PDA

View Full Version : Carnaval

mark
Fri, 27 Jan 06, 2:07 PM
Zijn er nog meer mensen die met Carnaval in aantocht een beetje de kriebels
krijgen? Je hebt zoveel keus die dagen. Niet alleen om zogenaamd per ongeluk
wat te laten geschieden en er mee weg te komen, maar ook (vooral) om iets aan
te trekken waarin je het graag zou willen doen, maar dat je normaal niet
kunt dragen.

Wat het eerste betreft, ik heb zelf gezien hoe een dansmarieke in de
problemen kwam doordat ze vergat naar de WC te gaan voordat de optocht
begon. Toen ze gingen opstellen kwam ze er achter en toen was er geen tijd
meer. Het werd erg creatief opgelost: ze lichtte de rest van het groepje
meiden in en die gingen onopvallend dicht opeen rond haar staan (dit was
midden op straat, let wel). Het woud van blote beentjes en witte laarskes
dat zo ontstond was genoeg om voor gewone toeschouwers alles te verbergen.

Maar ik had haar al zien staan te knijpen, dus ik lette beter op. Terwijl
niemand iets in de gaten had, ging het dansmarieke netjes in de houding
staan, rug recht, handen ferm in haar zij. En tot mijn verbazing (en
plezier) zette ze haar laarskes stevig uit elkaar. Het viel niet eens echt
op, zo als ze daar stond, fier in de houding in haar korte witte rok. En
heel duidelijk klaar voor de start.

Het viel ook niet op dat ze toen even om zich heen en daarna naar beneden
keek, en dat een paar seconden later een donkere plek langs haar rechterbeen
naar beneden kroop (ze droegen allemaal huidkleurige nylons). De plek kwam
niet eens halverwege haar knie, dus het meeste moet gewoon door haar broek
gegaan zijn en tussen haar laarskes op de grond gedrupt. Ze was zo klaar, en
liep een minuut later gewoon mee. Die natte plek viel niet op en was ook zo
weer droog.

Een half uurke later stond de hele groep te luisteren naar een buut voor het
gemeentehuis, en ook toen weer gingen bij een van de dames onopvallend de
beentjes flink open ('t kan gerust dezelfde dame geweest zijn). 't Is
curieus hoor, een dansmarieke rustig op straat door haar broek te zien gaan
terwijl niemand anders iets lijkt te merken. Maar ja, niemand verwacht het
he. Dat is de truuk. En ge ziet niks, alleen een minuut spreidstand en
wellicht een schaduw in de nylons.

Ikzelf ben teveel een bangerik om in een rok rond te lopen met Carnaval en
zo het een en ander te doen, maar dromen doe ik er wel van. Eigenlijk kan
het gewoon, zat plaatsen waar ze me niet kennen en met een blauwe pruik op
ben ik klaar. Net als Ger doet die rok me niets, maar dat ik zo door mijn
broek kan gaan, amai. 't Zou ook niet voor een keer zijn.

Mark

Francesca_Limara
Sun, 29 Jan 06, 5:07 PM
Hallo Mark,

Carnaval is inderdaad voor mij qua broekplassen een toptijd! Ik kan je dan ook aanraden om de daad bij het woord te voegen en lekker te gaan carnavallen zoals jij dat wil!

Ik ben een hetero-crossdresser en draag met carnaval vaak lange zwarte rokken. Daaronder heb ik lekkere lingerie en soms doe ik ook nog wel eens een luier aan. Als ik nodig moet, laat ik heel voorzichtig een klein beetje lopen. Daar merk ik zelf ook nog niet veel van. Het is nog zo weinig dat het gewoon door mijn ondergoed wordt opgenomen.

Af en toe laat ik steeds een beetje lopen totdat ik ook echt voel dat het doorlekt. Ik voel dan een straaltje langs mijn benen lopen waardoor mijn panty een beetje nat wordt.

Het spannende is dat niemand het ziet dat ik sta te plassen. Alleen ik voel het. Tot nu heeft niemand het gemerkt dat ik dat doe en ik ben toch al vele jaren met carnaval hiermee bezig. Het mooie van carnaval is dat je altijd kan zeggen dat je in de drukte bier over je heen hebt gekregen.

Omdat ik gekleed ben als vrouw, ga ik naar het damestoilet. In tegenstelling tot wat ik dacht blijkt dat de meeste dames daar helemaal geen moeite mee hebben. Ook heb ik meermalen meegemaakt dat - toen iedereen wat (teveel) gedronken had - er een behoorlijke rij voor de damestoiletten staat, sommige vrouwen het niets meer uitmaakte en zeiden in hun broek te zullen plassen als het nog langer zou duren. Ik zei dat ook ik het niet meer kon ophouden. Na wat heen en weer gedrentel stelde ik voor om het dan maar samen te doen en dat is me verscheidene malen gelukt. Ik vertelde dan dat het zo warm in de kroeg was dat het toch weer snel zou opdrogen en door de zweet was iedereen toch al niet zo fris meer. Het feit dat ik als vrouw verklede man met die vrouwen meedeed vonden ze hartstikke leuk! Als reactie kreeg ik vaak te horen dat het in hun broek plassen, niet alleen een enorme opluchting was maar ook best lekker aanvoelde. Ze moesten eens weten!

Als ik alles laat lopen ziet niemand door de drukte dat het letterlijk onder mijn rok uit gutst, zo mijn pumps in. Lekker soppen! En ook hou ik een biertje meestal zo voor mijn borsten dat ik zogenaamd door mee te hossen over mijn kleren spat.

Kortom, carnaval is voor mij werkelijk een groot feest.

Ik vraag mij al een tijd af of er op dit forum vrouwen zijn die dit ook lekker (zouden) vinden om te doen. Of wat zij ervan vinden. Graag hoor ik van jullie.

Francesca

mark
Wed, 1 Feb 06, 7:33 AM
Hoi Francesca,

Ik vind het wel plezant om te horen dat er altijd dames blijken te zijn die
het ook wel eens willen proberen. De meesten zullen het ook wel alleen doen
omdat het Carnaval is en ze echt moeten, maar voor een paar is het vast de
kans waar ze in het geniep al lang op wachten. Met een goed excuus en geen
ambras om er mee weg te komen wordt het een flauwekulletje en dan kan het
ineens wel.

Hoe deden die dames het dan? Zo onopvallend mogelijk of met de beentjes ferm
open? Ook al moesten ze allemaal heel nodig, het was geen ongelukske
natuurlijk en ze zijn er vast voor klaar gaan staan. Ik vind dat altijd heel
plezant, dat wachten voordat ge ook werkelijk begint. Het maakt het een heel
stuk spannender dan een echt accidentje.

't Zal naderhand ook wel een natte bedoening geweest zijn in die toilet. En
natuurlijk ook in de staminee, ik geloof nooit dat het voor de dames bij die
ene keer gebleven is die dag. Als ge eenmaal nat bent, komt er altijd nog
meer, want dan kan het toch niet meer erger.

Mark

Latex_vrouw
Fri, 3 Feb 06, 11:24 AM
Hoi Francesca,

Ik vind het wel plezant om te horen dat er altijd dames blijken te zijn die
het ook wel eens willen proberen. De meesten zullen het ook wel alleen doen
omdat het Carnaval is en ze echt moeten.

Hoe deden die dames het dan? Zo onopvallend mogelijk of met de beentjes ferm
open?
Mark
Nou ik denk en weet wel zeker dat de dames het vaker doen dan jij denkt.
Voor ons is het ook makkelijker, en zeker buiten.
Wij dragen dan een rok, dus valt het niet zo op, mannen lopen meteen met een natte broek rond, dat valt pas op.

Ik heb al verschillende ervaringen hier geschreven over wat wij doen, en waar en hoe.
Dat zie ik een man nog niet doen.

Sandra.

Ger
Fri, 3 Feb 06, 6:49 PM
Welkom hier Mark. Van België denk ik. Tja, ik schreef dat al eerder. Vrouwen hebben in ieder geval het voordeel dat ze bij een te hoognodige plas, ze redelijk makkelijk in hun broek kunnen plassen als ze een rok aan hebben. Dat ziet geen mens als je het slim doet.

En met carnaval... ik weet zeker dat er een hoop vrouwen zijn die van de situatie profiteren en het bij te lange rijen voor de wc maar gewoon door hun onderbroek laten lopen. Of gewoon in hun lange broek piesen als je toch al behoorlijk dronken in een benauwde warme vochtige ruimte zit waar het bier net zo hard door de lucht en tegen je lijf vliegt als in de mond verdwijnt. Velen hebben immers toch een glimmende broek aan over hun gewone kleren.

Ik heb jarenlang carnaval gevierd... niet meer. Maar het is een paradijs als je natte broeken wilt zien. De truc is... wat is enkel bier... wat niet... En die vrouwen met een rok(je). Niks te zien voor ons :(

Ger.

Latex_vrouw
Fri, 3 Feb 06, 9:31 PM
De truc is... wat is enkel bier... wat niet... En die vrouwen met een rok(je). Niks te zien voor ons :(

Ger.Nou moet je niet zielig gaan doen Ger, ik heb genoeg beschreven hoe het in z'n werk gaat bij ons. :-)

Francesca_Limara
Sun, 5 Feb 06, 12:56 PM
Hoi Latex-vrouw,

Buiten carnaval om is het juist de kunst om het te doen, zonder dat iemand het ziet. Dat maakt het extra spannend, toch?

Met carnaval maakt het eigenlijk niets meer uit. Dus laat het maar volop lopen. Zoals ik al eerder schreef, mocht iemand toch iets zien of merken, dan kun je toch altijd het "bier-over-me-heen-gekregen-excuus" gebruiken.

Jammer dat Ger gestopt is met het vieren van carnaval.
Ik ben trouwens benieuwd of jij en je vriendin eigenlijk ook carnaval vieren?

En zijn er nog anderen op dit forum die dat doen? Er zijn zo weinig reacties terwijl dit toch echt een fantastisch feest is om zowel natte broeken als natte rokken te zien maar ook om te maken....!

Laat eens aan de rest weten wat jij van broekplassen met carnaval vindt. Doe je het zelf ook? En wat heb je dan aan? Of durf je het niet zelf te doen, maar heb je weleens met jaloerse blikken gezien dat een ander het wel deed?

Wacht dus niet langer want Carnaval begint al over minder dan drie weken!

Ger
Sun, 5 Feb 06, 2:33 PM

Tja, ik ben nu 45. In mijn jonge jaren was ik 4 dagen niet of nauwelijks thuis met carnaval. 's morgens in alle vroegte de kater al wegwerken met een kouwe pils. Dat waren nog eens tijden. Kroeg in, kroeg uit. Ik behoorde tot een heuse carnavalsvereniging en wat wij deden was "dweilen". Van café tot café dus en overal een uurtje binnen.

Maar de gezelligheid hier is ver weg. Er zijn een paar kroegen over waar het nog echt gezellig is maar daar is het dan ook stampvol. Buiten een half uur wachten tot je binnen mag is vrij normaal. Eentje eruit, een nieuwe erin. En eenmaal binnen sta je dan schouder aan schouder in een Godsallejezus berg herrie en een temperatuur die verre van gezond is. Nee dank je, ik heb mijn jaren gehad. En dan moet je ook nog verplicht een volle consumptiekaart kopen per persoon. Niet zo erg, maar je doet er een half uur over om de bar te bereiken in die drukte.

Mede daardoor zal er best her en der een plasbroek te zien zijn, maar de omstandigheden zijn van dien aard dat ik me er heel ongemakkelijk bij voel. Ik kan daar niet meer tegen. Die herrie, die benauwdheid...

Maar ik wens iedereen die zich er wel in stort een hoop plezier, en in ons geval, hopelijk wat echte nattigheid.

Ger.

mark
Sun, 5 Feb 06, 3:14 PM
Carnaval als feest is ook niet aan mij besteed. Veel te veel volk,
veel te druk, veel te veel ambras. Ik zou het alleen plezant vinden
om net buiten die drukte rond te hangen alsof ik op toernee was
van staminee A naar staminee B. En dan heel erg mijn best doen
om helemaal niemand te laten merken wat er allemaal gaande was
onder mijn rokske. Niet alleen omdat ik zo'n bangerik ben, maar ook
omdat het veel plezieriger is om het stiekem te doen. Niet midden in
een massa volk waar niemand het zou merken zelfs als ge het in
een spijkerbroek zou doen, maar juist een beetje apart, waar niemand
oplet wat ge aan het doen bent, maar het wel zou kunnen zien.

Ik heb zelf een paar keren een dame kunnen beschouwen die dacht
dat niemand oplette, en rustig even een minuut of wat met haar voeten
bijkans een meter apart om zich heen stond te kijken. Met een rok aan
valt dat nog veel meer op dan met een broek, dus ge doet dat niet
per ongeluk he. Maar Ger heeft gelijk, zien doet ge niks, alles is juist
en alleen verzinsel. En daarom is het zo plezant. En zelf ga ik dan ook
wel door mijn broek om te bezien of het echt gekund zou hebben, dat
die dame het ook deed. Awel, dat het echt zo simpel is, weten we
inmiddels.

Mark

Juub
Tue, 7 Feb 06, 10:29 PM
Ger the Man! 45! Je komt net kijken. Ik geef toe dat carnaval niet aan mij besteed is, maar dat is altijd zo geweest. Mijn zusje doet het meer zoals het 'hoort', dus heel veel voorwerk, veel sociale interactie, bescheiden drank, gekkigheid. Ik ga jaarlijks naar ons congres en dat betekent enkele nachten lang lang lang doorzakken met universiteits studentes/n. Volgende ochtend 0900 uur wel op het congres zijn!
Ik zag dat Mardi Gras ook weer doorgang vindt. Ook al zo'n bijzondere gelegenheid met veel 'desperation' en hurken in het gras (squatting). Iemand daar ervaring mee?

Juub

Latex_vrouw
Wed, 8 Feb 06, 12:37 PM
Ger the Man! 45! Je komt net kijken. Ik geef toe dat carnaval niet aan mij besteed is, maar dat is altijd zo geweest. Mijn zusje doet het meer zoals het 'hoort', dus heel veel voorwerk, veel sociale interactie, bescheiden drank, gekkigheid. Ik ga jaarlijks naar ons congres en dat betekent enkele nachten lang lang lang doorzakken met universiteits studentes/n. Volgende ochtend 0900 uur wel op het congres zijn!
Ik zag dat Mardi Gras ook weer doorgang vindt. Ook al zo'n bijzondere gelegenheid met veel 'desperation' en hurken in het gras (squatting). Iemand daar ervaring mee?

JuubNou carnaval zegt ons niets, maar het is hetzelfde op andere buiten (en binnen) activiteiten, dus veel gehurk en broekplassen.
Bij Rock concerten is het al niet anders, wij houden er al rekening mee als we gaan.
Dan plassen de meeste meiden gewoon in het openbaar onder hun rok vandaan.
Vaak gaat de slip nog uit, maar daarna laten velen het gewoon lopen.
Veel doen dat op een achteraf plekje, maar vaak halen ze het niet dus doen ook geen moeite meer en blijven staan waar ze stonden.

Sandra.

Latex_vrouw
Wed, 8 Feb 06, 12:42 PM
Hoi Latex-vrouw,

Buiten carnaval om is het juist de kunst om het te doen, zonder dat iemand het ziet. Dat maakt het extra spannend, toch?
Met carnaval maakt het eigenlijk niets meer uit. Dus laat het maar volop lopen. Zoals ik al eerder schreef, mocht iemand toch iets zien of merken, dan kun je toch altijd het "bier-over-me-heen-gekregen-excuus" gebruiken.
Ik ben trouwens benieuwd of jij en je vriendin eigenlijk ook carnaval vieren?
En zijn er nog anderen op dit forum die dat doen? Er zijn zo weinig reacties terwijl dit toch echt een fantastisch feest is om zowel natte broeken als natte rokken te zien maar ook om te maken....!
Laat eens aan de rest weten wat jij van broekplassen met carnaval vindt. Doe je het zelf ook? En wat heb je dan aan? Of durf je het niet zelf te doen, maar heb je weleens met jaloerse blikken gezien dat een ander het wel deed?
Wacht dus niet langer want Carnaval begint al over minder dan drie weken!
Hi,
Ik heb al vaker laten weten hoe ik over broekplassen denk.
Je kan even het onderwerp "Nieuw hier op 02-03-2005" openen en daar alles even doorlezen.
Daar beschrijf ik enkele ervaringen van ons dus HaHaHaHa wat denk je daar van.

Ik kon hier laatst niet reageren dus heb je een prive bericht gezonden via deze site.

Sandra.

mark
Fri, 24 Feb 06, 1:48 PM
Carnaval is inderdaad voor mij qua broekplassen een toptijd!

Nou Francesca,

Nog een nachtje slapen (of zelfs dat niet) en ge kunt u weer uitleven. De allereerste keer dat uw broekje warm wordt is altijd het fijnste, dus geniet ervan, zou ik zeggen.

Misschien kunt ge eens proberen om niet gewoon een beetje te laten lopen, maar om voor de eerste keer het meteen goed te doen. Dus echt wachten tot ge moet (maar niet te erg, want dan lukt het niet meer!) en dan fluks gebruik maken van alle mogelijkheden.

En als er dames mee gaan doen, kunt ge opletten of ze proberen om het heel stiekem te doen of dat ze het gewoon laten zien aan eenieder die kijkt. Wijdbeens tot uwen rok strak staat durft niet alleman, maar het blijft plezant o
m te zien.

Succes gewenst,

Mark

Latex_vrouw
Fri, 24 Feb 06, 4:52 PM
Nou Francesca,
Wijdbeens tot uwen rok strak staat durft niet alleman, maar het blijft plezant o
m te zien.
Succes gewenst,
Mark:-) Je zit jezelf wel op te warmen he :-)

Ger
Fri, 24 Feb 06, 6:56 PM
:-) Je zit jezelf wel op te warmen he :-)

En dat voor iemand die zelf geen carnaval gaat vieren en al dat mogelijke fraais gaat mislopen. Tja tja. ;)

Ger.

Latex_vrouw
Fri, 24 Feb 06, 7:30 PM
En dat voor iemand die zelf geen carnaval gaat vieren en al dat mogelijke fraais gaat mislopen. Tja tja. ;)

Ger.Ha:-)Ha, je weet inmiddels dat ik niets misloop he.
Wij hotsen en klotsen wel elders.

Sandra.

misao
Fri, 7 Apr 06, 12:18 AM
@Latex_vrouw: Welke rockconcerten bezoek je zoal? ik ben de afgelopen drie jaar naar verschillende festivals/concerten/evenementen geweest maar ik heb waarschijnlijk niet goed genoeg opgelet :*(