PDA

View Full Version : Kissa på sig utan att någon märker det

tom_of_sweden
Wed, 16 Feb 05, 9:08 PM
Hej alla!

Har inte möjlighet att titta in här så ofta, så jag passar på när jag kan. Jag upptäckte ett sätt att kissa på sig ute på stan utan att någon märder det (utan att använda blöja, d.v.s med den sköna känslan av att det rinner längs benen).

Har länge (10 års tid) gjort nr 2 i byxan ute bland folk, men jag har saknat möjligheten att också kissa (tenderar ju att synas lite mer). Så alldeles nyligen provade jag att sätta på mig ett par tunna regnbyxor under jeansen (jag satte även på mig två par långkalsonger under regnbyxorna), och gick ner i tunnelbanan här i sthlm. Riktigt kissnödig började jag således långsamt släppa på trycket, och kissade i omgångar på mig ståendes mitt i all rusning. Till min glädje upptäckte jag att jag kunde kissa på mig fullständigt utan att det syntes, och till skillnad från blöja så kunde jag känna den sköna känslan av att det rann nerför benen. I slutänden rann det ju naturligvis ut i skorna, men det är ju ingen som märker det. Jag provade samma trick idag under en promenad på söder, och det är verkligen en fantastisk känsla av frihet!

Med andra ord hoppas jag att kunna njuta av detta många år framöver!

Tack alla för ett fantastiskt forum!

tom

pickles
Sat, 19 Feb 05, 7:26 AM
Vilket himla bra tips! Har aldrig tankt pa den mojligheten forut. Vet inte om jag vagar prova ute, men garna nat jag skulle vilja testa hemma i soffan eller sangen... Det ar ju det perfekta "heltackande" skyddet, sa att saga.

Jag saknar keyboard med svenska bokstaver eftersom jag bor utomlands. Hoppas att det gar bra att lasa anda...

Hej alla!

Finesse
Wed, 23 Feb 05, 10:16 PM
Har tänkt på att prova det, men det har aldrig passat. Regnkläder = regn, regn = inte så ofta, inte så ofta = svårt att ja möjlighet med kisslekar just när tillfället dyker upp.

Jaja, tur att det finns en framtid....

Kram
Finesse