PDA

View Full Version : Kontakt!

Leonard
Mon, 21 Feb 05, 9:24 PM
Är en kille som älskar att se tjejer kissa på sig! :D

Undrar dock varför det är så svårt att få kontakt med tjejer med samma intresse (finns ju uppenbarligen! Eller?)... :?

Har försökt både på kontaktsidor och att få kontakt med tjejer på mail/msn genom t.ex. sidor som den här, men näe! Ingen svarar! :(

Är tjejer som kissar på sig bara en bluff eller vill dem inte ha direktkontakt med någon eller vad...??

Någon som har ett svar på detta!?

Nesseman
Wed, 23 Feb 05, 9:44 AM
En grej kan ju vara att man inte söker partner just efter sexuella intressen, det ska gärna finnas lite mer som lockar..
Man får väl lägga ut bild och info om sig själv först.. finns det en mailadress då så kanske man får nåt napp till slut :-)

Leonard
Wed, 23 Feb 05, 7:11 PM
Jo det är förståss! Men är ju först och främst ute att träffa ngn bara för detta intresse (till och börja med!), annars kan jag lika gärna träffa ngn på krogen. Men vem frågar om sånt här intresse där? Inte jag i alla fall! :shock:

Sen blir det väl att man lär känna varandra under tiden som man har ett delat intresse, och då visar man bild också! Vill kanske inte att alla ska se eller veta om vem man är...! :wink:

Finesse
Wed, 23 Feb 05, 9:26 PM
Leonard:
Om jag tolkar det rätt så vill du bara träffa en tjej för sex. Då är det inte så konstigt det är svårt. Det borde väl säga sig självt. Och måste den tjejen gilla "wetting" också så, tja, någonting med synål i höstack ligger nära till hands.

Jag kanske tolkade det fel? Jag kan förstå om du inte menade direkt så, men det låter lite så. Du kanske menar att att lära känna någon tjej som du vet har det intresset, så att om det leder till något annat längre fram så vet du att "wetting" är något som bägge gillar?

Men det skulle ändå betyda att du på något sätt väljer en tjej just för sexlivet ändå, det känns konstigt för mig.

Jag säger absolut inte att det är fel, är det rätt för dig är det rätt för dig, men för mig känns det fel. Förstår du hur jag menar.

Det jag drömmer om är att få dela "wetting" med min partner, som jag älskar av hela mitt hjärta, men att leva ihop och älska någon och ha förhållande är mycket mer än sex. Visst är sexet otroligt viktigt, men det är så mycket mer som är viktigare. Visst allmänt dåligt sexliv, då kanske det inte funkar, men man kan ha helt underbart sex utan "wetting-lekar". Det skulle bara vare en bonus. Från den sidan ser jag det.

Jag kan inte tala för andra om dom känner på samma sätt men jag tror inte jag är ensam iaf......

Kram
Finesse

Leonard
Fri, 25 Feb 05, 1:10 AM
Finesse
Fattar vad du menar, men är inte ute efter förhållande eller ens träffas i verkligheten! Bara leka med någon över nätet och dela hemligheter med...
Men kanske är det för mycket begärt -som du säger- att man bara vill ha "kul" utan att det måste bli så seriöst (till en början i alla fall), vart det leder sen kan man ju aldrig veta!

Får nog fortsätta drömma...men tack för era svar!

Finesse
Thu, 3 Mar 05, 6:05 PM
Leonard:
Om du menar cybersex, typ, så lycka till. Det är nog inte så många som vill ha det med någon okänd, och ska det dessutom inkludera wetting så....tja, lycka till......

Dela saker, vad är det för fel på forumet. Visst jag avslöjar absolut inte mina innersta tankar och fantasier, men annars är det en bra sida. Man är ju helt anonym......

Kram
Finesse

Whannes
Sun, 13 Mar 05, 10:03 PM
Javisst ska man va anonym, eftersom det finn alla möjliga "där ute", som kanske är ute efter mer än att chatta kanske. Nu menar jag inte att man behöver träffa alla man chattar med IRL, men man ska nog ändå va försiktig.

Det är inte lätt att hitta en seriös person med det här intresset, med tanke på hur tabulagt det måste vara i folks ögon. Jag har svårt för att berätta för folk jag känner om wetting osv. :oops: