PDA

View Full Version : Kissa på förbjudna platser!

kalle
Fri, 10 Dec 04, 1:34 PM
Hej!

jag undrar om det är fler som delar mitt intresse av att kissa på förbjudna platser. alltså inte kissa i byxorna utan tex kissa i provrum, trappor, busskurer, på dörrmattor mm.

Skriv och berätta om tokiga platser ni kissat på ! Både tjejer och killar!

/ Kalle

Lillie
Sat, 11 Dec 04, 1:40 AM
Det är dock faktiskt något jag har älskat att göra själv. Gillar inte att kissa på mig men issa på roliga ställen har jag alltid älskat, älskar den känslan av frihet. Har kissat i trädgården mitt på gräsnmattan och i buskar och så. Har kissat i flaskor och krukor och sånt också hemma bara för det var annorlunda :P Har dock inte vågat göra det offentligt än.

kalle
Tue, 14 Dec 04, 11:09 AM
Tack för ditt svar!

Jag har oxå testat att kissa i flaskor och burkar mm hemma, gillar även att kissa i vasken, duschen, mm. golvbrunnen i tvättstugan är ett annat bra ställe... Men mest spännande är det ändå utomhus eller innomhus på andra platser än hemma. När jag bodde i hyreshus var vinden och källaren där mycker trevliga platser, även den gemensamma tvättstuga äe en bra bra plats... Hoppas du vågar hitta på något bus utomhus snart, och berättar om det här sen! längtar efter att få läsa om det... det är en så underbar känsla när man har vågar göra det... se pölen på marken/golvet/mattan... Jag har märkt att det i princip alldrig börjar lukta av det. jag tror att det bara luktar om man kissar så att kisset inte kan torak tillräckligt fort. men jag kissade tex i hyreshusets köääare massssor av gånger utan att det luktade alls!

/ kalle