PDA

View Full Version : Techniek

Wetting ROSA
Thu, 31 Mar 05, 9:49 PM
Dag,

kben een meid, erg nieuwsgierig naar plassen!
Mijn vriend heeft me al eens onder geplast en hoe graag ik ook hem wil verblijden met natte slipjes en meer van dat.....
Zelfs als ik me heel lang heb ingehouden en de druk haast ondraaglijk is, lukt het me niet.....

Ik ben dus naarstig op zoek naar tips, trucs, technieken, ......

Ik wil heel graag mijn lieverds' gezicht zien als het me lukt.
Als kind speelde ik al spelletjes waarbij ik dan per ongeluk in mijn broekje plaste, dus het verlangen is er wel.

Help me aub :oops:

Latex_vrouw
Thu, 31 Mar 05, 10:40 PM
Dag,

Ik ben dus naarstig op zoek naar tips, trucs, technieken, ......

Help me aub :oops:
Ja eigenlijk is het wel duidelijk wat er "mis"is.
Je moet je gewoon meer ontspannen, maar dat is erg makkelijk om te zeggen, dat wist je zelf ook al.
Veel vrouwen hebben er moeite mee om staand te plassen omdat die houding een beetje vreemd is.
We plassen meestal hurkend of zittend.
Ook als je opgewonden bent is het al moeilijker.
En waarschijnlijk met iemand samen is nog moeilijker.

Je kan het zelf thuis gewoon onder de douche oefenen.
Dan ga je gewoon ipv naar de WC naar de douche en ga je staand plassen.
Het is wel een heel gedoe, maar dat is de beste training om te leren ontspannen.
Hou dit gewoon de eerste tijd als een gewoonte om te doen ( weken, maanden?).
Maar zo wen je er wel aan. (en is ook gewoon lekker)

Sandra.

Liefhebber
Tue, 5 Apr 05, 1:32 PM
Leuke reactie van je en goeie tip, jammer dat ze er niet op reageerd.

Wetting ROSA
Tue, 5 Apr 05, 9:43 PM
Sorry.....

maar kben druk bezig geweest met oefenen...
Tot op heden nog geen resultaat maar we blijven proberen, he.

Dank je wel voor de tip!

Kvermoedde zelf al wel dat het met het overwinnen van een innerlijke drempel te maken had, maar had geen idee hoe het toch te kunnen.

Ik ben sowieso niet alle dagen online dus kan een reactie even duren.

Enfin, mijn partner is in zijn nopjes met mijn oefensessies en verheugd zich nu al op de première.

Natte zoentjes,

Liefhebber
Fri, 8 Apr 05, 11:52 PM
Sorry.....

maar kben druk bezig geweest met oefenen...
Tot op heden nog geen resultaat maar we blijven proberen, he.
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens problemen heb met de techniek.
Natuurlijk niet met staand en zittend plassen, dat doen we altijd al.
Ik meer als ik lig of loop.

Wat latex-vr beschreef is wel erg veel lef hebben, mij lukt het niet in bijzijn van een agente.
Maar heb het dan ook nooit uitgetest.

Afgelopen week hadden we een paar keer lekker weer en ik dus in een sportbroekje het bos in en gaan lopen daar.
Maar onder het hard of langzaam lopen lukte het mij toch mooi niet.

Ik moet ook nog aan mijn techniek werken.
Maar weet wel dat het aan het ontspannen ligt en het risico van betrapt worden.

Wetting ROSA
Sun, 10 Apr 05, 9:36 PM
Dag Liefhebber,

het oefenen gaat nu al echt goed, onder de douche rechtstaand plassen lukt me van zodra ik in de douchecabine stap, dus zover zijn we al.
Maar inderdaad al liggend plassen lijkt zo raar, kweet niet of me dat ooit zal lukken. Nu ga ik oefenen op het in gezelschap plassen, en kvermoed dat eens dat vlotjes 'loopt' de rest wel vanzelf komt. Nu mijn partner legt ook geen druk op me, we vrijen er ondertussen lustig op los op andere-minstens-even-leuke manieren.

We hebben beide een brede interesse maar zowel broekplassen als plassex is voor ons beide wat nieuws. En zoals met alle nieuwe dingen moet je zoeken naar de fijnste manier voor beiden!

En zelfs samen lezen op deze websites kan al wat stomende situaties creëren! :wink:

Dus euh, tot de vogelende keer......

Groetjes,

(Almost) Wetting Rosa

Wetting ROSA
Sun, 15 May 05, 10:43 PM
Hoi,

lange tijd geleden, he.

Ik ben een tijdje 'out' geweest.
Uitgegleden in de douche en bijgevolg wat immobiel en néén, dat kwam niet van al dat oefenen.

Daardoor is het oefenen wel een beetje op een laag pitje gezet, maar waar ik geen vooruitgang boekte, deed mijn vriend dit wel.

Laatst lagen we op het bed zalig te knuffelen en zei ie dat hij toch wel dringend moest, maar ik daagde hem uit en ja, hoor, hij plaste daar bovenop me in zijn jeans.
Mooi, mooi, mooi, zo'n kleine donkere vlek die steeds maar groter wordt en dan die warme druppels die erdoor sijpelden.....

Ik vond het vreselijk opwindend om dat te zien en heb dan die jeans maar snel uitgetrokken.

Daarstraks waren we op een feestje, waarbij ik stelde dat hetgeen ik at net was als een 'engeltje was dat op mijn tong piste', reageerde ie ad rem, laat mij dan straks maar je engeltje zijn, dus ga ik nu vol verwachting naar bed.....

natte zoentjes en nogmaals bedankt voor de tips