View Full Version : even voorstellen
yora
Fri, 10 Feb 06, 2:19 PM
Ik ben zo te zien een van de weinige vrouwen hier die een enorme kick krijgt van in je broek plassen. Ik was al een tijd op zoek naar meer plaatjes en vond deze site. helemaal te gek. Ik werd alleen al door het lezen van jullie teksten hier al zo geil dat ik heerlijk in mijn zwarte spijkerbroek geplast heb.
Ik vind het heel lekker om mannen te zien die in hun broek plassen.
Nog lekkerder lijkt me verhalen erover te lezen en vooral als het gaat om iemand die gedwongen wordt in zijn/haar broek te plassen.
Weet iemand zulke verhalen?
echt te gek dat dit forum er is. Ik zal hier regelmatig zijn. Ik heb nu constant een volle blaas ...
Mijn partner weet niets van mijn kick. Ik durf het hem ook niet te zeggen. Ik ben er nog maar kort mee bezig namelijk, maar de was zit nu al vol :nod:
wonder
Fri, 10 Feb 06, 3:04 PM
Hallo Yora,
Van harte welkom op dit forum. Ik weet zeker dat je er erg veel plezier zult beleven.
Wellicht heb je ook een Yahoo- of MSN-messenger adres?
Dan kan ik je, als je wilt, wel een paar filmpjes en plaatjes sturen.
groeten,
wonder (wetlove).
yora
Sat, 11 Feb 06, 2:52 PM
Wel veel lezers en weinig reakties. jammer!
Ik zal mijn eerste ervaring een op schrijven, eens zien of jullie loskomen :lol:
Het is een rustige dag als ik op zoek ben op Internet naar leuke plaatjes over broekplassen wanneer ik op deze site terecht kom.
Zomaar ineens tuimel ik in paradijs. Wat een herkenning! Ik lees alle berichtje in het forum en bekijk vervolgens enkele van de linken die er doorgegeven worden. Hmm, niet slecht. De plaatjes van mannen in hun natte broeken rollen voorbij en ineens ben ik me er bijzonder van bewust dat ik aandrang voel in mijn buik. Mijn hart begint te bonzen. Zal ik? .........
ik twijfel. geeft het niet een rotzooi? Maar de spanning om het wel te doen is zo groot dat ik er gewoon aan toe wil geven. Mijn blaas voelt vol en ik probeer te ontspannen.
Ik heb een spijkerbroek aan. maar, hoe ik ook probeer, ik kan het niet.
Ik sta op en ga naar de badkamer en trek mijn lange broek uit. Mijn rode slipje houd ik aan.
Ik stap in de douche en wrijf even over mijn broekje. jeetje, ik voel een enorme kick en ik raak er flink opgewonden van.
Ik probeer weer te ontspannen. Dan voel ik hoe een dun straaltje zich voorzichtig naar buiten dringt en ik sluit mijn ogen om het intenser te voelen.
Ik laat het lopen en een warme gloed vult mijn broekje. Het kleine straaltje is al gestopt en ik open mijn ogen om het resutaat te zien. Een kleine donkerrode vlek begint zich onderaan mijn broekje uit te spreiden. Even raak ik het aan, en trek het broekje wat strakker zodat de vlek wat groter wordt. Ik voel nog meer plas en probeer me weer te ontspannen. Weer voel ik het straaltje zich naar buiten wringen. Onderussen bonst mijn hart alsof ik in een achtbaan zit en mijn adem gaat snel.
Nu ben ik ontspannen genoeg en met een flinke lange straal laat ik alles lopen. Mijn broekje wordt flink nat en langs mijn linkerbeen vind een kronkelige straal de weg naar beneden. Om mijn voet vormt zich een klein plasje.
Ik kijk naar mijn broekje en zie de laatste druppels neervallen. Ik zucht diep. Wat een heerlijk gevoel is dit.
Ik neem me voor om de volgende keer een lange broek aan te doen. Hoe zou dat voelen?
wonder
Sun, 12 Feb 06, 8:59 PM
Wow Yora,
Heerlijk verhaaltje.
Als dit echt je eerste keer is, dan weet je nu hoe wij ons voelen, die het al vaker gedaan hebben. Inderdaad is het erg spannend en een heerlijk gevoel.
Je wilt het eens proberen met je jeans aan, zeg je. Wel ga gerust je gang, ook dat zal je best wel goed af gaan. Ik doe dat vaak, wanneer ik in mijn tuin loop te werken, maar dat zal je al wel gelezen hebben.
Overigens vind ik het toch wel het lekkerst om in een slipje te plassen, en dan het liefst een slipje van mijn vrouw.
Maar het allerbeste is natuurlijk wanneer mijn vrouw in haar slipje plast, terwijl zij op mij zit of ligt, of in welk standje dan ook.
Helaas moet ik zeggen dat het alweer een tijdje geleden is dat ze dat gedaan heeft, maar het voorjaar zit er al weer aan te komen en dan gaat zo iets wat makkelijker. Dus ik kijk er alweer naar uit en intussen plas ik dan maar zo af en toe in mijn eigen slipje.
Ik hoop je hier vaak te treffen.
groet,
wonder(wetlove)
maste2
Wed, 15 Feb 06, 1:19 AM
heerlijk verhaaltje hoor lijkt me leuk meer van je te horen....
Latex_vrouw
Wed, 15 Feb 06, 7:01 PM
Ik neem me voor om de volgende keer een lange broek aan te doen. Hoe zou dat voelen?
Dat voelt net zo, maar vaak zal je plasje je grond niet raken omdat het allemaal in je broek blijft zitten.
:-)
Sandra.
Ger
Wed, 15 Feb 06, 8:35 PM
Dat voelt net zo, maar vaak zal je plasje je grond niet raken omdat het allemaal in je broek blijft zitten. Sandra.
Hmmm, ik ben geen vrouw maar dat ben ik niet helemaal met je eens. Enkel door een onderbroekje plassen, zeker staande, geeft je niet eens echt het gevoel dat je in je broek staat te doen vind ik. Het loopt er door, maar als je je benen iets uit elkaar hebt loopt het netjes naar beneden zonder zelfs je benen te raken. Het is een spannend gevoel, opwindend zelfs, maar hoofdzakelijk omdat je iets aan het doen bent waar je ouders bloed, zweet en tranen voor hebben gehad om je dat juist niet meer te laten doen. Het wordt een ander verhaal als je je handen tegen je broekje gaat drukken terwijl je het doet.
Een lange broek... je voelt veel meer, het zuigt zich overal in. Voor mij een veel lekkerder gevoel. Maar nadeel (voor mij tenminste) het voelt heel erg snel koud, klam en zwaar aan. De lol gaat er dan voor mij erg snel af. Lekkerder om te doen, maar het na-effect is voor mij een stuk minder. Als je staat tenminste. Zolang je blijft zitten gaat het wel.
In een natgeplast onderbroekje of shorts blijf ik rustig een tijdje rondlopen. Maar een natgeplaste lange broek voelt bij mij toch al snel als niet echt prettig aan. Maar meningen en gevoelens verschillen natuurlijk.
Ger.
maste2
Thu, 16 Feb 06, 12:51 AM
ik ben het met ger eens een langere broek geeft een beter gevoel van het..
Latex_vrouw
Thu, 16 Feb 06, 1:08 AM
Hmmm, ik ben geen vrouw maar dat ben ik niet helemaal met je eens. Enkel door een onderbroekje plassen, zeker staande, geeft je niet eens echt het gevoel dat je in je broek staat te doen vind ik. Het loopt er door, maar als je je benen iets uit elkaar hebt loopt het netjes naar beneden zonder zelfs je benen te raken. Het is een spannend gevoel, opwindend zelfs, maar hoofdzakelijk omdat je iets aan het doen bent waar je ouders bloed, zweet en tranen voor hebben gehad om je dat juist niet meer te laten doen. Het wordt een ander verhaal als je je handen tegen je broekje gaat drukken terwijl je het doet.
Een lange broek... je voelt veel meer, het zuigt zich overal in. Voor mij een veel lekkerder gevoel. Maar nadeel (voor mij tenminste) het voelt heel erg snel koud, klam en zwaar aan. De lol gaat er dan voor mij erg snel af. Lekkerder om te doen, maar het na-effect is voor mij een stuk minder. Als je staat tenminste. Zolang je blijft zitten gaat het wel.
In een natgeplast onderbroekje of shorts blijf ik rustig een tijdje rondlopen. Maar een natgeplaste lange broek voelt bij mij toch al snel als niet echt prettig aan. Maar meningen en gevoelens verschillen natuurlijk.
Ger.
? Ik snap het even niet ?
Je ben het niet met me eens, maar je schrijft hetzelfde over (lange)broekplassen als ik, dus je bent het er wel mee eens dat het er in blijft zitten.
Ik schrijf ook in mijn ervaringen over het plassen in een slip, maar de meeste van mijn ervaringen gaan eigenlijk over buiten.
Dan gaat het meer om de KICK dat het in het openbaar is.
Dat het langs je benen loopt is meer een bijzaak op dat moment.
In bv een jeans is het idd zo dat het eerste gevoel lekker is, maar even daarna is het Brrrrrrrrrrrrrrrr koud.
Vandaar ook mijn (onze) voorkeur voor een slip onder een rokje.
Sandra.