PDA

View Full Version : Amatörfilm :-)

kissenisse
Mon, 7 Feb 05, 8:03 PM
Tjenare alla glada wettingälskare! Jag har ett erbjudande som jag hoppas att ni inte kan motstå *ler*
En kompis till mig har lyckats få en tjejkompis till att gå med på att ställa sig framför filmkameran och kissa på sig! Hon har redan gett sitt medgivande till att filmen sprids :-)

Tanken är att han skall bränna ner filmen som dvd och skicka ett ex till alla som vill vara med och betala. Hon gör det tyvärr inte gratis utan vill ha 1500:- för besväret... Men ju fler vi blir desto billigare blir det ju :-)
Dessutom kommer han att lägga till ytterligare en filmsekvens på en annan amatörtjej som han redan har filmat! Jag har ingen aning om hur många scener filmen kommer att innehålla eller hur lång den blir men chansen att få se en unik film får man ju bara inte missa...

Obs! Detta är helt seriöst och inget elaksinnat försök till att få snabba pengar. Om allt klaffar så kommer filmen att spelas in inom dom närmaste veckorna. Alla som är med kommer att få ett eget exemplar av filmen så fort den är klar och det kommer garanterat att vara en riktigt bra amatörfilm :-)

Vill ni vara med på ett hörn eller bara ställa frågor så gör det inte här utan maila till honom istället: folkracefilm@hotmail.com

Mvh
//Kissenisse

kissenisse
Fri, 11 Feb 05, 9:17 AM
Ser att det är en hel del som har läst den här tråden och ändå har det inte dykt upp någon som är intresserad... Smått chockerande, jag hade gjort nästan vad som helst för att komma över en äkta amatörfilm på en ruskigt söt tjej.

//Kissenisse

Whannes
Sun, 13 Mar 05, 11:07 PM
Jajo, men folk är kanske inte intresserade av att betala? Inte vet jag...

kissenisse
Mon, 14 Mar 05, 6:23 PM
Nä du kanske har rätt... Men att betala en liten peng för att få se väldigt söta amatörer kissa på sig tycker jag inte att man skall gnälla över. Men men...

kb-nisse
Fri, 18 Mar 05, 6:33 PM
om det hela är seriöst, tjejen är snygg och vill ställa upp så kan jag väl sponsra med ett par hundra.

Förutsatt att det blir mer än att kissa en liten skvätt genom trosorna

kissenisse
Fri, 18 Mar 05, 10:11 PM
Kb-nisse:

Nu är det ju iofs inte jag som håller i det men jag litar fullständigt på han som har kontakten med tjejerna. Om du vill prata med honom själv så kan du ju skicka iväg ett mail till adressen som jag har skrivit i det första medelandet...

//Kissenisse

Beaver
Thu, 25 Aug 11, 5:19 PM
Okej, jag vet att jag bumpar en extremt gammal tråd nu, men blev lite nyfiken.
Blev det någonsin nåt av denna film? Någon som vet?

flyttkort
Thu, 25 Aug 11, 7:44 PM
Tror nog inte det. Kanske för skaparen och KB's privata men eftersom ingen skrev något i tråden om konkret intresse så nja.

powerstone
Fri, 26 Aug 11, 9:45 PM
Jag vill inte betala, kan hon inte göra det bara för skojjs skull? =)

flyttkort
Sun, 28 Aug 11, 7:19 PM
Med tanke på att trådskaparen inte varit online sen 2008 så känns det hur som helst inaktuellt.