View Full Version : bedplassen
chrissy
Sun, 10 Apr 05, 12:02 PM
Hallo allemaal,
Ik ben een meid van 26 en mijn grote hobbie is om lekker in mijn bed te plassen. Ik heb altijd al moeite gehad om droog te blijven en ben het toen ook expres gaan doen. Ik weet soms niet of ik nou expres in mijn bed heb geplast of dat het een ongelukje is geweest. Voor mij horen een nat bed, opwinding, maar ook schaamte bij elkaar. Ben benieuwd naar jullie reacties.
groetjes,
Christine K.
:oops: wet my bed!
Liefhebber
Sun, 10 Apr 05, 4:52 PM
Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar heb wel een vraag.
Lig je dan alleen in bed ?
En plas je dan over de hoeslakens of over een zeiltje ?
Ik stel me zo voor dat als je de hele nacht in je plasje ligt het wel koud zal worden.
Met broekplassen is het ook koud na een tijdje, dus zal ook wel zo in bed zijn.
Liefhebber.
iamm
Wed, 20 Dec 06, 11:02 AM
Vroeger deed ik het ook graag (als tiener), maar sindsdien durf ik niet meer... zoveel om op te ruimen en ook de angst dat het een keer gebeurt als ik NIET thuis ben :)
Maar het gevoel van gewoon in je bed liggen en alles laten lopen... ik droom er nog van!
smeagol
Wed, 20 Dec 06, 3:04 PM
Hoi Chrissy.
Heb je dan ook kleren aan of lig je naakt in bed? ik hoop met kleren!!!!
guyparadise23
Mon, 15 Jan 07, 12:12 PM
Ook hallo allemaal
Opwindend verhaal Roland, een volle blaas is :bow: ik probeer ook regelmatig de blaas goed te vullen, maar heb het nog nooit in mn bed (durven) laten gaan. Wel heb ik dat als ik wakker wordt in heel snel naar het toilet moet omdat het anders mis gaat. Heb weleens gemeten en ik kan dan soms wel 1 liter plassen. Mensen die meer kunnen houden zijn waarschijnlijk wat beter getraind !
@ chrissy : Spannend idee, ben benieuwd of je je plas ook probeert lang op te houden of het laat lopen zodra je aandrang voelt?
en mn foto's nog op wetset, ben toch echt wel benieuwd wat jullie ervan vinden, kan ook per mail : guyparadise23@live.nl
Love
Guy
Roland
Tue, 1 Jan 08, 2:06 AM
guyparadise en chrissy ben na een avond thuis redelijk wat gedronken om 1u s'morgens gaan slapen,heb naar het toilet geweest om te plassen en s'morgens om 9 uur opgestaan met een volle blaas,heb het opgehouden tot 3 uur na de middag en ondertussen redelijk wat gedronken,fruitsap en koffie en de druk in mijn blaas was toen onhoudbaar heb mijn penis dicht geknepen,maar mijn blaas begon te persen en voelde de plas stuwen in mijn plasbuis,ik werd er heet van en begon te schokken omdat ik enorm moest plassen,ik nam een maatbeker en plaste toen 1,2 liter,weet het is niet gezond maar wel leuk.
wonder
Wed, 2 Jan 08, 9:29 AM
Je had beter in je bed kunnen plassen, daar ging deze thread toch over?
Volgende keer wel doen hoor. Hmmmm.
slurper12
Tue, 22 Jan 08, 7:30 PM
Helaas heeft nog niemand de vraag over het zeiltje / kleedje beantwoord. Zelf lijkt het me echt super fijn om gewoon in bed alles te laten lopen, maar ik ben behoorlijk bang dat het door de lakens het matras in trekt. Ik vroeg me dan ook af hoe de andere liefhebbers van bedplassen dit probleem voorkomen / hier tegen doen. Is een paar extra lakens genoeg, of is een zeiltje / matras beschermer aan te raden?
nattepjama
Tue, 29 Jan 08, 7:36 PM
hallo,
ik ben 16 en et lijkt me zo lekker om in mn bed te plassen, probleem is dat ik et vroeger nooit heb gedaan, was op mn 2de als zindelijk, dus denk dat mn ouders het wel erg raar gaan vinden. maar toch heeft iemand nog tips over hoe je in je bed kan plassen egt tijdens je slaap?
nattepjama
Thu, 31 Jan 08, 8:32 PM
Helaas heeft nog niemand de vraag over het zeiltje / kleedje beantwoord. Zelf lijkt het me echt super fijn om gewoon in bed alles te laten lopen, maar ik ben behoorlijk bang dat het door de lakens het matras in trekt. Ik vroeg me dan ook af hoe de andere liefhebbers van bedplassen dit probleem voorkomen / hier tegen doen. Is een paar extra lakens genoeg, of is een zeiltje / matras beschermer aan te raden?
ik heb ff googled et kwam er achter dat je ook gewoon een vuilniszak open kan knippe en dan ten hoogte van je heupen onder je onderlaken kan stoppen. en trouens als je zout over de natte plek van je matras gooid laat in weken en dan met een stofzuiger afneemt, dan gaat de geur er geloof ik ook uit...
maar je moet dus wel echt iets waterbestendigs onder je onderlaken legge! alleen veel lakens is niet genoeg!
Waterg
Sat, 2 Feb 08, 8:35 PM
Met bedplassen heb ik eigenlijk niet zoveel, als kind had ik een rubber zeiltje onder mijn lakens. Was ook al heel vroeg zindelijk. Ik denk dat er voldoende matrasbeschermers te koop zijn.
Zelf wil ik er niet meer aan beginnen. Je weet nooit meer wanneer je wel of niet kunt plassen. Maar het lijkt me zeker lekker.
Zit dit te schrijven met een behoorlijk natte broek en dat vind ik eigenlijk al lekker genoeg.
wonder
Tue, 5 Feb 08, 4:31 PM
hmmmm, lekker.
Waterg
Tue, 5 Feb 08, 9:14 PM
Wel, wonder, misschien kun je me helpen? Ik heb inmiddels een yahoo account aangemaakt maar als ik op mijn link klik krijg ik steeds de melding "not on line"
Het kijkt me inderdaad wel lekker om beelden te delen..
:grin: :grin:
Vanavond ook weer flink nat, ik hoefde niet eens te plassen maar dan voel je zo'n eerste druppeltje zich aan dienen. normaal knijp je 'm even af maar vanavond niet dus...was meer dan ik dacht. Heel de keukenvloer nat. Loop wel nog steeds rond in mijn natte broek. Probeerde nog een fotootje te uploaden maar ook dat.....
wetmanp
Sat, 31 May 08, 7:39 PM
Als ik 's ochtends wakker wordt en ik moet nodig plassen dan laat ik het beetje bij beetje lopen terwijl ik nog in bed lig. Ik lig dan op mijn rug en plas zo mijn hele onderbroek nat. Een heerlijk gevoel. Vaak is dan ook mijn bed behoorlijk nat.
wonder
Sun, 1 Jun 08, 9:29 PM
Word je dan niet elke morgen wakker terwijl je nodig moet plassen?
Dus je plast elke morgen in je onderbroek? Heerlijk.
wetmanp
Tue, 3 Jun 08, 8:13 AM
Ik plas elke morgen voordat ik naar mijn werk ga in mijn onderbroek en soms dus ook in bed. Jammer dat ik daar alleen in lig...
wonder
Tue, 3 Jun 08, 9:50 AM
Heerlijk. Ik plas ook elke morgen in mijn onderbroek, maar dan net voordat ik onder de douche ga.
Dan merkt mijn vrouw er niets van, want die weet daar niets van.
wetmanp
Fri, 6 Jun 08, 5:33 PM
Vannacht werd ik een beetje wakker, waarschijnlijk omdat ik nodig moest plassen. Halfslaperig merkte ik dat ik al wat in mijn onderbroek had geplast en dat ik nog steeds beetje bij beetje in mijn broek (en dus ook het bed) aan het plassen was. Ik heb toen, liggend op mijn rug, maar alles laten lopen in mijn onderbroek en het bed. Het was een heerlijk gevoel! Daarna heb ik mij omgedraaid en met een natgeplaste broek aan in een natgeplast bed ben ik weer lekker in slaap gevallen!
Latex_vrouw
Mon, 16 Jun 08, 2:29 PM
ik heb ff googled et kwam er achter dat je ook gewoon een vuilniszak open kan knippe en dan ten hoogte van je heupen onder je onderlaken kan stoppen. en trouens als je zout over de natte plek van je matras gooid laat in weken en dan met een stofzuiger afneemt, dan gaat de geur er geloof ik ook uit...
maar je moet dus wel echt iets waterbestendigs onder je onderlaken legge! alleen veel lakens is niet genoeg!Je kan bij elke "thuiszorgwinkel" een RUBBER (of zo iets) onderhoes kopen.
Ik weet alleen niet wat het kost.