PDA

View Full Version : verhaal: samen..

yora
Sun, 12 Feb 06, 9:58 AM
wemaken ons klaar om naar bed te gaan. Al de hele avond kijk ik mijn man veelbetekend aan. Vanmorgen heb ik hem voor het eerst verteld over mijn fascinatie voor broekplassen. Zou hij er nog op terugkomen?
Ik heb de hele avond mijn plas al opgehouden en de druk op mijn blaas geeft me al een enorme kick.
Ik ga achter hem staan en vraag hem of hoe hij het vind om een vrouw te zien plassen in de bosjes. Hij geeft toe dat hij dat wel opwindend vind. Dit moedigt mij aan om hem te vragen: " Zou je mij wel eens in mijn broek willen zien plassen?"....
Even is het stil. Hij pakt me beet en geeft me een lange kus. " Ja, dat wil ik wel".
Ik krijg het er warm van. '
"En zou jij voor mij in je broek willen plassen?" vraag ik dan.
Zo, het is eruit, en ik wacht met spanning zijn antwoord af.
" Voor jou doe ik alles, dat wil ik graag voor je doen. Het lijkt me ook wel een kick geven. " geeft hij toe.
Ik word er stil van. Wow. Wat heb ik het toch getroffen met deze heerlijke vent.
Het wind me enorm op en mijn blaas staat nu op springen.
" Wat dacht je van nu?" mompel ik in zijn oor en streel hem over zijn intieme deel. Het heeft hem al behoorlijk opgewonden.
" Ik weet niet of ik opgewonden wordt van jou, maar zelf wil ik het wel doen" zegt hij.
' Ik moet heel nodig" zeg ik.
Hij knikt. " Waar wou je het doen?"
" Hier" zeg ik.
De badkamer is er prima voor. Ik leg het badkleedje opzij en pak een handoek en ga erop staan.
" Kom bij me" . zucht ik en ik houd hem vast. Ik probeer te ontspannen, maar het valt me niet mee in zijn aanwezigheid.
Ik moet mijn schaamte overwinnen. Hij trekt zijn trui uit en staat nu heerlijk sexy naast me in zijn bruine jeansbroek. De haartjes piepen net boven de broek uit. " Het komt ". zegt hij ineens en langzaam zie ik bij hem een kleine donkere vlek in de de broek komen. Mijn hart bonkt in mijn keel. De vlek wordt groter en groter en al snel is zijn broek doorweekt. Er komen druppels rond zijn voeten op de handoek. Ik leg mijn hand op zijn broek en wrijf er stevig over. De warme nattigheid voelt heerlijk aan. Nu hij zo de eerste stap genomen heeft durf ik het ook en ik laat het lopen. De warme straal vult mijn broekje en vormt er een plasje voordat het er doorheen sijpelt. Hij houd zijn hand op mijn broek en wrijft me op. Oh, wat is dit geil. Ik doe de rits van zijn broek open en haal zijn natte pik tevoorschijn. Mijn plas loopt nog steeds en mijn blaas voelt opgelucht aan.

natuurlijk hadden we hierna enorme geile seks. En zijn reactie? " Ik had niet gedacht dat het zo opwindend zou zijn jou te zien plassen".

Lenny_v
Sun, 12 Feb 06, 11:20 AM
Ik hoop voor je dat hij er een keer voor valt.

Ik kan je verzekeren dat met zijn 2-en broekplassen heerlijk is.
Wat je al niet kan doen... bij hem op schoot zitten en het laten lopen zodat ook hij je warme vocht voelt.
Of nog lekkerder natuurlijk hij bij jou op schoot zodat je zijn warme vocht door zijn broek in de jouwe voelt lopen.

Helaas is mijn vriendin er niet vaak voor te porren maar als het gebeurd is het heerlijk.

Groetjes,
Lenny

wonder
Sun, 12 Feb 06, 9:02 PM
Geweldig Yora,
Jullie zijn beide bofferts. Ga zo door en vertel ons er vooral over.

Groet,
wonder(wetlove)