PDA

View Full Version : Vart tar alla vägen?

Finesse
Fri, 7 Jan 05, 10:03 PM
Om man kollar på sidan så är det massor av människor som skrivit, massor av olika.

Vad jag inte fattar är att så många slutar. Visst, jag skriver mycket mindre nu än förrut, men att sluta skriva, aldrig! Jag förstår att en del får väldigt upptagna privatliv i vissa perioder, det harjag också men att sluta skriva helt, det förstår jag inte!

Att kolla in på sidan 1 gång i veckan brukar jag väl göra, ibland mer ibland mindre, och ibland tar det ett tag innan jag skriver igen men att helt plötsligt bara "dö"?

Förstår inte.

Är det någon som har en vettig förklaring?

Kramar
Finesse

Lillie
Sat, 8 Jan 05, 7:30 AM
Jag tycker också det är väldigt tråkigt, jag skriver så mycket jag kan men det är ingen annan som skriver tillbaka liksom =/

Finesse
Sun, 23 Jan 05, 1:46 PM
..

Finesse
Sun, 23 Jan 05, 1:48 PM
Lillie:

Jag håller med dig. Ibland kanske man har skäl att inte svara på en post, men överlag så verkar några vara här ett litet tag och sen bara försvinna. Tror knappast man tappar intresset för att kissa på sig direkt........och man borde ju vilja fortsätta läsa och även skriva......men det verkar inte så :?:

Kram
Finesse

Nesseman
Mon, 24 Jan 05, 1:49 PM
Jag känner mig träffad :-) jag har inte varit inne här på länge.. men jag har inte varit mindre kiss-aktiv... snarare tvärtom.. har fått ha lite sånt bus senaste tiden, men har inte haft så mkt inspiration för att skriva om det... kanske jag orkar en dag.. tex har jag lite real storys att komma med..

Hejhopp

Lillie
Tue, 25 Jan 05, 11:29 PM
Jag älskar att läsa om sightings och andra sånna erfarenheter, men alla här har ju redan berättat om allt sånt så. Det blir inte mycket kvar =/