View Full Version : Ben nieuw hier
mr r
Thu, 22 Dec 05, 12:05 AM
Hallo allemaal eindelijk een site met mensen met dezelfde intresse.
Ik vind het echt supergeil en opwinddend om in mijn broek te plassen, dat doe ik dan ook regelmatig.
Ik heb alleen 1 probleem. ik heb een vriendin en die durf ik het niet te vertellen. Ik heb wel geprobeerd hints te geven maar tot nu toe geen resultaat.
Hebben jullie misschien nog tips
Ger
Fri, 23 Dec 05, 7:06 PM
Welkom hier Mr r. Ik heb geen tips. Mijn vrouw ken ik via een broekplassite op IRC, dus dat probleem heb ik nooit gehad. We wisten al op voorhand wat we lekker vonden. Succes en ik weet zeker dat er hier mensen zullen zijn die je tips kunnen geven. Wees wel voorzichtig. We zijn een veel kleinere groep dan sommigen willen denken en je moet haar niet de schrik van haar leven aanjagen. Beetje bij beetje, en het juiste moment afwachten om heel voorzichtig wat eerste toespelingen te maken. En als dan al snel een groot "NoNo" blijkt moet je zeker niets proberen op te leggen. In het ergste geval zal je moeten accepteren dat ze "dat" gewoon niet wil.
Ger.
striengske
Sun, 25 Dec 05, 11:36 AM
ik ben al jaren een fervente broekplasser en steeds geprobeerd bij stukjes en
beetjes mijn vrouw hints te geven. Bvb : na een avondje stappen, tijdens het naar huis wandelen deed ik net alsof ik het niet meer kon houden en begon in mijn broek te plassen. Ze kon en kan er nog steeds niet mee lachen als ik dat
doe. Ze weet ook niet dat broekplasgroepen bestaan. Als ze soms echt moet
plassen en niet de gelegenheid heeft ( bvb tijdens het wandelen ) dan zeg ik steeds : oh plas in je broek. Dan antwoordt ze steevast : ik val liever dood dan dat te doen , da's vies.
Goed ik plas iedere morgen in mijn slip en de laatste tijd gooi ik hem zo in de wasmand. Tot op heden geen commentaar. Toeval wil dat ik deze morgen tijdens het wassen van mijn haar , mijn slip terug ondergeplast heb en zo los bij de wasmand gegooid . ( wasmand was vol ) Nu gaan we het hebben dacht
ik. Nee hoor, 1/2 uur later was de slip verdwenen in de wasmachine.
Geen vragen gesteld daaromtrent. Vond ik jammer , da's pas een gelegeheid
om haar een beetje in te lichten in de zin van :" oh ik kon het niet meer houden tijdens het wassen van mijn haar en dat komt me nu en dan voor..."
De volle waarheid durf ik haar niet vertellen , zo blijft het eigenlijk ook spannend nu , ze maakt er toch weinig opmerkingen over.
Veel succes met het inlichten van je vriendin, misschien lukt het beter dan
bij mij.
Groetjes
Latex_vrouw
Sun, 25 Dec 05, 6:27 PM
Hallo allemaal eindelijk een site met mensen met dezelfde intresse.
Ik vind het echt supergeil en opwinddend om in mijn broek te plassen, dat doe ik dan ook regelmatig.
Ik heb alleen 1 probleem. ik heb een vriendin en die durf ik het niet te vertellen. Ik heb wel geprobeerd hints te geven maar tot nu toe geen resultaat.
Hebben jullie misschien nog tips
Nou veel tips op dit gebied zijn er niet denk ik, toen ik de vriendin kreeg die ik nu heb wist ik ook niet of ze er iets inzag.
Na een tijdje liet ik zo af en toe eens wat foto's slingeren op de PC, zo moest ze er wel achter komen zonder er iets mee te HOEVEN doen.
Als ze er ook van hield kon ze mijn HINT wel snappen, als ze het vies zou vinden hoefde ze niets te doen en het vergeten.
Ze wist in iedergeval dat ik er wel van hield, anders had ik die foto's er niet op staan.
We hadden even twee dagen een beetje gespannen gedoe, maar toen begon ze er zelf over.
En in ons geval is alles 100% goed gekomen, we genieten er zomer en winter van.
Zet je vrouw niet voor het blok en confronteer haar er niet direct mee, zoek een indirecte wijze om het te laten merken (maar dat deed je al), het beste is met foto's, die zijn er zat te vinden op internet.
Ook kan je de link naar deze pagina op een duidelijke plaats op je PC zetten, maak er een icoontje van en zet het op het werkblad.
Geen ontkomen meer aan, en als die ineens weg is dan is het meteen duidelijk.
Let wel op, NEE=NEE en geen reactie is ook NEE. (sterkte)
Sandra.
striengske
Mon, 26 Dec 05, 10:10 AM
Wel gisteren is het geberud ! Mijn vrouw zegt mij gisterenavond : " morgen
een berg was te verwerken en vooral nogal wat slips van jou. Wat spook jij
daar al mee uit ? Ik heb gewoon weg geantwoord : " er in plassen "
Haar reactie was : " ik dacht 't al , je gaat je vuile was zelf mogen doen hoor."
Is dat alles dacht ik ? Ik zeg haar : " je zou beter ook 's in je broek plassen,
dat is ontspannend."
Ze antwoord : " Nee, ik vind dat vies , je doet maar vuile jongen ."
Voila de kogel is door de kerk. Ik confronteer ze in de toekomst nog meer met
natte slips en jeans , we zien wel.
Deze morgen geen woord meer daarover en het leven gaat voort.I'm happy.
Veel broekplasgenot toegewenst in 2006.
Groetjes