View Full Version : genoeg toiletten te vinden als je nodig moet?
maste2
Tue, 21 Feb 06, 1:27 PM
ik had hem al staan bij het engelse gedeelte maar d8 ben benieuwd wat jullie vinden hoe het in nederland is
Ger
Tue, 21 Feb 06, 9:03 PM
Als liefhebber van vrouwen te zien die nodig moeten ben ik eerder geneigd te zeggen dat er te veel zijn :)
Ger.
Latex_vrouw
Tue, 21 Feb 06, 9:49 PM
Als liefhebber van vrouwen te zien die nodig moeten ben ik eerder geneigd te zeggen dat er te veel zijn :)
Ger.
Hai Ger, hoe kan ik een "avatar" bij mijn naam zetten ?
En hoe groot (kb) mag die zijn dan ?
Sandra.
maste2
Tue, 21 Feb 06, 11:54 PM
ja dat denk ik ook ger :p
zovaak is het ook weer niet te zien dat een dame zo nodig moet.... eerlijk gezegt zelden
Ger
Wed, 22 Feb 06, 8:34 AM
Hai Ger, hoe kan ik een "avatar" bij mijn naam zetten ?
En hoe groot (kb) mag die zijn dan ?
Sandra.
Sandra,
Als je op je naam klikt kom je in je user settings en daar kan je onder User CP een avatar toevoegen. Er is een restrictie op hoogte en breedte in pixels. (Hoogte maximaal 80 pixels)
Ger.
Latex_vrouw
Wed, 22 Feb 06, 2:06 PM
Sandra,
Als je op je naam klikt kom je in je user settings en daar kan je onder User CP een avatar toevoegen. Er is een restrictie op hoogte en breedte in pixels. (Hoogte maximaal 80 pixels)
Ger.
Dank je, ik ga het wel proberen.
Ik merk denk ik vanzelf wel of het te groot is.
Sandra.
wonder
Wed, 22 Feb 06, 4:03 PM
Ik vind toch dat er te weinig openbare toiletten zijn in Nederland.
In bijvoorbeeld Frankrijk is dat veel beter geregeld. Daar kun je bijna overal (meestal gratis) terecht op zeer schone toiletten.
Hoewel ik het wel lekker vind als mijn vrouw in haar broekje plast, vindt ze het toch niet leuk als ze onderweg is en nodig moet plassen. Ze is dan altijd op zoek naar een toilet of een plaatsje waar ze ongemerkt kan plassen.
Wanneer we in een bos wandelen is het altijd spannend wanneer ze met haar broek naar beneden zit te plassen en ik de wacht moet houden of er iemand voorbij komt. Ze trekt dan meestal haastig haar slipje en broek omhoog, waardoor het slipje een beetje nat wordt.
Lekker om later even aan te voelen.
Groet,
wonder (wetlove)
maste2
Thu, 23 Feb 06, 1:18 AM
jij als man moet daar toch geen probleem mee hebben........lol
mannen kunnen overal...
maste2
Thu, 23 Feb 06, 3:05 AM
ik vind dat er voldoende zijn misschien juist teveel
Latex_vrouw
Thu, 23 Feb 06, 1:02 PM
jij als man moet daar toch geen probleem mee hebben........lol
mannen kunnen overal...
:-) Waar zou ik niet kunnen dan ?
maste2
Thu, 23 Feb 06, 1:53 PM
lol ik bedoel in het algemeen gaan vrouwen niet buiten naar het toilet vandaar dat ik dat neerzette
Latex_vrouw
Thu, 23 Feb 06, 8:45 PM
lol ik bedoel in het algemeen gaan vrouwen niet buiten naar het toilet vandaar dat ik dat neerzetteHaHaHa, mis dus.
En aangezien we zelfs meer intern "gereedschap" hebben moeten we wel vaker denk ik zelfs.
Dus ook op nog meer buiten locatie's. :-)
Sandra.
maste2
Thu, 23 Feb 06, 9:13 PM
ja das wel waar..... maar in ieder geval die meiden/vrouwen die ik ken gaan meestal niet gehurkt achter een bosje om hun behoefte te doen dus vandaar
Natjeh_4_Life
Sun, 18 Jun 06, 1:32 AM
haha bij mij is het vaak genoeg te zien dat ik heel nodig moet plassen en ik vind dat er veel te weinig wc's zijn haha. of ik moet gewoon zo vaak. vooral in de auto en bus kan ik het heel slecht ophouden :o maar gelukkig ben ik nooit de enige want me twinsis heeft t ook.alleen ik denk altijde hele tijd dat mensen altijd zo raar kijken... omdat je dan de hele tijd zit te wiebelen en met je handen tussen je benen zit..
kennen mensen dit?
lampje
Mon, 19 Jun 06, 1:51 AM
haha bij mij is het vaak genoeg te zien dat ik heel nodig moet plassen en ik vind dat er veel te weinig wc's zijn haha. of ik moet gewoon zo vaak. vooral in de auto en bus kan ik het heel slecht ophouden :o maar gelukkig ben ik nooit de enige want me twinsis heeft t ook.alleen ik denk altijde hele tijd dat mensen altijd zo raar kijken... omdat je dan de hele tijd zit te wiebelen en met je handen tussen je benen zit..
kennen mensen dit?
Als je zo erge last hebt van een te kleine blaas (daar zit dan toch niet zoveel vocht in) kun je misschien eens zo'n inlegding proberen? Als je het thuis even uittest weet je wat-ie kan hebben voordat-ie vol zit.
(ik heb er weinig verstand van, bij mannen helpt zo'n lekstrip niet ;) )
Natjeh_4_Life
Tue, 20 Jun 06, 9:41 PM
Als je zo erge last hebt van een te kleine blaas (daar zit dan toch niet zoveel vocht in) kun je misschien eens zo'n inlegding proberen? Als je het thuis even uittest weet je wat-ie kan hebben voordat-ie vol zit.
(ik heb er weinig verstand van, bij mannen helpt zo'n lekstrip niet ;) )
haha ik zou het eens kunnen proberen inderdaad :nod:
Satine
Thu, 22 Jun 06, 5:00 PM
In principe kan ik altijd op tijd een toilet vinden, maar in sommige gevallen (ik heb bijv wel eens een hele nacht in de rij gelegen voor een concert) wéét je gewoon dat er geen toilet in de buurt is. Ik heb toen gewoon tussen een paar geparkeerde auto's op de straat geplast. Maar dit was niet echt een opwindend moment voor mij... dan had ik het natuurlijk wel liever in m'n broek willen doen maar dat kon toen echt niet :)
Latex_vrouw
Tue, 27 Jun 06, 2:12 PM
haha ik zou het eens kunnen proberen inderdaad :nod:
Nou rond gaan lopen in een luier (dat bedoel je) zal niets voor mij zijn.
Dat is weer een andere hobby.
Als je moet dan moet je en er is altijd een plekje te vinden waar het wel kan, ook binnen.
Maar vaak heeft dat niets te maken met de "hobby" maar met noodzaak.
Je moet de hobby los zien van het niet kunnen vinden van een toilet.
Zoals Roxy en ik al veel eerder schreven gaan wij er op uit om de hobby, en zorgen er voor dat er een volle blaas is en passende kleding en reserve kleding.
Dat kan in de natuur zijn of in een openbaar gebouw.
Ik snap ook dat mensen de link leggen tussen gewoon plassen zonder iets aan en plasseks, maar er is wel duidelijk verschil.
Zonder iets aan gaat het om de spanning van het leeg laten lopen van je blaas, samen of alleen.
Met iets aan is het meer de spanning en gevoel van het VOELEN lopen van de urine.
En dat dan buiten is dubbel spannend.
Sandra.
lampje
Thu, 29 Jun 06, 1:24 AM
Nou rond gaan lopen in een luier (dat bedoel je) zal niets voor mij zijn.
Er zijn ook van die dingen die lijken op maandverband. Dat zie je in van die reclames met huppelende dames die van middelbare leeftijd zouden moeten zijn en dan met een stralende glimlach vertellen dat ze niet meer bang hoeven zijn enz. Dat is heel iets anders dan een luier..
Broekplassen is leuk, maar ik kan me voorstellen dat als je echt een kleine blaas hebt en om de haverklap "moet" zo'n ding misschien een beetje rust geeft. (al heb ik geen flauw idee of zo'n ding dat überhaupt kan.. dat moet ze dus uitproberen)
Latex_vrouw
Thu, 29 Jun 06, 1:43 PM
Er zijn ook van die dingen die lijken op maandverband. Dat zie je in van die reclames met huppelende dames die van middelbare leeftijd zouden moeten zijn en dan met een stralende glimlach vertellen dat ze niet meer bang hoeven zijn enz. Dat is heel iets anders dan een luier..
Broekplassen is leuk, maar ik kan me voorstellen dat als je echt een kleine blaas hebt en om de haverklap "moet" zo'n ding misschien een beetje rust geeft. (al heb ik geen flauw idee of zo'n ding dat überhaupt kan.. dat moet ze dus uitproberen)
Ja ik ken die dingen, maar geloof niet alles wat je ziet op de reclame.
Die DINGEN zijn om "incontinentie" (lekkage) problemen op te lossen.
Op TV zie je jonge meiden rondhuppelen met die dingen, zo is de werkelijkheid niet.
Ze doen net of het een pretje is (lees hobby), je zal het maar hebben dat probleem.
Sandra.