PDA

View Full Version : vraag aan de dames

rein
Tue, 17 May 05, 4:14 AM
Stel je bent met enkele vriendinnen per bus naar een cafe geweest in een andere stad geweest. Na menig drankje genuttigd te hebben gaan jullie met de bus weer terug naar huis.
Je moest zelf redelijk nodig plassen in het cafe maar daar de toiletten in het cafe zeer smerig waren, besluit je thuis te plassen. Na ongeveer een half uurtje in de bus te hebben gezeten en over 10 minuten thuis te zijn, moet je echter zo ontzettend nodig plassen dat je het bijna in je broek doet.
Hoe probeer je het op te houden?
(bv vooroverbuigen en je knieen tegen elkaar geperst, bv handen tussen je benen geklemt, bv ongemakkelijk bewegen in de stoel, paniekerig op en neer bewegen van benen?)

groetjes Rein

Latex_vrouw
Sun, 19 Jun 05, 5:04 PM
Hoe probeer je het op te houden?
groetjes Rein
HaHa, zo'n vraag stel je op deze site ?

Antwoord is NIET ophouden.

misao
Tue, 30 May 06, 2:19 AM
dat zal ook wel heel comfortabel zijn, een stop in de urinebuis. :lol:

levi1984
Tue, 30 May 06, 3:36 PM
Nou ik doe er niet erg moeilijk over, ik zoek een stil plekje en ik ben het zo kwijt.

lampje
Tue, 6 Jun 06, 6:53 AM
Dat stopje in mijn vriendin haar plasbuis voelt ze niets van en ze doet het vrijwillig,
heb ik haar niet verplicht ze wilde dat zelf.
Ze zei dat ze dan langer haar plas kan ophouden wanneer andere vrouwen een
toilet zoeken gaat ze mee shoppen en dan drinken we een koffie.
Ze zal nooit veel drinken maar juist genoeg om geen dorst te hebben,maar eenmaal
thuis stopje eruit en dan langdurig plassen na 10 uur ophouden.
Fun verzekerd

ik zou dan de neiging hebben om stiekum een gaatje in dat stopje te boren..
Just for the fun of it.. :lol:

poepluier
Tue, 6 Jun 06, 1:24 PM
Of je laat het lekker lopen in je broekje is lekker warm ook

lampje
Sat, 17 Jun 06, 8:18 PM
Dat stopje is niet verplicht maar een plezierding dat ze zelf plaatsen,
ze vinden dat opwindend. :tu:

Juist! Grote kans dat ze het thuis, als ze alleen zijn, zonder stopje aan het oefenen zijn.. :D

Natjeh_4_Life
Sun, 18 Jun 06, 1:21 AM
Als ik het moet ophouden als ik erg nodig moet ( wat nog al eens voor komt ) ga ik met mijn benen over elkaar zitten en met mijn handen probeer ik het in te houden.