PDA

View Full Version : filmpjes

MissE
Mon, 27 Sep 04, 11:45 AM
Hallo allemaal, ik zou zo graag wat filmpjes downloaden. Maar bij Kazaa weet ik niet waarop ik moet zoeken.
Voorheen keek ik wel eens bij Patches Place, maar daar kan je ook geen filpjes meer bekijken. Iemand een tip ?

Ger
Mon, 27 Sep 04, 5:44 PM
Tja... ligt er maar net aan wat voor soort filmpjes je zoekt. Ik neem aan dat je vrouw bent. Dus zoek je filmpjes van mannen die plassen, in of buiten de broek? Vrouwens zijn doorgaans niet op zoek naar filmpjes van andere plassende vrouwen weet ik uit ervaring. Tenzij je lesbish bent, maar daar heb je niks van gezegd dus dat zal wel niet. Ik neem dus aan dat je filmpjes zoekt van mannen, en tjeemig nee, geen idee waar die te vinden want daar zoek ik natuurlijk nooit naar. :lol:

Dus waarom Patches clips? Dat zijn alleen maar vrouwen. Ik wil de knuppel niet in het hoenderhok werpen maar je bent toch hopelijk niet een kerel die zich voordoet als vrouw huh? Daar word ik namelijk nogal nerveus van. Dus als je nou eens gewoon wat over jezelf vertelt weten we hier waar we aan toe zijn en zullen er best lui zijn die je willen helpen. Waar hou je van en wat voor dingen zoek je?

(Ik bedoel het niet lullig hoor, gewoon even de dingen duidelijk stellen... als een vrouw clips zoekt van andere vrouwen krijg ik altijd een beetje mijn twijfels als het maar in 2 zinnen staat)

Ger.

Lenny_v
Fri, 1 Oct 04, 4:37 PM
Waarom geen knuppel in het hondenhok?
Waar moet je dat ding anders laten? ;)

MissE
Tue, 29 Mar 05, 5:09 PM
Ik ben dus geen kerel die zich voor doet als vrouw !! Waarom denk je dat nu meteen ?
Ik vind het nu eenmaal heel prikkelend om mensen te zien die vreselijk nodig moeten plassen en het niet meer kunnen houden.
Het maakt me inderdaad niet veel uit of dat nu mannen of vrouwen zijn.
Maar ik kan gewoon zo weinig filmpjes vinden, omdat ik niet goed weet waar ik zoeken moet.
Het was dus gewoon een vraag aan jullie, thats all !

Juub
Tue, 29 Mar 05, 10:16 PM
"Vreselijk nodig moeten" (V) is volgens mij eigenlijk altijd de site van SkyMouse. Daar gaat 95% over 'nodig moeten' en maar 5% over pissen. Voor mannen kom je volgens mij altijd op gay-sites uit maar die kunnen ook heel nat/geil zijn. Bekijk mijn Bookmark list maar eens.

Juub

genwakai81
Thu, 31 Mar 05, 4:10 PM
tja de enige dingen die ik je kan aanraden, ik bedoel opnoemen, zijn illegaal.
Zoals p2p programmas als emule. En bittorrent , dan moet je wel wat weten over bittorrents en een programma downloaden als bittornado of azereus. Dan kan je kijken of je op een bepaalde website kan komen. Die ik hier niet ga noemen want anders gaan mensen hun krachten bundelen om die site neer te halen. :wink:
Er zijn zoveel opties.

Als je gay filmpjes wil moet je in je search bar gewoon de woorden gay en pissing invoeren , dan moet je genoeg resultaten krijgen, althans bij emule , kazaa heb ik in geen jaren meer gebruikt dat is echt troep!

Maar het beste advies dat ik je kan geven is gewoon lid te worden van wettingpanties of easyshag : :roll:
Kost bijna niks!!

Maar dat illegale downloaden is gewoon pure broodroof en ik doe er niet aan mee :!:

Imlovingit
Fri, 1 Apr 05, 9:31 PM
Ik vind het net zoals jij gewoon spannend om te zien als iemand nodig moet, of het nou een vrouw of een man is!
Ik val niet op vrouwen maar vind t wel gewoon spannend.

Voorderest ga ik ook wel is naar de site: www.p-journal.com,
daar zijn filmpjes op te zien, dit zijn wel inderdaad alleen vrouwen die nodig moeten en die in hun broek plassen.

Je hoeft je bij deze site niet aan te melden om de filmpjes te downloaden.

Suc6 :)

Groetjes,

Imlovingit (f)