View Full Version : Hålla sig-lekar
sthlmare86
Tue, 17 Jan 06, 10:31 PM
Brukar någon här ägna sig åt olika hålla sig längst-lekar? Jag har funnit att detta är lite av en turn on, speciellt när jag hoppar över att avslöja att jag gillar wetting. Innan jag skaffade flickvän satt jag bland annat med ett par tjejer på MSN som faktiskt tyckte det var roligt, även om jag sällan fick dom att kissa ner sig.
Det var även rätt intressant en gång när jag inte riktigt klarade att hålla emot längre, och kissade på mig lite grann i cam. Tjejen tyckte bara det var komiskt, även om hon var lite förundrad att jag satt där fast det höll på att spricka ytterligare.
Jag hade även en period i höstas då min flickvän ville tillfredställa mig på det sättet i verkligheten, dock medveten om min fetisch. Tyvärr vill hon inte riktigt det längre, vilket är lite trist.
Nåväl, hoppas den här tråden inte är helt bortkastad ;)
Whannes
Fri, 20 Jan 06, 12:21 AM
Alriight! Fantastiskt att du hade lekar med tjejer på msn, det är kanske inte många som har den övertalningsförmågan. Framför allt att inte få dem att tro (inse :]) att man är pervers ;) Jag har själv berättat om min fetisch för några tjejer över msn. Men aldrig i verkligheten. Tanken känns väldigt udda att på ett finurligt sätt säga det till någon öga mot öga! Jag är inte den enda här som känner så inför det, eller hur?
Och nej, din post var inte förgäves! Tack för initiativet, det var modigt gjort under en torrperiod som denna!
sthlmare86
Mon, 23 Jan 06, 6:20 PM
Det är väl snarare att några kan ta det som en kul grej, vilket det ändå är :p Men priset att betala är ju såklart att några kan tycka det är äckligt. Jo, det är skoj med lite efterlängtad aktivitet på forumet :p
Whannes
Tue, 24 Jan 06, 10:37 PM
Jo det är ju en väldigt kul grej att man får andra att tycka det är roligt! Speciellt kanske med tanke på att man då gör det för att det är kul :) Det där med perversitet är ju något man får ta... Det är ju faktiskt en slags böjning vi har. Nödvändigtvis inte på ett negativt sätt!
Jag tycker förresten att vi upplever en torrperiod här bokstavligt talat, haha =)
sthlmare86
Sat, 4 Feb 06, 3:07 AM
Haha ja. Jag orkar faktiskt inte hålla emot för att undvika pervers-strecket längre. Dom som tycker det får väl ta och ha den åsikten om det känns så bra för dom :p
pinglan
Fri, 24 Mar 06, 8:05 PM
jag har aldrig provat med att försöka hålla mig så länge jag bara kan och sen låta det komma! jag lider av nån slags "vanföreställning" att jag bara inte KAN kissa på mig! tror inte jag gjort det ens som liten, har inget minne av det i alla fall.. tror det handlar om ett djävulskt kontrollbehov.. men däremot ääälskar jag att se när andra kissar på sig (o även kissar förstås..) men tanken är lockande att dricka SÅ mycket och bara hålla emot - nån gång måste man väl då rimligtvis tappa kontrollen och bara kissa på sig?? nån som har erfarenhet av det?
en gång när jag skulle åka en 4 timmars bussresa och var försenad till bussen och hann inte springa på toa före, tänkte att jag går på toa på bussen.. men för det första så var bussen försenad, sedan så blev det nåt fel med bussen så den fick bytas ut i sista stund till en gammal modell som inte hade toa.. till råga på allt så var det en kvinna som inte hann med bussen som kom efter i taxi o som bussen stannade o väntade in i ca 20 minuter - jag har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv!! jag trodde verkligen att jag skulle tappa kontrollen o kissa på mig den gången. Det bara dunkade i magen och jag försökte sitta allt mer bakåtlutad o min mobil höll på ringa i ett pga av att bussen var försenad o de som skulle hämta mig undrade var jag var.. till slut fick jag fantasier om att dra ner byxorna lite diskret o låta det komma på sätet eller på golvet.. men det satt folk snett bakom mig och jag vågade inte.. det rann några droppar i trosorna och jag satt med benen i kors och händerna tryckta mot skrevet och bara led. det var den längsta bussresa jag gjort i hela mitt liv.. sen när vi väl var framme så kunde jag knappt ställa mig upp.. jag smög i väg till busskuren och bara slet av mig byxorna för att hinna kissa innan min skjuts kom och innan nån skulle se mig och innan det hade kommit i byxorna. DET är nog det närmaste jag kommit att kissa på mig :D
bunny
Fri, 24 Mar 06, 11:23 PM
Ojoj, vilken resa! tack för att du berättade, Pinglan! :)
Låter som jag det där.. har också katastrofalt svårt att inte släppa kontrollen... Råkade också ut för en liknande grej häromveckan och det är nog också det närmsta jag kommit en 'riktig' olycka...
Vet faktiskt inte varför, men just den dagen var väl min blåsa katatstrof-liten eller nåt, för jag *borde* inte ha blivit så kissnödig som jag blev... men det vart jag ändå...
Satt på pendeltåget och hade knappt mer än hunnit på förrän jag kände att det skulle bli en plågsam resan. Jag hade närmare 40 minuter till att åka och höll mig, men tillslut var det knappt möjligt. Vem som helst borde ha sett hur kissnödig jag var; jag var helt rastlös och vaggade där jag satt på sätet...
När jag väl sedan kom av, kunde jag knappt gå och när jag trängde mig fram mellan mina medpassagerare som också skulle av, kunde jag känna att det hann börja sippra... ;(
Vaggade som en anka (mycket långsamt) hela vägen till närmsta pizzeria för att låna toalett.. på vägen dit kände jag hur det fortsatte att sippra... men jag lyckades hålla mig hela vägen... Dock med hyfsat våta trosor när jag väl kom fram...
Men liksom du, lekte jag vildsint med tanken där på pendeltåget att bara släppa efter lite, litegranna... att ingen kanske skulle se... Men jag vågade inte heller... rädsla övervinner uppenbarligen den mest sprängfyllda blåsa ;P
malin_____87
Thu, 25 May 06, 6:49 PM
Hejsan. Jag är som ni ser ny här. Smygit runt och läst ett litet tag och fick lust att skriva :p
Era historier om pendeltåg och bussar är väldigt intressanta att läsa, verkar som det är lite av ett typställe där det händer olyckor. Jag har personligen rätt liten blåsa och ofta lätt för olyckor, i alla fall små. Senaste gången hände det faktiskt på en buss. Hade druckit en del öl, och glömt kissa innan jag lämnade en fest för att gå på tåget.
Det började rinna ofrivilligt redan då jag väntade på bussen efter att ha gått av tåget, och jag mer eller mindre gav upp då jag satt på bussen. Det blev en rätt stor fläck i skrevet på byxorna. Lyckligtvis var det en nattbuss och jag satt längst bak :p