View Full Version : Har alla försvunnit?
Finesse
Thu, 21 Jul 05, 10:25 PM
Finns det någon som ens läsar här, på engelska menar jag, på svenska postas inget nytt:(
Jag lever iaf, fast jag kanske är ensam?
Trevlig sommar alla,
kramar
Finesse
sthlmare86
Fri, 22 Jul 05, 5:25 AM
Jag brukar kika in forumet ibland, men eftersom det aldrig händer något känns det lite meningslöst att posta. Verkat som all aktivitet slutat precis när jag hittat hit :|
neodymus
Fri, 22 Jul 05, 6:15 PM
Jag tycker också att det skrivs alldeles för lite här. Hoppas vi kan få lite fart på den här svenska delen också. Det känns som det av nån anledning ger lite mer att läsa sånt här på svenska. Inte för att det är några problem att förstå engelskan, men kanske för att man tänder mer på de svenska "nyckelorden" kissnödig osv.
Har två upplevelser att bidra med.
Valborg i Uppsala
På Valborg var jag i Uppsala hos några kompisar.
Vi hamnade på en fest i en lägenhet, mitt i stan. Från lägenheten kunde man se en enorm kö till nån krog (eller en studentnation tror jag det var).
Klockan var runt ett på dagen, men i Uppsala på Valborg är det full fart hela dagen. Och överallt dricks det öl som gör kissblåsorna sprängfyllda.
Jag råkade titta ut genom fönstret och fick syn på tre tjejer (strax över 20) komma in på husets ganska undanskymda bakgård. En av dem drog genast ner byxorna och kissade i ett hörn, medan de två andra stod och vaktade. En av dem som stod vakt, stod och trampade och korsade benen. Hon visste att hon snart skulle få kissa och då tryckte det väl på lite extra.
Snart blev det hennes tur och därefter kissade även den tredje tjejen.
Lägenheten låg på tredje våningen men man såg ändå tydligt. De var så obesvärade eftersom de trodde att ingen kunde se dem. Det var riktigt upphetsande att se. Jag trodde att jag hade "fått mitt" för den dagen.
Men det dröjde inte länge innan det kom två tjejer till som satte sig och kissade på samma ställe. Och sen kom det ännu fler. Jag såg även några som kissade i ett buskage längre bort. Kortsagt kissades det lite överallt i Uppsala den dagen.
Tyvärr så kunde jag ju inte stå och titta ut genom fönstret hela festen. Speciellt som de andra förmodligen skulle undrat vad jag tittade på, titta ut de också och förstå vad det var som fångade mitt intresse så mycket. Hade blivit lite pinsamt.
Hultsfred
Jag var på Hultsfredsfestivalen. Såg säkert ett 30-tal kissande tjejer, utan att överdriva. Kan inte berätta om alla. Det jag minns speciellt var det som hände när jag och mina kompisar kom från campingen och skulle in på själva festivalområdet. Det var väldigt lång kö utanför som vi blev stående i.
Snett framför oss stod fyra tjejer (en av dem, som var riktigt söt, hade med sig en pojkvän). Hon sa två gånger till sina kompisar att hon var kissnödig. Ingen verkade bry sig. Det gick en stund, den kissnödiga tjejen verkade ganska orolig och kön rörde sig knappt nämnvärt. Efter ett tag bad hon sin pojkvän följa med och sa till de andra tre tjejerna att de skulle gå iväg och kissa.
De tyckte inte att det var någon bra idé och menade att de inte skulle kunna hitta varann igen bland allt folk, om de skildes. Den allt mer oroliga tjejen gick motvilligt med på att stanna kvar men sa: "Asså jag kommer kissa på mig, jag är jättekissnödig".
Tjejerna och pojkvännen lyckades tränga sig framåt i kön och jag hängde på, trots att jag kom bort från mina kompisar. Det här fick jag inte missa. Hon sa upprepade gånger hur kissnödig hon var. Hon sa nåt i stil med "jag känner hur kisset är påväg ut" och "jag måste snart knäppa upp mina byxor" (hon hade ganska tajta jeans på sig). "Det här är en pina", hörde jag henns säga också. En av henns kompisar sa att hon också var ordentligt kissnödig. Men det verkade inte vara så allvarligt, hon sa det nog mest för att visa sympati.
Vi hade kommit ganska nära ingången nu.
Jag tänkte att jag måste följa efter dem och se hur det går. Kunde ju låtsas komma bort från mina kompisar och ringa dem sen. Jag såg hur den kissnödiga tjejen sträckte på sig för att se var baja-majorna fanns (de var kanske 300 m bort så hon kunde inte se dem, men jag visste att det var rejäla köer till dem också).
Det blev deras tur att gå in på området och direkt därefter min. De skyndade bort mot baja-majorna och jag följde efter.
Då hörde jag en av mina kompisar ropa efter mig. Jag hade misslyckats med att "komma bort" och det roliga var slut. Fick aldrig veta hur det slutade tyvärr. Vill gärna tro att det kom en skvätt i trosorna, men mer troligt är väl att hon antingen klarade att vänta i kön eller ännu mer troligt att hon satte sig bakom nån buske i närheten.
Hoppas ni andra också har berättelser från sommarsverige att bidra med. Det är ju nu när det är sommar och dricks mycket alkohol utom hus som man har störst chans till trevliga "sightings". :)
sthlmare86
Tue, 26 Jul 05, 12:58 AM
Jag har inte några sightings att bidra med men har en rätt rolig grej när Hultsfredsfestivalen ändå är nämnd. Jag har en tjejkompis som har väldigt stora blåsproblem och vet om min "böjning" :p
Jag frågade henne en dag om hon haft några olyckor på sistone eftersom jag var sugen på lite historier och fått några förr av henne. Hon hade varit på Hultsfred och hade konsumerat stora mängder öl där, och låg väldigt kissnödig och alkoholpåverkad i tältet med alla kläder på sig. Hon var för lat för att gå iväg, så hon blev helt enkelt tvungen att släppa på det i jeansen till slut. Jag fick inte någon detaljerad info, men var trevligt att höra ändå :p
Finesse
Wed, 3 Aug 05, 8:42 PM
Till neodymus:
Håller med dig, det är mycket mer annorlunda och upphetsande att läsa "kissnödig" och "kissade på mig" än på engelska...sjukt igentligen vad ord kan betyda...
Det är väl ganska vanligt, iaf bland killar att kissa utomhus om det finns ställen där man inte tror att någon ser en. Brukar själv göra det om jag är full och det är problem med toalettrna. Men som sagt, bara om det är lite undanskymt och helst inte på gator, men finns det buskar och gräsmattor så...
Har varit på ganska många festivaler själv och aldrig sett sådant direkt...konstigt nog. Det finns alltid ställen att kissa på...om det är lite skog i närheten, ibland har det funnits sjöar osv...
Och jag vet kompisar på natten (eller tidiga morgonen) som kissat utanför tältet eller i muggar i tälten...
Till sthlmare86:
Måste få fråga...hur vet din kompis om din böjning? Sa du det till henne? Hur reagerade hon? Vad sa du och hur? Hur kom det sig att du kunde lita på henne så mycket att du vågade berätta det? Är hon kompis med alla dina andra kompisar också? Har ni andra gemensamma vänner?
Bara nyfiken...skulle själv aldrig våga tala om för någon...eller man ska aldrig säga aldrig men...tja...nä jag skulle nog inte det...i det här livet iaf...
Tycker du är ganska modig som vågar...
Kramar till båda
Finesse
kb-nisse
Fri, 5 Aug 05, 4:47 PM
jag är också kvar och brukar kolla då och då här.
Håller med om att aktiviteten inte precis har inspirerat till några inlägg på sidan.
Jag har inte sett något speciellt, utan jag har kissat på mig istället på olika platser mer eller mindra djärva. Stockholms tunnelbana är ett exempel.
Har sett att några på siten diaper.nu inbjuder till picknick, där det gärna får bli lite vått i gräset. Spännande!
sthlmare86
Mon, 5 Sep 05, 6:06 PM
Finesse: Jag har alltid varit öppen mot tjejer då och då med läggningen eftersom jag vet att det kan ha väldigt positiva resultat. Visst är det jobbigt att berätta, men dom som accepterar det brukar oftast vara dom bästa tjejerna även all-round. Det har ju kommit negativa resultat ur det ibland, men dom positiva är överväldigande. Speciellt nu när jag har en flickvän som gärna gör lekar för min skull. Sorry för det sena svaret :p
Knasen
Sat, 31 Dec 05, 3:44 AM
Hej hej skulle bara berätta lite smått om mig.
Är då en kille runt 20 bast
Gillar att se tjejer kissa ner sig
berättade detta för min flickvän för ett par månader sen (var rätt full)
och detta samtalet kom upp för ett par dagar sen så hon var beredd att göra det en gång för mig =)
Så igår gick min dröm i uppfyllelse kan man säga =) i ett par svarta trosor och ett par tajta jeans =)
Är nog världens lyckligaste ?
ha det bra allesammans
Whannes
Fri, 20 Jan 06, 12:24 AM
Knasen: Va kul! Jag postade precis i en annan tråd där jag sa att det skulle kännas skumt för mig att berätta detta för någon öga mot öga. Modigt, trots att du var berusad =)