PDA

View Full Version : Eindelijk

MissE
Tue, 29 Jun 04, 9:59 PM
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ben blij eindelijk nederlanders gevonden te hebben, die graag lezen en praten over overvolle blazen en wanhopig moeten plassen. Zowel zelf, of naar anderen te kijken.
Misschien leuk om te melden dat ik een vrouw ben en hier vaken zal komen posten en lezen.
Nogmaals, ik ben hier nieuw, maar hopelijk wel welkom

DeeDee
Tue, 29 Jun 04, 11:28 PM
welkom MissE

wonder
Wed, 30 Jun 04, 2:04 PM
Hallo MissE,

Van harte welkom hier. Ik hoop dat je samen met ons veel plezier beleeft met onze belevenissen. Natuurlijk hoop ik ook veel van jou te horen.
Ik ben erg benieuwd.

Veel succes,

groeten, wonder.

wonder
Mon, 19 Jul 04, 2:23 PM
Hallo MissE,

Nog geen tijd gehad om iets te schrijven?
Misschien kun je alvast iets over jezelf vertellen?
Het is zo rustig in dit forum........

Bedankt,
wonder.

MissE
Tue, 29 Mar 05, 6:06 PM
Het is hier zeker rustig. Zeker met vrouwen nog inderdaad.
Maar ik kan nu wel even van me laten horen........momenteel moet ik nodig plassen en ben van plan het op te gaan houden.
Alleen weet ik niet hoe lang, ik heb daar toch een beetje angst voor. Ik denk namelijk al snel dat ik het niet meer hou, maar volgens mij kan het dan nog veel langer. Iemand enig idee hoe ik dat kan weten ?
Ik hoef niet persee in mijn broek te plassen, maar vind het wel heerlijk om mezelf klaar te maken met die hele volle blaas en dan verlies ik vanzelf wel de controle denk ik..........

rein
Tue, 17 May 05, 5:03 PM
Hallo MissE,

Je vertelde dat je nodig moest plassen, maar dat je niet weet hoelang je het kan ophouden. Probeer het de volgende keer eens zo lang mogelijk op te houden en schrijf er een leuk stukje over.

groetjes rein