PDA

View Full Version : Olyckor från filmer

Lillie
Sat, 18 Dec 04, 8:41 PM
En liten intressant grej. Om ni vet namnet på någon film som innehåller en kiss olycka på något sätt skriv det här. Gärna svenska filmer :) Kan ni inte namnet på filmen så skriv inte för ja tänkte nämligen ladda ner filmerna och spela in just det ögonblicket, sen kan jag lägga upp det här så ni kan få ladda ner :)

neodymus
Thu, 23 Dec 04, 12:44 PM
En bra idé! :)

Den film jag kommer på just nu är Snygg, sexig, singel. Visserligen ingen "olycka" men flera kissnödiga scener. Här finns annars en lista över väldigt många filmer som innehåller sånt här: http://www.patches.net/page/pml/index.html

Måste bara passa på att säga att jag gillade verkligen din berättelse om klassresan. ;)

Finesse
Mon, 27 Dec 04, 8:26 PM
Hej!

Film vet jag inte med den otroligt klassiska saltkråkan när Stina kissar på sig i kyrkan är en scen jag sett miljoner gånger typ. Vet inte vad just den saltkråkan heter men Malin gifter sig iaf......

Sen en film vi såg med skolan när jag var ganska liten, som hette kådisbellan (tror jag?) där en kille är desperat och kissar på sig på vägen till toan.....riktigt bra scen!!! och hyfsad film oxo tror jag.

Sen finns det säker någon mer kommer jag på det så skriver jag:)

Kram
Finesse

Lillie
Mon, 27 Dec 04, 9:37 PM
Hej!

Film vet jag inte med den otroligt klassiska saltkråkan när Stina kissar på sig i kyrkan är en scen jag sett miljoner gånger typ. Vet inte vad just den saltkråkan heter men Malin gifter sig iaf......

Sen en film vi såg med skolan när jag var ganska liten, som hette kådisbellan (tror jag?) där en kille är desperat och kissar på sig på vägen till toan.....riktigt bra scen!!! och hyfsad film oxo tror jag.

Sen finns det säker någon mer kommer jag på det så skriver jag:)

Kram
Finesse

Du råkar inte veta vilket avsnitt det är, alltså vilket nummer.

kissälkaren
Wed, 29 Dec 04, 12:37 AM
det ska finnas en serie som heter maskrosbarn där en tjej blir så rädd att hon kissar på sig när hon hör ett pistolskott .(avsnit 2 är det).

jim o piraterna blom har en chen där en dam kissar på sig.

Finesse
Fri, 7 Jan 05, 8:49 PM
Till Lillie:

Nej jag vet inte vilket nummer det är, visste inte ens det fanns nummer! Men som sagt, Malin gifter sig i det avsnittet, och det är under vigseln Stina kissar på sig!

Kram
Finesse

jagvetinte
Thu, 11 Aug 05, 12:58 AM
Hejhej! :)

Jag registrerade mig precis och kom in på den här tråden. Såg nyss en Wallander-film som innehöll en scen där en kvinna kissar på sig för att hon är rädd. Hon befinner sig i en bank och mer tänker jag inte säga om ingen vill veta mer :) Man ser bara kisset som rinner ner vid hennes skor och sen får man se hennes byxor och jag såg iallafall inte något vått där. Filmen heter Byfånen..

Jag kanske ska presentera mig själv.. är en 17 år gammal kille som bor i Svealand. Mer tänker jag nog inte säga :)

Ha det bra

Finesse
Thu, 3 Nov 05, 5:10 PM
Såg faktiskt Byfånen i helgen, och visserligen var det kul att se scenen, men inte jätterealistisk. Som jagvetinte säger så var ju inte byxorna blöta efteråt. Och sen att det gick så fort att hon kissade på sig från att hon sa att hon var tvungen att kissa tills hon kissade på sig. Jag menar hon satt ju ändå i möte på banken och allt gick ju så fort.

Om dom inte menade att hon kanske blev rädd på något sätt fast då borde det kommit automatiskt....men jag vet inte.

Jaja, kul att se såna scener i filmer iaf:)

Kramar
Finesse

krysset89
Tue, 14 Nov 06, 2:42 PM
I Wallander-filmen Jokern är det en liten tjej (hon spelar 8 år) som blir rädd så att hon kissar på sig. Fast man fick bara se när hon hade gjort det att det var blött på golvet.

kissis
Tue, 23 Jan 07, 5:21 PM
jag så en film som heter the johnsons,en kass skräckis.
den är en tjej på 18 som blir rädd och kissar på sig.

Keem
Tue, 20 Feb 07, 4:51 AM
Hei, er norsk men dere skjønner vel allikevel =)

Så en film som heter the secretary. er egentlig en litt SM slags film, men er en scene hvor hun (sekretæren) blir bedt om å sitte i stolen til han kommer tilbake, og da sitter hun et helt døgn, helt til hun tisser på seg! Klippet kan du finne på youtube, men vet ikke om hele filmen ligger på noen torrent sider lenger. den er noen år gammel..

Whannes
Wed, 21 Feb 07, 10:57 PM
hur kul som helst att man förstår det ni norrmän skriver =)

Välkommen hit, får man väl säga! why not tell us something about you? :)