PDA

View Full Version : lekker plasje

Robbie071
Fri, 19 Aug 05, 11:13 PM
Hoi hoi allemaal,
Aangenaam ik heet Robbie.

Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken.
Ik ben 35 jaar by the way.
Toen ik nog zo'n braaf (ahum) jongetje was vond ik het altijd heel spannend om in mijn broek(je)
te plassen wanneer mijn moeder er niet was. Stiekum voor de spiegel langzaam je plas laten lopen.

Het meest waanzinnige is een vrouw in hoge nood en die dan haar plasje doet, het liefst in haar broek(je).

Ik heb het altijd jammer gevonden dat mijn ex zich totaal niet in mijn passie kon vinden....
Maargoed je kan niet alles hebben "in your life" (hoewel....)
anyways.... Voor ik mijn ex eigelijk leerde kennen was mijn droom echt uitgekomen.

Net als nu zat ik toen wat mailtjes te schrijven...toen een windowtje opkwam met
het verzoek om betreffende persoon toe te willen voegen aan mijn msn.
Nou was nieuwschierig natuurlijk van wie dus ..."klik".
Het bleek een dame die kennelijk mij voor een andere aanzag (mijn nickname leek haar bekend)
Maar we bleven wel een lange tijd aan de babbel. En ze bleek ook in de zelfde stad te wonen als ik.
Hoe we er opkwamen weet ik niet maar gegeven moment ging het over sex. En dus ook over elkaars fantasien enzo
Voor ik er erg in had flapte ik er zo uit dat ik erg opgewonde raak van en vrouw die hoog nodig moet plassen
en het dan in haar slipje doet.
Ik had verwacht dat ze de verbinding daarna verbrak maar verwondelijk deed ze dat niet en ze vond het niet eens gek.
Ze lachte.
Verder in het gesprek melde ze in eens dat ze van al die thee bij het chatten al een tijdje heel nodig moest plassen.
Zonder nadenken reageerde ik meteen er op.... dat ik dat wel heel opwindend vondom te horen.
Het werd ff stil aan haar kant.
Ze zei niets ....behalve dat ze echt heel nodig moest en ze wilde uiloggen om naar de wc te gaan.
Met alles of niets schreef ik snel een reactie dat ik haar wel had willen zien plassen.
Ik had gelijk verwacht dat ze me uitlachte en uitlogde.... maar verbazingwekkend deed ze dat niet en ze schreef
dat ik dan wel heel snel moest zijn want ze hield het niet meer.
Ik wist niet meer hoe ik het had...... "meen je dat nou" vroeg ik
Ja ze maakte geen grapje en ze vertrouwde mij met haar adres.
Ik moest wel opschieten ... ze zou op me wachten.
Nou dacht eigelijk dat ik nu beetgenomen werd.
Maar met weken knieen stond ik binnen 10 min voor haar deur.
FF dacht ik dat ik voor de gek gehouden werd... wand duurde lang voor er open werd gedaan.
Maar een vrouw deed uiteindelijk open.
Daar stond ze dan een nette dame in mantelpakje, donker blauw.
Ze stond wat voorover gebogen in de deur opening en ze liet me binnen.
Met een brok in m'n keel liep ik achter haar aan... echt veel kon ik niet uitkramen.
de zenuwen zaten waar ze nooit gezeten hadden.
Ze gaf weer aan dat ze niet meer kon wachten.
Met haar benen gekruist pakte ze me vast en ik moest maar ff op het pakket gaan liggen.
echt lang nadenken deed ik niet...als of ik dat nog kon.
ze ging op haar knieen zitten met haar slipje zowat tegen mijn mond aan.
Ze had een rood kanten slipje aan...en nog droog.
"mag ik plassen?... ik moet zo nodig" vroeg ze me nog.
Ik zei ja... hoewel.. dat trachte ik te zeggen maar kniktje gespannen. Ik kon mijn ogen niet van haar slipje afhouden.
een paar seconde later zuchte ze diep en haar slipje werd heel langzaam donkerder en natter.
Druppels door het slipje heen probeerde ik met m'n tong op te vangen. Ze reageerde meteen daar op en ze druktje haar poes tegen mijn mond
en ze plaste stevig door haar slipje heen in mijn mond.
Het duurde bijna een halve minuut lang voor ze uitgeplast was.
Ik wist niet wat me overkwam. Hier kon ik toen alleen maar over dromen en deze vrouw zat gewoon door haar slipje heen in mijn mond te plassen.
Ik vind het ook heel jammer dat ik het contact met deze vrouw ben verloren....z'n kanjer is schaars.
Echt om weer eens mee te willen maken....geweldig gewoon... een vrouw die een plasje doet in haar slipje of in haar strakke broek of zomaar
ff neerhurkt en plast.

Nou heb nu genoeg over mijn ervaring geschreven
Veel groetjes
Robbie