PDA

View Full Version : TV-programma hintje?

Skaat
Fri, 27 Aug 04, 9:00 PM
Voor de Vlamingen onder ons... ik heb daarstraks een trailer gezien voor een programma op VTM getiteld "de slechtste chauffeur van Vlaanderen" (maandagavond om 20:30), waarin blijkbaar heel slechte chauffeurs rijtesten moeten afleggen. Eén van de chauffeurs in het filmpje, een vrouw, riep luid na een zware rit: "ik heb in mijn broek gepist!!!"... Ik weet niet of er iets te zien zal zijn of het zelfs maar een uitdrukking is (er was alleen een buitenaanzicht van de auto te zien op dat moment) maar ik ga zeker kijken en hopen!

Ik dacht, ik post het maar eens he... :wink:

striengske
Sun, 29 Aug 04, 11:32 AM
tks skaat , ik hoop dat we iets te zien krijgen.
Striengske

maculatus
Mon, 30 Aug 04, 10:36 PM
en? hebben onze zuiderburen iets kunnen zien?

Skaat
Tue, 31 Aug 04, 12:11 PM
Nee, het was een introductie-aflevering... normaal gezien zou het fragment uit de trailer die ik gezien heb in de aflevering van volgende week moeten komen, dus ik probeer alvast te kijken :)

wonder
Tue, 31 Aug 04, 2:25 PM
Dat wordt opnemen en uploaden, ja toch....Skaat?

Groeten,
wonder

Skaat
Tue, 31 Aug 04, 4:08 PM
Tja, openemen dat kan wel, maar uploaden... ik vrees dat ik er geen idee van heb hoe ik iets van mijn video naar mijn pc kan krijgen :?

maculatus
Tue, 31 Aug 04, 8:23 PM
Balen hoor!
Ik woon 5 kilometer van de belgische grens maar kan VTM niet ontvangen, anders had ik het wel opgenomen en er vidcaps van gemaakt voor mijn site!

Die klote comerciele zenders ook :)

wonder
Wed, 1 Sep 04, 8:54 AM
Ik dacht dat je geen vidcaps meer op je site had, Macu?
Ben je dan wel weer van plan er mee te beginnen?
Zou niet gek zijn.

Groeten,
wonder.

Skaat
Mon, 6 Sep 04, 9:29 PM
Ik heb het natuurlijk net gemist dus ik kan alleen maar hopen dat het toch niet voor deze week geweest is... heeft niemand het gezien? :oops:

striengske
Tue, 7 Sep 04, 12:24 PM
skaat je hebt niets gemist hoor. De 2 meiden die aan het rijden waren
als een gek met een waterbak bovenop en het schuifdak open werden
kleddernat en op het laatste botst de blonde tegen een andere wagen ,met als commentaar van haar vriendin : oooooooooooooh ik heb
in mijn broek gepiest !!! Je kon er zeker niets van zien want haar jeans
was kletsnat van het water. Veel hebben ze niet getoond , maar moest
ik ernaast gezeten hebben dan zou ik er ook ingepiest hebben , amai wat een zottin om te rijden. Voila tot later
Groetjes
Striengske