PDA

View Full Version : zonet.....

yora
Thu, 16 Feb 06, 11:09 AM
Nadt ik op het engels forum over de terrypads had gelezen wilde ik dat eens uitproberen.
Een dik badstof wasdoekje, zo'n vierkante had ik 2 dubbel in een reepje gevouwen en in mijn broekje gedaan. Broek weer aan en verder met mijn bezigheden.
na enige tijd voelde ik de aandrang komen en liet ik een spurtje los.
Hmmm. dat voelde lekker en er was niets te zien aan de buitenkant. Aangemoedigd door dit effect liet ik nog wat komen. Ongewild werd het een flinke spurt en ik voelde mijn heuveltje warm worden. Zou het doekje het houden?
ik wilde mijn spijkerbroek niet nat dus ik deed hem uit en controleerde mijn slipje. Dat was nog droog!
weer liet ik wat komen en al snel kon ik het niet meer tegenhouden. tegen zo'n grote plas was het doekje niet bestand en het drupte al snel op de grond. Kronkeltjes liepen langs mijn benen.
Ik haalde het natte doekje eruit en bekeek mijn slipje. Het doekje had ervoor gezorgd dat er een mooie verdeling in mijn slipje was gekomen en ik vond het effect wel mooi.
Wie een foto ervan wil zien moet me maar mailen..
weer een wetting experience that I like!!

Francesca_Limara
Thu, 16 Feb 06, 9:42 PM
Hoi Yora,

Wat een lekker verhaal. Ik ga het zeker uitproberen. Ben erg benieuwd naar je foto. Wil je 'm aan me mailen?
francesca_limara@hotmail.com

Groetjes,

Francesca

mark
Fri, 17 Feb 06, 7:27 PM
Hoi daar,

Ik weet dat er ook speciale damesbroekjes te koop zijn waarin een dubbeldik kruisje van badstof zit met daartussenin een ingenaaid stuk plastic. Ze zijn bedoeld voor hevige menstruaties en heten hier 'periodeslips'. Gewoon bij de drogist. Wit badstof en ge ziet er niks van.

Met zo'n broekje aan kunt ge fors tekeer gaan voordat er iets blijkt. Het zijn geen luiers dus het komt er doorheen maar dat duurt vrij lang. Als ge begint en fors doordrukt dan toch nog zeker tien seconden en daarna lekt het fraai vanuit het midden, van op de zoom op het laagste punt.

'Warm' aanbevolen.

Mark

maste2
Sat, 18 Feb 06, 2:22 AM
heey yora ken je e-mail adres niet vinden........zou graag de foto willen zien wil je hem sturen aan me??

berkum21@hotmail.com

Lenny_v
Sat, 18 Feb 06, 7:09 AM
maar natuurlijk :drool: :drool:

maste2
Thu, 23 Feb 06, 9:37 PM
ja???????