View Full Version : weer een dame erbij
ikke
Wed, 2 Nov 05, 1:18 AM
hallo allemaal..
Jaja er is weer een nieuwe dame op het forum..
Ik volg jullie verhalen sinds kort maar vond het een beetje stil de laatste tyd..dus ik denk laat ik mezelf ook eens aanmelden en meekletsen met jullie..
misschien kunnen we het weer wat drukker maken op deze site ..ik hoop het wel want zoveel nederlandse site's over deze "hobby" ken ik niet.
nou ik zal de volgende keer wat meer vertellen, maar ga nu echt slapen..
En als jullie wat van me willen weten vraag het gerust..
kuskus...ikke..
wonder
Wed, 2 Nov 05, 8:26 AM
Welkom, Ikke.
Je hebt gelijk, het is wel erg rustig de laatste tijd hier. Dus nieuwe deelnemers zijn van harte welkom.
Of we wat van je willen weten, vraag je? Nou reken maar........
Ik in ieder geval wil natuurlijk graag weten, wat zo je ervaringen zijn met natte broekjes en zo. En natuurlijk hoe je er toe gekomen bent. Wat zijn je voorkeuren, enzovoort, enzovoort.
Ik hoop van harte dat we nog veel van je zullen horen.
Groeten,
wonder (wetlove).
Eindelijk heeft iemand de eerste stap gezet. Bedankt Ikke :)
Voor de vaste bezoekers. Laatst is een discussie ontstaan op een weblog-forum. We hebben besloten het gesprek verder voort te zetten.
Hier zitten we achter een registratie-beveiliging, dus dat maakt de stap wat kleiner om meer over onszelf te vertellen.
Ik ben erg benieuwd naar hoe mensen voor het eerst ontdekten dat ze iets met plassen hadden, en wat ze op dat gebied allemaal mee hebben gemaakt. Vooral van vrouwen, want die vind ik toch het meest interessant. :) Zeker omdat er erg weinig dames zijn die onze fantasie delen.
DG
wonder
Thu, 3 Nov 05, 8:38 AM
Hallo DG. In dit forum is daar al uitgebreid aandacht aan gegeven. Lees de historie er maar op na. Dus wellicht kun je om te beginnen eens iets van jezelf daarover vertellen.
Overigens over welk weblog-forum heb je het eigenlijk?
Groeten,
wonder (wetlove)
DG
Thu, 3 Nov 05, 12:33 PM
Hee Wonder,
Ik weet dat sommigen daar al veel over verteld hebben. Ik had het dan ook vooral tegen de nieuwkomers: Ikke en nog een paar die hopelijk ook dit forum gevonden hebben.
Onze eerdere discussie is te volgen op http://merelroze.com/archive/2003/02/26/plassen
Ik zal binnenkort kijken of ik een en ander kan vertellen over mijzelf. Maar wat zouden jullie willen weten dan?
wonder
Thu, 3 Nov 05, 12:43 PM
Nou, voornamelijk natuurlijk of, hoe en wanneer jij in je slipje plast.
Ook is het wel aardig om te weten wanneer en hoe je ermee begonnen bent.
Heb je een partner die het ook doet? Wat doe je zoal samen?
Zie je, er valt een heleboel te vragen. Als het maar over plassen in een slipje gaat. Het heet hier niet voor niets knicker-wetting.
groet,
wonder (wetlove)
nick_s
Thu, 3 Nov 05, 6:47 PM
Welkom op het board ikke,
en hopelijk plas je niet alleen in je slipje maar ook in bv je spijkerbroek
DG
Fri, 4 Nov 05, 12:58 PM
Even voor de duidelijkheid: ik ben dus zelf geen vrouw :)
Misschien dat Wonder dacht van wel? Sorry voor de onduidelijkheid.
Zelf ben ik dan ook vooral geinteresseerd in vrouwen die nodig plassen en/of het in hun broek doen. Ik sta er wel voor open om dat soms zelf ook te doen, maar dat staat toch wel op de tweede plaats bij mij.
wonder
Fri, 4 Nov 05, 3:23 PM
Hallo DG.
Nou, ik dacht niet meteen dat je een vrouw bent hoor. Ik vind dat ook mannen wel in hun broek mogen plassen als ze dat fijn vinden.
Maar het is nu een maal wel zo dat er meer mannen zijn die het van een vrouw graag willen zien, dan vrouwen die het van een man graag willen zien.
Althans zo ziet de praktijk er uit. Het kan natuurlijk ook zijn dat de vrouwen er niet zo voor uit komen. Ik denk echter wel dat de meeste vrouwen er toch niet in geinteresseerd zijn.
Dus de weinige dames die dat wel zijn, moeten we koesteren.
Overigens had ik aan IKKE gevraagd of ze iets over zichzelf zou willen vertellen, daar had ze het bij haar introductie over. Maar nou horen we niets meer van haar. Ik hoop niet dat ze een beetje geschrokken is.
Als dat zo is, IKKE, geef dan toch eens een reactie, dan zullen we proberen je een beetje op je gemak te stellen.
groeten,
wonder (wetlove)
ikke
Fri, 4 Nov 05, 4:46 PM
hey wonder..(en de rest)
Ik ben er nog wel hoor en ik ben ook zeker niet geschrokken van je ofzo..
het is er alleen nog niet toegekomen om wat meer over mezelf te vertellen..heb nu eiegenlijkook niet zoveel tijd maar ik wilde toch even laten weten dat ik er nog ben.
Maar ik denk ook dat ik je moet teleurstellen want ik heb geen sappige verhalen ofzo.. :p ik ben zelf niet van het broekplassen,maar vind het aleen leuk om te zien of lezen als andere heel nodig moeten..dit heb ik al vanaf mijn negende ofzo ik weet eigenlijk niet beter of ik word daar opgewonden van..Ik heb dit verder nog nooit tegen iemand verteld omdat ik me ervoor schaamde..maar ik zie dus nu dat er best veel mensen zijn die dit of iets soortgelijks ook hebben..nou ga de volgende keer wel weer verder...jullie horen van me..kus..ikke
Sommigen weten vaak precies een moment aan te wijzen waarop hun interesse voor het eerst ontstond, of in elk geval ontdekten dat ze deze fantastie hadden. Net als voor Ikke, geldt ook voor mij dat ik het eigenlijk heb zolang ik me kan herinneren. Ik werd al seksueel opgewonden van anderen die nodig moesten plassen voordat ik dat gevoel kon herkennen als 'seksueel'. :)
Ik schaam me er niet voor, maar heb het nooit aan mensen verteld omdat ik vrees dat ze dan vergeten dat ik op alle andere punten wel 'normaal' ben. Anders gezegd: ik heb nooit gedacht dat er iets mis met ons is ofzo, maar begrijp wel dat een hele hoop mensen zullen denken van wel. Dat ligt natuurlijk aan hun en niet aan ons, maar toch lastig. :)
Mijn huidige vriendin weet er wel van en vindt het absoluut geen probleem. Ze heeft zelfs al een paar keer in haar broek geplast voor mij. Zelf doet het haar weinig, maar ze vindt het wel grappig om er mee te experimenteren. Als iedereen nu eens zo ruimdenkend was. :roll:
Ik heb het dus goed getroffen, want verder is de kans volgens mij erg klein dat je volwassen vrouwen (of mannen) in hun broek ziet plassen. Dat heb ik in ieder geval nog nooit mogen meemaken. Misschien dat Ikke en andere 'kijkers' wel ooit zoiets hebben gezien en erover kunnen vertellen? Als we elkaar maar lang genoeg uithoren komen de verhalen vanzelf wel. ;)
wonder
Mon, 7 Nov 05, 8:48 AM
Nou Ikke,
Toch fijn dat je je weer gemeld hebt. Het begin is gemaakt.
Gelukkig niet geschrokken, haha. Dat is wel het laatste wat ik zou willen, hoor.
Lekker je gedachten en eventueel gebeurtenissen aan elkaar toevertrouwen, dat is waar het hier om gaat.
Ik hoop je snel weer weer (virtueel) te ontmoeten.
groeten,
wonder (wetlove)
Latex_vrouw
Mon, 7 Nov 05, 1:26 PM
Welkom, Ikke.
Je hebt gelijk, het is wel erg rustig de laatste tijd hier. Dus nieuwe deelnemers zijn van harte welkom.
Of we wat van je willen weten, vraag je? Nou reken maar........
Ik in ieder geval wil natuurlijk graag weten, wat zo je ervaringen zijn met natte broekjes en zo. En natuurlijk hoe je er toe gekomen bent. Wat zijn je voorkeuren, enzovoort, enzovoort.
Ik hoop van harte dat we nog veel van je zullen horen.
Groeten,
wonder (wetlove).
Dat het rustig is komt denk ik ook doordat veel berichten niet op de pagina komen te staan.
Dan krijg je vanzelf dat mensen het opgeven.
wonder
Mon, 7 Nov 05, 3:39 PM
Heb je dat ervaren dan? Vertel eens.
Ger, wat denk je daarvan?
Graag jouw reactie.
Groeten,
wonder (wetlove)
Latex_vrouw
Tue, 8 Nov 05, 1:44 PM
Ik ben erg benieuwd naar hoe mensen voor het eerst ontdekten dat ze iets met plassen hadden, en wat ze op dat gebied allemaal mee hebben gemaakt. Vooral van vrouwen, want die vind ik toch het meest interessant. :) Zeker omdat er erg weinig dames zijn die onze fantasie delen.
DG
Nou ik dacht dat ik al zat geschreven had :-)
Sandra.
Ger
Tue, 8 Nov 05, 7:12 PM
Ger, wat denk je daarvan? Graag jouw reactie.
Ik zou het niet weten Wonder. Ik weet alleen dat ik niks heb verwijderd. (Behalve dan dingen die tegen de regels zijn maar dat is bijna een jaar geleden voor het laatst gebeurd)
Ger.
wonder
Wed, 9 Nov 05, 9:02 AM
Dat het rustig is komt denk ik ook doordat veel berichten niet op de pagina komen te staan.
Dan krijg je vanzelf dat mensen het opgeven.
Hallo Sandra, wat bedoel je hiermee eigenlijk?
Volgens Ger wordt er al lang niet meer iets verwijderd van het forum.
We zijn dan ook allemaal erg netjes met onze nattebroekjes ervaringen. haha.
groeten,
wonder (wetlove)
Latex_vrouw
Wed, 9 Nov 05, 1:24 PM
Hallo Sandra, wat bedoel je hiermee eigenlijk?
Volgens Ger wordt er al lang niet meer iets verwijderd van het forum.
We zijn dan ook allemaal erg netjes met onze nattebroekjes ervaringen. haha.
groeten,
wonder (wetlove)
Ik bedoel ook niet dat er iets is weggehaald,maar wel dat ik een tijdje GEEN berichten kon plaatsen opdeze site.
Op drie verschillende computers en drie verschillende aansluitingen lukte het niet, dus er zat ergens iets niet lekker op de site of onderweg.
ALs het op 1 PC zo is dan kan ik het nog snappen, maar op 3 niet.
Dan ga je krijgen dat mensen het af laten weten.
Dus lees maar eens terug, ik schreef niet dat IEMAND er iets AFHAALDE.
wonder
Thu, 10 Nov 05, 9:19 AM
Nou Sandra, dat is dan duidelijk. Ikzelf heb nog nooit problemen gehad met dit forum, alle berichten (en dat zijn er nogal wat) zijn altijd keurig geplaatst.
Dus nu maar weer snel terug naar waar het in deze thread om begonnen is, namelijk een nieuwe dame IKKE.
Dus IKKE, nogmaals van harte welkom en laat maar weer eens van je horen.
Mocht je mijn clipje eens willen zien, dan geef mij maar je MSN of Yahoo adres.
Groeten,
wonder (wetlove)