PDA

View Full Version : Wildplasverbod

Francesca_Limara
Mon, 19 Sep 05, 6:48 PM
Pas geleden stond hier een bericht over Brugge waar als protest tegen het wildplasverbod mensen massaal in hun broek plasten.
Ik ben benieuwd of er in Nederland ook dat soort plaatsen zijn. Weet iemand iets meer?
Sowieso lijkt het me fantastisch om dat te doen. Wat een prachtig excuus om jezelf eens lekker helemaal nat te plassen!

Francesca_Limara
Fri, 25 Nov 05, 3:54 PM
Hallo Roland,

Het lijkt me fantastisch om samen met een vrouw op stap te gaan die "jouw" plastic stopje gebruikt en die enorme blaasinhoud laat lopen terwijl ze helemaal gekleed is.

Als het stopje eruit gaat, moet ze waarschijnlijk echt waanzinnig nodig. Volgens mij houdt niemand dan ook echt geen rekening meer met een eventueel wildplasverbod.

Ik ben trouwens benieuwd of er vrouwen zijn die hierover kunnen of durven mee te praten!

Groet,

Francesca

striengske
Sun, 18 Dec 05, 6:31 AM
Ben reeds jaren lid van dit board , maar ben hier heel lange tijd niet meer op
geweest. Ik ben west-vlaming en woon niet zover af van brugge. Ik viel pat
achterover toen ik het bericht las van het wildplasverbod en de broekplas daarop als reactie. Is dat echt waar ? Ik heb daar tot op heden niets van gehoord. Ikzelf ben een verwoed broekplasser en vind dat dan ook een fantastisch verhaal. Waarom zijn er geen foto's daarvan ? Of toch ? Weet er
daar iemand meer over ? Graag wat meer details, ik ben echt wel nieuwsgierig daaromtrent.
Groetjes
Striengske

Latex_vrouw
Sun, 18 Dec 05, 6:30 PM
Ben reeds jaren lid van dit board , maar ben hier heel lange tijd niet meer op
geweest. Ik ben west-vlaming en woon niet zover af van brugge. Ik viel pat
achterover toen ik het bericht las van het wildplasverbod en de broekplas daarop als reactie. Is dat echt waar ? Ik heb daar tot op heden niets van gehoord. Ikzelf ben een verwoed broekplasser en vind dat dan ook een fantastisch verhaal. Waarom zijn er geen foto's daarvan ? Of toch ? Weet er
daar iemand meer over ? Graag wat meer details, ik ben echt wel nieuwsgierig daaromtrent.
Groetjes
Striengske
Wij hebben een Vlaamse vriendin en dat is ook een vervent broekplasser, maar ook zij weet er niets van.
Als er iemand is die het had moeten weten was zij het wel.
Zij zegt dat het een broodje AAP verhaal is, of ze heeft iets leuks gemist.
Zoiets zou uitgemeten worden in de pers, maar ook daar heeft ze niets gelezen.

Ik zelf weet het niet, zal wel komen omdat ik wel zou willen dat het er was.

Ger
Sun, 18 Dec 05, 8:17 PM
Zij zegt dat het een broodje AAP verhaal is, of ze heeft iets leuks gemist.

Precies wat het is. Complete onzin en verzonnen.

Ger.

Latex_vrouw
Tue, 18 Apr 06, 3:56 PM
Groeten roland
Hoe hoog is de bekeuring in Belgie voor wildplassen ?
Ik zou het eerlijk niet weten hoe hoog het in NL is, ik ben nooit betrapt door een Agent.........Jij ?
En ja wie heeft die wet uitgevonden ?
Het tegen een oude kerk pissen is natuurlijk niet goed, dat BIJT weg, maar in de open natuur kan geen probleem zijn toch.

HaHaHa zouden we wel op een honden-uitlaat-plaats mogen ????
(het idee alleen al, jakkes)

Sandra. :-)

wonder
Thu, 20 Apr 06, 8:12 AM
Ik heb geen idee wat de boete is voor wildplassen. Maar ik heb wel het idee dat die boets alleen uitgedeeld worden aan mannen. Die plassen kennelijk wat vaker in het wild.
Hoewel, als wij voor elke keer een boete hadden moeten betalen wanneeer mijn vrouw in bos of heide (en heel af en toe ergens op een beschut plaatje in een stad) heeft geplast (wel met de broek naar beneden), dan waren we nu straatarm geweest. Haha.

groet,
wonder (wetlove)

Latex_vrouw
Thu, 20 Apr 06, 3:58 PM
Ik heb geen idee wat de boete is voor wildplassen. Maar ik heb wel het idee dat die boets alleen uitgedeeld worden aan mannen. Die plassen kennelijk wat vaker in het wild.
Hoewel, als wij voor elke keer een boete hadden moeten betalen wanneeer mijn vrouw in bos of heide (en heel af en toe ergens op een beschut plaatje in een stad) heeft geplast (wel met de broek naar beneden), dan waren we nu straatarm geweest. Haha.

groet,
wonder (wetlove)Risico van de hobby he.