View Full Version : plassen in leren mini
puij
Tue, 29 Mar 05, 9:38 PM
Een vriendin van mij -geen relatie met haar -
plast regelmatig in haar zwarte leren minirok. Je plast al in haar broek sinds haar 12de jaar zegt ze en begon al op school. Nu draggt ze regelmatig een leren rok omdat je het goed kan verbergen. Alleen
loopt er soms een straal langs haar benen maar dat wordt opgevangen door haar laarzen of hoge schoenen.Vooral zittend aan de bar doet ze
het nogal eens. Na een paar flinke glazen bier probeert ze het op te houden tot ze thuis is maar dat lukt haar niet. Na enige tijd en een
aantal consumpties kan ze het niet meer houden en laat ze haar
eerste straaltje lopen. Meestal kan ze het dan daarna wel stoppen maar ze vertelde mij -ik was er niet bij - een keer was de waterval compleet en moest ze haar leren rok buiten uitwringen.
Latex_vrouw
Sat, 25 Jun 05, 1:27 PM
Een vriendin van mij -geen relatie met haar -
plast regelmatig in haar zwarte leren minirok. Je plast al in haar broek sinds haar 12de jaar zegt ze en begon al op school. Nu draggt ze regelmatig een leren rok omdat je het goed kan verbergen. Alleen
loopt er soms een straal langs haar benen maar dat wordt opgevangen door haar laarzen of hoge schoenen.Vooral zittend aan de bar doet ze
het nogal eens. Na een paar flinke glazen bier probeert ze het op te houden tot ze thuis is maar dat lukt haar niet. Na enige tijd en een
aantal consumpties kan ze het niet meer houden en laat ze haar
eerste straaltje lopen. Meestal kan ze het dan daarna wel stoppen maar ze vertelde mij -ik was er niet bij - een keer was de waterval compleet en moest ze haar leren rok buiten uitwringen.
Dergelijke belevenissen beschrijf ik ook in "Nieuw hier op 02-03-2005".
Mijn (onze) ervaring is dat je het beter niet in een leren rokje kan doen omdat de urine er in gaat zitten en gaat stinken op den duur....zonde.
Vandaar ook onze latex keuze, dat gaat langer mee en de urine trekt er niet in, en bij goed onderhoud krijg je ook geen vlekken.(met leer wel)
Zo doen we het ook met laarzen, we doen er een 'plas'tic zakje in en plakken die net over de rand van de laars vast met zwarte tape zodat het blijft zitten en je het niet kan zien. (bij zwarte laarzen dan).
Zo kan je in een latex rokje (met of zonder slip) plassen en het in je laarzen laten lopen.
dan kan je lekker doorlopen of ergens gaan zitten (sop sop) zonder dat het lekt, en je laarzen gaan niet naar de knoppen, zou anders wel een erg dure hobby worden.
(tip: doe wat talkpoeder er in, dan kan je het beter aantrekken)
Sandra.
puij
Sun, 10 Jul 05, 12:47 PM
Hallo Sandra,
Hartelijk dank voor je reactie en je goede tip wat de leren mini en de laarzen betreft. Ja zo hou je je laarzen in goede conditie en bescherm je je kleren.
Ik zal de tip doorgeven. Plassen in je latex rokje lijkt me heel spannend, vooral als het zo ongemerkt in je zwarte laarzen loopt.
Het kennisje van me doet het ook in het openbaar en laat merken dat ze een
"ongelukje" heeft gehad wie het maar horen wil. Ze plaste ook wel wijdbeens in haar zwarte leren mini en liet in haar laarzen lopen. De achterkant van haar rok is dan ook flink nat. Ook doet ze het wel in de auto met een handdoek op de zitting of ze laat op haar werk wat lopen met het excuus bij de baas dat het het te druk was om naar de WC te gaan