PDA

View Full Version : broekplassen in public

striengske
Sun, 25 Apr 04, 9:07 AM
Ik kom geregeld op dit forum en stel de laatste tijd vast dat er nogal
gefilosofeerd wordt over : hoe plassen , hoe lang hou ik het uit vooraleer ik ga plassen, enz...
Maar eigenlijk blijft de hoofdgedachte hier :durf ik in mijn broek plassen, ja of neen ? Zoja ,thuis of op straat ? Op straat blijkt dat een hele uitdaging te zijn en tevens niet zo evident. Voor wie in een klein landelijk dorp woont zoals ik, is dat niet vanzelfsprekend.
Mijn vriendin huppelt soms zo desperated rond aan haar kookfornuis of gelijkwaar, dat ik denk nu zal het gebeuren. Maar neen , ze valt liever dood ( zegt ze ) dan in haar broek te plassen.
Hoe staan jullie daar tegenover ? Is nederland meer een " durf broekplasland " dan Belgie ? Of ligt het aan iets anders ? Ik ken iemand
( vrouwelijk ) die er een sport van maakt om in haar jeans te plassen al wandelend langs de straat ,tijdens het shoppen enz... Zijn er van jullie die
het ook zo ver gebracht hebben ?
Een hele reeks vragen, .....die een antwoord verwachten.
Groetjes

zonnestraal
Sun, 25 Apr 04, 6:45 PM
Hai Striengske,

Zoals je weet, doe ik niet aan spelletjes als broekplassen. Alleen voor een bikinibroekje of badpak wil ik een uitzondering maken.
Ik plas dan tijdens het zwemmen in zee. Niks bijzonders dus, want dat doet iedereen. Op http://www.klachtenboek.nl/cgi-bin/hogenoodboek/guestbook.pl lees ik dat sommige vrouwen/meiden hun plas ook wel in een kuiltje op het strand laten lopen, of aan de rand van een buitenzwembad gewoon liggend in het gras. Zelfs dat durf ik wsch niet. Hoewel dat redelijk onzichtbaar kan gebeuren, zou ik toch het idee hebben dat een ander wel in de gaten heeft wat je aan het doen bent.
Ik zal wel een stiekeme 'Vrouwke Pies' zijn die in het water, achter een struik of naast de auto piest...

Groetjes, Zonnestraal

Tino
Sun, 2 May 04, 10:17 AM
Hi Striengske,
Ik zou best eens bij je vriendin aan de keukentafel willen zitten (met mijn videocamera). Lijkt me een vrouw naar mijn hart.
Groetjes, Tino

Natjeh_4_Life
Sun, 18 Jun 06, 1:36 AM
ik plas ookm wel es publiekelijk in me broek maar dat is dan puur uit nood dat ik het niet langer kan ophouden