PDA

View Full Version : Iemand een filmcollectie? [DVD of VHS]

Michelos
Wed, 15 Sep 04, 2:31 PM
Zijn er mensen die thuis in het bezit zijn van films op DVD of VHS? Echte specifieke films zijn helaas stervensduur. Ik wil nu altijd al films van Hope & Spirit Productions, Female Desperation hebben maar die zijn €69,95 en dat is iets teveel voor mij als student.

Internetfilmpjes tellen niet mee.

Liesje.versteven
Sat, 18 Sep 04, 11:25 AM
Als je nog student bent dan moet je toch af en toe eens iets in het echt meemaken? Ik herinner me uit mijn studententijd, zeker met activiteiten in de studentenverenigingen, dat er wel eens een meid in haar broek plaste. Met al de alcohol die er vloeit durft er wel eens iets anders vloeien ook :-) Is mezelf toen ook wel eens overkomen. :)

Liefs

Liesje

Dutch Guy
Sun, 26 Sep 04, 3:00 PM
Hmmm... Zo heel veel ervaringen kan ik me helaas niet herinneren uit mijn studententijd.

Misschien wil Liesje haar ervaringen met ons delen in meer detail? Ben erg benieuwd hoe het er bij haar aan toeging. :)

Phylle
Fri, 21 Jan 05, 12:49 AM
Hey,

Ik ben een jonge bezoeker van dit forum. De Female Desperation site bezoek ik de laatste 4 jaar reeds. Ik heb nog lang niet alles gelezen hier, maar ben zeker het van plan eens te doen. Ook zal ik mijn ervaringen en dergelijke posten. Maar daarover verder meer in een topic bestemt om voor te stellen...

Voor Michelos en andere geinteresseerden: ik heb een kleine verzameling videofilms die ik eventueel wegdoe (Wetset 1, 2, 3; desperation 1, 2 op video; Millenium piss op dvd). Ik ben sinds ik deze interesse ontdekt heb steeds intensiever op internet gedoken, en heb ook een aardige verzameling korte filmpjes op de pc, moest je toch eventueel interesse hebben. Van mn video's heb ik heb alles op dvd gezet, dus heb verder geen nood meer aan de videos. Ik zou zeggen mail me eens, of pm als je interesse hebt.

\Edit: ruilen van video's is natuurlijk ook een optie.

ps: ik weet niet hoe de moderators reageren op dit soort koop aanbiedingen, of het toegestaan is. Ik reageer enkel op de vraag van Michelos. Moest het niet toegestaan zijn, laat het me gerust weten en wis de post.