PDA

View Full Version : Nog een nieuweling :)

Phylle
Fri, 21 Jan 05, 12:56 AM
Hey,

Mijn naam is Christophe, 24 jaar en student. Ik kom al langer op het forum, en op de Female Desp site. Tot nu toe had ik echter niet echt de behoefte om mezelf mee op het forum te plaatsen. Bij deze zet ik de stap toch maar.
Het is moeilijk te zeggen wanneer de interesse voor plasseks is begonnen bij mij. Ik vermoed dat het reeds van mijn jeugd dateert, maar het is sinds de vrijheid van de studententijd dat het zich heeft gemanifesteerd. Op de één of andere wijze kwam ik in contact met de korte online filmpjes, en dat trok meteen mn aandacht. Een paar jaar lang heb ik oa Patches Place en Female Desperation gevolgd, en de verzameling foto's en dergelijke op mn pc is daarmee vrij groot. Groot was ook mijn verbazing toen ik op dit forum stuitte en een Nederlands deel aantrof.
Ik heb sinds ik deze interesse ontdekt heb, een aantal leuke ervaringen gehad, zowel persoonlijk als in het liefdesleven. Ik zal in de loop van de week (als ik wat wakkerder ben ;)) een paar ervaringen posten.

Het is in ieder geval zeer tof een aantal gelijkgestemde mensen aan te treffen.

Groetjes en tot later,
Christophe

wonder
Fri, 21 Jan 05, 8:38 AM
Hallo Christophe,
Welkom op dit forum. Zo zie je maar weer, er zijn veel gelijkgezinden.
Ik hoop veel van je te mogen lezen.

Groeten
wonder(wetlove/funsforme)

pee_addicted
Thu, 27 Jan 05, 11:44 PM
Hey christophe, welkom hier. Ik ben 20 en heb dezelfde interesse, ben ook student en woon op kamers. Ik heb alleen nog geen ervaringen in de liefde gehad alleen nog maar persoonlijk. Ik vind het ook wel leuk om hier op het forum van andere mensen hun ervaringen te lezen, en erachter te komen dat er nog veel meer mensen zijn die eigenlijk precies hetzelfde doen.

Groeten mathijs