View Full Version : Första gången
kb-nisse
Tue, 10 Aug 04, 8:46 AM
Hej alla!
Det var väldigt vad aktiviteten här drabbades av en sommarstiltje.
Jag försöker med en ny tråd:
Första gången, är nåt man alltid minns. När misste du oskulden etc.
Hur kom du på att du gillar att kissa på dig?
Hur gjorde du första gången?
Jag har själv beskrivit hur jag gjorde i en annan tråd, som den ljuvliga Finesse startade, men jag ska senare berätta även här.
Nisse :D
Finesse
Sun, 15 Aug 04, 12:33 PM
Hej alla.
Jag har också beskrivit hur jag började typ, i en annan tråd.
När jag var liten så kissade jag alltid i baddräkten när jag badade, men det är något jag antar att alla gjorde när dom var små. Sen så när jag var 10, eller nästan 11 så hade jag en riktig olycka i min bästis mammas bil. Fast då var det något som jag absolut inte gillade och jag gillade inte att kissa på mig då.
Men sen, när jag var runt 12 och var på kollo, så var det en av ledarna som berättade om en olycka hon hade när hon var liten. Och jag vet inte men det var då jag började tänka på min egen olycka när jag var 10. Sen vet jag inte varför men jag tänkte på det där med att kissa på sig hela tiden. Eller inte hela tiden alltså, utan några gånger under varje dag.
Och sen efter mycket tänkande så, ja då satte jag mig på toaletten och kissade genom mina trosor........
Kommer inte ihåg direkt hur jag tänkte innan och så, jag bara gjorde det en dag.........
Kram
Ljuvliga Finesse
kb-nisse
Tue, 17 Aug 04, 2:37 PM
Tack ljuvliga Finesse för ditt svar. Jag ska väl också dra mitt strå till stacken:
Jag kommer i håg att jag som liten var fascinerad av det här med kiss, lockade grannbarnen att kissa på sig mm. Provade själv nån gång.
I 20-års åldern började jag kolla porrfilmen, var på en biograf i närheten av där jag bodde då. De visade filmer non stop och filmerna återkom ju med jämna mellanrum. En film fascinerade mig särskilt. Det var en grupp tjejer som satt och snackade, så började de kissa på varandra, jag var helt absorberad av filmen. Till sist gick det för mig i byxorna. Jag lämnade biografen i all hast med en våt fläck frampå.
Längre fram kom jag på att jag ville prova att kissa på mig. Jag satte på mig ett par gympabyxor och ställde mig vid toa för att kissa. Det var inte så lätt, så till sist tog jag fram den ur byxorna för att kissa som vanligt. Precis när kisset skulle komma stängde jag byxorna igen och då kissade jag verkligen på mig. Det var det skönaste jag upplevt, benen vek sig på mig och jag sjönk ihop på golvet.
Efter det har det blivit många gånger och nu har jag inga problem att kissa i byxorna när och var jag vill. Att man kan ha så skönt på egen hand.
jag har alltid trott att många gillar det här, men inte vågat erkänna det. Nätet har visat att vi trots allt är många, både tjejer och killar. Varför ska det vara nån skillnad.
Min senaste upptäckt är kissrummet på Passagen, en privatchatt där man träffar många roliga nya vänner att kissa med. (Nej jag har inte startat den själv, men jag är tacksam åt han som gjorde det.)
Ljuva kissiga hälsningar
Nisse.
PS Erkänner att jag härmar Finesse lite, se det som en hyllning