PDA

View Full Version : Nieuw hier op 02-03-2005

Latex_vrouw
Wed, 2 Mar 05, 3:42 PM
Hallo allemaal.
Ik ben Sandra van 23 jaar uit midden NL.
Ik (en Roxy) ben lesbienne en ben momenteel verkoopster in een kledingzaak.
Roxy en ik houden speciaal van latex en rubber en alles wat je daarmee (in) kan doen.
(trouwens we daten niet, ook niet met andere lesbienne's)
Normaal zie je aan ons niet zo gek veel, maar dragen wel gewoon als het weer het toe laat latex in het openbaar, niet te opzichtig maar gewoon.
Thuis of waar het kan gaan we wel helemaal in latex.
Op deze site kunnen we het wel vertellen, we houden dan ook erg van plassen in latex en ook zonder latex.
Vooral in erg strakke latex is het bijzonder lekker om te plassen, en meer.
Ik zelf heb dat al vanaf kind, maar mijn vriendin Roxy pas een paar jaar, en zo hebben we elkaar ook ooit ontmoet. (via een andere vriendin)

Vreemd dat we deze site NU pas gevonden hebben, we waren al lid van een paar LATEX site's maar helaas nooit de tip gekregen over deze site.
Ik ben dan ook pas lid vanaf 02-03-2005.
We lezen ook graag verhaaltjes over plassen.
Dus we zullen de komende tijd deze site vaak bezoeken om te lezen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat op MSN site's we erg veel negatieve ervaringen hebben opgedaan met mannen (en vrouwen) die het alleen maar hadden over daten.
Ook op straat erg veel vreemde opmerkingen als we deels in latex of rubber lopen (rokje of jasje of topje).
Zeker als we zoals laatst een zeer mooie en dure (latex) avondjurk aan hadden naar een feest.
Dit was een mode show, maar moesten wel 500 meter over straat voor we binnen waren.
In die tijd al 10 keer uitgemaakt voor HOER.
We hopen dan ook dat dat op deze site anders is.

We kijken wel weer uit naar de zomer.
Iedereen hier kan snappen wat je kan doen met lekker weer buiten in de vrije natuur.
Als je vragen hebt dan stel je ze maar.

Sandra. (en Roxy, maar die weet nog niet dat we lid zijn Ha Ha Ha)
Xxx

Ohoooo ja dit nog.
http://www.geocities.com/latex_vrouw/sandra.html
Maar dit is alleen over latex en niet over plassen.

Ger
Wed, 2 Mar 05, 7:56 PM
Welkom hier,

Je kan schrijven wat je wilt hier, maar ja het gaat hier hoofdzakelijk wel over broekplassen. Het maakt ons niet uit of je dat nu in of onder latex kleren doet. Maakt mij niet uit hoor, maar dat is wel waar het hier zo'n beetje om gaat.

Ger.

Latex_vrouw
Wed, 2 Mar 05, 8:42 PM
Hoi Ger, ja het is ff wennen om er zo vrij over te schrijven met vreemden.
Ja wij plassen het liefst in een strakke latex broek, maar zeker ook onder een latex rokje een slip aantrekken en dan liefst buiten in de slip plassen.
Het makkelijke van een latex rokje is dan dat anderen het niet kunnen zien omdat het waterdicht is en geen natte plekken geeft op de rok.
Zo kan je ook gewoon verder lopen of ergens koffie of thee gaan drinken.
Dan zit je wel de hele tijd in je natte slip, maar dat geeft juist een spannend gevoel.
We hebben veel vriendinnen, maar er zijn er niet echt veel die het ook doen, Ha Ha of ze zeggen het niet.
Er zijn toch al niet veel meiden die er voor uitkomen, jongens eerder heb ik het idee.
Ook op MSN zijn er niet veel meiden lid, meest mannen, waarom weet ik niet.

Het gewoon zonder iets aan plassen is minder spannend, dan voel je ook niets.
Leuk is ook in latex als je een lange latex broek aan trekt die redelijk strak zit.
Dan voel je het langs je benen lopen en in je laarsjes uitkomen.
Spannend is dan als je dat doet in een drukke winkel.
Er komt dan niets op de grond, maar blijft in je laarsjes zitten.
Niemand die het ziet, maar je staat in de rij waar iedereen bij is in je broek te plassen.
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan met dingen die we doen voor de spanning en de kick.

Sandra. :oops:

wonder
Thu, 3 Mar 05, 9:37 AM
Wow, Sandra, wat een spannende verhalen. Er zijn niet zo veel latex liefhebbers hier op dit forum, althans niet die er over praten, dus het is wel leuk om iets uit die richting te horen. Ik geloof dat er iemand geweest is die wel graag in rubber plast.
Ik neem aan dat je wel gewone textiel slipjes draagt? Of soms ook wel van latex, hoewel ik niet weet of dat lekker zit.
Je zegt dat je wel een uur door kunt gaan met je verhalen.
Nou, wat let je..... Ik wacht met spanning op je.

groeten,
wonder (wetlove)

Latex_vrouw
Thu, 3 Mar 05, 1:49 PM
Ja ik kan wel een uur doorgaan, maar wil niet de verkeerde indruk wekken.
En ik draag natuurlijk ook gewone slipjes waar ik dan in plas (onder rokje), maar idd ik heb ook latex slipjes en strings.
We dragen het niet alleen om in te plassen hoor, ook gewoon omdat het erg lekker zit.
Latex heeft wel het nadeel dat je het niet te lang moet aanhebben, dan stikt je huid.
Maar een latex rokje of topje kan je wel de hele dag aan houden.
Als ik een latex broek aan heb (lang) dan heb ik er geen slipje onder aan.
Latex is gewoon een tweede huid, maar je loopt niet bloot, maar het gevoel is wel bijna het zelfde.
In een latex broek voel je alles gewoon beter en een ander ziet er niets van.
Maar we houden ook wel ven gewone rokjes (stof) en daaronder een slip.
Zoals je weet kunnen meiden HaHa zich zelf meestal niet zien plassen, mannen wel.
Daarom doen we het ook bij elkaar en het zien is dan ook een genot.
Het gevoel is ook zalig, of het nou in een strakke latex broek, of slip, of gewone slip is.
Veel doen het ook in een luier of iets anders, wij meest in een slip van het een of ander, maar ook bij elkaar met slip aan.
Roxy flikt het ook gewoon in de tuin of WC dat ze op me gaat zitten en dan plast ze in haar broek.
Ja natuurlijk dan ook op mij :lol:

Wij houden er dus het meest van om het buiten te doen omdat dat spannender is.
Gisteren avond nog (Brrrrrrrrrrr) een paar mooie strepen in de sneeuw achtergelaten. LOL.
Het verschil tussen plassen en plassex is klein, maar we zijn erg verliefd, en ik kan soms verwachten dat als Roxy op schoot komt zitten voor een knuffel (of ik bij haar) dat ze dan haar plas laat lopen.
Dat dan wel op een veilige plaats HAHA.
Gewoon lekker een zwoele zoen krijgen en dan "nattigheid" voelen ineens.

Verder zijn we best wel nette meiden hoor, maar ieder heeft zo zijn hobby.
De uitdaging om op een bankje in het park of bos te zitten en dan in je broekje te plassen en dan verder te lopen.....heerlijk.
Er zijn films (ik weet de naam niet meer) waar meiden op de gekste plaatsen in hun pany of slip plassen, nou dat doen wij dus ook.
Heel soms maken we er ook foto's van, maar die houden we voor ons zelf.

Bij meiden is mijn ervaring dat ze ons al snel sletten vinden, en het tegendeel is waar.
De 1 doet aan zuikerzakjes sparen, wij aan dit, en hebben er erg veel lol in.
Geil is het natuurlijk ook, maar de lol en de spanning is het grootst.
Ergens op een terrasje of in een lift, of op een bankje, of op een trapje zodat je het straaltje de trap af ziet lopen.
En stiekum van natte slip wisselen.

Dat soort dingen.

Sandra.

wonder
Thu, 3 Mar 05, 4:12 PM
Nou Sandra, je mag van mij wel elke dag hier iets komen vertellen.
Het gaat je bijzonder goed af en het is zeer onderhoudend om te lezen.
Bedankt voor je bijdragen tot nu toe, ik hoop datr er velen zullen volgen.

groeten,
wonder(wetlove)

wonder
Thu, 3 Mar 05, 4:22 PM
Overigens, je hebt een verschrikkelijk spannende website, Sandra.

Maar wat is je MSN adres? Heb je ook een Yahoo adres?

groeten,
wonder(wetlove)

Latex_vrouw
Thu, 3 Mar 05, 5:53 PM
Overigens, je hebt een verschrikkelijk spannende website, Sandra.

Maar wat is je MSN adres? Heb je ook een Yahoo adres?

groeten,
wonder(wetlove)
Dank je dat je mijn website kan waarderen.
Netjes toch?

Mijn MSN kan je aanklikken via die site (1e pagina), maar mijn mail heb ik er niet meer op staan omdat er toch mail binnen kwam die minder netjes was.
Ik bedoel voorstellen en zo, en ik schreef al dat ik dat juist niet wil.

De site is alleen over latex, (dus niets voor hier kreeg ik al te horen).
Ik zal ook zelf nooit een site laten maken over plassen.
Latex is een minder taboo dan plassen of poepen.

Wat wij IN latex doen is weer een ander verhaal, maar dat komt niet aan de orde in mijn kleine site.

Ik heb gewoon hotmail, geen yahoo mail.
Anders te veel om bij te houden.

Yahoo heb ik aan laten maken voor de site, verder niet.
De pagina maak ik ook niet zelf, zo slim ben ik niet.

Sandra.

webdigger69
Thu, 3 Mar 05, 11:56 PM
Hoi Sandra,

Wat leuk dat je deze site gevonden hebt, heb genoten van je verhaal. Ik ben zelf niet echt een latex fan maar kan wel genieten van een nooie vrouw in latex kleding. Dat je samen met je vriendin in het openbaar aan plassex doet vindt ik heel opwindend. Ik zou graag nog eens wat meer horen van je avonturen op gebied van plassex i.c.m. latex, wie weet wordt ik ook wel fan daarvan ;-)

groetjes,

webdigger69

Latex_vrouw
Fri, 4 Mar 05, 3:06 PM
Hoi Sandra,

Wat leuk dat je deze site gevonden hebt, heb genoten van je verhaal. Ik ben zelf niet echt een latex fan maar kan wel genieten van een nooie vrouw in latex kleding. Dat je samen met je vriendin in het openbaar aan plassex doet vindt ik heel opwindend. Ik zou graag nog eens wat meer horen van je avonturen op gebied van plassex i.c.m. latex, wie weet wordt ik ook wel fan daarvan ;-)

groetjes,

webdigger69
Hallo Webdigger69

Ja het was wel leuk om deze site te vinden, jammer dat ik er jaren geleden nog niets van wist.
Veel mensen houden niet van Latex of Rubber, maar dat hou je toch en gelukkig maar dat we niet allemaal van hetzelfde houden, dan was het een zooitje op straat en stond iedereen op de hoek van de straat te plassen.
Ik kom ook vormen van plassen en plassex tegen waar ik niet aan moet denken (niet zo veel hoor).
Maar Ha Ha wij doen geen plassex op straat hoor, wel soms ergens buiten als het kan.
Maar plassen op straat of in het openbaar wel.
Tot nu toe zijn we niet echt vaak betrapt, maar heel soms ziet iemand wel eens iets.
De meeste reageren helemaal NIET als ze een plasje of stroompje "water" onder een terrasstoel vandaan zien komen, ze weten niet wat het is of zijn zo verbaast dat ze alleen maar dom kunnen kijken.
Ik heb ook wel gehad dat een oudere vrouw dacht dat ik een ongelukje had, of incontinent was.
Meestal gaat het wel goed en kunnen we zoals laatst op schiphol gewoon op een bankje zitten en tegenover elkaar zittende een klein of groot plasje doen.
Helaas was het op schiphol niet te zien omdat de bankjes bestonden uit 1 deel en de plas er op bleef staan.
We willen niet dat anderen er in gaan zitten maar best mogelijk dat dat in dit geval wel is gebeurd helaas.
Meestal doen we het ook niet op een bankje of stoel van "stof", maar we waren laatst in de bioscoop, en Roxy moest na 10 min film al nodig.
We zaten redelijk rustig, dus ze deed het onder haar rok in haar broekje.
FOUT FOUT FOUT.
We zagen haar plasje onder de stoel vandaan komen en onder de andere stoelen door gaan.
We schrokken ons kapot en zijn van plaats gaan veranderen er na.
Toen de pauze er was zagen we dat alles voor de voorste rij aangekomen was.
Wij hebben de bios verlaten omdat ook haar rok nat was, dus de halve film gemist.
We dragen natuurlijk niet altijd Latex, dus een vergissing is snel gemaakt en je loopt de stad door met een grote natte plek in je rok.
Van de zomer gingen we met de taxi van het stadionplein naar het Rembrandsplein, en we troffen een hufterige chauffeur met "vrouwonvriendelijke' opmerkingen.
Roxy en ik zaten achterin en een andere vriendin (hetero) zat voorin.
Die vent bleef raar doen en dat heeft ie geweten ook.
Ik had een zwarte latex rok aan dus er kon niets mis gaan.
Op de achterbank van de taxi heb ik heel mijn blaas geleegd in mijn slip en rok, de bank was door en door zeiknat en die vent zal wel de rest van de avond druk geweest zijn om het droog te krijgen.
Dat was onze fooi aan hem.
De chauffeur kon ons niet zien dus had ook niet door dat Roxy haar hand onder mijn rok had om te voelen wat ik deed.
Vaak voelen we bij elkaar wat we doen als we het niet kunnen zien door de plaats waar we zijn, dat geeft een extra kick.
Plassen is voor ons echt heerlijk, en zeker buiten of op andere plaatsen.
Je kan er ook wraak mee nemen HaHa.
Een tijd terug hadden we (hoe verzin je het) waterschade thuis door een fout van een aannemer.
We zijn gaan bellen en doen, maar hij deed er niets aan.
We zijn naar zijn kantoorgebouw gegaan en wilde er over praten, maar nee hoor.
Op de terugweg naar buiten stonden we in de lift en ik heb daar de vloerbedekking ondergeplast.
(Over water schade gesproken)

xxx
Sandra

(trouwens jou website doet het niet die je in je profiel hebt staan)

janderi
Fri, 4 Mar 05, 6:43 PM
wow,leuk verhaal sandra.Ik had die taxichauffeur ziijn gezicht wel willen zien toen die het ontdekte!!! :lol: :lol: :lol:

Liefhebber
Fri, 4 Mar 05, 8:53 PM
Hi sandra
Super wat jullie allemaal flikken.
Ik zou er wel naar willen kijken van een afstandje (en dicht bij).
Zeker die wraak in die Taxi en die Lift zijn slim en zeker ook voor jullie leuk om te doen, ik had er nooit aan gedacht om zo wraak te nemen en toch lol te hebben.

Heb je nog meer ervaringen?
Ik weet niet hoe anderen er over denken, maar ik heb een zeer goed inbeeldingsvermogen en zie het zo voor me gebeuren wat je beschreef.

Die man in die taxi zal zich rotgeschrokken zijn, en zeker de klant die na jou instapte.
In een lift kom ik wel vaker een plasje tegen, maar ik dacht tot nu toe dat het van een hond was.

Maar nu weet ik dat jij even langs kwam. :P

wet-lex
Fri, 4 Mar 05, 11:33 PM
Ik ben wel een liefhebber van latex en leren kleding.
Ik heb vroeger ook wel een latex broek gehad, waar ik regelmatig in plaste.
Ook deed ik dat wel eens in een leren broek maar dan kan je hem na een paar keer weg gooien.
En dat is zonde.
De groetjes aan wet-love van alex ( msn )

puij
Sat, 5 Mar 05, 12:23 AM
Het is fantastisch in je broekje te plassen.
Draag in de zomer graag een korte broek en plas dan lopend, vaak ongemerkt in mijn broek op het drukke strand of in de duinen.
Heb het ook al in een leren broek gedaan, zowelin een lange als
in een leren short.
De verhalen van Sandra over het plassen in latex rokjes samen met
haar vriendin vind ik supergeil.
Wil ook graag een latex proberen

webdigger69
Sat, 5 Mar 05, 12:53 AM
Hoi Sandra,

Geweldige verhalen, geloof dat ik maar taxi chauffeur moet worden in de regio Amsterdam :-), niet dat ik me hufterig gedraag tegenover vrouwen, maar eentje die de achterbank onderplast wil ik best eens meemaken.
En dat gevalletje waterschade... passende reaktie lijkt me :-)

Wat de website betreft, die was op dat moment inderdaad even uit de lucht om technische redenen :-(

Verder ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwschierig geworden naar plassex en latex kleding en heb ik er ook wat vragen over. Wil je me daar een keer wat meer over vertellen? Als je hiertoe bereid bent kun je me dan een mailtje sturen? mijn e-mail is webdigger69@hotmail.com

groetjes,

webdigger69

puij
Sat, 5 Mar 05, 11:22 AM
Hallo Sandra
Geweldige belevenissen in je latex broek en rokje, vooral het voorval
met de taxichauffeur en in het gebouw van de aannemer vind ik geweldig.
Een mooie streek.
Iets dergelijks als wraak deed een vriendin van mij al een tijd geleden.
Ik was er niet bij mnaar hoorde het verhaal van haar. Ze werkte op een kantoor waar men moeilijk deed over het weggaan om te gaan plassen. Het personeel bleef te lang weg en daar werd door de baas over gezeurd.
Ze droeg een leren minirok en na bijna een dag ophouden piste ze achter het bureau.Ze had de uitbrander er graag voor over. Ze is reuze brutaal
en daarom kick ik op haar
groetjes

Latex_vrouw
Sat, 5 Mar 05, 1:46 PM
Dank u heren dat mijn belevenissen bevallen.
Ik ben helaas niet goed in het schrijven van "verhalen", dus ik schreef een paar van mijn eigen ervaringen.
Ik zal mijn best doen er meer te schrijven.

Sandra.

Ger
Sat, 5 Mar 05, 5:30 PM
Ik zou weleens willen weten hoe je die voorliefde voor in je broek plassen hebt ontdekt en hoe je je vriendin zover hebt gekregen...

Ger.

Latex_vrouw
Sat, 5 Mar 05, 6:11 PM
Ik zou weleens willen weten hoe je die voorliefde voor in je broek plassen hebt ontdekt en hoe je je vriendin zover hebt gekregen...

Ger.
Dat schreef ik al in het stukje waarin ik me voorstelde, maar ik heb het altijd al gehad.
Mijn ouders weten er verder niets van wat ik nu doe, maar van hun hoorde ik altijd al dat ik het buiten in de tuin deed en in de zandbak en in de badkamer onder het douchen.
En ik scheen er erg verbaast bij te kijken als ik plaste. :roll:

Later toen ik 13 of 14 was ben ik het ECHT gaan (her)ontdekken en kwamen er andere gevoelens bij naast de verbazing :roll:

Ik wist op 15 ongeveer dat ik lesbienne was en had ook heeeeel soms wel eens een vriendinnetje, maar vaak waren die ouder.
Ik had met anderen geen plaservaring, dat deed ik zelf wel, en wist ook niet dat er anderen waren die dat deden.
Ik heb een paar vriendinnen gehad en daar ook wel eens voor de gein over gesproken, maar kreeg altijd te horen van "gatverdamme" en zo.
Niet dat ik het hun vertelde, dat niet, ik lijk wel gek.
Maar later hoorde ik er meer over en toen bleken er wel meer te zijn die van vroekplassen en buitenplassen hielden.
Ook toen bleek er plassex te bestaan tussen mensen.
(was dus allemaal in pubertijd dat ik dat ontdekte)
Rond 17 of 18 kocht ik meer en meer LATEX en begon die twee dingen te combineren.
Een "verkering" is uit gegaan omdat die vriendin er achter kwam, en er echt van walgde.
Maar ja die walgde van bijna alles, dus er was niets aan verloren.

Daarna leerde ik via een paar andere vriendinnen (die niet in hun broek plassen) mijn lieve Roxy kennen.
Met haar speelde ik meteen open kaart omdat ik niet weer een "verkering" naar de donder wilde zien gaan door dit.

Niet dat ik alleen maar een verhouding wilde hebben met iemand die van broekplassen of plassex hield, maar wilde er wel duidelijkheid over hebben.
Dan weet ik ook waar ik aan toe ben, en de ander ook.
Roxy had wel eens een kleinbeetje ervaring gehad op dit gebied, maar niet zoals ik.
"We zullen wel zien" zei ze.

Na een paar maanden is het gewoon spontaan begonnen toen we onder weg waren naar ????(geen idee meer).
Zij moest onderweg plassen, en ik wilde wel kijken, dus zo begon het.
Ze wist er van en had wel verwacht dat ik het eens een keer aan zou halen.
Ik vroeg dus of ze het door haar slip wilde doen, en daar had ze al een paar weken rekening mee gehouden en wilde het zelf dus duidelijk ook wel.
Dus in het kort: Rok omhoog en toen plaste ze in haar slip waar ik bij was.
Ik had op dat moment geen plasje meer nodig om een natte slip te krijgen.

Daarna (ze droeg al latex) deden we het steeds vaker en ook op de meest vreemde plaatsen.
Toen begon ook de plassex, maar dat is weer iets anders.

XXX
Sandra.

puij
Sun, 6 Mar 05, 11:55 AM
Hoi Sandra

Geweldig verhaal.Vertel alsjeblieft meer van je broek- en rok
plasavonturen
Het lijkt me super als je op een terras zit op op een barkruk met je
vriendin en je bent gekleed in een latexrokje en opeens loopt er bij een van jullie en straaltje van ondr de stoel of kruk en er vormt zich een
plasje
Ondertussen zit je met een lekker warme slip of broekje te genieten
en laat je af en toe wat lopen.Wat een spanning

Latex_vrouw
Mon, 7 Mar 05, 1:02 PM
Het lijkt me super als je op een terras zit op op een barkruk met je
vriendin en je bent gekleed in een latexrokje en opeens loopt er bij een van jullie en straaltje van ondr de stoel of kruk en er vormt zich een
plasje
Ondertussen zit je met een lekker warme slip of broekje te genieten
en laat je af en toe wat lopen.Wat een spanning
Ha Ha je vertelt het verhaal zelf al.

puij
Mon, 7 Mar 05, 6:46 PM
ja kan me zo voorstellen dat jullie het zo doen
Lekker lang ophouden en dan laten lopen.
Goed geraden dus. Vooral spannnend als anderen er niets van merken
Doe het zo ook weleens. Maar gekleed in latex lijkt me super.
Doen jullie het op verschillende plaatsen?
Laat nog eens iets spannends horen
Geniet er lekker van
groetjes

Latex_vrouw
Mon, 7 Mar 05, 8:23 PM
Doen jullie het op verschillende plaatsen?
Laat nog eens iets spannends horen
Geniet er lekker van
groetjes
Ja vaak gaat het wel zo.
We zijn er niet altijd op uit maar houden er wel altijd rekening mee dat het kan gebeuren.
Niet dat we in elke kroeg of openbare gelegenheid het van ons af laten lopen hoor.
We willen al helemaal geen schade aanbrengen bij particulieren, maar zoals laatst is de bios was een "ongelukje"
In die taxi was wel opzet.
Met dit weer van de laatste tijd is het dus een stuk rustiger omdat het buiten te koud is.
Binnen doen we het natuurlijk ook wel, maar dat is zo gewoontjes.
Om nou in de badkamer te gaan staan en in mijn broek te plassen is geen lol aan.(voor ons)
Wel gaan we vaak samen met broekje (wit) nog aan onder de douche en vertonen dan eerst onze kunsten.
Maar dat loopt dan vaak eerst weer op iets anders uit voor de waterkraan open gaat.

HISWA.
Zondagmorgen zijn we met een kennis van ons naar de Hiswa gegaan, ze is wel lesbienne maar houd haar broek droog.(op dit gebied)
Ze weet wel van onze hobby, maar doet er zelf niet aan.
Onderweg bleef ze maar zeuren en zeuren van "je flikt het niet he" en die dingen.
Nee zeiden we, we houden je auto droog.
Nee ook in de Rai hou je het droog zei ze.
We weten niets van boten, maar wel dat ze tegen "water" kunnen.
We lenen soms in de zomer wel eens een opblaasboot van die vriendin, en gaan ook soms mee op de grotere boot van haar, maar aangezien we zelf geen vaarbewijs hebben mogen we niet alleen.
Natuurlijk kan je in zo'n opblaasboot ook de nodige lol hebben, en dan hebben we dan ook altijd.
Omdat het vaak erg druk is op het water moet je daar ook uitkijken met wat je doet, maar met een bikini of badpak aan kan je ook lol hebben.
Bv op de rand van de boot zitten en dan in je bikini broekje plassen, of gezellie op de steiger zitten en dan een plasje doen.
Dan kan je ook met je bootje ergens aanleggen en dan aan de kant van het water in het gras ergens lekker elkaar vermaken en elkaar bekijken.
Dan kan je ook staand of zittend een plasje doen en aan het eind van de dag even uitwassen.
Maar, op de Hiswa kwamen we op een gegeven moment op een boot die open was voor publiek.
Roxy en ik gingen er op via een trapje en keken een beetje rond.
Ik zag al aan Roxy dat ze weer een twinkeling in haar ogen had, maar alles viel reuze mee omdat ze niet zo durfde met die mensen er bij.
Opeens was ze foetsie en ik begreep al waar naar toe.
Even later ging de deur van de WC open (op die boot dus) en kwam ze er weer snel uit.
Ze had dus gewoon op een boot in de Rai op de wc een plasje zitten doen.
Gelukkig heeft zo'n boot een opvangtank waar alles in gaat, anders had iemand het op z'n kop gekregen als die onder de boot doorliep.
Helaas heb ik zelf zondag gewoon mijn plasje op een gewone WC gedaan.
Dus verder geen broekplassen.
Te koud.

Sandra.

puij
Mon, 7 Mar 05, 11:13 PM
Hai Sandra
Bedankt voor je leuke verhaal over je belevenissen, ook
op de boot. Ja in een bikinibroekje kan je ook lekker plassen.
Ik woon 5 minuten van het strand en een vriendin doet het ook weleens in haar bikini, gewoon aan het strand of ongemerkt op een terrasje.
Daarna gewoon even de zee in.Vooral op een warme zomerdag
Het lijkt me spannend als je vriendin Roxy een twinkeling in haar
ogen krijgt, dan is ze vast van plan iets ondeugends te doen.Even
een "ongelukje"
Het wordt op laatst gewoon verslavend lekker even in je broekje te
laten lopen. Met een rok aan kan je dat ongemerkt doen.
Een voorrecht voor de meisjes...
Jammer dat die ander mensen er niks van willen weten, die missen veel.
Een handdoek in je auto of zeiltje... en je hebt een hoop plezier.
Hou me aanbevolen voor jullie avonturen
Genieten jullie er maar lekker van.

hagenaar
Thu, 17 Mar 05, 11:01 PM
Hallo Sandra,

Ik ben zeer blij met je posts! echt geweldig.
Ik heb zojuist al je berichten gelezen en me direkt aangemeld voor dit message-board! Ik ben namelijk een man die naast het onderwerp broekplassen ook liefhebber ben van dames in latex. Het maffe is dat ik dus jaren en jaren er van heb gedroomd van die combinatie en om ooit een verslag te lezen van meisjes die plassen in latex. Het aller mooiste voor mij is de fantasie dat een meisje in een latex (of leren) broek/rok plast in een openbare gelegenheid, maar helaas tref ik dat zelden aan op de messageboards.

Het klinkt wat overdreven maar je maakt me echt vreselijk blij!!!!! Bedankt voor het schrijven van je belevenissen en gevoelens op dit gebied, ga er alsjeblieft mee door!

Ik wens je super leuke en opwindende avonturen toe, en al het beste,
thanks!
Willem

hagenaar
Thu, 17 Mar 05, 11:35 PM
Zojuist je website gezien Sandra, jullie zijn ook nog eens super-mooi!

vriendelijke groet van Willem

hagenaar
Fri, 18 Mar 05, 12:10 AM
Oeps beetje dom van me, in mijn enthousiasme zag ik niet dat die page een samenstelling was :oops: Toch erg mooi en met smaak gemaakt!

hagenaar
Mon, 21 Mar 05, 8:34 PM
Hi Sandra,

Zou je nog wat willen vertellen van je belevenissen? En wat mij betreft een nat avontuur met een latex-broek. Heb je werkelijk daarin geplast in de winkel of een andere openbare gelegenheid? Het fascineert me mateloos!

Ik heb in elk geval enorme waardering voor wat jij te vertellen hebt Sandra!

Veel liefs van een # 1 fan!~

Willem

Latex_vrouw
Sun, 27 Mar 05, 6:34 PM
Oeps beetje dom van me, in mijn enthousiasme zag ik niet dat die page een samenstelling was :oops: Toch erg mooi en met smaak gemaakt!
HAHA Hoi.
Nee ik sta er zelf niet (meer) bij, daar heb ik last mee gehad in het verleden.

xx

Latex_vrouw
Sun, 27 Mar 05, 6:37 PM
Hi Sandra,

Zou je nog wat willen vertellen van je belevenissen?

Willem
Ja zal snel weer iets schrijven, we zijn net terug van een weekje wintersport dus ik was wat stil hier.

Dat is dan minder in Latex (Brrrrrrrr) te koud.
Maar wel ietsje in de sneeuw.
Maar met dit weer is het bij ons toch als iets minder dat plassen.
Wel plassex, maar daar is dit de site niet voor.

Sandra.

wonder
Sun, 27 Mar 05, 8:33 PM
De site niet voor?
Je maakt me wel nieuwsgierig, latex-vrouwtje!!!

Groet, wonder (wetlove)

Latex_vrouw
Sun, 27 Mar 05, 10:33 PM
De site niet voor?
Je maakt me wel nieuwsgierig, latex-vrouwtje!!!

Groet, wonder (wetlove)
Ik bedoel dit is een broek-plas-site.
Geen plas-sex-site.
Mijn site is weer een latex-site.

Dat zijn drie verschillende dingen.
(kunnen wel samen gaan) :-)

Veel mensen ervaren plassen (in broek of zonder) niet als sex, anderen weer juist wel.
Dus is voor iedereen weer anders.

Sandra.

Liefhebber
Tue, 29 Mar 05, 1:05 PM
[quote=wonder]

Veel mensen ervaren plassen (in broek of zonder) niet als sex, anderen weer juist wel.
Dus is voor iedereen weer anders.

Sandra.
Ik ervaar broekplassen wel als een soort plasseks.
Wat andere mensen nog meer doen met hun plas lees ik dan ook graag over het algemeen.
Zeker wat ze samen doen, en in jou geval met je vriendin.
Ik mis toch wel je ervaringen de laatste tijd.
PLEASE schrijf weer eens wat.

wonder
Wed, 30 Mar 05, 9:10 AM
Ik ben het met Liefhebber eens. In je slipje plassen is voor mij enorm erotisch. Voor mij heeft dit forum dan ook alles met plassex te maken.
En ik dacht dat de meesten hier er ook zo over denken.
Maar dat neemt niet weg dat je iedereen met respect moet behandelen. Ook degenen die het plassen (al dat niet in kleding) niet met erotiek verbinden, moeten hier terecht kunnen. Daarom wordt er hier dan ook gelukkig niet sterk de nadruk gelegd op de relatie plassen en erotiek. En is er absoluut geen sprake van porno. Laten we dat vooral zo houden.
Het is fijn om er op de huidige manier met elkaar over te kunnen praten.
Ik zou dat niet graag willen missen.

(wilde ik even kwijt)

groeten,
wonder(wetlove)

Ger
Wed, 30 Mar 05, 6:55 PM
Ja precies Wonder. Wat ze - denk ik - bedoelt is de Golden Shower spelletjes enzo. Ik plas ook weleens gewoon met de piemel uit de broek tegen mijn vrouw als ze haar kleren nog aanheeft (zeker niet in haar mond) en dat is wellicht toch net iets anders dan het thema van dit board. En mijn vrouw plast ook weleens over mij heen, benen uit elkaar en door haar broekje terwijl ik er gekleed onder lig. Ook hier, niet in mijn mond! Er wordt bij ons geen plas opgedronken!

En we zitten ook weleens op elkaars schoot terwijl de een door zijn of haar broek plast op de partners broek. Lekker gevoel hoor!

Dat vindt ik allemaal nog on-topic hier. Maar het moet niet gaan over plas opdrinken van jezelf of de partner, daar zijn genoeg andere forums voor. Ook compleet naakt over elkaar heen plassen is niet echt on-topic, al moet ik toegeven dat ook wij dat weleens doen als we samen in de douche gaan en vaak niet geheel toevallig beide moeten plassen. Maar daar schrijf ik hier dan ook niet over. Dat laatste gebeurt zelden, meestal houden we tenminste ons ondergeod aan.

Ger.

wonder
Thu, 31 Mar 05, 11:06 AM
Inderdaad, Golden Shower is ook mijn favoriet niet. Wat mij betreft gaat niets boven een lekker natgeplast slipje. Maar ik mag het graag laten gebeuren dat mijn vrouw over mij heen staand, in haar slipje plast en daarbij ook mij onderplast. Dus een klein Golden Showertje hoort er wel bij. Uiteraard heb ik dan ook wel een slipje aan, zodat dat ook lekker nat wordt.
Overigens proef ik wel eens van haar plas. Het is onvermijdelijk dat je wat plas over je gezicht krijgt wanneer je vrouw wijdbeens over je heen in haar slipje plast. Ook mag ik graag aan haar slipje zuigen in haar kruis, wat ze overigens zelf ook heerlijk vindt. Als ze dan op dat moment net gaat plassen, dan proef je dat wel.
Allemaal plasspelletjes die in ieder geval leiden tot natte slipjes. En dat is nou precies de bedoeling. Hmmmmmm.

Groeten,
wonder(wetlove)

Latex_vrouw
Thu, 31 Mar 05, 10:21 PM
Vandaag Donderdag 31-03 samen met een medewerkster van mijn werk naar een inkoopcentrum (kleding) geweest om goederen op te halen.
Al in de auto vanmorgen was het heerlijk weer en we hadden er zin in.
Daar aangekomen koffie gedronken en de kleding ingeladen.
Wij nog even rondgekeken bij "inkoop" en mij viel op dat ze extra latex binnen hadden gekregen (verkopen we zelf niet in de zaak).
Even rondgekeken en toen heb ik iemand van dat bedrijf aangesproken over die zending.
Ondertussen (had een rok aan) voelde ik dat ik zeg maar bijna stond te lekken.
Ik heb die zending rood en zwarte latex bekeken en mocht er zelfs een kopen terplekke.
Een mooi klein latex broekje (slip) die als gegoten zat.
Onderweg naar de winkel zat ik te soppen in de auto, maar liet het niet merken aan die collega, die weet van niets.
Ik zou toch om 12.00 uur naar huis gaan, dus heb om 11.00 uur die latex slip aangedaan onder mijn rok.
Ik moest toch iets anders aan omdat erg gelekt had.
Die slip onder mijn rok, en ik om 12 uur naar huis.

Mijn vriendin Roxy was er al en wij bijna meteen weer weg.
We zijn naar strand Nulde gereden om daar een beetje uit te waaien.
Roxy had een korte latex rok aan met normale witte slip en ik een normale rok (zwart) met die nieuwe latex slip er onder.
Een schoudertas met twee handdoeken en drinken.
Helaas was het erg druk op Nulde, maar geen ramp.
Even buiten de parking stond een houten tafeltje, en eindelijk sinds maanden was het zulk lekker weer dat het weer buiten kon.

Royx ging zitten en meteen zag ik haar urine onder haar rok vandaan komen.
Ze ging op die tafel staan en hurkte.
Ik zag de hele lading door haar slip komen en had het niet meer.
Binnen deden we het dan wel, maar nu eindelijk weer buiten was net of het weer de eerste keer was.
In de verte zagen we mensen aan komen, dus wij weer snel verder.
Even later heb ik mijn rok uit gedaan en liep dus in dat kleine zwarte slipje.
Even daarna begon ik er in te plassen en omdat het latex slipje zo strak zat kwam het zelfs aan de achterkant boven mijn billen naar buiten zetten.
Ook bij mijn navel en langs de randen.
Roxy haar slip uitgedaan en zij mijn latex slip aan.
Ik weer gewoon mijn stoffen rok aan zonder iets er onder en meteen weer verder gelopen richting auto.
Onderweg naar de parking liep Roxy voor me, toen ze haar rok optilde zag ik haar weer plassen.
Ook bij haar kwam het er van alle kanten uit, heerlijk.
Bij de auto hebben we ons droog gemaakt met de handdoeken en ook haar latex rok afgedroogd.
Alle twee zonder slip nu maar met rok in de auto en meteen naar huis.

Dit was onze eerste echte lente dag op 31-03-2005

Sandra
(wat er thuis gebeurde past niet op deze site)

wonder
Fri, 1 Apr 05, 10:23 AM
Maar laat zich wel raden :D . Heerlijk toch die lente.......
Ik kan er van meepraten, maar dat vertel ik straks.

groeten,
wonder(wetlove)

Liefhebber
Fri, 1 Apr 05, 11:19 AM
Wat een gebeurtenis weer Sandra.

Maar verdikkeme, waarom ben ik nou altijd op de verkeerde plaats.
Ik zou als een tijger achter die twee aansluipen als ik zoiets tegen zou komen in bos of park.
Zelf hou ik ook erg van de "natuur".

Wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens betrapt zijn buiten ?
En wat dan ?
Hoe red je je daaruit ?

Liefhebber !

Latex_vrouw
Fri, 1 Apr 05, 1:34 PM
Wat een gebeurtenis weer Sandra.

Maar verdikkeme, waarom ben ik nou altijd op de verkeerde plaats.
Ik zou als een tijger achter die twee aansluipen als ik zoiets tegen zou komen in bos of park.
Zelf hou ik ook erg van de "natuur".

Wat ik me nou afvraag is of jullie wel eens betrapt zijn buiten ?
En wat dan ?
Hoe red je je daaruit ?

Liefhebber !

Ja liefhebber wij zijn wel eens betrapt buiten.
Ik schreef al eens ergens eerder dat een oudere vrouw ons betrapte maar dacht dat het een ongelukje was.
In onze eigen omgeving, dus strandjes, park, bos en openbare weg zijn we wel erg voorzichtig omdat de kans dan groot is om herkend te worden door bekenden die de hond uitlaten.
Maar als we ergens anders zijn dan maakt het niet zo gek veel uit.
Dat is ook de uitdaging en het risico.
Als je echt niet betrapt wilt worden dan moet je het niet buiten doen.

Maar aan de andere kant is onze ervaring dat mensen vaak niet weten wat er aan de hand is.
Ik wil dan ook niet spreken over betrappen maar over verbaasde blikken.

Van de zomer hebben we het gehad in Harderwijk dat we op een redelijk drukke weg liepen en onder het lopen in ons slipje onder ons rokje plaste.
Ik had in één hand een drinkflesje met water en hield die niet helemaal recht.
Toen mijn plasje door mijn slip kwam en op straat viel zei een man die op ons toe kwam lopen op gegeven moment dat mijn flesje water lekte.
Ik keek dus even naar het flesje en bedankte de man. :P
Daarna was er nog een vriendelijke vrouw van ongeveer 30 jaar die Roxy waarschuwde dat ze haar flesje niet recht hield. :wink:
Dat Roxy onder het lopen aan het plassen was had ze niet door.
(denk ik)
Het is dan ook geen urine straal van een olifant, maar beetje bij beetje.

We lopen niet altijd in een latex rok als we dit doen, maar ook vaak in een normaal rokje.
Tip: :arrow: Het nadeel van een normale rok is dat je natte plekken krijgt, maar dat is deels te voorkomen door de binnenkant van je rokje vooraf te bespuiten met een waterafstotende spray.
Dan loopt het er gewoon langs en zal er niet snel in trekken.
Als je gaat zitten dan komt het er wel meteen door.
De ene stof is ook de andere niet, maar als we er op uit zijn om een beetje lol te hebben dan gebruiken we eerst die spray.
Dan loop je wel in een doorweekte slip maar de rest blijft droog.
In latex heb je daar dus nooit last van, maar een latex rokje trekt vaak erg veel aandacht.

We lopen ook graag in jeans en plassen en ook graag in, het zien ontstaan van een donkere plek is dan ook het doel.
Als we een afgelegen plek vinden dan plassen we ook in jeans en liefst onder het lopen.
Dan zie je het donker worden tot onder aan je broekspijpen.
Wel hebben we dan een rokje mee zodat we daarna even om kunnen kleden en verder gaan.
Over het algemeen hebben we extra kleding in de auto liggen, dat is zo'n beetje standaard uitrusting.
Dat zijn dan twee normale rokjes en schone slipjes en een paar handdoekjes.

We komen ook vaak in de omgeving van Woudenberg en daar is een leuk meertje waar je lekker kan dollen.
Als het niet te druk is dan lopen we ook in jeans en plassen er in, daarna even met jeans aan in het water en dan broek uit en rok aan en weg.
Als je toch aan het water bent dan is een natte plek op je billen en zo niet zo vreemd, dan valt het niet meer op en kan je in je onder gepieste broek gerust een beetje rondlopen.
Wij doen het toch het meest en het liefst in latex met een slipje er onder.
Betrappen is niet erg, daar doe je het deels voor.
Die blikken van mensen zijn goud waard.
De meeste snappen er toch niets van.

Dit was dus een korte reactie op je vraag.

Sandra.

Liefhebber
Tue, 5 Apr 05, 2:15 PM
[quote=Liefhebber]

Dit was dus een korte reactie op je vraag.

Sandra.
Noem je dat een korte reactie ?
Ben benieuwd wat bij jou een lange reactie is :lol: .
Ik heb best wel lef met die dingen, maar jullie maken er een echt feest van.
Ik zou als ik achter je zou lopen en het zien de dag van mijn leven hebben.
En wat zijn jullie doortrapt met dat flesje water bij de hand, het zou mij ook niet opvallen waar die druppeltjes nou vandaan komen.
Je ziet natte plekjes op straat en een flesje water, ja dan is 1+1=2 (denk je dan).

Super.
Meer.
Hoe kom je er op. :wink:

hagenaar
Thu, 7 Apr 05, 10:21 AM
WOW dat was weer effe helemaal top, en erg mooi beschreven, Sandra!!
Ik sluit me bij de reaktie van "Liefhebber" aan, ik zou de dag van mijn leven hebben als ik jullie zo zou zien lopen! :D

Wat je eerder eens vertelde over een lange latex broek met laarsjes, fascineert me, heb je daar ook een gebeurtenis van te vertellen?

Veel liefs van je #1 fan,

Willem

Latex_vrouw
Thu, 7 Apr 05, 4:11 PM
WOW dat was weer effe helemaal top, en erg mooi beschreven, Sandra!!
Ik sluit me bij de reaktie van "Liefhebber" aan, ik zou de dag van mijn leven hebben als ik jullie zo zou zien lopen! :D

Wat je eerder eens vertelde over een lange latex broek met laarsjes, fascineert me, heb je daar ook een gebeurtenis van te vertellen?

Veel liefs van je #1 fan,

Willem
Ja we hebben veel gebeurtenissen om te vertellen.
Maar begrijp me goed, we zijn er niet op uit om betrapt te worden.
Veel mannen en vrouwen doen het in de beslotenheid van hun huis zodat ze nooit betrapt zullen worden.
Wij nemen het risico, maar zijn er niet op uit.
Wij doen het graag in bijzijn van anderen zonder betrapt te worden.

Zoals in een lange latex broek.
Die heb ik dan aan met een gewone Jeans er over.
Ik verpest ook niet graag dure laarsjes door urine, dus heb er dan plastic hoesjes onder.
Dan plas ik in mijn latex broek en dat komt weer uit in mijn laarsjes waarin hoesjes zitten zodat ik het leer niet verpest.
Ik vertelde over het in de rij staan in een winkel, maar doe het ook gewoon onder het lopen ergens.
Roxy en ik doen het het liefst met een rokje aan en dan in het openbaar, maar dan met zo weinig risico als mogelijk is.
Is er en groot risico om betrapt te worden dan dragen we een latex broek onder een jeans en dan zorgen we er voor dat het niet te zien is.
Het leukste is om het te doen op de meest onmogelijke momenten en op onwaarschijnlijke plaatsen.

Roxy en ik waren laatst onderweg naar Almere stad en kregen een aanrijding.
We kregen een kort gesprek met de politie en moesten daarna mee voor een blaastest.
Onder de blaastest heb ik in mijn latex broek zitten plassen en dus in mijn laarsjes.
Ik voelde mijn urine langs mijn benen lopen en in mijn laarsjes blijven zitten.
Ik wist dat ik niet gedronken had, dus dat risico kon ik uitsluiten.
Het ging gewoon om de kick.
Dit was in juni 2004.

In Januari 2005 was ik onderweg vanuit Leusden naar Amersfoort en had weer mijn latex broek aan onder mijn jeans.
Ik zou gaan zwemmen in Amersfoort.
Onderweg hielden ze me aan ivm controle op bromfiets certificaat, maar ik heb een rijbewijs dus er was geen probleem.
Er stond een mooie agente die me staande hield.
Ik plaste in mijn latex broek omdat het een leuk idee was.
Ze had natuurlijk niets door, en na 10 min kon ik verder.
In het zwembad heb ik de boel uitgespoeld en gaan douchen en verder gewoon gaan zwemmen.

Sorry Hagenaar, korter reageren lukte niet.
Sandra.

hagenaar
Tue, 12 Apr 05, 10:06 PM
Nou Sandra, kort reageren hoeft dan ook helemaal niet van mij :D je langere mails mogen er wezen!
Ik heb weer vreselijk genoten van dat verhaal, wat mij trof als zeer opwindend dat je het lef hebt in je broek te plassen tijdens zo'n blaastest, en dat met een afgesloten broek. Zit dat ook erg strak allemaal? Als je daarbij zit, loopt je broek dan ook helemaal vol?

Anyhow het is gewoon super wat je doet!
je #1 fan,

Willem

Latex_vrouw
Tue, 12 Apr 05, 11:08 PM
wat mij trof als zeer opwindend dat je het lef hebt in je broek te plassen tijdens zo'n blaastest, en dat met een afgesloten broek.
Willem
Nou je hebt verschillende maten latex broeken natuurlijk.
Een strakke heb ik het liefst aan, maar het nadeel daarvan is dat anderen natuurlijk alles zien zitten.
Die broek zit dan in je bilnaad hahaha en in je andere naad hahaha.
Dat is leuk en lekker, maar ze zien je dan snel aan voor een snolletje, en dat is niet zo in ons geval.

Met een iets lossere latex broek heb je dat niet, maar het zit iets minder lekker.
Op die dag in 2005 dat ik die blaastest moest doen had ik een iets ruimere latex broek aan omdat het koud was buiten en ik op de brommer ging.
In zo'n broek zie je echt niet dat ik in mijn broek plast, maar heb in de kou ook een jeans er over.
Maar je moet ook weten dat we dat verschillende keren hebben uitgetest in de badkamer, dus er is niet veel risico dat het fout gaat.
De laarsjes die ik aan had kunnen ongeveer met voeten er in 1 liter urine hebben, en zoveel plas ik haast nooit.
En de blaastest van staande, dus niet in het politiebusje maar gewoon naast de brommer.
Zou ik zitten, dan loopt het in je bilnaad en blijft daar staan tot je zelf op staat.
In een strakke latex broek zit het niet alleen in je bilnaad, maar echt overal.
Dan is het nadeel dat als je gaat staan je soms een "slurp" geluid kan horen omdat het ineens naar beneden loopt.
Maar ja, dan zeg ik wel dat dat het latex is die aan mijn been plakte.
Zo hebben we altijd een antwoord klaar.
Ik zou dus niet in het bijzijn van iemand anders waar ik mee praat (zoals een agent) in mijn rokje met slip plassen, dat lef heb ik ook niet en is nog strafbaar ook. (wildplassen)

In een bos of rustige straat heb ik vaak slippers aan (met goed weer) en dan plas ik ook in mijn latex broek.
Dan voel je het overal, van billen tot je enkels langs komen.
En het komt er dan onder aan je broekspijpjes weer uit en op straat.
Dat dus ook in een rustig winkelcentrum.
Dan kan je ook op een bankje zitten en eventueel boven een putje zodat er geen grote plas om je heen ontstaat.
Leuk en lekker is ook als je op een bankje zit die lekker diep zit, dan zit je in een soort kuiltje.
Dan blijft al je urine in je latex broek zitten, en je zit dus echt een tijdje in een soort bakje water (plasje).
Na het opstaan loopt het wel meteen naar beneden, dus je moet vooraf er voor zorgen dat het ergens terecht komt waar het niet opvalt (of in je laarsjes).

Sandra

Liefhebber
Wed, 13 Apr 05, 10:53 PM
Hallo Sandra.

Je schreef eerder op 2 maart dit:
>> ja het is ff wennen om er zo vrij over te schrijven met vreemden <<
En zoiets als:
>> Ik kan geen verhalen schrijven maar alleen uit ervaring vertellen <<

Nou ik geloof er niets van dat je dat niet zou kunnen. :wink:
Je hebt je roeping misgelopen.
Buiten dat het lekker lang is, vertel je details die je niet kan verzinnen.
Je kan er zo een boek mee vullen volgens mij.
Als je dat niet wil dan kan je al je verhalen hier kwijt.

Ongelofelijk dat twee meiden dit doen, het is een droom van bijna elke man.
Voor mannen jammer dat je lesbienne bent, maar twee meiden is ook een droom.

:P Liefhebber

hagenaar
Sun, 24 Apr 05, 11:03 AM
Nou Sandra,

Wat een prachtig antwoord op mijn vraag, ik sluit me aan bij Liefhebber dat je fantastisch schrijft! Ik kijk uit naar je volgende avonturen met heel veel plezier. Toch zou ik het het liefst een keer in het echt willen zien al was het maar van een afstand ofzo op een terrasje.....Nou ja ik wil niet zeuren, je bent geweldig , blijf schrijven!

Liefs!
Je nr.1 Fan

Willem.

Latex_vrouw
Sun, 24 Apr 05, 1:30 PM
Hai Hagenaar en Liefhebber.

Ik denk dat het "meekijken" de meest gestelde vraag of wens is van veel mannen.
Toen jij die wens schreef had je denk ik al in je achterhoofd het antwoord.
HaHa, In ons "gastenboekje" komen we vaker dat verzoek tegen, en op MSN ook.
Maar je zal wel begrijpen dat we daar niet op in gaan.

Er zullen er toch al niet veel zijn die zich laten bekijken bij hun sex spelletjes of plas spelletjes.
Mensen die dat wel laten doen halen juist de kick uit het meekijken.

Ik schreef al eerder een stukje over het "betrappen", dat is juist niet onze opzet.
Dat het soms anders loopt is geen opzet.

Vrijdag 22-04 zijn we voor een verjaardag van een vriendin naar Amsterdam gegaan en bleven ook slapen.
Zaterdag zijn we met een klein roeibootje met buitenboordmotortje even wezen varen in Amsterdam en dat was wel weer lol.
Er lekker weer dus we waren zonnig gekleed.
(gewone korte rok, geen latex)
Verder hadden we niets meegenomen dus het was improviseren geblazen. (geen reserve slips mee)

Eg spectaculair was het niet maar wel betrapt.
Ik weet niet meer op welke gracht we waren, maar het was redelijk druk.
Roxy had haar slip al uit en op een rustig punt in een bocht hing ze met haar bips over de rand en plaste zo in het water.
Net toen ik mijn plaats wilde innemen zagen we dat er een bootje achter ons zat met een kerel met verrekijker.
Hij moet het wel gezien hebben dat er een plasje over de rand van de boot onder een rokje vandaan kwam.
Toen hij uiteindelijk langs ons kwam had hij een BIG Smile op zijn gezicht.
En om zijn mannelijkheid te bewijzen gaf hij een poep gas en spurtte er vandoor.
Daarna wilde ik ook nog wel, maar het was te druk, dus later heb ik netjes in een café mijn plasje gedaan.(in de toilet)
De vriendin die de boot bestuurde is zelf geen "plasser" maar kwam niet meer bij van het lachen.
Dus geen spektakel, maar wilde het toch even vertellen.

Sandra.

hagenaar
Sun, 1 May 05, 10:06 AM
Hai Sandra, tja ik moest die vraag wel stellen van mezelf, maar uiteraard heb ik alle begrip voor je standpunt. Ik ben nog immer zeer blij dat je je gebeurtenissen hier post (en hebt gepost) :D

ik blijf er van genieten!

Liefs van je #1 fan,

Willem.

puij
Sun, 8 May 05, 11:39 PM
Hallo Sandra
Hartstikke bedankt voor het vertellen van jullie belevenissen
Heel spannend als je leest hoe de pis onder het latexrokje loopt
en jullie beider avonturen in je slipje en latexbroek.
Moet een fantatisch gevoel zijn.
Een vriendin vind het ook heerlik te piesen in haar leren minirok. Ze houdt
het dan heel lang op en op een onverwachte plek laat ze het lopen.
Vaak op de barkruk in de kroeg en ook wel tijdens een etentje
waar ze nt als jullie kan doen of er iets van water of wijn op de
vloer is gelopen. Ze is zo verslaafd aan broekpissen dat ze het ook op het werk op kantor doet. Maar ze moet dan wel een plastic broekje aan omdat ze anders haar stoel nat zou maken.En dat kan niet waar andren
of een afdelingschef rondlopen. Super allemaal
Nogmaals bedankt voor jullie geweldige belevenissen en geniet het plassen en van elkaar.

goldenshark
Thu, 22 Sep 05, 10:19 PM
Hmm ik ben hier nieuw, en eindelijk heb ik een forum gevonden waar ik erover kan praten.
De verhalen van Sandra heb ik allemaal gelezen en ze zijn echt wonderbaarlijk!
Alleen heb ik het lef niet om in me broek te plassen op straat.
Misschien wel een klein beetje, maarja goed, je kan het eigenlijk beter in een zwarte broek doen als het regent, maar ik heb zwarte broeken die zijn of te klein of ze zijn pas gekocht. Vind ik natuurlijk ook weer zonde. En zo vaak ben ik niet buiten als het regent, heb een pest hekel aan regen namelijk :D
Maar goed, kan iemand mij dan een advies of tip geven hoe ik dat makkelijker kan doen? Bijvoorbeeld Sandra, die heeft daar ervaring mee namelijk.. :roll:

Nou groetjes!

Latex_vrouw
Tue, 8 Nov 05, 1:52 PM
Hmm ik ben hier nieuw, en eindelijk heb ik een forum gevonden waar ik erover kan praten.
De verhalen van Sandra heb ik allemaal gelezen en ze zijn echt wonderbaarlijk!
Alleen heb ik het lef niet om in me broek te plassen op straat.
Misschien wel een klein beetje, maarja goed, je kan het eigenlijk beter in een zwarte broek doen als het regent, maar ik heb zwarte broeken die zijn of te klein of ze zijn pas gekocht. Vind ik natuurlijk ook weer zonde. En zo vaak ben ik niet buiten als het regent, heb een pest hekel aan regen namelijk :D
Maar goed, kan iemand mij dan een advies of tip geven hoe ik dat makkelijker kan doen? Bijvoorbeeld Sandra, die heeft daar ervaring mee namelijk.. :roll:

Nou groetjes!
Ja de meiden zijn nou eenmaal in het voordeel, wij kunnen een rok dragen en zodoende minder opvallen.

Maar ook de mannen kunnen in hun broek plassen in het openbaar, maar moeten net zoals wij iets meer aan je kleding aanpassen.

Nu is de winter weer aangebroken, dus buiten plassen zal er iets minder van komen, maar binnen kan je gewoon doorgaan alhoewel dat voor mij minder spannend is.
Wij beginnen weer na te denken over nieuwe en spannende dingen voor in de lente of een mooie herfsdag.

Sandra :-)

Latex_vrouw
Mon, 28 Nov 05, 2:38 AM
Sandra
Heb met mijn vriendin een wedstrijd gehouden evenveel drinken
en dan zien wie het langste kan ophouden.
Ik en mijn vriendin dronken elk 2 liter water na een half uur
is er nog geen probleem,na 1 en half uur zag ik mijn vriendin
met haar hand tussen haar benen vooruit gebogen zuchtend
dat ze wilde winnen.
Nou pas maar op met die spelletjes, het blijkt heel erg ongezond te zijn.

Wij maken ons er ook soms schuldig aan om het op te houden tot we de juiste plaats gevonden hebben. (buiten)
Maar dat is dan geen opzet maar kan soms voorkomen.

Sandra.

immarc_b
Tue, 7 Mar 06, 8:57 PM
Hoi Sandra,

Ik las je verhaal en moest sterk denken aan een verhaal dat eens op het forum van abusedshoes.com stond: een dame die ook graag latex draagt, had een weddenschap in een kroeg: met een aantal kerels had ze een weddenschap afgesloten wie het langst kon blijven drinken zonder naar de wc te hoeven. De dame in kwestie nam alle rondjes aan en genoot volop van de drankjes die haar aangeboden werden. ('k geloof dat het bier was). Uiteindelijk moesten de heren een voor een opgeven en was de dame de grote winnares. Wat de heren niet wisten was dat ze een latex broek droeg en hoge rubberen lieslaarzen onder haar jeans.. Dus iedere keer dat ze hoge nood voelde plaste ze gewoon in haar broek waarna het peil in haar lieslaarzen steeg. Ze was echter wel bang dat de mensen al het vocht in haar laarzen kon horen klotsen, maar dat bleek overstemd te worden door de muziek....

Ik vind dit verhaal gigantisch opwindend. Ik vroeg me af hoe hoog jouw laarzen zijn? Draag je weleens bewust rubberen of latex laarzen, zodat je geen gevaar hebt dat het leer lelijk of beschadigd en volop kunt plassen?
En krijg je geen last van blaren of rauwe voeten als je een poosje in urinegevulde schoenen of laarzen loopt?

Ben erg benieuwd naar je reactie. Groetjes van een grote fan van je ;-)
Marc

Oja, Ik ben dus vrij nieuw hier.... Mijn grootste kick zijn gelaarzde dames in combinatie van wet en messy. en het thema in je broekplassen past hier uitstekend bij...

Latex_vrouw
Wed, 8 Mar 06, 4:07 PM
Hallo immarc_b,

Leuk verhaal dat je schreef, alleen die laarzen zitten zo vol hoor en de lol is er ook zo af als je steeds andere laarzen moet kopen omdat de urine het leer stuk bijt.
Dus is het idd beter rubber of Latex te gebruiken.
Ik weet niet hoe vaak ze in die latex broek heeft geplast, maar als die kerels dat niet in de gaten hadden dan waren ze ook niet erg slim.

Maar wij hebben ook leren laarzen hoor, maar we beschermen die dan door er een plastic zakje in te doen zodat we het heel houden. (zie elders waar ik dat schreef)
Zelf lopen we er ook niet al te lang mee rond hoor, idd dat geklots.
En als we het al doen dan is het in de zomer bij lekker warm weer, anders hebben we in NO TIME ijsblokjes aan onze voeten en een blaasontsteking.
En als je er mee loopt tot je blaren krijgt dan val je op iets anders denk ik dan alleen Panty Wetting.

Heeeee erg veel succes met je hobby.

Sandra :-)

immarc_b
Thu, 16 Mar 06, 10:59 PM
hoi Sandra,
Bedankt voor je reactie.
Ik vroeg me af of jullie wel eens gehad hebben dat die plastic zakjes in je laarzen gescheurd waren doordat je bv met je nagel er tegen aan kwam?

En wat is de hoogste urinestand die je ooit in je laarzen bereikt hebt? :D

Groetjes Marc

pvcpower
Mon, 10 Apr 06, 4:27 PM
We weten niets van boten, maar wel dat ze tegen "water" kunnen.
We lenen soms in de zomer wel eens een opblaasboot van die vriendin, en gaan ook soms mee op de grotere boot van haar, maar aangezien we zelf geen vaarbewijs hebben mogen we niet alleen.
Natuurlijk kan je in zo'n opblaasboot ook de nodige lol hebben, en dan hebben we dan ook altijd.
Omdat het vaak erg druk is op het water moet je daar ook uitkijken met wat je doet, maar met een bikini of badpak aan kan je ook lol hebben.
Bv op de rand van de boot zitten en dan in je bikini broekje plassen, of gezellie op de steiger zitten en dan een plasje doen.
Dan kan je ook met je bootje ergens aanleggen en dan aan de kant van het water in het gras ergens lekker elkaar vermaken en elkaar bekijken.
Dan kan je ook staand of zittend een plasje doen en aan het eind van de dag even uitwassen.Sandra.

Hallo Sandra, mooi verhaal ! En herkenbaar ook, want ´s zomers ga ik vaak in een opblaasboot varen op de Randmeren tussen Huizen en Nijkerk. Op het water lekker een dik pvc regenpak aan en veel drinken, dan komt vanzelf het punt dat je moet! Voordeel van zo´n pvc boot is inderdaad dat ie goed tegen water kan, dus als je aan land komt gewoon even afspoelen en niets aan de hand!

Groeten
Martin

PS : mocht je nog een opblaasboot willen, ik heb er nog wel eentje voor jullie liggen, uiteraard waterdicht :tu:

Latex_vrouw
Fri, 14 Apr 06, 1:22 PM
hoi Sandra,
Bedankt voor je reactie.
Ik vroeg me af of jullie wel eens gehad hebben dat die plastic zakjes in je laarzen gescheurd waren doordat je bv met je nagel er tegen aan kwam?

En wat is de hoogste urinestand die je ooit in je laarzen bereikt hebt? :D

Groetjes Marc
Nou bij ons is het zo dat we weten waar we aan beginnen, en als het fout gaat dan weten we dat ook van tevoren, dus niet.
Veel zijn met dit soort dingen bezigzonder te weten wat ze doen (erg spannend, echt waar).
Wij nu wel en dus hebben we de zekerheid dat het fout of goed gaat.
Ik lees dingen van nieuwe leden (met voorbeelden) die wij al jaren gebruiken, en bijna letterlijk over nemen, dus ik heb zo af en toe mijn vraagtekens.
Mensen die aankondigen dat ze een verhaal gaan vertellen, en met 3 regels klaar zijn.
Vandaar dat WE niets meer vertellen wat we doen.
Veel zijn uit op geile verhalen en niet op ervaringen.

Sandra en Roxy.

Ger
Fri, 14 Apr 06, 6:11 PM
Hey Sandra en Roxy,

Ja, ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben getrouwd - zoals waarschijnlijk iedereen wel weet - met een vrouw die ook graag in haar broek plast. Natuurlijk doen we spelletjes en zitten er met grote regelmaat natgeplaste broeken in de wasmachine.

Om de een of andere reden willen mensen dan steeds weten wat we hebben gedaan. Het liefst van seconde tot seconde beschreven. Maar uhhh, er valt weinig te beschrijven. Het komt uiteindelijk steeds op hetzelfde neer als ik die ervaringen zou opschrijven. De locatie wisselt soms, maar dat is dan toch het enige.

Er zit een groot verschil tussen het met je partner doen, of erover schrijven. Dat laatste is leuk voor een keer om te laten zien dat er wel degelijk relaties mogelijk zijn waar binnen broekplassen een rol speelt. Maar om nou steeds in herhaling te blijven vallen...

Ger.

Latex_vrouw
Sat, 15 Apr 06, 6:57 PM
Maar om nou steeds in herhaling te blijven vallen...

Ger.
Je weet, doen we niet.

Sandra.

wonder
Tue, 18 Apr 06, 9:19 AM
Jammer, bij mij en mijn vrouw is het inderdaad ook zo dat we vaak in herhalingen vervallen. Maar toch is het telkens wanneer het gebeurt weer schitterend, waardoor ik de neiging heb om er over te schrijven en anderen mee te laten genieten.
Als we allemaal ophouden met er over te schrijven, omdat het weer de zoveelste keer is dat het is gebeurd, dan wordt dit een saai forum.
Ik vraag me dan af, waarover we het hier dan wel willen hebben.

Maar goed, binnenkort hoop ik toch weer van ons zwembad te kunnen gaan genieten (het moet nu toch echt eens beter weer worden) en wie weet wat voor leuke dingen er dan weer gebeuren.

groeten,
wonder (wetlove).

Latex_vrouw
Tue, 18 Apr 06, 1:27 PM
Jammer, bij mij en mijn vrouw is het inderdaad ook zo dat we vaak in herhalingen vervallen. Maar toch is het telkens wanneer het gebeurt weer schitterend, waardoor ik de neiging heb om er over te schrijven en anderen mee te laten genieten.
Als we allemaal ophouden met er over te schrijven, omdat het weer de zoveelste keer is dat het is gebeurd, dan wordt dit een saai forum.
Ik vraag me dan af, waarover we het hier dan wel willen hebben.

Maar goed, binnenkort hoop ik toch weer van ons zwembad te kunnen gaan genieten (het moet nu toch echt eens beter weer worden) en wie weet wat voor leuke dingen er dan weer gebeuren.

groeten,
wonder (wetlove).
Het doen kan dan wel steeds (bijna) hetzelfde zijn, maar net zoals veel dingen blijft het lekker.

De een meer binnen, wij liever buiten om de spanning.
EN ja, laten we toch maar blijven schrijven, alleen de sexverhalen op sommige site's komen mij wel eens mijn neus uit :-)

Tijd dat de zomer eindelijk weer eens komt.

Sandra.

wonder
Thu, 20 Apr 06, 9:07 AM
Helemaal mee eens Sandra! Maar ik kan er toch niet onder uit dat voor mij het plassen in een slipje een zeer erotisch tintje heeft. Het is natuurlijk niet voor niets dat ik het mijn vrouw graag zie doen. Maar ik ben het met je eens dat het niet nodig is om op dit forum uitgebreid op de sexuele ervaringen ( vaak tegen porno aan) in te gaan.
Laten we het maar lekker op het plassen zelf houden.

Groet,
wonder (wetlove)

Latex_vrouw
Thu, 20 Apr 06, 5:08 PM
Helemaal mee eens Sandra! Maar ik kan er toch niet onder uit dat voor mij het plassen in een slipje een zeer erotisch tintje heeft. Het is natuurlijk niet voor niets dat ik het mijn vrouw graag zie doen. Maar ik ben het met je eens dat het niet nodig is om op dit forum uitgebreid op de sexuele ervaringen ( vaak tegen porno aan) in te gaan.
Laten we het maar lekker op het plassen zelf houden.

Groet,
wonder (wetlove)
Ja natuurlijk is het een erotische ervaring, maar er over schrijven wil nog niet inhouden dat ik ze een uitnodiging stuur om te komen kijken :-).
En echt, ook via deze site krijgen wij e-mail met dat verzoek.
Maar het vragen staat vrij hoor HaHaHa, het antwoorden ook.
De meeste zullen toch wel snappen dat twee lesbienne's daar niet op in gaan.

Ik denk dat vrouwen ook niet zo snel zo'n verzoek zullen doen aan een man via een forum, en doen ze dat wel dan kan je je vraagtekens stellen bij zo'n vrouw.(of man)
Maar iedereen is er vrij in hoor, laat ze wel het risico even meerekenen.

Sandra.