View Full Version : Ik post ook maar eens!
maculatus
Thu, 5 Aug 04, 7:14 PM
Hoi allemaal, ik lees dit forum bijna nooit en da's eigenlijk wel gek want dit is een van de weinige forums die in het Nederlands zijn.
Dus ik dacht laat ik eens wat posten.
kom eens naar mijn site kijken http://www.peedesperation.tk
Mischien vinden jullie het wel leuk.
Groeten,
Maculatus
zommbee
Wed, 11 Aug 04, 6:13 AM
Hi Maculatus,
I'm afraid I only speak English - just wanted to say I LOVE your
site and I hope you are able to keep updating it. It's a wonderful
place!
Thanks for the good work,
Dave
WPNW
wannawatchuwiggle
Sat, 14 Aug 04, 6:02 PM
'Heb net je nieuwe site weer 'ns bezocht, Maculatus ... Mooi is t'ie geworden zeg - zeer zeker de moeite waard !
Wanna'.
maculatus
Tue, 17 Aug 04, 8:43 PM
Thanks, Zommbee for the feedback
en bedankt vor het compliment wannawatchuwiggle
wonder
Wed, 18 Aug 04, 11:17 AM
Waar zijn de filmpjes gebleven, Macu?
Groeten,
wonder.
maculatus
Thu, 19 Aug 04, 1:52 AM
Sorry Wonder, naast het feit dat ongeveer 70% van de mailtjes over mijn site over de video's ging (niet afspelen, zwart beeld, je kent dat soort vragen wel), heb ik ook geen gratis host meer dus dat gaat veel te veel in de papieren lopen.
Tjonge, als ik dit terug lees is het volgens mij de langste zin die ik ooit heb gemaakt.
(jammer dat het grammaticaal niet helemaal in orde is :) )
Sorry hoor ben stoned.
wonder
Thu, 19 Aug 04, 9:05 AM
Jammer, Macu.
(Stoned en nat?)
groeten,
wonder.
Ger
Thu, 19 Aug 04, 10:22 AM
Maar Maculatus toch. Stoned? Jij? :lol: :lol: :lol:
Ik heb deze trouwens in mijn bookmarks staan:
http://public-pissgirl.com/macalatus-movies/
Gevonden op Google nadat ik iets van "desperate to pee" of zo had ingeklopt. Ben je die link vergeten of zo? In dat geval was je echt stoned :o
Ger.
maculatus
Fri, 20 Aug 04, 8:24 PM
Hé Wonder, ja ik was stoned maar niet nat, ik vind het wel fijn om het "met mezelf te doen" als ik een volle blaas heb, maakt het orgasme wat sterker, zeker als je stoned bent.
Ger, ik was het inderdaad bijna vergeten, zoals ik je al eerder heb vertelt kan ik niet meer inloggen op mijn account bij Gino.
na een aantal mailtjes te hebben gestuurd en geen antwoord te hebben gekregen, heb ik deze sub-site maar opgegeven.
ger, binnenkort weer een keer afspreken?
Ger
Sat, 21 Aug 04, 3:32 PM
Ha die Macu...
Ja zeg... ik heb in januari al gezegd dat je weer eens langs moet komen. (Of wij bij jou) Maar een echte afspraak maken lijkt moeilijk, al leef je zowat hier om de hoek :lol:
Je weet ons emailadres en waar we wonen. Dus ik laat een afspraak deze keer graag aan jou over.
Ger.