhårig svart hårdrocktartyp. Är väl inte helt van vid att prata om såna här oanständigheter öppet, men får väl vänja mig hah :P

Jag gillar bara olyckor och inte regelrätt wetsex. Riktiga olyckor eller frivilliga olyckor kvittar, båda är helt klart trevliga. Har haft lyckan att vara med om ett antal sexualrelaterade olyckor med tjejer å det är bara roligt och diskutera. Om nån tjej är sugen och babbla är det bara skoj..

Whannes
Sun, 13 Mar 05, 10:56 PM
Jahapp, jag e oxå en kille på 16 snart 17... Jag älskar å se "kissiga" (nödiga) tjej som bara är desperata eller som kissar på sig. Det är väl det de flesta här tänder på? Jag älskar musik, speciellt hårdrock och sånt. Jag spelar gitarr o sjunger i två band, det ena spelar jag trummor i oxå.

De va väl lite om mig =)

Finesse
Wed, 3 Aug 05, 9:40 PM
Uppdaterade just min lilla profil...får se om någon annan följer mitt exempel eller var det en dålig idé *undrar*

Kramar...

jagvetinte
Thu, 11 Aug 05, 2:02 AM
Tjenare!

Jag är 17 år och bor i Svealand.. Spelar gitarr.. blir inte särskilt tänd av att kissa på mig men jag älskar att se tjejer göra det, både ofrivilligt och med vilja. Msn kan ni få om ni skickar pm. Jag är kille föresten :P

tjohej

peeboy-67
Tue, 13 Sep 05, 5:31 PM
Hei jeg registrerte meg i dag. Jeg er en mann fra norge født i `67. jeg liker å tisse på meg men jeg liker best å se jentre gjøre det.

Es
Sat, 12 Nov 05, 2:16 PM
Man 35, gillar deperation o wetting, tjejer/kvinnor som råkar ut för olyckor, eller blir tvingade till det. Har själv "tvingat" några... :)
Den tjej som vill får gärna höra av sig via msn eller mail.
Har tyvärr bara sett ett fåtal riktiga olyckor.

Hur många tjejer har vi här egentligen?

bunny
Fri, 9 Dec 05, 9:08 PM
Ny här, blev hitlurad av en annan användare.. får se om det ger mig något ;)

Jag föredrar nog att vara lite anonym, men jag kan säga att jag är kvinna, och mitt inne i en 30-årskris *s* :)

Har alldeles nyupptäckt mitt intresse för wetting som faktiskt funnits där så länge jag kan minnas... Har inte kommit underfund med ännu om jag bara gillar att kissa ner mig själv eller om jag faktiskt tänder på att andra gör det också.. ;)

Håller mig än så länge i hemmets trygga vrå med mina 'övningar', även om jag varit frestad vid några tillfällen att pröva lyckan ;) Bor ensam så det är rätt bekvämt så...

Har nog också en liten dragning till wetsex, men är inte riktigt säker än så länge. Allt det här är fortfarande i mitt huvud. Vet inte om jag någonsin skulle vilja/våga leva ut det med en partner. Ni vet, rädslan för att fantasierna blir en besvikelse IRL...