PDA

View Full Version : Kissa ner sig med kjol eller klänning!

peterpan
Fri, 22 Oct 04, 9:56 AM
Hur många av er flickor brukar kissa ner er då ni har kjol eller klänning ute eller inomhus på allmänplats? Många har ju också byxor under kjolen. brukar ni sitta på huk och kissa i byxorna? det märks ju inte då ni står opp sen! vad tycker ni är skönast? Att stå upp och kissa ner er eller sitta ner? :roll:

Whannes
Mon, 14 Mar 05, 11:13 PM
ja, de kan man ju undra. Själv föredrar jag o se wetting i jeans :roll:

MasKarro
Thu, 14 Apr 05, 8:36 PM
Jag har kissat på mig i kjol/klänning ett par gånger på allmän plats. Första gången hade jag blivit så kissnödig så jag inte kunde hålla mig, så jag tog av min underbyxorna och kissade stående. Det syntes ingenting, men känslan var underbar. Så jag föredrar att göra det stående om jag har kläderna på.

Whannes
Sat, 16 Apr 05, 3:22 PM
MasKarro:

Varför tog du av dig trosorna? :roll: Var du ensam när du kissade på dig då? Hur gammal var du då.. :?:

Hade bra

MasKarro
Mon, 18 Apr 05, 12:27 AM
Till Whannes!
Jag ville inte kissa på mig, hade inte upptäkt hur underbart det var då. Tog av mig trosorna därför. Jag försökte först i en port men då kom det en dam ut ur den så jag fick fortsätta och då kisset och jag fortsatte att gå men stannade till och kissade det sista. Tittade på klänningen, men inget kiss hade kommit på den. Jag var ensam, tror jag i alla fall. Jag var tjugo år vid det tillfället.

bunny
Fri, 9 Dec 05, 9:23 PM
Har aldrig kissat ner mig med vare sig kjol eller klänning, men tanken är oerhört tilltalande :)
Måste dock säga att jag föredrar stående... Sitta på huk är ju det 'vanliga' sättet... mycket mer spännande och skambelagt att bara stå rakt upp och ner och låta det rinna :)

Hmm.. ska nog testa det nångång... en varm sommardag.. ut i bara kjol eller klänning, utan trosor under ... ingen vet... min lilla hemlighet ... :)

Och.. som pricken över i:et.. bara kissa när jag känner för det, rakt upp och ner ;D

Whannes
Fri, 20 Jan 06, 12:28 AM
MasKarro

Okej, ja det faller väl inte naturligt att helt utan anledning kissa i trosorna när man inte har en tanke på att det skulle kännas härligt... Va de det som triggade det hela? Måste känts spännande ändå! Speciellt efteråt va?

MasKarro
Tue, 24 Jan 06, 11:17 PM
Jag var så kissnödig att jag inte kunde hålla mig. Det var dock denna händelse som fick mig att prova att kissa på mig.

pinglan
Fri, 24 Mar 06, 8:10 PM
efter att ha läst en del inlägg här så har jag blivit jätteinspirerad att prova att kissa ute, man kan ju ha kjol och bara dra upp kjolen och låta det rinna ut eller halvluta sig eller sitta t ex på en bänk eller en mur eller nåt, då syns det ju inte så mycket heller... trosorna kan man ju ta bort just innan eller dra åt sidan eller om man vill o vågar vara utan :whistling
nån skrev nånstans om att kissa på sig när det regnar t ex i ett regnställ, det var ju smart.. jag menar, då är man ju ändå blöt och det syns inte...
jag har alltid varit så feg med att prova fast än jag älskar att kissa på konstiga ställen.. lite förbjudet sådär..

bunny
Sat, 25 Mar 06, 10:52 PM
Personligen finner jag tanken på att kissa ner mig med t ex en lång, fotsid kjol eller klänning mer tilltalande i offentligt rum än i t ex jeans... Förmodligen för att det går att dölja så mycket bättre... förutom den lilla pölen som förmodligen skulle bildas där man stod.. ;)

Kanske något att pröva på i sommar ute på krogen när man ändå står ute och röker... ;) Undrar hur många fulla party-rökare som skulle märka nåt? :)

Sen kan man ju alltid skylla på det efteråt att man var 'jättefull' och inte minns något ;)

Whannes
Tue, 2 May 06, 9:59 AM
Ja Bunny, det finns väl inget som hindrar dig... Du kan ju göra som pinglan säger, och hoppas på lite regnigt väder =) Då behöver man knappast oroa sig för några kissiga pölar heller, hehe

kb-nisse
Sat, 6 May 06, 2:27 PM
Bunny -

Du kan ju stå på en gräsmatta eller något sådant så syns det inte alls vad du gör.
Det är lite av en drömfantasi för mig att ni tjejer i klänning kan kissa på er lite var ni vill utan att någon märker vad du gör

bunny
Sun, 7 May 06, 3:29 AM
Tänk att det finns folk som har så fiffiga och enkla lösningar :D Regn och gräsmatta har jag ju inte ens tänkt på... ;)

Nu när det börjar bli varmt ute börjar det ju helt klart att dra ihop sig... ;)

Fast jag är ju så himla blyg och pryd av mig att jag är tveksam till om jag skulle fixa det hursomhelst, bara.. Nå. Att leka med tanken kan ju vara nog så upphetsande.. det händer ju då och då, trots att det inte är sommar, sol och kjolväder, liksom ;)

Tosen
Sun, 7 May 06, 10:28 AM
Jag gillar att kissa på mig i kjol men fördrar trots allt att göra det med jeans på mig.

Helena
Sun, 28 May 06, 6:09 PM
Att man kan kissa på sig är bara en bra sak med klänning. Andra bra saker är att man är välklädd samtidigt som det är svalt, förutsatt att det är varmt ute då, förstås.

På sommaren kissar jag ofta på mig i klänning, eller en vid kjol. Om man går ute så är det bara att gå in i en park och sätta sig i gräset och kissa i trosorna. Är det varmt ute så torkar trosorna snabbt och man får en liten "busstund" för sig själv. Det är lite upphetsande att sitta där i parken och se oberörd ut samtidigt som man kissar på sig.

Det här fungerar förstås bara om man druckit ordentligt innan, annars kan det uppstå dålig lukt. Och vi vill ju inte bli avslöjade med vår lilla hemlighet, eller hur... :blush:

Att kissa på sig i thight kjol kan jag inte rekommendera.
Jag gjorde det förra sommaren. Jag och min man var i Turkiet på semester, och vi satt på en mur med ett gräsparti bakom. Jag blev på bushumör och makade mig lätt bakåt och lät det rinna försiktigt i trosorna och ner i gräset.
Men jag lyckades inte få undan kjolen helt utan det blev en liten blöt halvcirkelformad fläck på kjolen. Nu var kjolen mörk, så det syntes inte så mycket men rent reflexmässigt så kände jag efter med handen och då undrade min man vad det var. "Jag måste ha satt mig i något blött", sade jag.
Vilket ju i princip var sant. En vit lögn i alla fall.

Det var nära ögat. Jag föredrar klänning.
Fast allra bäst är det förstås att kissa på sig i ett par byxor.