View Full Version : Har ni kissat på er i skolan
Blonde
Sat, 10 Sep 05, 5:42 PM
Nogon av er som kissat i byxorna i skolan?
neodymus
Mon, 12 Sep 05, 1:57 AM
Jag har gjort det en gång. Ville testa gränserna men det gick lite för långt.
Första lektionen började klockan nio. Drack 4-5 glas vatten innan jag gick till skolan, bara för att jag tyckte det skulle vara spännande att vara kissnödig i skolan. Det var ganska små glas.
De två första lektionerna flöt på utan att jag kände mig kissnödig. På lunchen kände jag att det började pirra lite grann i blåsan, men jag var mest besviken över att jag inte hade lyckats bli mer kissnödig av vattnet jag drack.
Tänkte att jag måste skynda på det hela lite och drack 5 glas till på lunchen.
Vi hade en datasal där man kunde sitta på rasterna, där tillbringade jag lunchrasten. Spelade nåt spel som krävde att man koncentrerade sig. Till en början var det inga problem men sen började jag bli mer och mer kissnödig. Var lite överraskad över att kissnödigheten tilltog så snabbt, men det var ju precis det jag ville så jag var inte alls bekymrad över det. Hade inte en tanke på att gå på toaletten.
Efter lunchen hade vi lektion i engelska. När jag stod utanför salen och väntade på att läraren skulle komma kände jag att nu pressade det på ganska ordentligt. Men jag hade fortfarande inte en tanke på att gå på toaletten. Hade nästan aldrig gjort det i skolan tidigare så varför skulle jag göra det nu? Klart jag kunde hålla mig. Visste att vi hade en lång lektion i svenska efter engelskan och jag funderade lite över hur jag skulle lyckas klara hela den. Men på nåt sätt skulle det säkert gå. Jag hade ju alltid kunnat hålla mig tidigare, hur kissnödig jag än varit.
Läraren kom och vi gick in i klassrummet och satte oss. Det var såå skönt att få sätta sig ner. Kändes som trycket lättade lite... i ungefär en minut. Sen kändes det värre än nånsin. Hade nog aldrig varit så kissnödig tidigare i hela mitt liv. Nästan så det gjorde ont. Jag visste inte riktigt hur jag skulle sitta för att det skulle kännas bättre. Minuterna kröp fram. Lektionen var bara 40 minuter lång men det kändes som en evighet. Jag hade aldrig räknat med att kissnödigheten skulle tillta så snabbt som den gjorde.
När kanske halva lektionen hade gått satt jag och svettades och vred mig på stolen. Först nu föll det mig att jag kanske inte skulle klara att hålla mig tills rasten. Vad hade jag utsatt mig själv för? Vi hade en sträng lärare som hade sagt att man inte fick gå på toaletten om det inte var absolut kris. Skulle blyga jag räcka upp handen och erkänna inför hela klassen att jag inte klarade att hålla mig ens i 20 minuter. Det kändes inte som nåt alternativ.
Fem minuter senare var det det. Det kändes som om jag hade en fotboll mellan benen som skulle sprängas när som helst. Jag MÅSTE komma ut ur klassrummet och till en toalett annars skulle jag kissa i byxorna och skämma ut mig totalt inför läraren och hela klassen. Jag var tvungen att räcka upp handen.
Vi hade nån typ av enskilt arbete. Min kompis som satt brevid undrade förstås varför jag räckte upp handen (annars brukade vi alltid försöka hjälpa varann innan vi frågade läraren) och jag vågade inte erkänna att jag satt där och höll på att kissa på mig. Mumlade nåt till svar och fortsatte räcka upp handen. Läraren var upptagen med en annan elev och såg mig inte. Kompisen tjatade och ville veta var det var som jag skulle fråga läraren men inte ville fråga honom om. Läraren såg mig inte. Blåsan sprände. Svettpärlorna rann. Läraren såg mig inte. Kompisen gav sig inte. Blåsan sprängde. Nu var det KRIS. Fortfarande mellan fem och tio minuter kvar på lektionen. Läraren såg mig ändå inte så det vara lika bra att ta ner handen och säga till kompisen att det inte var nåt viktigt.
Vad skulle jag göra? Jag FICK inte kissa på mig. Nu inte bara tryckte det på, utan kisset ville verkligen UT! Var tvungen att hjälpa till med handen för att kunna hålla emot. Hade även knäppt upp byxknappen för att det skulle lätta lite. Den enda möjligheten jag kunde komma på var att försöka släppa ut några droppar i kalsongerna. Absolut inte så det skulle synas men lite lite så jag skulle klara de sista minuterna. Då släppte jag på och kände hur kissat sprutade i kalsongerna och byxorna. Det var så underbart skönt och det kändes som jag kissade i en evighet. Egentligen var det bara 2-3 sekunder. Sen fick jag stopp på det. Jag konstaterade att det blivit en ganska rejäl våt fläck på byxorna. Det jag hade släppt ut var tillräckligt för att jag skulle klara mig tills lektionen var slut och jag kunde smyga ut sist ur klassrummet och direkt till toaletten. Konstaterade att jag hade fått en fläck som var kanske 5 cm i diameter.
Tursamt nog lyckades jag skickligt dölja fläcken med en bok. Det måste dock sett lite kostigt ut. Hursomhelst klarade jag svensklektionen och sen att ta mig hem utan att någon i klassen märkte något (eller låtsades om att de märkte, ingen sa något iaf).
Så gick det till när jag kissade på mig i skolan, en dag för ett antal år sedan nu. Gick i åttan då.
Nu vill jag höra era berättelser!
Finesse
Wed, 21 Sep 05, 8:11 PM
Till neodymus:
Tack att du skrev ner allt. Tänkte många gånger på att göra samma sak, i ungefär samma ålder men jag vågade aldrig. Var inte ens i närheten av din gräns. Vet inte varför, självklart var jag väl riktigt rädd att kissa på mig, och det var kanske därför som jag inte riktigt gillade det. Har alltid vart inne mer på fantasier om sådana saker än att göra det på riktigt.
Lite nyfiken på var du gick i skolan, och om det var en ”vanlig” skola. Vet själv att jag aldrig bad om att få gå på toa under lektioner. Inte andra heller utan behövda man gå så var det bara att springa ut. Självklart inte under prov och vissa andra lägen, men på det stora hela. Det var inte någon som direkt missbrukade det, ville man inte gå på en lektion så skolkade dom flesta och alla lektioner var ganska fria. Pratde mest med kompisar iaf;)
Förstår inte hur du grejade det, jag skulle gett fan i allt och bara sagt jag måste på toa eller typ säga jag mår illa eller måste hämta en sak i skåpet eller vad som helst. Sen är ju alla människor olika. Att veta att det finns en chans att kissa på sig skulle gjort mig för rädd för att fortsätta. Måste säga att du var riktigt modig som vågade.
Men jag gillade verkligen att läsa om det du gjorde, på något sätt känns det som att jag kan känna igen mig i ina fantasier jag hade då, men som aldrig blev något mer.
Kram
Finesse
neodymus
Sat, 24 Sep 05, 1:42 AM
Finesse:
Jag hade varit ganska ordentligt kissnödig i skolan flera gången innan och alltid kunnat hålla mig. Trodde liksom inte att jag kunde kissa på mig. Det var därför jag blev "övermodig".
Efter den där episoden vågade jag aldrig göra något liknande igen. Har varit så kissnödig att jag kissat på mig flera gången, men absolut inte bland folk i dagsljus och definitivt inte bland några jag känner.
Jag gick i en helt vanlig skola. Det var just den läraren som var lite konservativ av sig. På en lektion med en annan lärare hade det varit en helt annan sak. Klart att jag hade fått gå på toaletten om jag bad om det men jag var ganska blyg då. Sen kändes det kanske mer pinsamt för mig att behöva erkänna att jag inte kunde hålla mig än vad de andra i klassen såg det som. Just för att jag hade det intresset.
Kram
krysset89
Sun, 4 Jun 06, 3:15 AM
Japp jag har gjort det en gång.
Det var när jag var på klassresa i åttan. Vi hade gjort studiebesök på ett museum och efter det fick vi gå några timmar på stan innan det var dags att åka hem. Sedan blev jag kissnödig och var tvungen att leta efter en toalett, först så hittade jag ingen men när jag äntligen hittade en så hade jag inga småmynt så det var bara att leta reda på någon butik som kunde växla så att jag kunde få växel till toaletten. När jag växlat och fått småmynten så gick jag tillbaka till toaletten och la i pengar, men när jag kom in på toaletten och var på väg att låsa så kunde jag inte hålla mig längre och jag kissade på mig.