View Full Version : Planerade vs. oplanerade olyckor
bunny
Mon, 23 Jan 06, 11:42 PM
Jag undrar om det är någon här som liksom jag varit farligt nära riktiga olyckor, men alltid klarat sig inom 'anständiga' ramar, men däremot praktiserat planerade olyckor i t ex hememts lugna vrå osv?
Jag har funderat en del över om jag alls skulle vara kapabel att tillåta mig själv till en oplanerad olycka öht (har en grym självdisciplin uppenbarligen...? ;P), även fast tanken är oerhört upphetsande... Sen att kanske tom göra det i sällskap med någon annan känner jag som ännu, ännu svårare... :roll:
Någon som känner igen sig?
Är nyfiken på hur andra hanterat sånt och hur det känts, då och efteråt... typ.. alla erfarenheter som är värda att dela...? :)
sthlmare86
Sat, 4 Feb 06, 3:08 AM
Det är definitivt kul att prova gränserna ;) Just att göra det hemma och bara sitta en kväll vid datorn tills man kissar ner sig är underbart
bunny
Tue, 7 Feb 06, 10:53 PM
Hmm.. Ja.. fast då blir det ju ändå lite mer medvetet.. eller... kanske inte... :)
Vet nog inte riktigt vad jag syftade på ;) Tänkte mera att ta steget från att tänka tanken 'när jag kommer hem ska jag tillåta mig själv att' när man sitter på typ tunnelbanan, till att liksom bara låta det hända. Alltså att släppa kontrollen...?
sthlmare86
Wed, 8 Feb 06, 11:39 PM
Det har hänt några gånger på kvällarna/nätterna när jag är på väg hem från krogen :) Jag har tyvärr en rätt stabil blåsa och det enda som kan få den att riktigt darra är öl. Den senaste tiden har jag flera gånger medvetet slutat gå på toa på krogen pga det. För några veckor sen gick jag på vägen hem från tunnelbanan och släppte nästan allting gåendes. Hade dock bara tänkt släppa lite grann, men kunde inte hålla tillbaks ;) Det är en mycket frigörande känsla faktiskt.
bunny
Thu, 9 Feb 06, 7:38 PM
Mysigt :)
Fast... när det väl börjat rinna... då är det ju en sak... Men att alls få det att börja rinna...? ;)
Finesse
Sat, 11 Feb 06, 9:51 PM
Har alltid klarat mig undan sådant...har en hyfsat stark blåsa som klarar det mesta. Även efter massa öl och cider.
Däremot hemma planerade olyckor hehe...hehehehehehe....
Kramar
Finesse
bunny
Sun, 12 Feb 06, 10:26 AM
Hehe, jaja, de är det ju inga problem med... ;)
Dammit. Blev lite triggad häromdagen, men det funkar bara inte för mig... Handlar inte så mycket om stark blåsa utan om en mental spärr helt enkelt...
sthlmare86
Sat, 18 Feb 06, 1:09 AM
Jag kom just hem från krogen :) Kissade ner mig på bussen med mening ;) Var faktiskt väldigt spännande
bunny
Mon, 13 Mar 06, 11:56 PM
Var det någon som såg? Kom det mycket?
pinglan
Thu, 23 Mar 06, 12:03 PM
halloj! Jag är nu här o hoppas att det är nåt folk här som man kan snacka med.. ;)
jag blev rätt inspirerad av att läsa denna tråd. Tanken har inte slagit mig att man kan klä sig i kjol eller klänning o kissa lite lättare ute.. jag älskar att kissa på lite spännande platser.. läste nånstans om regnställ..hm.. det kan man ju prova, när det regnar så ser ju ingen om man är våt..?
bunny
Thu, 23 Mar 06, 10:04 PM
Hej Pinglan och välkommen! :)
Tjadu, har inte testat bara kjol sådär, men visste vore det lite kul att testa, faktiskt.... ?! :) Tur att sommaren snart är här! :D
Här verkar lite dött mellan varven, iallafall i de svenska grupperna... (?), men de engelska verkar desto mer aktiva... :)
Finesse
Sun, 23 Apr 06, 1:00 PM
Säger väl välkommen till Pinglan som hittat hit.
Kan du engelska är det bara skriva på engelska sidan, händer lite mer där.
Men hoppas du fortsätter skriver något iaf:)
Kram
Finesse